hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.04. 18:12



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 198 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 196 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Admin, Tulaj map utáni nullázása
HozzászólásElküldve: 2015.12.11. 16:26 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.08.03. 18:09
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Sziasztok.
Van nekem egy ilyen részem egy saját módomban:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public sayhook(id) {
  2. read_args (message, 191)
  3. remove_quotes (message)
  4. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) {
  5. return PLUGIN_CONTINUE
  6. }
  7. get_user_name(id, nev, 31)
  8. if(is_user_alive(id)) {
  9. if(nyelv[id] == true) {
  10. get_user_team(id, color, 9)
  11.  
  12. if(get_user_flags(id) & Tulaj)
  13. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulajdonos]^x03%s » : ^4%s", nev, message)
  14. else if(get_user_flags(id) & Admin)
  15. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]^x03%s : ^4%s", nev, message)
  16.  
  17. else formatex(Temp, 191, "^x04[Játékos]^x03%s : ^1%s", nev, message)
  18.  
  19. if(vasarlas[id] == 5 && Tulaj) {
  20. formatex(Temp, 191, "^x04[Tulajdonos][VIP]^x03%s » : ^4%s", nev, message)
  21. }
  22. if(vasarlas[id] == 5 && Admin) {
  23. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin][VIP]^x03%s : ^4%s", nev, message)
  24. }
  25. else if(vasarlas[id] == 5) {
  26. formatex(Temp, 191, "^x04[Játékos][VIP]^x03%s : ^1%s", nev, message)
  27. }
  28. }
  29. else if(nyelv[id] == false) {
  30. get_user_team(id, color, 9)
  31.  
  32. if(get_user_flags(id) & Tulaj)
  33. formatex(Temp, 191, "^x04[Owner]^x03%s » : ^4%s", nev, message)
  34. else if(get_user_flags(id) & Admin)
  35. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin]^x03%s : ^4%s", nev, message)
  36.  
  37. else formatex(Temp, 191, "^x04[Player]^x03%s : ^1%s", nev, message)
  38.  
  39. if(vasarlas[id] == 5 && Tulaj) {
  40. formatex(Temp, 191, "^x04[Owner][VIP]^x03%s » : ^4%s", nev, message)
  41. }
  42. if(vasarlas[id] == 5 && Admin) {
  43. formatex(Temp, 191, "^x04[Admin][VIP]^x03%s : ^4%s", nev, message)
  44. }
  45. else if(vasarlas[id] == 5) {
  46. formatex(Temp, 191, "^x04[Player][VIP]^x03%s : ^1%s", nev, message)
  47. }
  48. }
  49. }
  50. else
  51. {
  52. if(nyelv[id] == true) {
  53. get_user_team(id, color, 9)
  54.  
  55. if(get_user_flags(id) & Tulaj)
  56. formatex(Temp, 191, "^1*Halott*^x04[Tulajdonos]^x03%s » : ^4%s", nev, message)
  57. else if(get_user_flags(id) & Admin)
  58. formatex(Temp, 191, "^1*Halott*^x04[Admin]^x03%s : ^4%s", nev, message)
  59.  
  60. else formatex(Temp, 191, "^1*Halott*^x04[Játékos]^x03%s : ^1%s", nev, message)
  61.  
  62. if(vasarlas[id] == 5 && Tulaj) {
  63. formatex(Temp, 191, "^1*Halott*^x04[Tulajdonos][VIP]^x03%s » : ^4%s", nev, message)
  64. }
  65. if(vasarlas[id] == 5 && Admin) {
  66. formatex(Temp, 191, "^1*Halott*^x04[Admin][VIP]^x03%s : ^4%s", nev, message)
  67. }
  68. else if(vasarlas[id] == 5) {
  69. formatex(Temp, 191, "^1*Halott*^x04[Játékos][VIP]^x03%s : ^1%s", nev, message)
  70. }
  71. }
  72. else if(nyelv[id] == false) {
  73. get_user_team(id, color, 9)
  74.  
  75. if(get_user_flags(id) & Tulaj)
  76. formatex(Temp, 191, "^1*Dead*^x04[Owner]^x03%s » : ^4%s", nev, message)
  77. else if(get_user_flags(id) & Admin)
  78. formatex(Temp, 191, "^1*Dead*^x04[Admin]^x03%s : ^4%s", nev, message)
  79.  
  80. else formatex(Temp, 191, "^1*Dead*^x04[Player]^x03%s : ^1%s", nev, message)
  81.  
  82. if(vasarlas[id] == 5 && Tulaj) {
  83. formatex(Temp, 191, "^1*Dead*^x04[Owner][VIP]^x03%s » : ^4%s", nev, message)
  84. }
  85. if(vasarlas[id] == 5 && Admin) {
  86. formatex(Temp, 191, "^1*Dead*^x04[Admin][VIP]^x03%s : ^4%s", nev, message)
  87. }
  88. else if(vasarlas[id] == 5) {
  89. formatex(Temp, 191, "^1*Dead*^x04[Player][VIP]^x03%s : ^1%s", nev, message)
  90. }
  91. }
  92. }
  93. sendmessage(color)
  94. return PLUGIN_HANDLED
  95. }
  96.  
  97. public sendmessage(color[]) {
  98. new teamName[10]
  99. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++) {
  100. get_user_team (player, teamName, 9)
  101. teamf (player, color)
  102. elkuldes(player, Temp)
  103. teamf(player, teamName)
  104. }
  105. }
  106.  
  107. public teamf(player, team[]) {
  108. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  109. write_byte(player)
  110. write_string(team)
  111. message_end()
  112. }
  113.  
  114. public elkuldes(player, Temp[]) {
  115. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  116. write_byte( player )
  117. write_string( Temp )
  118. message_end()
  119. }


És én hogy tudnám azt megoldani, hogy:
Hogyha map váltás van/restart akkor az a Rang ne maradjon meg neki.
Mármint, amikor mappot váltok vagy resizek akkor ha valamit írok a chatbe, akkor egyből megmarad a Rang.
Én azt szeretném ,hogy ne maradjon meg, csak ha bejelentkezik.

Köszi

_________________
.:[D@nGeR]:. [1] Only Dust2:
Kép

.:[D@nGeR]:. [2] Sniper:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Admin, Tulaj map utáni nullázása
HozzászólásElküldve: 2015.12.11. 17:56 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Most itt trollkodhatnék, hogy hát ha a saját modod, meg tudod oldani, de ma is legalább egy órán át értetlenkedtem mforce-nak, és szegény még így sem bírta velem megértetni a mentést, amit kérdeztem. Na de mindegy is. :D

Mivel bejelentkezést említettél, gondolom loginos az admin, szóval nem értem, mi lehet a probléma. Gondolom jogra van a prefix, márpedig ha nem jelentkezel be, nincs jogod. :D
Nekem is macerás volt a dolog, mivel az mforce féle Admin Login Systemet, és az mforce által feltöltött Lite Chatet használom, és hát amikor belépek, ugye még nincs jogom, csak vagy fél perc múlva. Így hát belekontárkodtam, a végeredmény hogy minden kör elején, és a csatlakozásom után 20 mp-vel is ellenőrzi, admin vagyok-e a rendszerben.
A lényeg KB annyi, hogy próbáld különszedni a chat rendszert az egyéb pluginoktól, nekem sosem sült ki belőle jó, ha egybeírtam.
Ha kell a lite chat módosított forráskódja, írj rám. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 50 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole