hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Admin, Tulaj map utáni nullázása
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=22958
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Patrik3 [2015.12.11. 16:26 ]
Hozzászólás témája:  Admin, Tulaj map utáni nullázása

Sziasztok.
Van nekem egy ilyen részem egy saját módomban:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public sayhook(id) {
  2. read_args (message, 191)
  3. remove_quotes (message)
  4. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) {
  5. return PLUGIN_CONTINUE
  6. }
  7. get_user_name(id, nev, 31)
  8. if(is_user_alive(id)) {
  9. if(nyelv[id] == true) {
  10. get_user_team(id, color, 9)
  11.  
  12. if(get_user_flags(id) & Tulaj)
  13. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulajdonos]^x03%s » : ^4%s", nev, message)
  14. else if(get_user_flags(id) & Admin)
  15. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]^x03%s : ^4%s", nev, message)
  16.  
  17. else formatex(Temp, 191, "^x04[Játékos]^x03%s : ^1%s", nev, message)
  18.  
  19. if(vasarlas[id] == 5 && Tulaj) {
  20. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulajdonos][VIP]^x03%s » : ^4%s", nev, message)
  21. }
  22. if(vasarlas[id] == 5 && Admin) {
  23. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin][VIP]^x03%s : ^4%s", nev, message)
  24. }
  25. else if(vasarlas[id] == 5) {
  26. formatex(Temp, 191, "^x04[Játékos][VIP]^x03%s : ^1%s", nev, message)
  27. }
  28. }
  29. else if(nyelv[id] == false) {
  30. get_user_team(id, color, 9)
  31.  
  32. if(get_user_flags(id) & Tulaj)
  33. formatex(Temp, 191, "^x04[Owner]^x03%s » : ^4%s", nev, message)
  34. else if(get_user_flags(id) & Admin)
  35. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]^x03%s : ^4%s", nev, message)
  36.  
  37. else formatex(Temp, 191, "^x04[Player]^x03%s : ^1%s", nev, message)
  38.  
  39. if(vasarlas[id] == 5 && Tulaj) {
  40. formatex(Temp, 191, "^x04[Owner][VIP]^x03%s » : ^4%s", nev, message)
  41. }
  42. if(vasarlas[id] == 5 && Admin) {
  43. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin][VIP]^x03%s : ^4%s", nev, message)
  44. }
  45. else if(vasarlas[id] == 5) {
  46. formatex(Temp, 191, "^x04[Player][VIP]^x03%s : ^1%s", nev, message)
  47. }
  48. }
  49. }
  50. else
  51. {
  52. if(nyelv[id] == true) {
  53. get_user_team(id, color, 9)
  54.  
  55. if(get_user_flags(id) & Tulaj)
  56. formatex(Temp, 191, "^1*Halott*^x04[Tulajdonos]^x03%s » : ^4%s", nev, message)
  57. else if(get_user_flags(id) & Admin)
  58. formatex(Temp, 191, "^1*Halott*^x04[Admin]^x03%s : ^4%s", nev, message)
  59.  
  60. else formatex(Temp, 191, "^1*Halott*^x04[Játékos]^x03%s : ^1%s", nev, message)
  61.  
  62. if(vasarlas[id] == 5 && Tulaj) {
  63. formatex(Temp, 191, "^1*Halott*^x04[Tulajdonos][VIP]^x03%s » : ^4%s", nev, message)
  64. }
  65. if(vasarlas[id] == 5 && Admin) {
  66. formatex(Temp, 191, "^1*Halott*^x04[Admin][VIP]^x03%s : ^4%s", nev, message)
  67. }
  68. else if(vasarlas[id] == 5) {
  69. formatex(Temp, 191, "^1*Halott*^x04[Játékos][VIP]^x03%s : ^1%s", nev, message)
  70. }
  71. }
  72. else if(nyelv[id] == false) {
  73. get_user_team(id, color, 9)
  74.  
  75. if(get_user_flags(id) & Tulaj)
  76. formatex(Temp, 191, "^1*Dead*^x04[Owner]^x03%s » : ^4%s", nev, message)
  77. else if(get_user_flags(id) & Admin)
  78. formatex(Temp, 191, "^1*Dead*^x04[Admin]^x03%s : ^4%s", nev, message)
  79.  
  80. else formatex(Temp, 191, "^1*Dead*^x04[Player]^x03%s : ^1%s", nev, message)
  81.  
  82. if(vasarlas[id] == 5 && Tulaj) {
  83. formatex(Temp, 191, "^1*Dead*^x04[Owner][VIP]^x03%s » : ^4%s", nev, message)
  84. }
  85. if(vasarlas[id] == 5 && Admin) {
  86. formatex(Temp, 191, "^1*Dead*^x04[Admin][VIP]^x03%s : ^4%s", nev, message)
  87. }
  88. else if(vasarlas[id] == 5) {
  89. formatex(Temp, 191, "^1*Dead*^x04[Player][VIP]^x03%s : ^1%s", nev, message)
  90. }
  91. }
  92. }
  93. sendmessage(color)
  94. return PLUGIN_HANDLED
  95. }
  96.  
  97. public sendmessage(color[]) {
  98. new teamName[10]
  99. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++) {
  100. get_user_team (player, teamName, 9)
  101. teamf (player, color)
  102. elkuldes(player, Temp)
  103. teamf(player, teamName)
  104. }
  105. }
  106.  
  107. public teamf(player, team[]) {
  108. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  109. write_byte(player)
  110. write_string(team)
  111. message_end()
  112. }
  113.  
  114. public elkuldes(player, Temp[]) {
  115. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  116. write_byte( player )
  117. write_string( Temp )
  118. message_end()
  119. }


És én hogy tudnám azt megoldani, hogy:
Hogyha map váltás van/restart akkor az a Rang ne maradjon meg neki.
Mármint, amikor mappot váltok vagy resizek akkor ha valamit írok a chatbe, akkor egyből megmarad a Rang.
Én azt szeretném ,hogy ne maradjon meg, csak ha bejelentkezik.

Köszi

Szerző:  LyleChriss [2015.12.11. 17:56 ]
Hozzászólás témája:  Re: Admin, Tulaj map utáni nullázása

Most itt trollkodhatnék, hogy hát ha a saját modod, meg tudod oldani, de ma is legalább egy órán át értetlenkedtem mforce-nak, és szegény még így sem bírta velem megértetni a mentést, amit kérdeztem. Na de mindegy is. :D

Mivel bejelentkezést említettél, gondolom loginos az admin, szóval nem értem, mi lehet a probléma. Gondolom jogra van a prefix, márpedig ha nem jelentkezel be, nincs jogod. :D
Nekem is macerás volt a dolog, mivel az mforce féle Admin Login Systemet, és az mforce által feltöltött Lite Chatet használom, és hát amikor belépek, ugye még nincs jogom, csak vagy fél perc múlva. Így hát belekontárkodtam, a végeredmény hogy minden kör elején, és a csatlakozásom után 20 mp-vel is ellenőrzi, admin vagyok-e a rendszerben.
A lényeg KB annyi, hogy próbáld különszedni a chat rendszert az egyéb pluginoktól, nekem sosem sült ki belőle jó, ha egybeírtam.
Ha kell a lite chat módosított forráskódja, írj rám. :)

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/