Offline |
|
Csatlakozott: 2015.08.03. 18:09 Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 6 alkalommal Megköszönték neki: 11 alkalommal
|
Sziasztok. Van nekem egy ilyen részem egy saját módomban: public sayhook(id) { read_args (message, 191) remove_quotes (message) if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) { return PLUGIN_CONTINUE } get_user_name(id, nev, 31) if(is_user_alive(id)) { if(nyelv[id] == true) { get_user_team(id, color, 9) if(get_user_flags(id) & Tulaj) formatex(Temp, 191, "^x04[Tulajdonos]^x03%s » : ^4%s", nev, message) else if(get_user_flags(id) & Admin) formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]^x03%s : ^4%s", nev, message) else formatex(Temp, 191, "^x04[JátĂ©kos]^x03%s : ^1%s", nev, message) if(vasarlas[id] == 5 && Tulaj) { formatex(Temp, 191, "^x04[Tulajdonos][VIP]^x03%s » : ^4%s", nev, message) } if(vasarlas[id] == 5 && Admin) { formatex(Temp, 191, "^x04[Admin][VIP]^x03%s : ^4%s", nev, message) } else if(vasarlas[id] == 5) { formatex(Temp, 191, "^x04[JátĂ©kos][VIP]^x03%s : ^1%s", nev, message) } } else if(nyelv[id] == false) { get_user_team(id, color, 9) if(get_user_flags(id) & Tulaj) formatex(Temp, 191, "^x04[Owner]^x03%s » : ^4%s", nev, message) else if(get_user_flags(id) & Admin) formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]^x03%s : ^4%s", nev, message) else formatex(Temp, 191, "^x04[Player]^x03%s : ^1%s", nev, message) if(vasarlas[id] == 5 && Tulaj) { formatex(Temp, 191, "^x04[Owner][VIP]^x03%s » : ^4%s", nev, message) } if(vasarlas[id] == 5 && Admin) { formatex(Temp, 191, "^x04[Admin][VIP]^x03%s : ^4%s", nev, message) } else if(vasarlas[id] == 5) { formatex(Temp, 191, "^x04[Player][VIP]^x03%s : ^1%s", nev, message) } } } else { if(nyelv[id] == true) { get_user_team(id, color, 9) if(get_user_flags(id) & Tulaj) formatex(Temp, 191, "^1*Halott*^x04[Tulajdonos]^x03%s » : ^4%s", nev, message) else if(get_user_flags(id) & Admin) formatex(Temp, 191, "^1*Halott*^x04[Admin]^x03%s : ^4%s", nev, message) else formatex(Temp, 191, "^1*Halott*^x04[JátĂ©kos]^x03%s : ^1%s", nev, message) if(vasarlas[id] == 5 && Tulaj) { formatex(Temp, 191, "^1*Halott*^x04[Tulajdonos][VIP]^x03%s » : ^4%s", nev, message) } if(vasarlas[id] == 5 && Admin) { formatex(Temp, 191, "^1*Halott*^x04[Admin][VIP]^x03%s : ^4%s", nev, message) } else if(vasarlas[id] == 5) { formatex(Temp, 191, "^1*Halott*^x04[JátĂ©kos][VIP]^x03%s : ^1%s", nev, message) } } else if(nyelv[id] == false) { get_user_team(id, color, 9) if(get_user_flags(id) & Tulaj) formatex(Temp, 191, "^1*Dead*^x04[Owner]^x03%s » : ^4%s", nev, message) else if(get_user_flags(id) & Admin) formatex(Temp, 191, "^1*Dead*^x04[Admin]^x03%s : ^4%s", nev, message) else formatex(Temp, 191, "^1*Dead*^x04[Player]^x03%s : ^1%s", nev, message) if(vasarlas[id] == 5 && Tulaj) { formatex(Temp, 191, "^1*Dead*^x04[Owner][VIP]^x03%s » : ^4%s", nev, message) } if(vasarlas[id] == 5 && Admin) { formatex(Temp, 191, "^1*Dead*^x04[Admin][VIP]^x03%s : ^4%s", nev, message) } else if(vasarlas[id] == 5) { formatex(Temp, 191, "^1*Dead*^x04[Player][VIP]^x03%s : ^1%s", nev, message) } } } sendmessage(color) return PLUGIN_HANDLED } public sendmessage(color[]) { new teamName[10] for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++) { get_user_team (player, teamName, 9) teamf (player, color) elkuldes(player, Temp) teamf(player, teamName) } } public teamf(player, team[]) { message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player) write_byte(player) write_string(team) message_end() } public elkuldes(player, Temp[]) { message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player) write_byte( player ) write_string( Temp ) message_end() }
És én hogy tudnám azt megoldani, hogy: Hogyha map váltás van/restart akkor az a Rang ne maradjon meg neki. Mármint, amikor mappot váltok vagy resizek akkor ha valamit írok a chatbe, akkor egyből megmarad a Rang. Én azt szeretném ,hogy ne maradjon meg, csak ha bejelentkezik. Köszi
_________________ .:[D@nGeR]:. [1] Only Dust2: .:[D@nGeR]:. [2] Sniper:
|
|