hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.15. 20:31



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 205 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 205 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: fegyvermenu kompillálás segítség
HozzászólásElküldve: 2015.12.23. 22:30 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2014.11.15. 16:12
Hozzászólások: 218
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
2. Ugye van ez fegyvermenüs plugin amit át szeretnék compilálni mert átírtam az sma-t de de e nem lehet ((valami chatcolor.inc kell hozzá vagy mi)) de amikor gépemen próbálom valami errorokat ír ki ezt átudnád nekem compillálni amxx-re? Előre is sok köszi, itt az sma:

  1. #include < amxmodx >
  2.  #include < amxmisc >
  3.  #include < fun >
  4.  #include < fakemeta >
  5.  #include < cstrike >
  6.  #include < hamsandwich >
  7.  #include < chatcolor >
  8.  
  9.  #pragma semicolon 1
  10.  
  11.  #define VERSION "0.0.1"
  12.  
  13.  #define Max_Players 32
  14.  
  15.  #define OFFSET_PRIMARYWEAPON 116
  16.  #define OFFSET_C4_SLOT 372
  17.  
  18.  #define Weapon_Menu_Name "Fegyver Csomagok"
  19.  
  20.  #define Next_Button "KövetkezĹ‘"
  21.  #define Back_Button "Vissza"
  22.  #define Exit_Button "KilĂ©pĂ©s"
  23.  
  24.  #define Money_Hud ( 1 << 5 )
  25.  
  26.  new g_iWPCT;
  27.  new g_iWPTE;
  28.  
  29.  new pCvarMaxCTWps;
  30.  new pCvarMaxTEWps;
  31.  
  32.  new pCvarWPBlock;
  33.  
  34.  new pCvarFlash;
  35.  new pCvarHe;
  36.  new pCvarSmoke;
  37.  
  38.  new pCvarKevlar;
  39.  new pCvarDefuser;
  40.  
  41.  new pCvarPrefix;
  42.  new pCvarMoney;
  43.  new pCvarBlockBuy;
  44.  new pCvarUnAmmo;
  45.  new pCvarweapnew;
  46.  
  47.  new const g_szMessages [ ] [ ] =
  48.  {
  49.  "",
  50.  "^1CsapatonkĂ©nt csak kĂ©t ember AWP-zhet!",
  51.  "^4%s ^1AWP csak ^44v4-tĹ‘l ^1használhatĂł!",
  52.  "^1A vásárlás letĂ­ltva!",
  53.  "^1Te már választottál fegyvert!"
  54.  };
  55.  
  56.  new const g_szWeaponMenuNames [ ] [ ] = {
  57.  
  58.  "M4A1 Csomag",
  59.  "AK47 Csomag",
  60.  "AWP Csomag",
  61.  "M249 Csomag",
  62.  "AUG Csomag",
  63.  "Famas Csomag",
  64.  "Galil Csomag",
  65.  "MP5 Csomag",
  66.  "XM1014 Csomag",
  67.  "M3 Csomag",
  68.  "Scout Csomag"
  69.  };
  70.  
  71.  new const g_szWeaponsName [ ] [ ] = {
  72.  
  73.  "weapon_m4a1",
  74.  "weapon_ak47",
  75.  "weapon_awp",
  76.  "weapon_m249",
  77.  "weapon_aug",
  78.  "weapon_famas",
  79.  "weapon_galil",
  80.  "weapon_mp5navy",
  81.  "weapon_xm1014",
  82.  "weapon_m3",
  83.  "weapon_scout"
  84.  };
  85.  
  86.  new const g_szPistolName [ ] = "weapon_deagle";
  87.  
  88.  const DoNotReload = ( ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  89.  new const maxAmmo[ 31 ] = {
  90.  
  91.  0,
  92.  52,
  93.  0,
  94.  90,
  95.  1,
  96.  32,
  97.  1,
  98.  100,
  99.  90,
  100.  1,
  101.  120,
  102.  100,
  103.  100,
  104.  90,
  105.  90,
  106.  90,
  107.  100,
  108.  120,
  109.  30,
  110.  120,
  111.  200,
  112.  32,
  113.  90,
  114.  120,
  115.  90,
  116.  2,
  117.  35,
  118.  90,
  119.  90,
  120.  0,
  121.  100
  122.  };
  123.  
  124.  new g_szBuyCommands[ ][ ] =
  125.  {
  126.  "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
  127.  "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
  128.  "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
  129.  "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
  130.  "buyammo1", "buyammo2"
  131.  };
  132.  
  133.  new const g_szMenuCommands[ ] [ ] =
  134.  {
  135.  "say /fmenu",
  136.  "say_team /fmenu",
  137.  
  138.  };
  139.  
  140.  new g_szChatPrefix[ 64 ];
  141.  new g_msgHideWeapon;
  142.  new g_bHasWeapon[ Max_Players ];
  143.  
  144.  public plugin_init ( ) {
  145.  
  146.  register_plugin( "Advanced Weapon Menu", VERSION, "#YouCantStopMe" );
  147.  
  148.  RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "func_OpenWeaponMenu", 1 );
  149.  
  150.  pCvarMaxCTWps = register_cvar( "awm_max_ct_awp", "2" ); // Ct-nél 2 AWP-s lehet.
  151.  pCvarMaxTEWps = register_cvar( "awm_max_te_awp", "2" ); // Terroristáknál 2 AWP-s lehet.
  152.  
  153.  pCvarWPBlock = register_cvar( "awm_allow_wp_player", "4" ); // Ha mindkét csapatban van 4-4 játékos akkor engedi az AWP-t
  154.  
  155.  pCvarFlash = register_cvar( "awm_give_flash", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 2 Flash gránát
  156.  pCvarHe = register_cvar( "awm_give_he", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 1 Robanó gránát
  157.  pCvarSmoke = register_cvar( "awm_give_smoke", "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad )
  158.  
  159.  pCvarKevlar = register_cvar( "awm_give_kevlar", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e kevlárt. ( 0 = Nem Ad ) Alap: 2 ( Kevlár + Sisak )
  160.  pCvarDefuser = register_cvar( "awm_give_defuser", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e defusert. ( 0 = Nem Ad )
  161.  
  162.  pCvarUnAmmo = register_cvar( "awm_unlimited_ammo", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy elfoggyon-e a tár vagy ne. Alap: 1 ( Tehát nem fogy el a tár )
  163.  
  164.  pCvarBlockBuy = register_cvar( "awm_block_buy", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy tiltsa-e a vásárlást vagy ne. Alap 1 ( Tehát tiltva van ) ( 0 = Nincs tiltva )
  165.  pCvarMoney = register_cvar( "awm_set_money", "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy mennyi pénze legyen a játékosoknak. ( 0 = Nincs , eltűnik a hudról is ) Alap: 0
  166.  pCvarPrefix = register_cvar( "awm_prefix", "SzerverPrefix" ); // Itt tudod beállítani, hogy mi legyen a Fegyvermenü prefix-je.
  167.  
  168.  pCvarweapnew = register_cvar( "awm_ujfegyver", "1");
  169.  
  170.  g_msgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" );
  171.  
  172.  for( new i = 0; i < sizeof( g_szBuyCommands ); i++ )
  173.  register_clcmd( g_szBuyCommands[ i ], "cmd_BlockBuy" );
  174.  
  175.  for( new i = 0; i < sizeof( g_szMenuCommands ); i++ )
  176.  register_clcmd( g_szMenuCommands[ i ], "cmd_ShowWeaponMenu" );
  177.  
  178.  register_event( "ResetHUD", "onResetHUD", "b" );
  179.  register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" );
  180.  
  181.  register_message( g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon" );
  182.  
  183.  register_logevent( "eRoundEnd", 2, "1=Round_End" );
  184.  }
  185.  
  186.  public client_connect( iClient ) {
  187.  
  188.  g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  189.  }
  190.  
  191.  public client_disconnect( iClient ) {
  192.  
  193.  g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  194.  }
  195.  
  196.  public cmd_ShowWeaponMenu( iClient ) {
  197.  
  198.  if( !get_pcvar_num(pCvarweapnew) ) {
  199.  switch( g_bHasWeapon[ iClient ] ) {
  200.  
  201.  case true:
  202.  {
  203.  get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  204.  client_print_color( iClient, Red, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 4 ] );
  205.  
  206.  return PLUGIN_HANDLED;
  207.  }
  208.  case false: func_OpenWeaponMenu( iClient );
  209.  }
  210.  }
  211.  else {
  212.  func_OpenWeaponMenu( iClient );
  213.  }
  214.  return PLUGIN_HANDLED;
  215.  }
  216.  
  217.  public cmd_BlockBuy( iClient ) {
  218.  
  219.  if( !get_pcvar_num( pCvarBlockBuy ) )
  220.  return PLUGIN_CONTINUE;
  221.  
  222.  get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  223.  client_print_color( iClient, Red, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 3 ] );
  224.  return PLUGIN_HANDLED;
  225.  }
  226.  
  227.  public eCurWeapon( iClient ) {
  228.  
  229.  if( get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  230.  
  231.  if( is_user_alive( iClient ) ) {
  232.  
  233.  new weapon = read_data( 2 );
  234.  if( !( DoNotReload & ( 1 << weapon ) ) ) {
  235.  
  236.  cs_set_user_bpammo( iClient, weapon, maxAmmo[ weapon ] );
  237.  }
  238.  }
  239.  }
  240.  }
  241.  
  242.  public onResetHUD( iClient ) {
  243.  
  244.  if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  245.  
  246.  message_begin( MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, iClient );
  247.  write_byte( Money_Hud );
  248.  message_end( );
  249.  }
  250.  }
  251.  
  252.  public msgHideWeapon( ) {
  253.  
  254.  if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  255.  
  256.  set_msg_arg_int( 1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int( 1 ) | Money_Hud );
  257.  }
  258.  }
  259.  
  260.  public eRoundEnd ( ) {
  261.  
  262.  g_iWPCT = 0;
  263.  g_iWPTE = 0;
  264.  }
  265.  
  266.  public func_OpenWeaponMenu ( iClient ) {
  267.  
  268.  if( !is_user_alive( iClient ) )
  269.  return;
  270.  
  271.  cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  272.  
  273.  get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  274.  
  275.  g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  276.  
  277.  new szMenuTitle[ 121 ];
  278.  new szMenuItem[ 121 ];
  279.  
  280.  format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", g_szChatPrefix, Weapon_Menu_Name );
  281.  
  282.  StripUserWeapons( iClient );
  283.  new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenWeaponMenu_handler" );
  284.  
  285.  for( new i = 0; i < sizeof( g_szWeaponMenuNames ); i++ ) {
  286.  
  287.  if( i != 2 ) {
  288.  
  289.  format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szWeaponMenuNames[ i ] );
  290.  }
  291.  else {
  292.  switch( get_user_team( iClient ) )
  293.  {
  294.  case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[ElsĹ‘ %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
  295.  case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[ElsĹ‘ %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );
  296.  default: continue;
  297.  }
  298.  }
  299.  
  300.  menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  301.  }
  302.  
  303.  menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  304.  menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  305.  menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  306.  menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  307.  menu_display( iClient, menu );
  308.  }
  309.  
  310.  public func_OpenWeaponMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  311.  
  312.  if( iItem == MENU_EXIT ) {
  313.  
  314.  menu_destroy( iMenu );
  315.  return PLUGIN_HANDLED;
  316.  }
  317.  
  318.  new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  319.  new access, callback;
  320.  menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  321.  
  322.  get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  323.  
  324.  if( iItem != 2 ) {
  325.  
  326.  give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  327.  give_item( iClient, g_szPistolName );
  328.  
  329.  client_print_color( iClient, Red, "^4%sot ^1választottad.", g_szChatPrefix ,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  330.  }
  331.  else {
  332.  
  333.  new iTeams[ CsTeams ];
  334.  GetPlayerCount( iTeams );
  335.  
  336.  if( iTeams[ CS_TEAM_T ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock )
  337.  || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock ) ) {
  338.  
  339.  client_print_color( iClient, Red, g_szMessages[ 2 ], g_szChatPrefix );
  340.  func_OpenWeaponMenu( iClient );
  341.  
  342.  return PLUGIN_HANDLED;
  343.  }
  344.  
  345.  new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( iClient );
  346.  if( userTeam == CS_TEAM_CT ) {
  347.  
  348.  if( g_iWPCT < get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) ) {
  349.  
  350.  give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  351.  give_item( iClient, g_szPistolName );
  352.  
  353.  client_print_color( iClient, Red, "^4%sot ^1választottad.", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  354.  g_iWPCT++;
  355.  }
  356.  else {
  357.  
  358.  client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  359.  func_OpenWeaponMenu ( iClient );
  360.  
  361.  return PLUGIN_HANDLED;
  362.  }
  363.  }
  364.  
  365.  if( userTeam == CS_TEAM_T ) {
  366.  
  367.  if( g_iWPTE < get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) ) {
  368.  
  369.  
  370.  give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  371.  give_item( iClient, g_szPistolName );
  372.  
  373.  client_print_color( iClient, Red, "^4%sot ^1választottad.", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  374.  g_iWPTE++;
  375.  }
  376.  else {
  377.  
  378.  client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  379.  func_OpenWeaponMenu( iClient );
  380.  
  381.  return PLUGIN_HANDLED;
  382.  }
  383.  }
  384.  }
  385.  
  386.  give_item( iClient, "weapon_knife" );
  387.  give_player_stuff( iClient );
  388.  
  389.  menu_destroy( iMenu );
  390.  return PLUGIN_HANDLED;
  391.  }
  392.  
  393.  GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] ) {
  394.  
  395.  new iPlayers[ 32 ] , iPlayerCount;
  396.  
  397.  get_players( iPlayers , iPlayerCount );
  398.  
  399.  for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; i++ )
  400.  iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ]++;
  401.  }
  402.  
  403.  stock give_player_stuff( iClient ) {
  404.  
  405.  if( get_pcvar_num( pCvarFlash ) ) {
  406.  
  407.  give_item( iClient, "weapon_flashbang" );
  408.  cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num( pCvarFlash ) );
  409.  }
  410.  
  411.  if( get_pcvar_num( pCvarHe ) ) {
  412.  
  413.  give_item( iClient, "weapon_hegrenade" );
  414.  cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarHe ) );
  415.  }
  416.  
  417.  if( get_pcvar_num( pCvarSmoke ) ) {
  418.  
  419.  give_item( iClient, "weapon_smokegrenade" );
  420.  cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarSmoke ) );
  421.  }
  422.  
  423.  if( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  424.  
  425.  switch( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  426.  
  427.  case 1: give_item( iClient, "item_kevlar" );
  428.  case 2: give_item( iClient, "item_assaultsuit" );
  429.  default: return PLUGIN_CONTINUE;
  430.  }
  431.  }
  432.  
  433.  if( get_pcvar_num( pCvarDefuser ) ) {
  434.  
  435.  give_item( iClient, "item_thighpack" );
  436.  }
  437.  
  438.  if( !get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  439.  
  440.  new weapons[ 32 ];
  441.  new weaponsnum;
  442.  get_user_weapons( iClient, weapons, weaponsnum );
  443.  for( new i = 0; i < weaponsnum; i++ )
  444.  if( is_user_alive( iClient ) )
  445.  if( maxAmmo[ weapons[ i ] ] > 0 )
  446.  cs_set_user_bpammo( iClient, weapons[ i ], maxAmmo[ weapons[ i ] ] );
  447.  }
  448.  
  449.  g_bHasWeapon[ iClient ] = true;
  450.  return PLUGIN_CONTINUE;
  451.  }
  452.  
  453.  
  454.  //Stolen from CSDM Weapon Menu
  455.  stock StripUserWeapons( iClient ) {
  456.  
  457.  new iC4Ent = get_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT );
  458.  
  459.  if( iC4Ent > 0 ) {
  460.  
  461.  set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT );
  462.  }
  463.  
  464.  strip_user_weapons( iClient );
  465.  set_pdata_int( iClient, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0 );
  466.  
  467.  if( iC4Ent > 0 ) {
  468.  
  469.  set_pev( iClient, pev_weapons, pev( iClient, pev_weapons ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  470.  set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent );
  471.  
  472.  cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_C4, 1 );
  473.  cs_set_user_plant( iClient, 1 );
  474.  }
  475.  
  476.  return PLUGIN_HANDLED;
  477.  }

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenu kompillálás segítség
HozzászólásElküldve: 2015.12.25. 18:28 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.08. 10:34
Hozzászólások: 174
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Elöször is:

Kód:
#include chatcolor
----->
Kód:
#include colorchat


Másodszor egy hiba:

Kód:
 
 {
 "say /fmenu",
 "say_team /fmenu",
 
 };

ebböl ezt:
Kód:
 {
 "say /fmenu",
 "say_team /fmenu"
 
 };



Egyben:
  1. #include < amxmodx >
  2.  #include < amxmisc >
  3.  #include < fun >
  4.  #include < fakemeta >
  5.  #include < cstrike >
  6.  #include < hamsandwich >
  7.  #include < colorchat >
  8.  
  9.  #pragma semicolon 1
  10.  
  11.  #define VERSION "0.0.1"
  12.  
  13.  #define Max_Players 32
  14.  
  15.  #define OFFSET_PRIMARYWEAPON 116
  16.  #define OFFSET_C4_SLOT 372
  17.  
  18.  #define Weapon_Menu_Name "Fegyver Csomagok"
  19.  
  20.  #define Next_Button "KövetkezĹ‘"
  21.  #define Back_Button "Vissza"
  22.  #define Exit_Button "KilĂ©pĂ©s"
  23.  
  24.  #define Money_Hud ( 1 << 5 )
  25.  
  26.  new g_iWPCT;
  27.  new g_iWPTE;
  28.  
  29.  new pCvarMaxCTWps;
  30.  new pCvarMaxTEWps;
  31.  
  32.  new pCvarWPBlock;
  33.  
  34.  new pCvarFlash;
  35.  new pCvarHe;
  36.  new pCvarSmoke;
  37.  
  38.  new pCvarKevlar;
  39.  new pCvarDefuser;
  40.  
  41.  new pCvarPrefix;
  42.  new pCvarMoney;
  43.  new pCvarBlockBuy;
  44.  new pCvarUnAmmo;
  45.  new pCvarweapnew;
  46.  
  47.  new const g_szMessages [ ] [ ] =
  48.  {
  49.  "",
  50.  "^1CsapatonkĂ©nt csak kĂ©t ember AWP-zhet!",
  51.  "^4%s ^1AWP csak ^44v4-tĹ‘l ^1használhatĂł!",
  52.  "^1A vásárlás letĂ­ltva!",
  53.  "^1Te már választottál fegyvert!"
  54.  };
  55.  
  56.  new const g_szWeaponMenuNames [ ] [ ] = {
  57.  
  58.  "M4A1 Csomag",
  59.  "AK47 Csomag",
  60.  "AWP Csomag",
  61.  "M249 Csomag",
  62.  "AUG Csomag",
  63.  "Famas Csomag",
  64.  "Galil Csomag",
  65.  "MP5 Csomag",
  66.  "XM1014 Csomag",
  67.  "M3 Csomag",
  68.  "Scout Csomag"
  69.  };
  70.  
  71.  new const g_szWeaponsName [ ] [ ] = {
  72.  
  73.  "weapon_m4a1",
  74.  "weapon_ak47",
  75.  "weapon_awp",
  76.  "weapon_m249",
  77.  "weapon_aug",
  78.  "weapon_famas",
  79.  "weapon_galil",
  80.  "weapon_mp5navy",
  81.  "weapon_xm1014",
  82.  "weapon_m3",
  83.  "weapon_scout"
  84.  };
  85.  
  86.  new const g_szPistolName [ ] = "weapon_deagle";
  87.  
  88.  const DoNotReload = ( ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  89.  new const maxAmmo[ 31 ] = {
  90.  
  91.  0,
  92.  52,
  93.  0,
  94.  90,
  95.  1,
  96.  32,
  97.  1,
  98.  100,
  99.  90,
  100.  1,
  101.  120,
  102.  100,
  103.  100,
  104.  90,
  105.  90,
  106.  90,
  107.  100,
  108.  120,
  109.  30,
  110.  120,
  111.  200,
  112.  32,
  113.  90,
  114.  120,
  115.  90,
  116.  2,
  117.  35,
  118.  90,
  119.  90,
  120.  0,
  121.  100
  122.  };
  123.  
  124.  new g_szBuyCommands[ ][ ] =
  125.  {
  126.  "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
  127.  "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
  128.  "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
  129.  "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
  130.  "buyammo1", "buyammo2"
  131.  };
  132.  
  133.  new const g_szMenuCommands[ ] [ ] =
  134.  {
  135.  "say /fmenu",
  136.  "say_team /fmenu"
  137.  
  138.  };
  139.  
  140.  new g_szChatPrefix[ 64 ];
  141.  new g_msgHideWeapon;
  142.  new g_bHasWeapon[ Max_Players ];
  143.  
  144.  public plugin_init ( ) {
  145.  
  146.  register_plugin( "Advanced Weapon Menu", VERSION, "#YouCantStopMe" );
  147.  
  148.  RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "func_OpenWeaponMenu", 1 );
  149.  
  150.  pCvarMaxCTWps = register_cvar( "awm_max_ct_awp", "2" ); // Ct-nél 2 AWP-s lehet.
  151.  pCvarMaxTEWps = register_cvar( "awm_max_te_awp", "2" ); // Terroristáknál 2 AWP-s lehet.
  152.  
  153.  pCvarWPBlock = register_cvar( "awm_allow_wp_player", "4" ); // Ha mindkét csapatban van 4-4 játékos akkor engedi az AWP-t
  154.  
  155.  pCvarFlash = register_cvar( "awm_give_flash", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 2 Flash gránát
  156.  pCvarHe = register_cvar( "awm_give_he", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 1 Robanó gránát
  157.  pCvarSmoke = register_cvar( "awm_give_smoke", "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad )
  158.  
  159.  pCvarKevlar = register_cvar( "awm_give_kevlar", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e kevlárt. ( 0 = Nem Ad ) Alap: 2 ( Kevlár + Sisak )
  160.  pCvarDefuser = register_cvar( "awm_give_defuser", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e defusert. ( 0 = Nem Ad )
  161.  
  162.  pCvarUnAmmo = register_cvar( "awm_unlimited_ammo", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy elfoggyon-e a tár vagy ne. Alap: 1 ( Tehát nem fogy el a tár )
  163.  
  164.  pCvarBlockBuy = register_cvar( "awm_block_buy", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy tiltsa-e a vásárlást vagy ne. Alap 1 ( Tehát tiltva van ) ( 0 = Nincs tiltva )
  165.  pCvarMoney = register_cvar( "awm_set_money", "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy mennyi pénze legyen a játékosoknak. ( 0 = Nincs , eltűnik a hudról is ) Alap: 0
  166.  pCvarPrefix = register_cvar( "awm_prefix", "SzerverPrefix" ); // Itt tudod beállítani, hogy mi legyen a Fegyvermenü prefix-je.
  167.  
  168.  pCvarweapnew = register_cvar( "awm_ujfegyver", "1");
  169.  
  170.  g_msgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" );
  171.  
  172.  for( new i = 0; i < sizeof( g_szBuyCommands ); i++ )
  173.  register_clcmd( g_szBuyCommands[ i ], "cmd_BlockBuy" );
  174.  
  175.  for( new i = 0; i < sizeof( g_szMenuCommands ); i++ )
  176.  register_clcmd( g_szMenuCommands[ i ], "cmd_ShowWeaponMenu" );
  177.  
  178.  register_event( "ResetHUD", "onResetHUD", "b" );
  179.  register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" );
  180.  
  181.  register_message( g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon" );
  182.  
  183.  register_logevent( "eRoundEnd", 2, "1=Round_End" );
  184.  }
  185.  
  186.  public client_connect( iClient ) {
  187.  
  188.  g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  189.  }
  190.  
  191.  public client_disconnect( iClient ) {
  192.  
  193.  g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  194.  }
  195.  
  196.  public cmd_ShowWeaponMenu( iClient ) {
  197.  
  198.  if( !get_pcvar_num(pCvarweapnew) ) {
  199.  switch( g_bHasWeapon[ iClient ] ) {
  200.  
  201.  case true:
  202.  {
  203.  get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  204.  client_print_color( iClient, Red, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 4 ] );
  205.  
  206.  return PLUGIN_HANDLED;
  207.  }
  208.  case false: func_OpenWeaponMenu( iClient );
  209.  }
  210.  }
  211.  else {
  212.  func_OpenWeaponMenu( iClient );
  213.  }
  214.  return PLUGIN_HANDLED;
  215.  }
  216.  
  217.  public cmd_BlockBuy( iClient ) {
  218.  
  219.  if( !get_pcvar_num( pCvarBlockBuy ) )
  220.  return PLUGIN_CONTINUE;
  221.  
  222.  get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  223.  client_print_color( iClient, Red, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 3 ] );
  224.  return PLUGIN_HANDLED;
  225.  }
  226.  
  227.  public eCurWeapon( iClient ) {
  228.  
  229.  if( get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  230.  
  231.  if( is_user_alive( iClient ) ) {
  232.  
  233.  new weapon = read_data( 2 );
  234.  if( !( DoNotReload & ( 1 << weapon ) ) ) {
  235.  
  236.  cs_set_user_bpammo( iClient, weapon, maxAmmo[ weapon ] );
  237.  }
  238.  }
  239.  }
  240.  }
  241.  
  242.  public onResetHUD( iClient ) {
  243.  
  244.  if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  245.  
  246.  message_begin( MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, iClient );
  247.  write_byte( Money_Hud );
  248.  message_end( );
  249.  }
  250.  }
  251.  
  252.  public msgHideWeapon( ) {
  253.  
  254.  if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  255.  
  256.  set_msg_arg_int( 1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int( 1 ) | Money_Hud );
  257.  }
  258.  }
  259.  
  260.  public eRoundEnd ( ) {
  261.  
  262.  g_iWPCT = 0;
  263.  g_iWPTE = 0;
  264.  }
  265.  
  266.  public func_OpenWeaponMenu ( iClient ) {
  267.  
  268.  if( !is_user_alive( iClient ) )
  269.  return;
  270.  
  271.  cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  272.  
  273.  get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  274.  
  275.  g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  276.  
  277.  new szMenuTitle[ 121 ];
  278.  new szMenuItem[ 121 ];
  279.  
  280.  format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", g_szChatPrefix, Weapon_Menu_Name );
  281.  
  282.  StripUserWeapons( iClient );
  283.  new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenWeaponMenu_handler" );
  284.  
  285.  for( new i = 0; i < sizeof( g_szWeaponMenuNames ); i++ ) {
  286.  
  287.  if( i != 2 ) {
  288.  
  289.  format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szWeaponMenuNames[ i ] );
  290.  }
  291.  else {
  292.  switch( get_user_team( iClient ) )
  293.  {
  294.  case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[ElsĹ‘ %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
  295.  case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[ElsĹ‘ %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );
  296.  default: continue;
  297.  }
  298.  }
  299.  
  300.  menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  301.  }
  302.  
  303.  menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  304.  menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  305.  menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  306.  menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  307.  menu_display( iClient, menu );
  308.  }
  309.  
  310.  public func_OpenWeaponMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  311.  
  312.  if( iItem == MENU_EXIT ) {
  313.  
  314.  menu_destroy( iMenu );
  315.  return PLUGIN_HANDLED;
  316.  }
  317.  
  318.  new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  319.  new access, callback;
  320.  menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  321.  
  322.  get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  323.  
  324.  if( iItem != 2 ) {
  325.  
  326.  give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  327.  give_item( iClient, g_szPistolName );
  328.  
  329.  client_print_color( iClient, Red, "^4%sot ^1választottad.", g_szChatPrefix ,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  330.  }
  331.  else {
  332.  
  333.  new iTeams[ CsTeams ];
  334.  GetPlayerCount( iTeams );
  335.  
  336.  if( iTeams[ CS_TEAM_T ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock )
  337.  || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock ) ) {
  338.  
  339.  client_print_color( iClient, Red, g_szMessages[ 2 ], g_szChatPrefix );
  340.  func_OpenWeaponMenu( iClient );
  341.  
  342.  return PLUGIN_HANDLED;
  343.  }
  344.  
  345.  new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( iClient );
  346.  if( userTeam == CS_TEAM_CT ) {
  347.  
  348.  if( g_iWPCT < get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) ) {
  349.  
  350.  give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  351.  give_item( iClient, g_szPistolName );
  352.  
  353.  client_print_color( iClient, Red, "^4%sot ^1választottad.", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  354.  g_iWPCT++;
  355.  }
  356.  else {
  357.  
  358.  client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  359.  func_OpenWeaponMenu ( iClient );
  360.  
  361.  return PLUGIN_HANDLED;
  362.  }
  363.  }
  364.  
  365.  if( userTeam == CS_TEAM_T ) {
  366.  
  367.  if( g_iWPTE < get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) ) {
  368.  
  369.  
  370.  give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  371.  give_item( iClient, g_szPistolName );
  372.  
  373.  client_print_color( iClient, Red, "^4%sot ^1választottad.", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  374.  g_iWPTE++;
  375.  }
  376.  else {
  377.  
  378.  client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  379.  func_OpenWeaponMenu( iClient );
  380.  
  381.  return PLUGIN_HANDLED;
  382.  }
  383.  }
  384.  }
  385.  
  386.  give_item( iClient, "weapon_knife" );
  387.  give_player_stuff( iClient );
  388.  
  389.  menu_destroy( iMenu );
  390.  return PLUGIN_HANDLED;
  391.  }
  392.  
  393.  GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] ) {
  394.  
  395.  new iPlayers[ 32 ] , iPlayerCount;
  396.  
  397.  get_players( iPlayers , iPlayerCount );
  398.  
  399.  for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; i++ )
  400.  iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ]++;
  401.  }
  402.  
  403.  stock give_player_stuff( iClient ) {
  404.  
  405.  if( get_pcvar_num( pCvarFlash ) ) {
  406.  
  407.  give_item( iClient, "weapon_flashbang" );
  408.  cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num( pCvarFlash ) );
  409.  }
  410.  
  411.  if( get_pcvar_num( pCvarHe ) ) {
  412.  
  413.  give_item( iClient, "weapon_hegrenade" );
  414.  cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarHe ) );
  415.  }
  416.  
  417.  if( get_pcvar_num( pCvarSmoke ) ) {
  418.  
  419.  give_item( iClient, "weapon_smokegrenade" );
  420.  cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarSmoke ) );
  421.  }
  422.  
  423.  if( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  424.  
  425.  switch( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  426.  
  427.  case 1: give_item( iClient, "item_kevlar" );
  428.  case 2: give_item( iClient, "item_assaultsuit" );
  429.  default: return PLUGIN_CONTINUE;
  430.  }
  431.  }
  432.  
  433.  if( get_pcvar_num( pCvarDefuser ) ) {
  434.  
  435.  give_item( iClient, "item_thighpack" );
  436.  }
  437.  
  438.  if( !get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  439.  
  440.  new weapons[ 32 ];
  441.  new weaponsnum;
  442.  get_user_weapons( iClient, weapons, weaponsnum );
  443.  for( new i = 0; i < weaponsnum; i++ )
  444.  if( is_user_alive( iClient ) )
  445.  if( maxAmmo[ weapons[ i ] ] > 0 )
  446.  cs_set_user_bpammo( iClient, weapons[ i ], maxAmmo[ weapons[ i ] ] );
  447.  }
  448.  
  449.  g_bHasWeapon[ iClient ] = true;
  450.  return PLUGIN_CONTINUE;
  451.  }
  452.  
  453.  
  454.  //Stolen from CSDM Weapon Menu
  455.  stock StripUserWeapons( iClient ) {
  456.  
  457.  new iC4Ent = get_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT );
  458.  
  459.  if( iC4Ent > 0 ) {
  460.  
  461.  set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT );
  462.  }
  463.  
  464.  strip_user_weapons( iClient );
  465.  set_pdata_int( iClient, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0 );
  466.  
  467.  if( iC4Ent > 0 ) {
  468.  
  469.  set_pev( iClient, pev_weapons, pev( iClient, pev_weapons ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  470.  set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent );
  471.  
  472.  cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_C4, 1 );
  473.  cs_set_user_plant( iClient, 1 );
  474.  }
  475.  
  476.  return PLUGIN_HANDLED;
  477.  }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenu kompillálás segítség
HozzászólásElküldve: 2015.12.26. 12:08 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2014.11.15. 16:12
Hozzászólások: 218
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Köszi

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenu kompillálás segítség
HozzászólásElküldve: 2015.12.26. 14:14 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.08. 10:34
Hozzászólások: 174
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Szivesen!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenu kompillálás segítség
HozzászólásElküldve: 2015.12.26. 14:28 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2014.11.15. 16:12
Hozzászólások: 218
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Annyi a baj hogy ez már viszont nem ékezetes a szerveren hanem szóközöket ír az ékezet helyett, azt még megtudod csinálni hogy a szerveren is ékezetes legyen?

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenu kompillálás segítség
HozzászólásElküldve: 2015.12.26. 14:36 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
lada xp írta:
Elöször is:

Kód:
#include chatcolor
----->
Kód:
#include colorchat





Elmondanám, mind a kettő helyes. :lol: :lol:

____________________________________________________________________________________________

attila2660 írta:
Annyi a baj hogy ez már viszont nem ékezetes a szerveren hanem szóközöket ír az ékezet helyett, azt még megtudod csinálni hogy a szerveren is ékezetes legyen?

Legyél picit önálló, ha már nem is vagy hajlandó használni a köszönöm gombot. :D --> Írd át ékezetesre, mentsd le utf8 -ba, és alakítsd át .amxx -re.

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenu kompillálás segítség
HozzászólásElküldve: 2015.12.26. 14:38 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.08. 10:34
Hozzászólások: 174
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Ezt énis tudom nemis mondtam hogy nem helyes, viszont az online compilerekben csak a colorchat van bent általában..!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenu kompillálás segítség
HozzászólásElküldve: 2015.12.26. 14:49 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2014.11.15. 16:12
Hozzászólások: 218
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
De ez már ékezetesen van és UTF-8ba mit írjak àt ezen?

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenu kompillálás segítség
HozzászólásElküldve: 2015.12.26. 15:27 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2015.11.08. 10:34
Hozzászólások: 174
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Frissitsd a dproto-t vagy kérd meg a hostot hogy frissitse neked! :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 95 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole