hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Csak 1 másodpercig mutatja :$
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=22860
Oldal: 1 / 1

Szerző:  6almasok [ 2015.12.02. 12:34 ]
Hozzászólás témája:  Csak 1 másodpercig mutatja :$

Hali, van nekem egy ilyen deathmsg-m azt nem értem hogy ha szintet lép a gyerek akkor miért csak 1 másodpercig mutatja a hudot illetve a flash level up ot????

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public death(){
  2.  
  3. dobas()
  4. new killer = read_data(1)
  5. new victim = read_data(2)
  6. new hs = read_data(3)
  7.  
  8. if(killer == victim)
  9. {
  10. return PLUGIN_HANDLED
  11. }
  12. if(hs)
  13. pont[killer] += 20 // Ennyi pont jár a fejesért.
  14. else
  15. pont[killer] += 10 // Ennyi pont jár a sima ölésért.
  16.  
  17. if(szint[killer] >= 0 && szint[killer] < 3)
  18. {
  19. xp[killer] += random_num(10,20)
  20. }
  21. else if(szint[killer] >= 3 && szint[killer] < 5)
  22. {
  23. xp[killer] += random_num(7,17)
  24. }
  25. else if(szint[killer] >= 5 && szint[killer] < 7)
  26. {
  27. xp[killer] += random_num(5,15)
  28. }
  29. else if(szint[killer] >= 7 && szint[killer] < 10)
  30. {
  31. xp[killer] += random_num(5,10)
  32. }
  33. else if(szint[killer] >= 10 && szint[killer] < 20)
  34. {
  35. xp[killer] += random_num(5,9)
  36. }
  37. else if(szint[killer] >= 20 && szint[killer] < 40)
  38. {
  39. xp[killer] += random_num(3,4)
  40. }
  41. else if(szint[killer] >= 40 && szint[killer] < 70)
  42. {
  43. xp[killer] += random_num(2,3)
  44. }
  45. else if(szint[killer] >= 70 && szint[killer] < 160)
  46. {
  47. xp[killer] += random_num(2,2)
  48. }
  49. else if(szint[killer] >= 160 && szint[killer] < 1000)
  50. {
  51. xp[killer] += random_num(1,1)
  52. }
  53.  
  54.  
  55. if(xp[killer] >= 100)
  56. {
  57. szint[killer]++
  58. xp[killer] -= 100
  59. szinelepes(killer)
  60. }
  61.  
  62. return PLUGIN_HANDLED
  63. }
  64. public szinelepes(id)
  65. {
  66. set_hudmessage(17, 91, 239, -1.0, 0.24, 1, 6.0, 6.0)
  67. show_hudmessage(id, "LEVEL UP!^nUj szinted: %i",szint[id])
  68.  
  69. new Float:fOrigin[3];
  70. entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
  71.  
  72. new iOrigin[3];
  73. for(new i=0;i<3;i++)
  74. iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
  75.  
  76. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "ScreenFade" ), { 0, 0, 0}, id );
  77. write_short( 1 << 10 );
  78. write_short( 1 << 10 );
  79. write_short( 0 );
  80. write_byte( 0 );
  81. write_byte( 255 );
  82. write_byte( 215 );
  83. write_byte( 100 );
  84. message_end( );
  85. }

Szerző:  |E|xTazYyyy^.~ [ 2015.12.03. 20:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: Csak 1 másodpercig mutatja :$

Pontosan nem tudom melyik az, de ha 1 másodpercig mutatja akkor valúszinűleg az 1-est kell átirni és úgy próbálgatni.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]set_hudmessage(17, 91, 239, -1.0, 0.24, 1, 6.0, 6.0)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]17, 91, 239, -1.0, 0.24, 1, 6.0, 6.0

-1.0 szerintem ez, mert a másik 1-es ha jól tudom az-az effekt. De próbálgasd!

Szerző:  Akosch:. [ 2015.12.03. 21:18 ]
Hozzászólás témája:  Re: Csak 1 másodpercig mutatja :$

Az a "-1.0"-s értek a vízszintes( x ) tengelyen állítja középre. Hudon 6 másodpercig lenne kint, de valószínűleg jön más a csatornán ami kitolja.
Scríenfaderől pedig:
2. Paraméter ( 2. write byte ) állítja, h meddig maradjon a képernyőn, ahol 1<<12 egyenlő 1 másodperccel.
Egy kis segítség:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #define MakeScreenTime(%0) ( ( %0 ) * ( 1 << 12 ) )
  2.  
  3. new masodperc = 10;
  4. write_byte( MakeScreenTime( masodperc ) );
  5.  
  6. //Így 10 másodpercig marad a fade.

Szerző:  6almasok [ 2015.12.03. 22:33 ]
Hozzászólás témája:  Re: Csak 1 másodpercig mutatja :$

Kösz a screenfadet és most igy telorol azon gondolkozok hogyha synchud-ba vagy dhud-ba csinálnám ugy jolenne-e? :?:

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/