hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.05. 20:14



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 394 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 394 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználóaz elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Menü szín probléma
HozzászólásElküldve:2015.11.30. 15:54 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2015.07.14. 14:30
Hozzászólások:380
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Azt csinálja a gungame plugin ugye mikor feljön valaki a szerverre akkor baloldalt van egy hud hogy

Kód:
Ezt a plugint írta: xy
-------------------------
KNIFE PRO MODE: ENGEDÉLYEZVE
.......MODE : ENGEDÉLYEZVE
........MODE: ENGEDÉLYEZVE
--------------------------
Összes szint: 24
---------------------------
Jó játékot kívánunk!


Így kéne lennie a bal oldalt a hudnak,de valamiért ahogy levan magyarosítva így írja ki:

Kód:
xEzt a plugint írta: Ancheleusy
d-------------------------w
KNIFE PRO MODE: ENGEDÉLYEZVE
.......MODE : ENGEDÉLYEZVE
........MODE: ENGEDÉLYEZVE
d--------------------------w
xÖsszes szint: 24y
d---------------------------w
Jó játékot kívánunk!


Azaz a sorok végére mindig beír egy x-y-t de nem tudom mi az ott?


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára mforce 2015.11.30. 18:47-kor.
Témanév javítva! Legközelebb figyelj oda!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Miért ír mellé olyat?
HozzászólásElküldve:2015.11.30. 16:22 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2014.10.30. 10:18
Hozzászólások:468
Megköszönt másnak: 235 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
Érdekes!

Neked melyik GG verzió fut a szerveren?

Nálam így néz ki:
Csatolmány:
hlmod.jpg
hlmod.jpg [60.24KiB |Megtekintve 419 alkalommal ]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Miért ír mellé olyat?
HozzászólásElküldve:2015.11.30. 16:24 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott:2015.11.28. 18:57
Hozzászólások:19
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
voga955 írta:
Azt csinálja a gungame plugin ugye mikor feljön valaki a szerverre akkor baloldalt van egy hud hogy

Kód:
Ezt a plugint írta: xy
-------------------------
KNIFE PRO MODE: ENGEDÉLYEZVE
.......MODE : ENGEDÉLYEZVE
........MODE: ENGEDÉLYEZVE
--------------------------
Összes szint: 24
---------------------------
Jó játékot kívánunk!


Így kéne lennie a bal oldalt a hudnak,de valamiért ahogy levan magyarosítva így írja ki:

Kód:
xEzt a plugint írta: Ancheleusy
d-------------------------w
KNIFE PRO MODE: ENGEDÉLYEZVE
.......MODE : ENGEDÉLYEZVE
........MODE: ENGEDÉLYEZVE
d--------------------------w
xÖsszes szint: 24y
d---------------------------w
Jó játékot kívánunk!


Azaz a sorok végére mindig beír egy x-y-t de nem tudom mi az ott?


lehet hogy \w helyett pls \\w van.. lehet hülye vagyok xd

_________________
Csatlakozz 1 jó közösséghez
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Miért ír mellé olyat?
HozzászólásElküldve:2015.11.30. 18:45 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2015.07.14. 14:30
Hozzászólások:380
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
jokypapa írta:
Érdekes!

Neked melyik GG verzió fut a szerveren?

Nálam így néz ki:
Csatolmány:
hlmod.jpg


Ugyanez de nem tudom van valamiért \w a mondatok végén párnál..


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü szín probléma
HozzászólásElküldve:2015.11.30. 18:49 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott:2014.09.08. 22:21
Hozzászólások:3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Nem hud, hanem menü, témanév meg javítva.

CheeseDave írta:
Használj lényegre törő témanevet, hogy ránézésre lehessen tudni mi lehet a kérdés, és ne olyat amiből már van 20 db.

"Miért ír mellé olyat?"
Ilyen témanévből semmi nem derül ki, és már millió+1szer szóltam.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü szín probléma
HozzászólásElküldve:2015.12.01. 07:19 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2014.10.30. 10:18
Hozzászólások:468
Megköszönt másnak: 235 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
Ez van nálam a gungame txt-ben :)

Eventscripts Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. [en]
  2. AFK_KILL = Az olesed nem szamit, mert %%n%s%%e AFK volt
  3. AUTOVOTE_RES1 = Legyen Gungame, csapatos
  4. AUTOVOTE_RES2 = Legyen Gungame, egyeni
  5. AUTOVOTE_RES3 = Ne legyen Gungame
  6. CANCEL = Megsem
  7. CLOSE = Bezar
  8. FRIENDLYFIRE_ON = %%gCsapattars szebzes aktiv!!!%%e Figyelj mire losz!
  9. GAINED_POINTS = Szereztel %%g%i%%e pontot, igy most lett %%g%i%%e pontod %%g%i%%e gyozelemmel!
  10. GAINED_POINTS_REG = Szereztel %%g%i%%e hagyomanyos pontot, igy most lett %%g%i%%e pontod %%g%i%%e gyozelemmel!
  11. GAINED_POINTS_TP = Szereztel %%g%i%%e csapatos pontot, igy most lett %%g%i%%e pontod %%g%i%%e gyozelemmel!
  12. GUNGAME = GunGame
  13. HK_LEVEL_DOWN = %%n%s%%e went back down to level %%g%i%%e for killing a hostage
  14. HK_SCORE_DOWN = %%n%s%%e lost %%g%i%%e points for killing a hostage
  15. HK_LEVEL_DOWN_TEAM = The %%n%s%%e team went back down to level %%g%i%%e for a hostage kill
  16. HK_SCORE_DOWN_TEAM = The %%n%s%%e team lost %%g%i%%e points for a hostage kill
  17. IN_A_ROW = %i egyhuzamban
  18. JUMP_TO_ME = Ugorj hozzam
  19. LEADER = Vezet
  20. LEADING_ON_LEVEL = %%n%s%%e vezet a %%g%i%%e szinten :: %%g%s%%e
  21. LEADING_ON_LEVEL_TEAM = A %%n%s%%e csapat vezet a %%g%i%%e szinten :: %%g%s%%e
  22. LEVEL = Szint
  23. LEVEL_MESSAGE_LINE1A = Megszereztel %i/%i -t a szukseges olesbol
  24. LEVEL_MESSAGE_LINE1B = A csapatod megszerzett %i/%i a szukseges olesbol
  25. LEVEL_MESSAGE_LINE2A = Te vezetsz!
  26. LEVEL_MESSAGE_LINE2B = Holtversenyben vagy az elso helyert
  27. LEVEL_MESSAGE_LINE2C = Te %i szinttel vagy az elso mogott
  28. LEVEL_MESSAGE_LINE3A = Te %i alkalommal gyoztel
  29. LEVEL_MESSAGE_LINE3A_REG = Van %i hagyomanyos gyozelmed
  30. LEVEL_MESSAGE_LINE3A_TP = Van %i csapat gyozelmed
  31. LEVEL_MESSAGE_LINE3B = Te %i pontot szereztel %i gyozelemmel
  32. LEVEL_MESSAGE_LINE3B_REG = Te %i hagyomanyos pontot szereztel %i gyozelemmel
  33. LEVEL_MESSAGE_LINE3B_TP = Te %i csapatos pontot szereztel %i gyozelemmel
  34. LEVEL_MESSAGE_LINE4 = A rekordod %i gyozelem egyhuzamban
  35. LEVEL_MESSAGE_LINE4_REG = A rekordod %i hagyomanyos gyozelem egyhuzamban
  36. LEVEL_MESSAGE_LINE4_TP = A rekordod %i csapatos gyozelem egyhuzamban
  37. LEVEL_MESSAGE_LINE5A = Jelenleg elsok: %s
  38. LEVEL_MESSAGE_LINE5B = Jelenleg elso: %s
  39. LEVEL_MESSAGE_LINE6 = Az elso szintje: %i (%s)
  40. LEVELS_BEHIND_LEADER = Te most %%g%i%%e szinttel vagy az elso mogott
  41. NEXT = Kovetkezo
  42. NONE = semmi
  43. NO_ONE = senki
  44. NO_WIN_LOGGING = A szerver nem tarolja a gyozelmeket
  45. NOW_ON_LEVEL = Te most ezen a szinten vagy:
  46. ON_LEVEL = A te szinted:
  47. ON_LEVEL_TEAM = A csapatod szintje:
  48. PLAY_GUNGAME = Legyen GunGame?
  49. PLAYER_RESET = %%n%s%%e reset himself back to level %%g1%%e
  50. POINTS = points
  51. POINTS_ABBR = pts
  52. PRESS_KEY_TO_CONTINUE = Nyomj egy szamot a folytatashoz
  53. PREVIOUS = Elozo
  54. PROGRESS_DISPLAY = Meg kell %%n%i%%e oles a szintlepeshez. Pontod: %%n%i / %i%%e
  55. PROGRESS_DISPLAY1 = Te vezetsz %i szinttel
  56. PROGRESS_DISPLAY2 = Holtversenyben vagy az elso %s -val.
  57. PROGRESS_DISPLAY3 = Holtversenyben elso vagy %s jatekossal
  58. PROGRESS_DISPLAY4 = Te %i szinttel az elso mogott vagy
  59. PROGRESS_DISPLAY_TEAM1 = A csapatod vezet %i szinttel
  60. PROGRESS_DISPLAY_TEAM2 = A csapatok holtversenyben vannak
  61. PROGRESS_DISPLAY_TEAM3 = A csapatod %i szinttel a masik mogott van
  62. PRUNING = Pruning %s: %i entries removed
  63. RECORD_STREAK = Rekord gyozelemek: %s (%i gyozelem egyhuzamban)
  64. REQUIRED_KILLS = Szukseges olesek
  65. RESET_NOT_ALLOWED = You cannot reset your level during Teamplay Mode!
  66. RESET_QUERY = Are you SURE that you want^nto reset yourself back to level 1?
  67. RESPAWN_COUNTDOWN = Feltamasztas %i masodperc mulva
  68. RULES = Szabalyok
  69. RULES_CONSOLE_LINE1 = %i) A szintlepeshez mindig az aktualis fegyverrel kell olnod.
  70. RULES_CONSOLE_LINE2 = %i) Ha nem az aktualis fegyverrel olsz meg valakit, az nem szamit bele a szintedbe.
  71. RULES_CONSOLE_LINE3 = %i) Szinthez juthatsz bomba lerakasnal, vagy felszedesnel.
  72. RULES_CONSOLE_LINE4 = %i) Ha ongyilkos leszel szinten vesztesz.
  73. RULES_CONSOLE_LINE5 = %i) A Friendly Fire bekapcsol, ha valaki eleri a granat szintet.
  74. RULES_CONSOLE_LINE6A = %i) Koronkent tobb szintet is szerezhetsz.
  75. RULES_CONSOLE_LINE6B = %i) Koronkent csak egy szintet szerezhetsz.
  76. RULES_CONSOLE_LINE6C = %i) Koronkent csak %i szintet szerezhetsz.
  77. RULES_CONSOLE_LINE7 = %i) Minden kor vegen szabad csapatot valtani.
  78. RULES_CONSOLE_LINE8 = %i) Mivel a Knife Pro be van kapcsolva, szintet tudsz lopni az ellenfeleidtol, ha lekeseled oket.
  79. RULES_CONSOLE_LINE9 = %i) Mivel a Turbo Mode be van kapcsolva, szintlepesnel azonnal megkapod a kovetkezo fegyveredet.
  80. RULES_CONSOLE_LINE10 = %i) Because Knife Elite Mode is enabled, once you level up you will have to use a knife until the next round.
  81. RULES_CONSOLE_LINE11 = %i) Mivel a Deathmatch Mode be van kapcsolva, vegtelenszer ujra eledsz.
  82. RULES_CONSOLE_LINE12 = %i) Mivel a Teamplay Mode be van kapcsolva, csapatkent szerezhetsz pontot, nem egyenileg.
  83. RULES_CONSOLE_LINE13 = Ird be hogy !level hogy lasd a jelenlegi szinted, es hogy ki vezet.
  84. RULES_CONSOLE_LINE14 = Ird be hogy !weapons hogy lasd a fegyver sorrendet.
  85. RULES_CONSOLE_LINE15 = Ird be hogy !score hogy lasd a jatekosok pontjait.
  86. RULES_CONSOLE_LINE16 = Ird be hogy !top10 hogy lasd a szerver top10 gyozteset.
  87. RULES_CONSOLE_LINE17 = Ird be hogy !restart hogy visszaallj az elso szintre.
  88. RULES_MESSAGE_LINE1 = A jatekszabalyok, es az osszes parancs kilistazva a konzolodra.
  89. RULES_MESSAGE_LINE2 = Nehany hasznos parancs:
  90. RULES_MESSAGE_LINE3 :
  91. Ird be hogy !top10 hogy lasd a szerver top10 gyozteset.^n
  92. Ird be hogy !level hogy lasd a jelenlegi szinted, es hogy ki vezet.^n
  93. Ird be hogy !weapons hogy lasd a fegyver sorrendet.^n
  94. Ird be hogy !score hogy lasd a jatekosok pontjait.
  95. :
  96. SCORES = Pontok
  97. SLOW_DOWN = Lassits! Ez meg csak a bemelegito kor!
  98. SPAWNPROTECTED_KILL = Az olesed nem szamit, mert %%n%s%%e most tamadt fel az utobbi %%g%i%%e masodpercben
  99. STATS = Stats
  100. STATS_REGULAR = Hagyomanyos statisztika
  101. STATS_TEAMPLAY = Csapatos statisztika
  102. STILL_LEVEL_ONE = Meg mindig csak az elso szinten vagy!
  103. STOLE_LEVEL = %%n%s%%e ellopott egy szintet %%g%s%%e -tol.
  104. STOLE_LEVEL_TEAM = %%n%s%%e ellopott %%g%i%%e pontot a %%g%s%%e csapattol (megszerezve %%g%i%%e)
  105. SUICIDE_LEVEL_DOWN = %%n%s%%e elvesztett egy szintet ongyilkossag miatt
  106. SUICIDE_LEVEL_DOWN_TEAM = A %%n%s%%e csapat lement a %%g%i%%e szintre ongyilkossag miatt
  107. SUICIDE_SCORE_DOWN_TEAM = A %%n%s%%e csapat %%g%i%%e pontot vesztet ongyilkossag miatt
  108. TEAM = csapat
  109. TIED_LEADER_MULTI = %%n%s%%e vezet a %%g%i%%e szinten :: %%g%s%%e es meg %%g%s%%e jatekos
  110. TIED_LEADER_ONE = %%n%s%%e vezet a %%g%i%%e szinten :: %%g%s%%e %%g%s%%e mellett
  111. TIED_LEADER_TEAM = A csapatok holtversenyben vannak a %%g%i%%e szinten :: %%g%s%%e
  112. TK_LEVEL_DOWN = %%n%s%%e went back down to level %%g%i%%e for team killing
  113. TK_LEVEL_DOWN_TEAM = The %%n%s%%e team went back down to level %%g%i%%e for team killing
  114. TK_SCORE_DOWN = %%n%s%%e lost %%g%i%%e points for team killing
  115. TK_SCORE_DOWN_TEAM = The %%n%s%%e team lost %%g%i%%e points for team killing
  116. TOP_10 = Top 10
  117. TRAILING_ON_LEVEL_TEAM = A %%n%s%%e csapat a %%g%i%%e szinten all :: %%g%s%%e
  118. TRIPLE_LEVELED = %%n%s%%e triple leveled!!!
  119. UNRANKED = unranked
  120. WARMUP_ROUND = Bemelegito kor
  121. WARMUP_ROUND_OVER = Bemelegito kor vege!
  122. WARMUP_ROUND_DISPLAY = Bemelegito kor: %i masodperc van hatra
  123. WEAPONS = Fegyverek
  124. WELCOME_MESSAGE_LINE1 = A szerveren GunGame %s fut!
  125. WELCOME_MESSAGE_LINE2 = Knife Pro \rBEKAPCSOLVA!\w
  126. WELCOME_MESSAGE_LINE3 = Turbo Mode \rBEKAPCSOLVA!\w
  127. WELCOME_MESSAGE_LINE4 = Knife Elite Mode \rBEKAPCSOLVA!\w
  128. WELCOME_MESSAGE_LINE5 = Deathmatch Mode \rBEKAPCSOLVA!\w
  129. WELCOME_MESSAGE_LINE6 = Teamplay Mode \rBEKAPCSOLVA!\w
  130. WELCOME_MESSAGE_LINE7 = Ebben a korben \y%i\w szint van!
  131. WELCOME_MESSAGE_LINE8 :
  132. Ird be hogy !rules a jatekszabalyok es a parancsok listajahoz.^n
  133. Ird be hogy !level hogy lasd a jelenlegi szinted, es hogy ki vezet.^n
  134. Ird be hogy !score hogy lasd a jatekosok pontjait.
  135. :
  136. WIN_MOTD_LINE1 = %s nyert!
  137. WIN_MOTD_LINE2 = a %s csapat
  138. WIN_MOTD_LINE3 = a gyoztes!
  139. WIN_MOTD_LINE4A = Az utolso <font color=00CC00>%s</font> olest <font color=%s>%s</font> szenvedte el
  140. WIN_MOTD_LINE4B = Az utolso <font color=00CC00>%s</font> olest <font color=%s>%s</font> szenvedte el, a gyilkosa <font color=%s>%s</font> volt.
  141. WIN_MOTD_LINE5A = Ez <font color=%s>%s</font> <font color=00CC00>%i%s</font> gyozelme,<br>es a <font color=00CC00>%i%s</font> gyozelme egyhuzamban (a rekordja: <font color=00CC00>%i</font> egyhuzamban).
  142. WIN_MOTD_LINE5A_REG = Ez <font color=%s>%s</font> <font color=00CC00>%i%s</font> hagyomanyos gyozelme,<br>es a <font color=00CC00>%i%s</font> hagyomanyos gyozelme egyhuzamban (a rekordja: <font color=00CC00>%i</font> egyhuzamban).
  143. WIN_MOTD_LINE5A_TP = Ez <font color=%s>%s</font> <font color=00CC00>%i%s</font> csapatos gyozelme,<br>es a <font color=00CC00>%i%s</font> csapatos gyozelme egyhuzamban (a rekordja: <font color=00CC00>%i</font> egyhuzamban).
  144. WIN_MOTD_LINE5B = <font color=%s>%s</font> pontjai osszesen: <font color=00CC00>%i</font>.
  145. WIN_MOTD_LINE5B_REG = <font color=%s>%s</font> hagyomanyos pontjai osszesen: <font color=00CC00>%i</font>.
  146. WIN_MOTD_LINE5B_TP = <font color=%s>%s</font> csapatos pontjai osszesen: <font color=00CC00>%i</font>.
  147. WIN_MOTD_LINE5C = Ez <font color=%s>%s</font> <font color=00CC00>%i%s</font> gyozelme, osszesen <font color=00CC00>%i</font> pontot szerzett,<br>es ez volt a <font color=00CC00>%i%s</font> gyozelme egyhuzamban (a rekordja: <font color=00CC00>%i</font> egyhuzamban).
  148. WIN_MOTD_LINE5C_REG = Ez <font color=%s>%s</font> <font color=00CC00>%i%s</font> hagyomanyos gyozelme, osszesen <font color=00CC00>%i</font> hagyomanyos pontot szerzett,<br>es ez volt a <font color=00CC00>%i%s</font> hagyomanyos gyozelme egyhuzamban (a rekordja: <font color=00CC00>%i</font> egyhuzamban).
  149. WIN_MOTD_LINE5C_TP = Ez <font color=%s>%s</font> <font color=00CC00>%i%s</font> csapatos gyozelme, osszesen <font color=00CC00>%i</font> csapatos pontot szerzett,<br>es ez volt a <font color=00CC00>%i%s</font> csapatos gyozelme egyhuzamban (a rekordja: <font color=00CC00>%i</font> egyhuzamban).
  150. WIN_MOTD_LINE6 = Az ido <font color=00CC00>%i%%</font> -t toltotted a gyoztes csapatban.
  151. WIN_MOTD_LINE7A = Most osszesen <font color=00CC00>%i</font> gyozelmed van.<p>Ez volt a <font color=00CC00>%i%s</font> gyozelmed egyhuzamban (a rekordod: <font color=00CC00>%i</font> gyozelem egyhuzamban).
  152. WIN_MOTD_LINE7A_REG = Most osszesen <font color=00CC00>%i</font> hagyomanyos gyozelmed van.<p>Ez volt a <font color=00CC00>%i%s</font> hagyomanyos gyozelmed egyhuzamban (a rekordod: <font color=00CC00>%i</font> gyozelem egyhuzamban).
  153. WIN_MOTD_LINE7A_TP = Most osszesen <font color=00CC00>%i</font> csapatos gyozelmed van.<p>Ez volt a <font color=00CC00>%i%s</font> csapatos gyozelmed egyhuzamban (a rekordod: <font color=00CC00>%i</font> gyozelem egyhuzamban).
  154. WIN_MOTD_LINE7B = <font color=00CC00>%i</font> gyozelmed van osszesen.
  155. WIN_MOTD_LINE7B_REG = <font color=00CC00>%i</font> hagyomanyos gyozelmed van osszesen.
  156. WIN_MOTD_LINE7B_TP = <font color=00CC00>%i</font> csapatos gyozelmed van osszesen.
  157. WIN_MOTD_LINE7C = Ezzel <font color=00CC00>%i</font> pontot szereztel, igy van osszesen <font color=00CC00>%i</font> pontod, <font color=00CC00>%i</font> gyozelemmel!
  158. WIN_MOTD_LINE7C_REG = Ezzel <font color=00CC00>%i</font> hagyomanyos pontot szereztel, igy van osszesen <font color=00CC00>%i</font> pontod, <font color=00CC00>%i</font> gyozelemmel!
  159. WIN_MOTD_LINE7C_TP = Ezzel <font color=00CC00>%i</font> csapatos pontot szereztel, igy van osszesen <font color=00CC00>%i</font> pontod, <font color=00CC00>%i</font> gyozelemmel!
  160. WIN_MOTD_LINE8A = A kovetkezo palya: <font color=00CC00>%s
  161. WIN_MOTD_LINE8B = There is <font color=00CC00>one</font> round of this map left.
  162. WIN_MOTD_LINE8C = There are <font color=00CC00>%i</font> rounds of this map left.
  163. WIN_MOTD_STREAK1 = Ez a te <font color=00CC00>%i%s</font>. gyozelmed egyhuzamban (a rekordod: <font color=00CC00>%i</font> gyozelem egyhuzamban).
  164. WIN_MOTD_STREAK1_REG = Ez a te <font color=00CC00>%i%s</font>. hagyomanyos gyozelmed egyhuzamban (a rekordod: <font color=00CC00>%i</font> hagyomanyos gyozelem egyhuzamban).
  165. WIN_MOTD_STREAK1_TP = Ez a te <font color=00CC00>%i%s</font>. csapatos gyozelmed egyhuzamban (a rekordod: <font color=00CC00>%i</font> csapatos gyozelem egyhuzamban).
  166. WIN_MOTD_STREAK2 = A rekordod <font color=00CC00>%i</font> gyozelem egyhuzamban.
  167. WIN_MOTD_STREAK2_REG = A rekordod <font color=00CC00>%i</font> hagyomanyos gyozelem egyhuzamban.
  168. WIN_MOTD_STREAK2_TP = A rekordod <font color=00CC00>%i</font> csapatos gyozelem egyhuzamban.
  169. WIN_MOTD_STREAK3 = A mindenkori rekord, <font color=00CC00>%i</font> gyozelem egyhuzamban, amit <font color=00CC00>%s</font> allitott fel.
  170. WIN_MOTD_STREAK3_REG = A mindenkori hagyomanyos rekord, <font color=00CC00>%i</font> gyozelem egyhuzamban, amit <font color=00CC00>%s</font> allitott fel.
  171. WIN_MOTD_STREAK3_TP = A mindenkori csapatos rekord, <font color=00CC00>%i</font> gyozelem egyhuzamban, amit <font color=00CC00>%s</font> allitott fel.
  172. WIN_MOTD_STREAK4 = <font color=%s>%s</font> uj mindenkori gyozelmi rekordot dontott meg: <font color=00CC00>%i</font> gyozelem egyhuzamban!
  173. WIN_MOTD_STREAK4_REG = <font color=%s>%s</font> uj mindenkori hagyomanyos gyozelmi rekordot dontott meg: <font color=00CC00>%i</font> hagyomanyos gyozelem egyhuzamban!
  174. WIN_MOTD_STREAK4_TP = <font color=%s>%s</font> uj mindenkori csapatos gyozelmi rekordot dontott meg: <font color=00CC00>%i</font> csapatos gyozelem egyhuzamban!
  175. WINS = gyozott
  176. WON = %%n%s%%e nyert
  177. WON_TEAM = A %%n%s%%e csapat gyozott
  178. YES_REGULAR = Igen, egyeni jatek
  179. YES_TEAMPLAY = Igen, csapatjatek
  180.  
  181. [hu]
  182. AFK_KILL = Az olesed nem szamit, mert %%n%s%%e AFK volt
  183. AUTOVOTE_RES1 = Legyen Gungame, csapatos
  184. AUTOVOTE_RES2 = Legyen Gungame, egyeni
  185. AUTOVOTE_RES3 = Ne legyen Gungame
  186. CANCEL = Megsem
  187. CLOSE = Bezar
  188. FRIENDLYFIRE_ON = %%gCsapattars szebzes aktiv!!!%%e Figyelj mire losz!
  189. GAINED_POINTS = Szereztel %%g%i%%e pontot, igy most lett %%g%i%%e pontod %%g%i%%e gyozelemmel!
  190. GAINED_POINTS_REG = Szereztel %%g%i%%e hagyomanyos pontot, igy most lett %%g%i%%e pontod %%g%i%%e gyozelemmel!
  191. GAINED_POINTS_TP = Szereztel %%g%i%%e csapatos pontot, igy most lett %%g%i%%e pontod %%g%i%%e gyozelemmel!
  192. GUNGAME = GunGame
  193. HK_LEVEL_DOWN = %%n%s%%e went back down to level %%g%i%%e for killing a hostage
  194. HK_SCORE_DOWN = %%n%s%%e lost %%g%i%%e points for killing a hostage
  195. HK_LEVEL_DOWN_TEAM = The %%n%s%%e team went back down to level %%g%i%%e for a hostage kill
  196. HK_SCORE_DOWN_TEAM = The %%n%s%%e team lost %%g%i%%e points for a hostage kill
  197. IN_A_ROW = %i egyhuzamban
  198. JUMP_TO_ME = Ugorj hozzam
  199. LEADER = Vezet
  200. LEADING_ON_LEVEL = %%n%s%%e vezet a %%g%i%%e szinten :: %%g%s%%e
  201. LEADING_ON_LEVEL_TEAM = A %%n%s%%e csapat vezet a %%g%i%%e szinten :: %%g%s%%e
  202. LEVEL = Szint
  203. LEVEL_MESSAGE_LINE1A = Megszereztel %i/%i -t a szukseges olesbol
  204. LEVEL_MESSAGE_LINE1B = A csapatod megszerzett %i/%i a szukseges olesbol
  205. LEVEL_MESSAGE_LINE2A = Te vezetsz!
  206. LEVEL_MESSAGE_LINE2B = Holtversenyben vagy az elso helyert
  207. LEVEL_MESSAGE_LINE2C = Te %i szinttel vagy az elso mogott
  208. LEVEL_MESSAGE_LINE3A = Te %i alkalommal gyoztel
  209. LEVEL_MESSAGE_LINE3A_REG = Van %i hagyomanyos gyozelmed
  210. LEVEL_MESSAGE_LINE3A_TP = Van %i csapat gyozelmed
  211. LEVEL_MESSAGE_LINE3B = Te %i pontot szereztel %i gyozelemmel
  212. LEVEL_MESSAGE_LINE3B_REG = Te %i hagyomanyos pontot szereztel %i gyozelemmel
  213. LEVEL_MESSAGE_LINE3B_TP = Te %i csapatos pontot szereztel %i gyozelemmel
  214. LEVEL_MESSAGE_LINE4 = A rekordod %i gyozelem egyhuzamban
  215. LEVEL_MESSAGE_LINE4_REG = A rekordod %i hagyomanyos gyozelem egyhuzamban
  216. LEVEL_MESSAGE_LINE4_TP = A rekordod %i csapatos gyozelem egyhuzamban
  217. LEVEL_MESSAGE_LINE5A = Jelenleg elsok: %s
  218. LEVEL_MESSAGE_LINE5B = Jelenleg elso: %s
  219. LEVEL_MESSAGE_LINE6 = Az elso szintje: %i (%s)
  220. LEVELS_BEHIND_LEADER = Te most %%g%i%%e szinttel vagy az elso mogott
  221. NEXT = Kovetkezo
  222. NONE = semmi
  223. NO_ONE = senki
  224. NO_WIN_LOGGING = A szerver nem tarolja a gyozelmeket
  225. NOW_ON_LEVEL = Te most ezen a szinten vagy:
  226. ON_LEVEL = A te szinted:
  227. ON_LEVEL_TEAM = A csapatod szintje:
  228. PLAY_GUNGAME = Legyen GunGame?
  229. PLAYER_RESET = %%n%s%%e reset himself back to level %%g1%%e
  230. POINTS = points
  231. POINTS_ABBR = pts
  232. PRESS_KEY_TO_CONTINUE = Nyomj egy szamot a folytatashoz
  233. PREVIOUS = Elozo
  234. PROGRESS_DISPLAY = Meg kell %%n%i%%e oles a szintlepeshez. Pontod: %%n%i / %i%%e
  235. PROGRESS_DISPLAY1 = Te vezetsz %i szinttel
  236. PROGRESS_DISPLAY2 = Holtversenyben vagy az elso %s -val.
  237. PROGRESS_DISPLAY3 = Holtversenyben elso vagy %s jatekossal
  238. PROGRESS_DISPLAY4 = Te %i szinttel az elso mogott vagy
  239. PROGRESS_DISPLAY_TEAM1 = A csapatod vezet %i szinttel
  240. PROGRESS_DISPLAY_TEAM2 = A csapatok holtversenyben vannak
  241. PROGRESS_DISPLAY_TEAM3 = A csapatod %i szinttel a masik mogott van
  242. PRUNING = Pruning %s: %i entries removed
  243. RECORD_STREAK = Rekord gyozelemek: %s (%i gyozelem egyhuzamban)
  244. REQUIRED_KILLS = Szukseges olesek
  245. RESET_NOT_ALLOWED = You cannot reset your level during Teamplay Mode!
  246. RESET_QUERY = Are you SURE that you want^nto reset yourself back to level 1?
  247. RESPAWN_COUNTDOWN = Feltamasztas %i masodperc mulva
  248. RULES = Szabalyok
  249. RULES_CONSOLE_LINE1 = %i) A szintlepeshez mindig az aktualis fegyverrel kell olnod.
  250. RULES_CONSOLE_LINE2 = %i) Ha nem az aktualis fegyverrel olsz meg valakit, az nem szamit bele a szintedbe.
  251. RULES_CONSOLE_LINE3 = %i) Szinthez juthatsz bomba lerakasnal, vagy felszedesnel.
  252. RULES_CONSOLE_LINE4 = %i) Ha ongyilkos leszel szinten vesztesz.
  253. RULES_CONSOLE_LINE5 = %i) A Friendly Fire bekapcsol, ha valaki eleri a granat szintet.
  254. RULES_CONSOLE_LINE6A = %i) Koronkent tobb szintet is szerezhetsz.
  255. RULES_CONSOLE_LINE6B = %i) Koronkent csak egy szintet szerezhetsz.
  256. RULES_CONSOLE_LINE6C = %i) Koronkent csak %i szintet szerezhetsz.
  257. RULES_CONSOLE_LINE7 = %i) Minden kor vegen szabad csapatot valtani.
  258. RULES_CONSOLE_LINE8 = %i) Mivel a Knife Pro be van kapcsolva, szintet tudsz lopni az ellenfeleidtol, ha lekeseled oket.
  259. RULES_CONSOLE_LINE9 = %i) Mivel a Turbo Mode be van kapcsolva, szintlepesnel azonnal megkapod a kovetkezo fegyveredet.
  260. RULES_CONSOLE_LINE10 = %i) Because Knife Elite Mode is enabled, once you level up you will have to use a knife until the next round.
  261. RULES_CONSOLE_LINE11 = %i) Mivel a Deathmatch Mode be van kapcsolva, vegtelenszer ujra eledsz.
  262. RULES_CONSOLE_LINE12 = %i) Mivel a Teamplay Mode be van kapcsolva, csapatkent szerezhetsz pontot, nem egyenileg.
  263. RULES_CONSOLE_LINE13 = Ird be hogy !level hogy lasd a jelenlegi szinted, es hogy ki vezet.
  264. RULES_CONSOLE_LINE14 = Ird be hogy !weapons hogy lasd a fegyver sorrendet.
  265. RULES_CONSOLE_LINE15 = Ird be hogy !score hogy lasd a jatekosok pontjait.
  266. RULES_CONSOLE_LINE16 = Ird be hogy !top10 hogy lasd a szerver top10 gyozteset.
  267. RULES_CONSOLE_LINE17 = Ird be hogy !restart hogy visszaallj az elso szintre.
  268. RULES_MESSAGE_LINE1 = A jatekszabalyok, es az osszes parancs kilistazva a konzolodra.
  269. RULES_MESSAGE_LINE2 = Nehany hasznos parancs:
  270. RULES_MESSAGE_LINE3 :
  271. Ird be hogy !top10 hogy lasd a szerver top10 gyozteset.^n
  272. Ird be hogy !level hogy lasd a jelenlegi szinted, es hogy ki vezet.^n
  273. Ird be hogy !weapons hogy lasd a fegyver sorrendet.^n
  274. Ird be hogy !score hogy lasd a jatekosok pontjait.
  275. :
  276. SCORES = Pontok
  277. SLOW_DOWN = Lassits! Ez meg csak a bemelegito kor!
  278. SPAWNPROTECTED_KILL = Az olesed nem szamit, mert %%n%s%%e most tamadt fel az utobbi %%g%i%%e masodpercben
  279. STATS = Stats
  280. STATS_REGULAR = Hagyomanyos statisztika
  281. STATS_TEAMPLAY = Csapatos statisztika
  282. STILL_LEVEL_ONE = Meg mindig csak az elso szinten vagy!
  283. STOLE_LEVEL = %%n%s%%e ellopott egy szintet %%g%s%%e -tol.
  284. STOLE_LEVEL_TEAM = %%n%s%%e ellopott %%g%i%%e pontot a %%g%s%%e csapattol (megszerezve %%g%i%%e)
  285. SUICIDE_LEVEL_DOWN = %%n%s%%e elvesztett egy szintet ongyilkossag miatt
  286. SUICIDE_LEVEL_DOWN_TEAM = A %%n%s%%e csapat lement a %%g%i%%e szintre ongyilkossag miatt
  287. SUICIDE_SCORE_DOWN_TEAM = A %%n%s%%e csapat %%g%i%%e pontot vesztet ongyilkossag miatt
  288. TEAM = csapat
  289. TIED_LEADER_MULTI = %%n%s%%e vezet a %%g%i%%e szinten :: %%g%s%%e es meg %%g%s%%e jatekos
  290. TIED_LEADER_ONE = %%n%s%%e vezet a %%g%i%%e szinten :: %%g%s%%e %%g%s%%e mellett
  291. TIED_LEADER_TEAM = A csapatok holtversenyben vannak a %%g%i%%e szinten :: %%g%s%%e
  292. TK_LEVEL_DOWN = %%n%s%%e went back down to level %%g%i%%e for team killing
  293. TK_LEVEL_DOWN_TEAM = The %%n%s%%e team went back down to level %%g%i%%e for team killing
  294. TK_SCORE_DOWN = %%n%s%%e lost %%g%i%%e points for team killing
  295. TK_SCORE_DOWN_TEAM = The %%n%s%%e team lost %%g%i%%e points for team killing
  296. TOP_10 = Top 10
  297. TRAILING_ON_LEVEL_TEAM = A %%n%s%%e csapat a %%g%i%%e szinten all :: %%g%s%%e
  298. TRIPLE_LEVELED = %%n%s%%e triple leveled!!!
  299. UNRANKED = unranked
  300. WARMUP_ROUND = Bemelegito kor
  301. WARMUP_ROUND_OVER = Bemelegito kor vege!
  302. WARMUP_ROUND_DISPLAY = Bemelegito kor: %i masodperc van hatra
  303. WEAPONS = Fegyverek
  304. WELCOME_MESSAGE_LINE1 = A szerveren GunGame %s fut!
  305. WELCOME_MESSAGE_LINE2 = Knife Pro \rBEKAPCSOLVA!\w
  306. WELCOME_MESSAGE_LINE3 = Turbo Mode \rBEKAPCSOLVA!\w
  307. WELCOME_MESSAGE_LINE4 = Knife Elite Mode \rBEKAPCSOLVA!\w
  308. WELCOME_MESSAGE_LINE5 = Deathmatch Mode \rBEKAPCSOLVA!\w
  309. WELCOME_MESSAGE_LINE6 = Teamplay Mode \rBEKAPCSOLVA!\w
  310. WELCOME_MESSAGE_LINE7 = Ebben a korben \y%i\w szint van!
  311. WELCOME_MESSAGE_LINE8 :
  312. Ird be hogy !rules a jatekszabalyok es a parancsok listajahoz.^n
  313. Ird be hogy !level hogy lasd a jelenlegi szinted, es hogy ki vezet.^n
  314. Ird be hogy !score hogy lasd a jatekosok pontjait.
  315. :
  316. WIN_MOTD_LINE1 = %s nyert!
  317. WIN_MOTD_LINE2 = a %s csapat
  318. WIN_MOTD_LINE3 = a gyoztes!
  319. WIN_MOTD_LINE4A = Az utolso <font color=00CC00>%s</font> olest <font color=%s>%s</font> szenvedte el
  320. WIN_MOTD_LINE4B = Az utolso <font color=00CC00>%s</font> olest <font color=%s>%s</font> szenvedte el, a gyilkosa <font color=%s>%s</font> volt.
  321. WIN_MOTD_LINE5A = Ez <font color=%s>%s</font> <font color=00CC00>%i%s</font> gyozelme,<br>es a <font color=00CC00>%i%s</font> gyozelme egyhuzamban (a rekordja: <font color=00CC00>%i</font> egyhuzamban).
  322. WIN_MOTD_LINE5A_REG = Ez <font color=%s>%s</font> <font color=00CC00>%i%s</font> hagyomanyos gyozelme,<br>es a <font color=00CC00>%i%s</font> hagyomanyos gyozelme egyhuzamban (a rekordja: <font color=00CC00>%i</font> egyhuzamban).
  323. WIN_MOTD_LINE5A_TP = Ez <font color=%s>%s</font> <font color=00CC00>%i%s</font> csapatos gyozelme,<br>es a <font color=00CC00>%i%s</font> csapatos gyozelme egyhuzamban (a rekordja: <font color=00CC00>%i</font> egyhuzamban).
  324. WIN_MOTD_LINE5B = <font color=%s>%s</font> pontjai osszesen: <font color=00CC00>%i</font>.
  325. WIN_MOTD_LINE5B_REG = <font color=%s>%s</font> hagyomanyos pontjai osszesen: <font color=00CC00>%i</font>.
  326. WIN_MOTD_LINE5B_TP = <font color=%s>%s</font> csapatos pontjai osszesen: <font color=00CC00>%i</font>.
  327. WIN_MOTD_LINE5C = Ez <font color=%s>%s</font> <font color=00CC00>%i%s</font> gyozelme, osszesen <font color=00CC00>%i</font> pontot szerzett,<br>es ez volt a <font color=00CC00>%i%s</font> gyozelme egyhuzamban (a rekordja: <font color=00CC00>%i</font> egyhuzamban).
  328. WIN_MOTD_LINE5C_REG = Ez <font color=%s>%s</font> <font color=00CC00>%i%s</font> hagyomanyos gyozelme, osszesen <font color=00CC00>%i</font> hagyomanyos pontot szerzett,<br>es ez volt a <font color=00CC00>%i%s</font> hagyomanyos gyozelme egyhuzamban (a rekordja: <font color=00CC00>%i</font> egyhuzamban).
  329. WIN_MOTD_LINE5C_TP = Ez <font color=%s>%s</font> <font color=00CC00>%i%s</font> csapatos gyozelme, osszesen <font color=00CC00>%i</font> csapatos pontot szerzett,<br>es ez volt a <font color=00CC00>%i%s</font> csapatos gyozelme egyhuzamban (a rekordja: <font color=00CC00>%i</font> egyhuzamban).
  330. WIN_MOTD_LINE6 = Az ido <font color=00CC00>%i%%</font> -t toltotted a gyoztes csapatban.
  331. WIN_MOTD_LINE7A = Most osszesen <font color=00CC00>%i</font> gyozelmed van.<p>Ez volt a <font color=00CC00>%i%s</font> gyozelmed egyhuzamban (a rekordod: <font color=00CC00>%i</font> gyozelem egyhuzamban).
  332. WIN_MOTD_LINE7A_REG = Most osszesen <font color=00CC00>%i</font> hagyomanyos gyozelmed van.<p>Ez volt a <font color=00CC00>%i%s</font> hagyomanyos gyozelmed egyhuzamban (a rekordod: <font color=00CC00>%i</font> gyozelem egyhuzamban).
  333. WIN_MOTD_LINE7A_TP = Most osszesen <font color=00CC00>%i</font> csapatos gyozelmed van.<p>Ez volt a <font color=00CC00>%i%s</font> csapatos gyozelmed egyhuzamban (a rekordod: <font color=00CC00>%i</font> gyozelem egyhuzamban).
  334. WIN_MOTD_LINE7B = <font color=00CC00>%i</font> gyozelmed van osszesen.
  335. WIN_MOTD_LINE7B_REG = <font color=00CC00>%i</font> hagyomanyos gyozelmed van osszesen.
  336. WIN_MOTD_LINE7B_TP = <font color=00CC00>%i</font> csapatos gyozelmed van osszesen.
  337. WIN_MOTD_LINE7C = Ezzel <font color=00CC00>%i</font> pontot szereztel, igy van osszesen <font color=00CC00>%i</font> pontod, <font color=00CC00>%i</font> gyozelemmel!
  338. WIN_MOTD_LINE7C_REG = Ezzel <font color=00CC00>%i</font> hagyomanyos pontot szereztel, igy van osszesen <font color=00CC00>%i</font> pontod, <font color=00CC00>%i</font> gyozelemmel!
  339. WIN_MOTD_LINE7C_TP = Ezzel <font color=00CC00>%i</font> csapatos pontot szereztel, igy van osszesen <font color=00CC00>%i</font> pontod, <font color=00CC00>%i</font> gyozelemmel!
  340. WIN_MOTD_LINE8A = A kovetkezo palya: <font color=00CC00>%s
  341. WIN_MOTD_LINE8B = There is <font color=00CC00>one</font> round of this map left.
  342. WIN_MOTD_LINE8C = There are <font color=00CC00>%i</font> rounds of this map left.
  343. WIN_MOTD_STREAK1 = Ez a te <font color=00CC00>%i%s</font>. gyozelmed egyhuzamban (a rekordod: <font color=00CC00>%i</font> gyozelem egyhuzamban).
  344. WIN_MOTD_STREAK1_REG = Ez a te <font color=00CC00>%i%s</font>. hagyomanyos gyozelmed egyhuzamban (a rekordod: <font color=00CC00>%i</font> hagyomanyos gyozelem egyhuzamban).
  345. WIN_MOTD_STREAK1_TP = Ez a te <font color=00CC00>%i%s</font>. csapatos gyozelmed egyhuzamban (a rekordod: <font color=00CC00>%i</font> csapatos gyozelem egyhuzamban).
  346. WIN_MOTD_STREAK2 = A rekordod <font color=00CC00>%i</font> gyozelem egyhuzamban.
  347. WIN_MOTD_STREAK2_REG = A rekordod <font color=00CC00>%i</font> hagyomanyos gyozelem egyhuzamban.
  348. WIN_MOTD_STREAK2_TP = A rekordod <font color=00CC00>%i</font> csapatos gyozelem egyhuzamban.
  349. WIN_MOTD_STREAK3 = A mindenkori rekord, <font color=00CC00>%i</font> gyozelem egyhuzamban, amit <font color=00CC00>%s</font> allitott fel.
  350. WIN_MOTD_STREAK3_REG = A mindenkori hagyomanyos rekord, <font color=00CC00>%i</font> gyozelem egyhuzamban, amit <font color=00CC00>%s</font> allitott fel.
  351. WIN_MOTD_STREAK3_TP = A mindenkori csapatos rekord, <font color=00CC00>%i</font> gyozelem egyhuzamban, amit <font color=00CC00>%s</font> allitott fel.
  352. WIN_MOTD_STREAK4 = <font color=%s>%s</font> uj mindenkori gyozelmi rekordot dontott meg: <font color=00CC00>%i</font> gyozelem egyhuzamban!
  353. WIN_MOTD_STREAK4_REG = <font color=%s>%s</font> uj mindenkori hagyomanyos gyozelmi rekordot dontott meg: <font color=00CC00>%i</font> hagyomanyos gyozelem egyhuzamban!
  354. WIN_MOTD_STREAK4_TP = <font color=%s>%s</font> uj mindenkori csapatos gyozelmi rekordot dontott meg: <font color=00CC00>%i</font> csapatos gyozelem egyhuzamban!
  355. WINS = gyozott
  356. WON = %%n%s%%e nyert
  357. WON_TEAM = A %%n%s%%e csapat gyozott
  358. YES_REGULAR = Igen, egyeni jatek
  359. YES_TEAMPLAY = Igen, csapatjatek
  360.  


Próbáld meg a GG sma-ban ezeket megnézni:
2340. sor

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. // hook say
  2. public cmd_say(id)
  3. {
  4. if(!ggActive) return PLUGIN_CONTINUE;
  5.  
  6. static message[10];
  7. read_argv(1,message,9);
  8.  
  9. // doesn't begin with !, ignore
  10. if(message[0] != '!') return PLUGIN_CONTINUE;
  11.  
  12. if(equali(message,"!rules") || equali(message,"!help"))
  13. {
  14. new num = 1, max_lvl = get_pcvar_num(gg_max_lvl), turbo = get_pcvar_num(gg_turbo);
  15.  
  16. console_print(id,"-----------------------------");
  17. console_print(id,"-----------------------------");
  18. console_print(id,"*** Avalanche's %L %s %L ***",id,"GUNGAME",GG_VERSION,id,"RULES");
  19. console_print(id,"%L",id,"RULES_CONSOLE_LINE1",num++);
  20. console_print(id,"%L",id,"RULES_CONSOLE_LINE2",num++);
  21. if(get_pcvar_num(gg_bomb_defuse_lvl)) console_print(id,"%L",id,"RULES_CONSOLE_LINE3",num++);
  22. console_print(id,"%L",id,"RULES_CONSOLE_LINE4",num++);
  23. if(get_pcvar_num(gg_ff_auto)) console_print(id,"%L",id,"RULES_CONSOLE_LINE5",num++);
  24. if(turbo || !max_lvl) console_print(id,"%L",id,"RULES_CONSOLE_LINE6A",num++);
  25. else if(max_lvl == 1) console_print(id,"%L",id,"RULES_CONSOLE_LINE6B",num++);
  26. else if(max_lvl > 1) console_print(id,"%L",id,"RULES_CONSOLE_LINE6C",num++,max_lvl);
  27. console_print(id,"%L",id,"RULES_CONSOLE_LINE7",num++);
  28. if(get_pcvar_num(gg_knife_pro)) console_print(id,"%L",id,"RULES_CONSOLE_LINE8",num++);
  29. if(turbo) console_print(id,"%L",id,"RULES_CONSOLE_LINE9",num++);
  30. if(get_pcvar_num(gg_knife_elite)) console_print(id,"%L",id,"RULES_CONSOLE_LINE10",num++);
  31. if(get_pcvar_num(gg_dm) || get_cvar_num("csdm_active")) console_print(id,"%L",id,"RULES_CONSOLE_LINE11",num++);
  32. if(get_pcvar_num(gg_teamplay)) console_print(id,"%L",id,"RULES_CONSOLE_LINE12",num++);
  33. console_print(id,"****************************************************************");
  34. console_print(id,"%L",id,"RULES_CONSOLE_LINE13");
  35. console_print(id,"%L",id,"RULES_CONSOLE_LINE14");
  36. console_print(id,"%L",id,"RULES_CONSOLE_LINE15");
  37. console_print(id,"%L",id,"RULES_CONSOLE_LINE16");
  38. console_print(id,"%L",id,"RULES_CONSOLE_LINE17");
  39. console_print(id,"-----------------------------");
  40. console_print(id,"-----------------------------");
  41.  
  42. new len = formatex(menuText,511,"%L^n",id,"RULES_MESSAGE_LINE1");
  43. len += formatex(menuText[len],511-len,"\d----------\w^n");
  44. len += formatex(menuText[len],511-len,"%L^n",id,"RULES_MESSAGE_LINE2");
  45. len += formatex(menuText[len],511-len,"\d----------\w^n");
  46. len += formatex(menuText[len],511-len,"%L^n",id,"RULES_MESSAGE_LINE3");
  47. len += formatex(menuText[len],511-len,"\d----------\w^n%L",id,"PRESS_KEY_TO_CONTINUE");
  48.  
  49. show_menu(id,1023,menuText);
  50.  
  51. return PLUGIN_HANDLED;
  52. }
  53. else if(equali(message,"!weapons") || equali(message,"!guns"))
  54. {
  55. page[id] = 1;
  56. //show_weapons_menu(id);
  57. weapons_menu_handler(id,2); // jump to me
  58.  
  59. return PLUGIN_HANDLED;
  60. }
  61. else if(equali(message,"!top",4) && !str_count(message,' ')) // !topANYTHING
  62. {
  63. if(!sqlInit || !get_pcvar_num(gg_stats_mode))
  64. {
  65. client_print(id,print_chat,"%L",id,"NO_WIN_LOGGING");
  66. return PLUGIN_HANDLED;
  67. }
  68.  
  69. page[id] = 1;
  70.  
  71. if(get_pcvar_num(gg_stats_split) && get_pcvar_num(gg_teamplay))
  72. page[id] *= -1; // use negative page numbers to denote teamplay stats
  73.  
  74. show_top10_menu(id);
  75. //top10_menu_handler(id,2); // jump to me
  76.  
  77. return PLUGIN_HANDLED;
  78. }
  79. else if(equali(message,"!score") || equali(message,"!scores"))
  80. {
  81. page[id] = 1;
  82. //show_scores_menu(id);
  83. scores_menu_handler(id,2); // jump to me
  84.  
  85. return PLUGIN_HANDLED;
  86. }
  87. else if(equali(message,"!level"))
  88. {
  89. show_level_menu(id);
  90.  
  91. return PLUGIN_HANDLED;
  92. }
  93. else if(equali(message,"!restart") || equali(message,"!reset"))
  94. {
  95. if(level[id] <= 1)
  96. {
  97. client_print(id,print_chat,"%L",id,"STILL_LEVEL_ONE");
  98. return PLUGIN_HANDLED;
  99. }
  100.  
  101. new len = formatex(menuText,511,"%L^n^n",id,"RESET_QUERY");
  102. len += formatex(menuText[len],511-len,"1. %L^n",id,"YES");
  103. len += formatex(menuText[len],511-len,"0. %L",id,"CANCEL");
  104. show_menu(id,MENU_KEY_1|MENU_KEY_0,menuText,-1,"restart_menu");
  105.  
  106. return PLUGIN_HANDLED;
  107. }
  108.  
  109. return PLUGIN_CONTINUE;
  110. }


Vagy itt:
5143.sor

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. // show someone a welcome message
  2. public show_welcome(id)
  3. {
  4. if(welcomed[id]) return;
  5.  
  6. new menuid, keys;
  7. get_user_menu(id,menuid,keys);
  8.  
  9. // another old-school menu opened
  10. if(menuid > 0)
  11. {
  12. // wait and try again
  13. set_task(3.0,"show_welcome",id);
  14. return;
  15. }
  16.  
  17. play_sound_by_cvar(id,gg_sound_welcome);
  18.  
  19. new len = formatex(menuText,511,"\y%L\w^n",id,"WELCOME_MESSAGE_LINE1",GG_VERSION);
  20. len += formatex(menuText[len],511-len,"\d---------------\w^n");
  21.  
  22. new special;
  23. if(get_pcvar_num(gg_knife_pro))
  24. {
  25. len += formatex(menuText[len],511-len,"%L^n",id,"WELCOME_MESSAGE_LINE2");
  26. special = 1;
  27. }
  28. if(get_pcvar_num(gg_turbo))
  29. {
  30. len += formatex(menuText[len],511-len,"%L^n",id,"WELCOME_MESSAGE_LINE3");
  31. special = 1;
  32. }
  33. if(get_pcvar_num(gg_knife_elite))
  34. {
  35. len += formatex(menuText[len],511-len,"%L^n",id,"WELCOME_MESSAGE_LINE4");
  36. special = 1;
  37. }
  38. if(get_pcvar_num(gg_dm) || get_cvar_num("csdm_active"))
  39. {
  40. len += formatex(menuText[len],511-len,"%L^n",id,"WELCOME_MESSAGE_LINE5");
  41. special = 1;
  42. }
  43. if(get_pcvar_num(gg_teamplay))
  44. {
  45. len += formatex(menuText[len],511-len,"%L^n",id,"WELCOME_MESSAGE_LINE6");
  46. special = 1;
  47. }
  48.  
  49. if(special) len += formatex(menuText[len],511-len,"\d---------------\w^n");
  50. len += formatex(menuText[len],511-len,"%L^n",id,"WELCOME_MESSAGE_LINE7",weaponNum);
  51. len += formatex(menuText[len],511-len,"\d---------------\w^n");
  52. len += formatex(menuText[len],511-len,"%L",id,"WELCOME_MESSAGE_LINE8");
  53. len += formatex(menuText[len],511-len,"\d---------------\w^n");
  54. len += formatex(menuText[len],511-len,"%L",id,"PRESS_KEY_TO_CONTINUE");
  55.  
  56. show_menu(id,1023,menuText,-1,"welcome_menu");
  57. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole