hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
headshot_sounds (megint) https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=2306 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | expert [2011.07.14. 19:48 ] |
Hozzászólás témája: | headshot_sounds (megint) |
Láttam hogy fent van már egyszer ez a téme de konkrét válasz nem nagyon született pedig metal leirhattavolna teljesen ha már belekezdett....Na arraol is lenne szó hogy a headshot_sounds hangokat 5 röl kéne átirni 10 re.Röviden ennyi lenn,mert hát sokan irtatok a másik témában de csak kutyulás volt belöle és az igazi jó sma nem született meg.Elöre is köszönöm. ![]() Erröl lenne szóaz 5 hangot--->10 hangra átirni #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Headshot Sounds" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "KeXxX" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") } public DeathMsg() { new hs = read_data(3) if (hs > 0){ new los = random_num(0, 4) switch(los){ case 0 : client_cmd(0, "spk headshot_sounds/headshot1.wav") case 1 : client_cmd(0, "spk headshot_sounds/headshot2.wav") case 2 : client_cmd(0, "spk headshot_sounds/headshot3.wav") case 3 : client_cmd(0, "spk headshot_sounds/headshot4.wav") case 4 : client_cmd(0, "spk headshot_sounds/headshot5.wav") } }else{ return PLUGIN_HANDLED; } return PLUGIN_HANDLED; } public plugin_precache(){ precache_sound("headshot_sounds/headshot1.wav") precache_sound("headshot_sounds/headshot2.wav") precache_sound("headshot_sounds/headshot3.wav") precache_sound("headshot_sounds/headshot4.wav") precache_sound("headshot_sounds/headshot5.wav") } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */ |
Szerző: | BeepBeep [2011.07.14. 20:37 ] |
Hozzászólás témája: | Re: headshot_sounds (megint) |
Tessék, itt a kész kód: a //-el kezdődő sort nem veszi figyelembe ( nálam nem, de a biztonság kedvéért töröld ki, ha megértetted! ) #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Headshot Sounds" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "KeXxX" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") } public DeathMsg() { new hs = read_data(3) if (hs > 0){ new los = random_num(0, 9) //ha 15-öt akarsz, akkor: (0,14), mivel a 0 is egynek számít switch(los){ case 0 : client_cmd(0, "spk headshot_sounds/headshot1.wav") case 1 : client_cmd(0, "spk headshot_sounds/headshot2.wav") case 2 : client_cmd(0, "spk headshot_sounds/headshot3.wav") case 3 : client_cmd(0, "spk headshot_sounds/headshot4.wav") case 4 : client_cmd(0, "spk headshot_sounds/headshot5.wav") //a többi hang, fontos, hogy a case,t folyasd, és figyelj a hang helyére, nevére case 5 : client_cmd(0, "spk headshot_sounds/headshot6.wav") case 6 : client_cmd(0, "spk headshot_sounds/headshot7.wav") case 7 : client_cmd(0, "spk headshot_sounds/headshot8.wav") case 8 : client_cmd(0, "spk headshot_sounds/headshot9.wav") case 9 : client_cmd(0, "spk headshot_sounds/headshot10.wav") } }else{ return PLUGIN_HANDLED; } return PLUGIN_HANDLED; } public plugin_precache(){ precache_sound("headshot_sounds/headshot1.wav") precache_sound("headshot_sounds/headshot2.wav") precache_sound("headshot_sounds/headshot3.wav") precache_sound("headshot_sounds/headshot4.wav") precache_sound("headshot_sounds/headshot5.wav") //letöltés, itt csak a hang helyére, nevére figyelj precache_sound("headshot_sounds/headshot6.wav") precache_sound("headshot_sounds/headshot7.wav") precache_sound("headshot_sounds/headshot8.wav") precache_sound("headshot_sounds/headshot9.wav") precache_sound("headshot_sounds/headshot10.wav") } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */ |
Szerző: | expert [2011.07.14. 20:42 ] |
Hozzászólás témája: | Re: headshot_sounds (megint) |
Juj köszi szépen,nem gondoltamm volna hogy ilyen hamar kapok választ.Az elérési utat azt én is vágtam volna csak a 4 est amit te átirtál 9 re azt nem voltam biztos benne hogy át kell-e irni,,és ezért irtam ink ide...nagyon köszi |
Szerző: | BeepBeep [2011.07.14. 20:53 ] |
Hozzászólás témája: | Re: headshot_sounds (megint) |
ha nem próbálod meg, nemfogsz rájönni! ![]() szívesen |
Szerző: | expert [2011.07.14. 21:17 ] |
Hozzászólás témája: | Re: headshot_sounds (megint) |
amugy én ugy emlékszek hogy még annyi kis baja van a pluginnak hogy 2 x játsza le egymás után a hangot és nem egyesével egymás után.... |
Szerző: | BeepBeep [2011.07.15. 15:44 ] |
Hozzászólás témája: | Re: headshot_sounds (megint) |
akkor használj olyat, amibe a többi hang is be van építve ( reloaded_miscstats a neve azt hiszem ![]() |
Szerző: | Silverss [2011.07.16. 12:22 ] |
Hozzászólás témája: | Re: headshot_sounds (megint) |
Mi a baj a miscstatsal? |
Szerző: | BeepBeep [2011.07.16. 17:16 ] |
Hozzászólás témája: | Re: headshot_sounds (megint) |
Nem lassítja annyira szervert... ![]() ![]() ![]() |
Szerző: | Metal [2011.07.16. 22:22 ] |
Hozzászólás témája: | Re: headshot_sounds (megint) |
reloaded miscstats valszeg ekvivalens a sima miscstatsal csak több hang van benne. Hogy miért játszik le több hangot? Mert az utóbbiban be van nyomva a HS hanglejátszás Megoldás: kikapcsolod azt a részt, vagy kiveszed a plugint. Metal voltam, sziasztok |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |