hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.09. 12:09



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 540 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 540 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 27 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: funkcióhoz feltétel
HozzászólásElküldve: 2015.12.13. 09:36 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.01.04. 18:31
Hozzászólások: 326
Megköszönt másnak: 79 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Hogyan tudok egy funkcióhoz feltételt kötni?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: funkcióhoz feltétel
HozzászólásElküldve: 2015.12.13. 09:39 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.12.05. 20:51
Hozzászólások: 179
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
gyurc1111 írta:
Hogyan tudok egy funkcióhoz feltételt kötni?


Példát kérhetnék, vagy jobban kifejted hogy mit szeretnél?

_________________
.:[*|P|eac|E|*]:.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: funkcióhoz feltétel
HozzászólásElküldve: 2015.12.13. 09:49 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.01.04. 18:31
Hozzászólások: 326
Megköszönt másnak: 79 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Levii@Peace írta:
gyurc1111 írta:
Hogyan tudok egy funkcióhoz feltételt kötni?


Példát kérhetnék, vagy jobban kifejted hogy mit szeretnél?


Sztem példa nélkül is érthető

Van egy függvényem ami,ha lefut akkor mielőtt tovább menne ellenőrzi,hogy az-e a bizonyos dolog,ha igen megy tovább.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: funkcióhoz feltétel
HozzászólásElküldve: 2015.12.13. 09:52 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public valami(id) {
  2. if(is_user_bot(id)) {
  3. funkcio(id)
  4. }
  5. }
  6.  
  7. funkcio(id) {
  8. client_print(id, print_chat, "Bot vagy")
  9. }

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: funkcióhoz feltétel
HozzászólásElküldve: 2015.12.13. 10:18 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.01.04. 18:31
Hozzászólások: 326
Megköszönt másnak: 79 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
erre gondoltam,kaptam egy kód részletet.

ez láda nyitásnál van:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(lada[key][id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  2. {
  3. lada[key][id] --
  4. kulcs[id] --
  5. skinttalal(id)
  6. ladanyitas(id)
  7. }
  8. else
  9. ColorChat(id, NORMAL, "Hiányzik 1 láda vagy kulcs.");
  10. return PLUGIN_HANDLED;
  11. }


ugye több láda van 1hez kötve( skinttalal(id) )

és ilyesmire gondoltam:
Ellenőrzi,hogy melyik ládit nyitotta,majd onnan megy tovább

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public skinttalal(id) {
  2.  
  3. if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id)) {
  4. new nev[32]
  5. get_user_name(id,nev,31)
  6.  
  7. if(lada[0][id] == 1)
  8. switch(random_num(1,2))
  9. {
  10. case 1:
  11. {
  12. skin[1][id] ++
  13. ColorChat(0, GREEN,"^3%s ^1Talált egy ^3%s ^1skint!", nev, skin_names[41][0])
  14. }
  15. case 2:
  16. {
  17. skin[2][id] ++
  18. ColorChat(0, GREEN,"^3%s ^1Talált egy ^3%s ^1skint!", nev, skin_names[42][0])
  19. }
  20. }
  21. else if(lada[1][id] == 1)
  22. switch(random_num(1,2))
  23. {
  24. case 1:
  25. {
  26. skin[3][id] ++
  27. ColorChat(0, GREEN,"^3%s ^1Talált egy ^3%s ^1skint!", nev, skin_names[43][0])
  28. }
  29. case 2:
  30. {
  31. skin[4][id] ++
  32. ColorChat(0, GREEN,"^3%s ^1Talált egy ^3%s ^1skint!", nev, skin_names[44][0])
  33. }
  34. }


de nem megy


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: funkcióhoz feltétel
HozzászólásElküldve: 2015.12.13. 22:21 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
próbáld így:
Kód:
public skinttalal(id) {
 
   if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id)) {
      new nev[32]
      get_user_name(id,nev,31)
 
      if(lada[0][id] == 1)
      {
         switch(random_num(1,2))
         {
            case 1:
            {
               skin[1][id] ++
               ColorChat(0, GREEN,"^3%s ^1Talált egy ^3%s ^1skint!", nev, skin_names[41][0])
            }
            case 2:
            {
               skin[2][id] ++
               ColorChat(0, GREEN,"^3%s ^1Talált egy ^3%s ^1skint!", nev, skin_names[42][0])
            }
         }
      }
      else if(lada[1][id] == 1)
      {
         switch(random_num(1,2))
         {
            case 1:
            {
               skin[3][id] ++
               ColorChat(0, GREEN,"^3%s ^1Talált egy ^3%s ^1skint!", nev, skin_names[43][0])
            }
            case 2:
            {
               skin[4][id] ++
               ColorChat(0, GREEN,"^3%s ^1Talált egy ^3%s ^1skint!", nev, skin_names[44][0])
            }
         }
      }


ha egy feltétel után nem teszel {} jeleket akkor csak a feltétel utáni 1. sor fog belekerülni a feltételbe.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: funkcióhoz feltétel
HozzászólásElküldve: 2015.12.17. 16:51 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.01.04. 18:31
Hozzászólások: 326
Megköszönt másnak: 79 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
CrB írta:
próbáld így:
Kód:
public skinttalal(id) {
 
   if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id)) {
      new nev[32]
      get_user_name(id,nev,31)
 
      if(lada[0][id] == 1)
      {
         switch(random_num(1,2))
         {
            case 1:
            {
               skin[1][id] ++
               ColorChat(0, GREEN,"^3%s ^1Talált egy ^3%s ^1skint!", nev, skin_names[41][0])
            }
            case 2:
            {
               skin[2][id] ++
               ColorChat(0, GREEN,"^3%s ^1Talált egy ^3%s ^1skint!", nev, skin_names[42][0])
            }
         }
      }
      else if(lada[1][id] == 1)
      {
         switch(random_num(1,2))
         {
            case 1:
            {
               skin[3][id] ++
               ColorChat(0, GREEN,"^3%s ^1Talált egy ^3%s ^1skint!", nev, skin_names[43][0])
            }
            case 2:
            {
               skin[4][id] ++
               ColorChat(0, GREEN,"^3%s ^1Talált egy ^3%s ^1skint!", nev, skin_names[44][0])
            }
         }
      }


ha egy feltétel után nem teszel {} jeleket akkor csak a feltétel utáni 1. sor fog belekerülni a feltételbe.



Nem müködik


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: funkcióhoz feltétel
HozzászólásElküldve: 2015.12.17. 22:19 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Ez esetben pontosan mit csinál ? Elvileg a kódrészletben nincs hiba szóval más fogja okozni.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: funkcióhoz feltétel
HozzászólásElküldve: 2015.12.17. 22:27 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.01.04. 18:31
Hozzászólások: 326
Megköszönt másnak: 79 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
CrB írta:
Ez esetben pontosan mit csinál ? Elvileg a kódrészletben nincs hiba szóval más fogja okozni.


Menüben listázom a ládákat:
  1. for(new i=0;i<sizeof lada_nevek;i++)
  2.     {
  3.         formatex(szText,charsmax(szText),"\y%s \d[%d db]",lada_nevek[i][0],lada[i][id])
  4.         menu_additem(menu,szText)
  5.     }


láda nyitás Handler:

  1. public lada_menu_h(id, menu, item)
  2. {
  3.     if( item == MENU_EXIT )
  4.     {
  5.         menu_destroy(menu);
  6.         return PLUGIN_HANDLED;
  7.         }
  8.  
  9.     new data[9], access, callback, szName[64]
  10.         menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  11.         new key = str_to_num(data)
  12.  
  13.     if(lada[key][id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
  14.     {
  15.         lada[key][id] --
  16.         kulcs[id] --
  17.         skinttalal(id)
  18.         ladanyitas(id)
  19.     }
  20.     else
  21.         ColorChat(id, NORMAL, "Hiányzik 1 láda vagy kulcs.");
  22.     return PLUGIN_HANDLED;
  23.     }


Amit leszeretnék futtatni : skinttalal(id) (amikor kinyitja a ládát)

Amely a következő:

  1. public skinttalal(id) {
  2.  
  3.    if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id)) {
  4.       new nev[32]
  5.       get_user_name(id,nev,31)
  6.  
  7.       if(lada[0][id] == 1)
  8.       {
  9.          switch(random_num(1,2))
  10.          {
  11.             case 1:
  12.             {
  13.                skin[1][id] ++
  14.                ColorChat(0, GREEN,"^3%s ^1Talált egy ^3%s ^1skint!", nev, skin_names[41][0])
  15.             }
  16.             case 2:
  17.             {
  18.                skin[2][id] ++
  19.                ColorChat(0, GREEN,"^3%s ^1Talált egy ^3%s ^1skint!", nev, skin_names[42][0])
  20.             }
  21.          }
  22.       }
  23. }
  24.       else if(lada[1][id] == 1)
  25.       {
  26.          switch(random_num(1,2))
  27.          {
  28.             case 1:
  29.             {
  30.                skin[3][id] ++
  31.                ColorChat(0, GREEN,"^3%s ^1Talált egy ^3%s ^1skint!", nev, skin_names[43][0])
  32.             }
  33.             case 2:
  34.             {
  35.                skin[4][id] ++
  36.                ColorChat(0, GREEN,"^3%s ^1Talált egy ^3%s ^1skint!", nev, skin_names[44][0])
  37.             }
  38.          }
  39.       }
  40. }


A következő történik: Elveszi a kulcsot és a ládát ,de nem történik semmi


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: funkcióhoz feltétel
HozzászólásElküldve: 2015.12.17. 23:31 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Ha jól értem, mit szeretnél, arra van szükséged, hogy a key értékét tovább vidd. Mivel a key jelenti majd a kiválasztott menüpontot, és egyben az éppen kiválasztott ládát is. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 27 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 64 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole