hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 22:09



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 347 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 346 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: TOPX
HozzászólásElküldve:2015.12.20. 17:28 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott:2015.06.28. 13:00
Hozzászólások:295
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
Hali!

Azt hogyan tudnám meg csinálni hogy mikor be írom hogy /top akkor elő hoz egy menüt és ott írja le a játékosokat?

  1. #include <amxmod>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <csstats>
  4.  
  5. #define MAX_BUFFER_LENGTH       2047
  6. #define MAX_NAME_LENGTH         31
  7.  
  8. #define STATS_KILLS             0
  9. #define STATS_DEATHS            1
  10. #define STATS_HS                2
  11. #define STATS_TKS               3
  12. #define STATS_SHOTS             4
  13. #define STATS_HITS              5
  14. #define STATS_DAMAGE            6
  15.  
  16. #define STATS_NUM 10
  17.  
  18. new g_sBuffer[MAX_BUFFER_LENGTH+1] = "";
  19. new t_sName[MAX_NAME_LENGTH+1] = "";
  20.  
  21. public plugin_init() {
  22.   register_plugin("TopX", "1.0", "SAMURAI & DangerMan")
  23.   register_clcmd("say", "hookSay")
  24. }
  25.  
  26. public hookSay(id) {
  27.   new args[128]
  28.   read_args(args, 127)
  29.   remove_quotes(args)
  30.   if(equal(args, "/top", 4)) {
  31.     new szStatsFrom[16]
  32.     copy(szStatsFrom, 15, args[4])
  33.     new statsFrom = strtonum(szStatsFrom)
  34.     new iMax = get_statsnum();
  35.     if(statsFrom > 0 && statsFrom < iMax) {
  36.       format_top15(g_sBuffer, statsFrom)
  37.       show_motd(id, g_sBuffer, "HLMOD.hu TOPX")
  38.     }
  39.   }
  40.   return PLUGIN_CONTINUE
  41. }
  42.  
  43.  
  44. Float:accuracy( izStats[8] ) {
  45.   if( !izStats[STATS_SHOTS] ) return ( 0.0 );
  46.   new Float:result
  47.   result = 100.0 * float( izStats[STATS_HITS] ) / float( izStats[STATS_SHOTS] );
  48.   return (result > 100.0) ? 100.0 : result
  49. }
  50.  
  51. Float:effec( izStats[8] ) {
  52.   if( !izStats[STATS_KILLS] ) return ( 0.0 );
  53.   new Float:result
  54.   result = 100.0 * float( izStats[STATS_KILLS] ) / float( izStats[STATS_KILLS] + izStats[STATS_DEATHS] );
  55.   return (result > 100.0) ? 100.0 : result
  56. }
  57.  
  58. format_top15(sBuffer[MAX_BUFFER_LENGTH+1], statsFrom){
  59.   statsFrom--;
  60.   new iStatsMax = statsFrom + STATS_NUM;
  61.   new iMax = get_statsnum();
  62.   new izStats[8], izBody[8];
  63.   new iLen = 0, iOldLen = 0;
  64.  
  65.   if(iStatsMax > iMax)
  66.     iStatsMax = iMax;
  67.  
  68.   iLen = format( sBuffer, MAX_BUFFER_LENGTH,
  69.                   "<body bgcolor=#000000><font color=#FFB000><pre>" );
  70.   iLen += format( sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH - iLen,
  71.                   "%2s %-22.22s %9s %9s %9s %9s %4s %4s %4s^n",
  72.                   "#",
  73.                   "Nick",
  74.                   "Kills",
  75.                   "Deaths",
  76.                   "Hits",
  77.                   "Shots",
  78.                   "HS",
  79.                   "Eff.",
  80.                   "Acc.");
  81.   for(new i = statsFrom; i < iStatsMax && MAX_BUFFER_LENGTH - iLen > 0; i++) {
  82.     get_stats(i, izStats, izBody, t_sName, MAX_NAME_LENGTH);
  83.     iOldLen = iLen
  84.     iLen += format( sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH - iLen,
  85.                     "%2d %-22.22s %9d %9d %9d %9d %4d %3.0f%% %3.0f%%^n", i+1, t_sName,
  86.                     izStats[STATS_KILLS], izStats[STATS_DEATHS], izStats[STATS_HITS],
  87.                     izStats[STATS_SHOTS], izStats[STATS_HS],
  88.                     effec( izStats ), accuracy( izStats ) );
  89.     while(MAX_BUFFER_LENGTH-iLen > 2 && replace(sBuffer[iOldLen], MAX_BUFFER_LENGTH-iOldLen, "<", "&lt;")) {
  90.       iLen += 3;
  91.     }
  92.   }
  93. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: TOPX
HozzászólásElküldve:2015.12.21. 03:45 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2015.03.12. 18:30
Hozzászólások:975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
Szia!
Már mint hogy be írod, hogy /top, és kidobja a játékosokat?!
Érthetetlen amit írtál...

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: TOPX
HozzászólásElküldve:2015.12.21. 12:12 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott:2015.06.28. 13:00
Hozzászólások:295
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 10 alkalommal
be írom hogy /top és egy menübe írja

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: TOPX
HozzászólásElküldve:2015.12.21. 15:41 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2015.03.12. 18:30
Hozzászólások:975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
MOTD ablak, mysql-el?:D

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole