hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Fegyvermenü ékezetessé tétele
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=23173
Oldal: 1 / 1

Szerző:  attila2660 [2015.12.26. 12:50 ]
Hozzászólás témája:  Fegyvermenü ékezetessé tétele

Sziasztok, valaki megcsinálná nekem hogy a fegyver menü, ami már ékezetesen van megírva a szerveren is ékezetes legyen és ne szóközel jelölje az ékezet helyét? Előre is köszönöm.

  1. #include < amxmodx >
  2.  #include < amxmisc >
  3.  #include < fun >
  4.  #include < fakemeta >
  5.  #include < cstrike >
  6.  #include < hamsandwich >
  7.  #include < colorchat >
  8.  
  9.  #pragma semicolon 1
  10.  
  11.  #define VERSION "0.0.1"
  12.  
  13.  #define Max_Players 32
  14.  
  15.  #define OFFSET_PRIMARYWEAPON 116
  16.  #define OFFSET_C4_SLOT 372
  17.  
  18.  #define Weapon_Menu_Name "Fegyver Csomagok"
  19.  
  20.  #define Next_Button "KövetkezĹ‘"
  21.  #define Back_Button "Vissza"
  22.  #define Exit_Button "KilĂ©pĂ©s"
  23.  
  24.  #define Money_Hud ( 1 << 5 )
  25.  
  26.  new g_iWPCT;
  27.  new g_iWPTE;
  28.  
  29.  new pCvarMaxCTWps;
  30.  new pCvarMaxTEWps;
  31.  
  32.  new pCvarWPBlock;
  33.  
  34.  new pCvarFlash;
  35.  new pCvarHe;
  36.  new pCvarSmoke;
  37.  
  38.  new pCvarKevlar;
  39.  new pCvarDefuser;
  40.  
  41.  new pCvarPrefix;
  42.  new pCvarMoney;
  43.  new pCvarBlockBuy;
  44.  new pCvarUnAmmo;
  45.  new pCvarweapnew;
  46.  
  47.  new const g_szMessages [ ] [ ] =
  48.  {
  49.  "",
  50.  "^1CsapatonkĂ©nt csak kĂ©t ember AWP-zhet!",
  51.  "^4%s ^1AWP csak ^44v4-tĹ‘l ^1használhatĂł!",
  52.  "^1A vásárlás letĂ­ltva!",
  53.  "^1Te már választottál fegyvert!"
  54.  };
  55.  
  56.  new const g_szWeaponMenuNames [ ] [ ] = {
  57.  
  58.  "M4A1 Csomag",
  59.  "AK47 Csomag",
  60.  "AWP Csomag",
  61.  "M249 Csomag",
  62.  "AUG Csomag",
  63.  "Famas Csomag",
  64.  "Galil Csomag",
  65.  "MP5 Csomag",
  66.  "XM1014 Csomag",
  67.  "M3 Csomag",
  68.  "Scout Csomag"
  69.  };
  70.  
  71.  new const g_szWeaponsName [ ] [ ] = {
  72.  
  73.  "weapon_m4a1",
  74.  "weapon_ak47",
  75.  "weapon_awp",
  76.  "weapon_m249",
  77.  "weapon_aug",
  78.  "weapon_famas",
  79.  "weapon_galil",
  80.  "weapon_mp5navy",
  81.  "weapon_xm1014",
  82.  "weapon_m3",
  83.  "weapon_scout"
  84.  };
  85.  
  86.  new const g_szPistolName [ ] = "weapon_deagle";
  87.  
  88.  const DoNotReload = ( ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  89.  new const maxAmmo[ 31 ] = {
  90.  
  91.  0,
  92.  52,
  93.  0,
  94.  90,
  95.  1,
  96.  32,
  97.  1,
  98.  100,
  99.  90,
  100.  1,
  101.  120,
  102.  100,
  103.  100,
  104.  90,
  105.  90,
  106.  90,
  107.  100,
  108.  120,
  109.  30,
  110.  120,
  111.  200,
  112.  32,
  113.  90,
  114.  120,
  115.  90,
  116.  2,
  117.  35,
  118.  90,
  119.  90,
  120.  0,
  121.  100
  122.  };
  123.  
  124.  new g_szBuyCommands[ ][ ] =
  125.  {
  126.  "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
  127.  "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
  128.  "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
  129.  "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
  130.  "buyammo1", "buyammo2"
  131.  };
  132.  
  133.  new const g_szMenuCommands[ ] [ ] =
  134.  {
  135.  "say /fegyver",
  136.  "say_team /fegyver"
  137.  
  138.  };
  139.  
  140.  new g_szChatPrefix[ 64 ];
  141.  new g_msgHideWeapon;
  142.  new g_bHasWeapon[ Max_Players ];
  143.  
  144.  public plugin_init ( ) {
  145.  
  146.  register_plugin( "Advanced Weapon Menu", VERSION, "#YouCantStopMe" );
  147.  
  148.  RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "func_OpenWeaponMenu", 1 );
  149.  
  150.  pCvarMaxCTWps = register_cvar( "awm_max_ct_awp", "2" ); // Ct-nél 2 AWP-s lehet.
  151.  pCvarMaxTEWps = register_cvar( "awm_max_te_awp", "2" ); // Terroristáknál 2 AWP-s lehet.
  152.  
  153.  pCvarWPBlock = register_cvar( "awm_allow_wp_player", "4" ); // Ha mindkét csapatban van 4-4 játékos akkor engedi az AWP-t
  154.  
  155.  pCvarFlash = register_cvar( "awm_give_flash", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 2 Flash gránát
  156.  pCvarHe = register_cvar( "awm_give_he", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 1 Robanó gránát
  157.  pCvarSmoke = register_cvar( "awm_give_smoke", "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad )
  158.  
  159.  pCvarKevlar = register_cvar( "awm_give_kevlar", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e kevlárt. ( 0 = Nem Ad ) Alap: 2 ( Kevlár + Sisak )
  160.  pCvarDefuser = register_cvar( "awm_give_defuser", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e defusert. ( 0 = Nem Ad )
  161.  
  162.  pCvarUnAmmo = register_cvar( "awm_unlimited_ammo", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy elfoggyon-e a tár vagy ne. Alap: 1 ( Tehát nem fogy el a tár )
  163.  
  164.  pCvarBlockBuy = register_cvar( "awm_block_buy", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy tiltsa-e a vásárlást vagy ne. Alap 1 ( Tehát tiltva van ) ( 0 = Nincs tiltva )
  165.  pCvarMoney = register_cvar( "awm_set_money", "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy mennyi pénze legyen a játékosoknak. ( 0 = Nincs , eltűnik a hudról is ) Alap: 0
  166.  pCvarPrefix = register_cvar( "awm_prefix", "SzerverPrefix" ); // Itt tudod beállítani, hogy mi legyen a Fegyvermenü prefix-je.
  167.  
  168.  pCvarweapnew = register_cvar( "awm_ujfegyver", "1");
  169.  
  170.  g_msgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" );
  171.  
  172.  for( new i = 0; i < sizeof( g_szBuyCommands ); i++ )
  173.  register_clcmd( g_szBuyCommands[ i ], "cmd_BlockBuy" );
  174.  
  175.  for( new i = 0; i < sizeof( g_szMenuCommands ); i++ )
  176.  register_clcmd( g_szMenuCommands[ i ], "cmd_ShowWeaponMenu" );
  177.  
  178.  register_event( "ResetHUD", "onResetHUD", "b" );
  179.  register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" );
  180.  
  181.  register_message( g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon" );
  182.  
  183.  register_logevent( "eRoundEnd", 2, "1=Round_End" );
  184.  }
  185.  
  186.  public client_connect( iClient ) {
  187.  
  188.  g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  189.  }
  190.  
  191.  public client_disconnect( iClient ) {
  192.  
  193.  g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  194.  }
  195.  
  196.  public cmd_ShowWeaponMenu( iClient ) {
  197.  
  198.  if( !get_pcvar_num(pCvarweapnew) ) {
  199.  switch( g_bHasWeapon[ iClient ] ) {
  200.  
  201.  case true:
  202.  {
  203.  get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  204.  client_print_color( iClient, Red, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 4 ] );
  205.  
  206.  return PLUGIN_HANDLED;
  207.  }
  208.  case false: func_OpenWeaponMenu( iClient );
  209.  }
  210.  }
  211.  else {
  212.  func_OpenWeaponMenu( iClient );
  213.  }
  214.  return PLUGIN_HANDLED;
  215.  }
  216.  
  217.  public cmd_BlockBuy( iClient ) {
  218.  
  219.  if( !get_pcvar_num( pCvarBlockBuy ) )
  220.  return PLUGIN_CONTINUE;
  221.  
  222.  get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  223.  client_print_color( iClient, Red, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 3 ] );
  224.  return PLUGIN_HANDLED;
  225.  }
  226.  
  227.  public eCurWeapon( iClient ) {
  228.  
  229.  if( get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  230.  
  231.  if( is_user_alive( iClient ) ) {
  232.  
  233.  new weapon = read_data( 2 );
  234.  if( !( DoNotReload & ( 1 << weapon ) ) ) {
  235.  
  236.  cs_set_user_bpammo( iClient, weapon, maxAmmo[ weapon ] );
  237.  }
  238.  }
  239.  }
  240.  }
  241.  
  242.  public onResetHUD( iClient ) {
  243.  
  244.  if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  245.  
  246.  message_begin( MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, iClient );
  247.  write_byte( Money_Hud );
  248.  message_end( );
  249.  }
  250.  }
  251.  
  252.  public msgHideWeapon( ) {
  253.  
  254.  if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  255.  
  256.  set_msg_arg_int( 1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int( 1 ) | Money_Hud );
  257.  }
  258.  }
  259.  
  260.  public eRoundEnd ( ) {
  261.  
  262.  g_iWPCT = 0;
  263.  g_iWPTE = 0;
  264.  }
  265.  
  266.  public func_OpenWeaponMenu ( iClient ) {
  267.  
  268.  if( !is_user_alive( iClient ) )
  269.  return;
  270.  
  271.  cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  272.  
  273.  get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  274.  
  275.  g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  276.  
  277.  new szMenuTitle[ 121 ];
  278.  new szMenuItem[ 121 ];
  279.  
  280.  format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", g_szChatPrefix, Weapon_Menu_Name );
  281.  
  282.  StripUserWeapons( iClient );
  283.  new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenWeaponMenu_handler" );
  284.  
  285.  for( new i = 0; i < sizeof( g_szWeaponMenuNames ); i++ ) {
  286.  
  287.  if( i != 2 ) {
  288.  
  289.  format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szWeaponMenuNames[ i ] );
  290.  }
  291.  else {
  292.  switch( get_user_team( iClient ) )
  293.  {
  294.  case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[ElsĹ‘ %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
  295.  case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[ElsĹ‘ %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );
  296.  default: continue;
  297.  }
  298.  }
  299.  
  300.  menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  301.  }
  302.  
  303.  menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  304.  menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  305.  menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  306.  menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  307.  menu_display( iClient, menu );
  308.  }
  309.  
  310.  public func_OpenWeaponMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  311.  
  312.  if( iItem == MENU_EXIT ) {
  313.  
  314.  menu_destroy( iMenu );
  315.  return PLUGIN_HANDLED;
  316.  }
  317.  
  318.  new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  319.  new access, callback;
  320.  menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  321.  
  322.  get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  323.  
  324.  if( iItem != 2 ) {
  325.  
  326.  give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  327.  give_item( iClient, g_szPistolName );
  328.  
  329. client_print_color( iClient, Red, "^4%s ^1Te az ^4%sot ^1választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  330.  }
  331.  else {
  332.  
  333.  new iTeams[ CsTeams ];
  334.  GetPlayerCount( iTeams );
  335.  
  336.  if( iTeams[ CS_TEAM_T ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock )
  337.  || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock ) ) {
  338.  
  339.  client_print_color( iClient, Red, g_szMessages[ 2 ], g_szChatPrefix );
  340.  func_OpenWeaponMenu( iClient );
  341.  
  342.  return PLUGIN_HANDLED;
  343.  }
  344.  
  345.  new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( iClient );
  346.  if( userTeam == CS_TEAM_CT ) {
  347.  
  348.  if( g_iWPCT < get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) ) {
  349.  
  350.  give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  351.  give_item( iClient, g_szPistolName );
  352.  
  353. client_print_color( iClient, Red, "^4%s ^1Te az ^4%sot ^1választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  354.  g_iWPCT++;
  355.  }
  356.  else {
  357.  
  358.  client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  359.  func_OpenWeaponMenu ( iClient );
  360.  
  361.  return PLUGIN_HANDLED;
  362.  }
  363.  }
  364.  
  365.  if( userTeam == CS_TEAM_T ) {
  366.  
  367.  if( g_iWPTE < get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) ) {
  368.  
  369.  
  370.  give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  371.  give_item( iClient, g_szPistolName );
  372.  
  373. client_print_color( iClient, Red, "^4%s ^1Te az ^4%sot ^1választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  374.  g_iWPTE++;
  375.  }
  376.  else {
  377.  
  378.  client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  379.  func_OpenWeaponMenu( iClient );
  380.  
  381.  return PLUGIN_HANDLED;
  382.  }
  383.  }
  384.  }
  385.  
  386.  give_item( iClient, "weapon_knife" );
  387.  give_player_stuff( iClient );
  388.  
  389.  menu_destroy( iMenu );
  390.  return PLUGIN_HANDLED;
  391.  }
  392.  
  393.  GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] ) {
  394.  
  395.  new iPlayers[ 32 ] , iPlayerCount;
  396.  
  397.  get_players( iPlayers , iPlayerCount );
  398.  
  399.  for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; i++ )
  400.  iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ]++;
  401.  }
  402.  
  403.  stock give_player_stuff( iClient ) {
  404.  
  405.  if( get_pcvar_num( pCvarFlash ) ) {
  406.  
  407.  give_item( iClient, "weapon_flashbang" );
  408.  cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num( pCvarFlash ) );
  409.  }
  410.  
  411.  if( get_pcvar_num( pCvarHe ) ) {
  412.  
  413.  give_item( iClient, "weapon_hegrenade" );
  414.  cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarHe ) );
  415.  }
  416.  
  417.  if( get_pcvar_num( pCvarSmoke ) ) {
  418.  
  419.  give_item( iClient, "weapon_smokegrenade" );
  420.  cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarSmoke ) );
  421.  }
  422.  
  423.  if( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  424.  
  425.  switch( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  426.  
  427.  case 1: give_item( iClient, "item_kevlar" );
  428.  case 2: give_item( iClient, "item_assaultsuit" );
  429.  default: return PLUGIN_CONTINUE;
  430.  }
  431.  }
  432.  
  433.  if( get_pcvar_num( pCvarDefuser ) ) {
  434.  
  435.  give_item( iClient, "item_thighpack" );
  436.  }
  437.  
  438.  if( !get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  439.  
  440.  new weapons[ 32 ];
  441.  new weaponsnum;
  442.  get_user_weapons( iClient, weapons, weaponsnum );
  443.  for( new i = 0; i < weaponsnum; i++ )
  444.  if( is_user_alive( iClient ) )
  445.  if( maxAmmo[ weapons[ i ] ] > 0 )
  446.  cs_set_user_bpammo( iClient, weapons[ i ], maxAmmo[ weapons[ i ] ] );
  447.  }
  448.  
  449.  g_bHasWeapon[ iClient ] = true;
  450.  return PLUGIN_CONTINUE;
  451.  }
  452.  
  453.  
  454.  //Stolen from CSDM Weapon Menu
  455.  stock StripUserWeapons( iClient ) {
  456.  
  457.  new iC4Ent = get_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT );
  458.  
  459.  if( iC4Ent > 0 ) {
  460.  
  461.  set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT );
  462.  }
  463.  
  464.  strip_user_weapons( iClient );
  465.  set_pdata_int( iClient, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0 );
  466.  
  467.  if( iC4Ent > 0 ) {
  468.  
  469.  set_pev( iClient, pev_weapons, pev( iClient, pev_weapons ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  470.  set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent );
  471.  
  472.  cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_C4, 1 );
  473.  cs_set_user_plant( iClient, 1 );
  474.  }
  475.  
  476.  return PLUGIN_HANDLED;
  477.  }

Szerző:  lada xp [2015.12.26. 14:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyvermenü ékezetessé tétele

Ennek igy nincs értelme, ha ékezetesen van megirva akkor kiirja az ékezeteket és nem szóközöket tesz. A szervered alapból irja az ékezetet?

Szerző:  kengurumancs [2015.12.26. 18:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyvermenü ékezetessé tétele

Ne ANSI ként mentsd el, ha nem UFT 8 Boom nélküli.
Legjobb módszere Notepad++
Használata:
[ablak]http://www.hlmod.hu/viewtopic.php?f=38&t=22289&p=165216&hilit=notepad#p165216[/ablak]

Most már elméletileg ékezettel fogja írni.
[ablak]
  1. #include < amxmodx >
  2.  #include < amxmisc >
  3.  #include < fun >
  4.  #include < fakemeta >
  5.  #include < cstrike >
  6.  #include < hamsandwich >
  7.  #include < colorchat >
  8.  
  9.  #pragma semicolon 1
  10.  
  11.  #define VERSION "0.0.1"
  12.  
  13.  #define Max_Players 32
  14.  
  15.  #define OFFSET_PRIMARYWEAPON 116
  16.  #define OFFSET_C4_SLOT 372
  17.  
  18.  #define Weapon_Menu_Name "Fegyver Csomagok"
  19.  
  20.  #define Next_Button "KövetkezĹ‘"
  21.  #define Back_Button "Vissza"
  22.  #define Exit_Button "KilĂ©pĂ©s"
  23.  
  24.  #define Money_Hud ( 1 << 5 )
  25.  
  26.  new g_iWPCT;
  27.  new g_iWPTE;
  28.  
  29.  new pCvarMaxCTWps;
  30.  new pCvarMaxTEWps;
  31.  
  32.  new pCvarWPBlock;
  33.  
  34.  new pCvarFlash;
  35.  new pCvarHe;
  36.  new pCvarSmoke;
  37.  
  38.  new pCvarKevlar;
  39.  new pCvarDefuser;
  40.  
  41.  new pCvarPrefix;
  42.  new pCvarMoney;
  43.  new pCvarBlockBuy;
  44.  new pCvarUnAmmo;
  45.  new pCvarweapnew;
  46.  
  47.  new const g_szMessages [ ] [ ] =
  48.  {
  49.  "",
  50.  "^1CsapatonkĂ©nt csak kĂ©t ember AWP-zhet!",
  51.  "^4%s ^1AWP csak ^44v4-tĹ‘l ^1használhatĂł!",
  52.  "^1A vásárlás letĂ­ltva!",
  53.  "^1Te már választottál fegyvert!"
  54.  };
  55.  
  56.  new const g_szWeaponMenuNames [ ] [ ] = {
  57.  
  58.  "M4A1 Csomag",
  59.  "AK47 Csomag",
  60.  "AWP Csomag",
  61.  "M249 Csomag",
  62.  "AUG Csomag",
  63.  "Famas Csomag",
  64.  "Galil Csomag",
  65.  "MP5 Csomag",
  66.  "XM1014 Csomag",
  67.  "M3 Csomag",
  68.  "Scout Csomag"
  69.  };
  70.  
  71.  new const g_szWeaponsName [ ] [ ] = {
  72.  
  73.  "weapon_m4a1",
  74.  "weapon_ak47",
  75.  "weapon_awp",
  76.  "weapon_m249",
  77.  "weapon_aug",
  78.  "weapon_famas",
  79.  "weapon_galil",
  80.  "weapon_mp5navy",
  81.  "weapon_xm1014",
  82.  "weapon_m3",
  83.  "weapon_scout"
  84.  };
  85.  
  86.  new const g_szPistolName [ ] = "weapon_deagle";
  87.  
  88.  const DoNotReload = ( ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  89.  new const maxAmmo[ 31 ] = {
  90.  
  91.  0,
  92.  52,
  93.  0,
  94.  90,
  95.  1,
  96.  32,
  97.  1,
  98.  100,
  99.  90,
  100.  1,
  101.  120,
  102.  100,
  103.  100,
  104.  90,
  105.  90,
  106.  90,
  107.  100,
  108.  120,
  109.  30,
  110.  120,
  111.  200,
  112.  32,
  113.  90,
  114.  120,
  115.  90,
  116.  2,
  117.  35,
  118.  90,
  119.  90,
  120.  0,
  121.  100
  122.  };
  123.  
  124.  new g_szBuyCommands[ ][ ] =
  125.  {
  126.  "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
  127.  "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
  128.  "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
  129.  "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
  130.  "buyammo1", "buyammo2"
  131.  };
  132.  
  133.  new const g_szMenuCommands[ ] [ ] =
  134.  {
  135.  "say /fegyver",
  136.  "say_team /fegyver"
  137.  
  138.  };
  139.  
  140.  new g_szChatPrefix[ 64 ];
  141.  new g_msgHideWeapon;
  142.  new g_bHasWeapon[ Max_Players ];
  143.  
  144.  public plugin_init ( ) {
  145.  
  146.  register_plugin( "Advanced Weapon Menu", VERSION, "#YouCantStopMe" );
  147.  
  148.  RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "func_OpenWeaponMenu", 1 );
  149.  
  150.  pCvarMaxCTWps = register_cvar( "awm_max_ct_awp", "2" ); // Ct-nél 2 AWP-s lehet.
  151.  pCvarMaxTEWps = register_cvar( "awm_max_te_awp", "2" ); // Terroristáknál 2 AWP-s lehet.
  152.  
  153.  pCvarWPBlock = register_cvar( "awm_allow_wp_player", "4" ); // Ha mindkét csapatban van 4-4 játékos akkor engedi az AWP-t
  154.  
  155.  pCvarFlash = register_cvar( "awm_give_flash", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 2 Flash gránát
  156.  pCvarHe = register_cvar( "awm_give_he", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 1 Robanó gránát
  157.  pCvarSmoke = register_cvar( "awm_give_smoke", "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e füst gránátot. ( 0 = Nem ad )
  158.  
  159.  pCvarKevlar = register_cvar( "awm_give_kevlar", "2" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e kevlárt. ( 0 = Nem Ad ) Alap: 2 ( Kevlár + Sisak )
  160.  pCvarDefuser = register_cvar( "awm_give_defuser", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy adjon-e defusert. ( 0 = Nem Ad )
  161.  
  162.  pCvarUnAmmo = register_cvar( "awm_unlimited_ammo", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy elfoggyon-e a tár vagy ne. Alap: 1 ( Tehát nem fogy el a tár )
  163.  
  164.  pCvarBlockBuy = register_cvar( "awm_block_buy", "1" ); // Itt tudod beállítani ,hogy tiltsa-e a vásárlást vagy ne. Alap 1 ( Tehát tiltva van ) ( 0 = Nincs tiltva )
  165.  pCvarMoney = register_cvar( "awm_set_money", "0" ); // Itt tudod beállítani ,hogy mennyi pénze legyen a játékosoknak. ( 0 = Nincs , eltűnik a hudról is ) Alap: 0
  166.  pCvarPrefix = register_cvar( "awm_prefix", "SzerverPrefix" ); // Itt tudod beállítani, hogy mi legyen a Fegyvermenü prefix-je.
  167.  
  168.  pCvarweapnew = register_cvar( "awm_ujfegyver", "1");
  169.  
  170.  g_msgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" );
  171.  
  172.  for( new i = 0; i < sizeof( g_szBuyCommands ); i++ )
  173.  register_clcmd( g_szBuyCommands[ i ], "cmd_BlockBuy" );
  174.  
  175.  for( new i = 0; i < sizeof( g_szMenuCommands ); i++ )
  176.  register_clcmd( g_szMenuCommands[ i ], "cmd_ShowWeaponMenu" );
  177.  
  178.  register_event( "ResetHUD", "onResetHUD", "b" );
  179.  register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" );
  180.  
  181.  register_message( g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon" );
  182.  
  183.  register_logevent( "eRoundEnd", 2, "1=Round_End" );
  184.  }
  185.  
  186.  public client_connect( iClient ) {
  187.  
  188.  g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  189.  }
  190.  
  191.  public client_disconnect( iClient ) {
  192.  
  193.  g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  194.  }
  195.  
  196.  public cmd_ShowWeaponMenu( iClient ) {
  197.  
  198.  if( !get_pcvar_num(pCvarweapnew) ) {
  199.  switch( g_bHasWeapon[ iClient ] ) {
  200.  
  201.  case true:
  202.  {
  203.  get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  204.  client_print_color( iClient, Red, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 4 ] );
  205.  
  206.  return PLUGIN_HANDLED;
  207.  }
  208.  case false: func_OpenWeaponMenu( iClient );
  209.  }
  210.  }
  211.  else {
  212.  func_OpenWeaponMenu( iClient );
  213.  }
  214.  return PLUGIN_HANDLED;
  215.  }
  216.  
  217.  public cmd_BlockBuy( iClient ) {
  218.  
  219.  if( !get_pcvar_num( pCvarBlockBuy ) )
  220.  return PLUGIN_CONTINUE;
  221.  
  222.  get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  223.  client_print_color( iClient, Red, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 3 ] );
  224.  return PLUGIN_HANDLED;
  225.  }
  226.  
  227.  public eCurWeapon( iClient ) {
  228.  
  229.  if( get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  230.  
  231.  if( is_user_alive( iClient ) ) {
  232.  
  233.  new weapon = read_data( 2 );
  234.  if( !( DoNotReload & ( 1 << weapon ) ) ) {
  235.  
  236.  cs_set_user_bpammo( iClient, weapon, maxAmmo[ weapon ] );
  237.  }
  238.  }
  239.  }
  240.  }
  241.  
  242.  public onResetHUD( iClient ) {
  243.  
  244.  if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  245.  
  246.  message_begin( MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, iClient );
  247.  write_byte( Money_Hud );
  248.  message_end( );
  249.  }
  250.  }
  251.  
  252.  public msgHideWeapon( ) {
  253.  
  254.  if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  255.  
  256.  set_msg_arg_int( 1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int( 1 ) | Money_Hud );
  257.  }
  258.  }
  259.  
  260.  public eRoundEnd ( ) {
  261.  
  262.  g_iWPCT = 0;
  263.  g_iWPTE = 0;
  264.  }
  265.  
  266.  public func_OpenWeaponMenu ( iClient ) {
  267.  
  268.  if( !is_user_alive( iClient ) )
  269.  return;
  270.  
  271.  cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  272.  
  273.  get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  274.  
  275.  g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  276.  
  277.  new szMenuTitle[ 121 ];
  278.  new szMenuItem[ 121 ];
  279.  
  280.  format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", g_szChatPrefix, Weapon_Menu_Name );
  281.  
  282.  StripUserWeapons( iClient );
  283.  new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenWeaponMenu_handler" );
  284.  
  285.  for( new i = 0; i < sizeof( g_szWeaponMenuNames ); i++ ) {
  286.  
  287.  if( i != 2 ) {
  288.  
  289.  format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szWeaponMenuNames[ i ] );
  290.  }
  291.  else {
  292.  switch( get_user_team( iClient ) )
  293.  {
  294.  case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[ElsĹ‘ %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
  295.  case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[ElsĹ‘ %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );
  296.  default: continue;
  297.  }
  298.  }
  299.  
  300.  menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  301.  }
  302.  
  303.  menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  304.  menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  305.  menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  306.  menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  307.  menu_display( iClient, menu );
  308.  }
  309.  
  310.  public func_OpenWeaponMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  311.  
  312.  if( iItem == MENU_EXIT ) {
  313.  
  314.  menu_destroy( iMenu );
  315.  return PLUGIN_HANDLED;
  316.  }
  317.  
  318.  new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  319.  new access, callback;
  320.  menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  321.  
  322.  get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  323.  
  324.  if( iItem != 2 ) {
  325.  
  326.  give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  327.  give_item( iClient, g_szPistolName );
  328.  
  329. client_print_color( iClient, Red, "^4%s ^1Te az ^4%sot ^1választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  330.  }
  331.  else {
  332.  
  333.  new iTeams[ CsTeams ];
  334.  GetPlayerCount( iTeams );
  335.  
  336.  if( iTeams[ CS_TEAM_T ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock )
  337.  || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock ) ) {
  338.  
  339.  client_print_color( iClient, Red, g_szMessages[ 2 ], g_szChatPrefix );
  340.  func_OpenWeaponMenu( iClient );
  341.  
  342.  return PLUGIN_HANDLED;
  343.  }
  344.  
  345.  new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( iClient );
  346.  if( userTeam == CS_TEAM_CT ) {
  347.  
  348.  if( g_iWPCT < get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) ) {
  349.  
  350.  give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  351.  give_item( iClient, g_szPistolName );
  352.  
  353. client_print_color( iClient, Red, "^4%s ^1Te az ^4%sot ^1választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  354.  g_iWPCT++;
  355.  }
  356.  else {
  357.  
  358.  client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  359.  func_OpenWeaponMenu ( iClient );
  360.  
  361.  return PLUGIN_HANDLED;
  362.  }
  363.  }
  364.  
  365.  if( userTeam == CS_TEAM_T ) {
  366.  
  367.  if( g_iWPTE < get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) ) {
  368.  
  369.  
  370.  give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  371.  give_item( iClient, g_szPistolName );
  372.  
  373. client_print_color( iClient, Red, "^4%s ^1Te az ^4%sot ^1választottad!", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  374.  g_iWPTE++;
  375.  }
  376.  else {
  377.  
  378.  client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  379.  func_OpenWeaponMenu( iClient );
  380.  
  381.  return PLUGIN_HANDLED;
  382.  }
  383.  }
  384.  }
  385.  
  386.  give_item( iClient, "weapon_knife" );
  387.  give_player_stuff( iClient );
  388.  
  389.  menu_destroy( iMenu );
  390.  return PLUGIN_HANDLED;
  391.  }
  392.  
  393.  GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] ) {
  394.  
  395.  new iPlayers[ 32 ] , iPlayerCount;
  396.  
  397.  get_players( iPlayers , iPlayerCount );
  398.  
  399.  for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; i++ )
  400.  iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ]++;
  401.  }
  402.  
  403.  stock give_player_stuff( iClient ) {
  404.  
  405.  if( get_pcvar_num( pCvarFlash ) ) {
  406.  
  407.  give_item( iClient, "weapon_flashbang" );
  408.  cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num( pCvarFlash ) );
  409.  }
  410.  
  411.  if( get_pcvar_num( pCvarHe ) ) {
  412.  
  413.  give_item( iClient, "weapon_hegrenade" );
  414.  cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarHe ) );
  415.  }
  416.  
  417.  if( get_pcvar_num( pCvarSmoke ) ) {
  418.  
  419.  give_item( iClient, "weapon_smokegrenade" );
  420.  cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarSmoke ) );
  421.  }
  422.  
  423.  if( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  424.  
  425.  switch( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  426.  
  427.  case 1: give_item( iClient, "item_kevlar" );
  428.  case 2: give_item( iClient, "item_assaultsuit" );
  429.  default: return PLUGIN_CONTINUE;
  430.  }
  431.  }
  432.  
  433.  if( get_pcvar_num( pCvarDefuser ) ) {
  434.  
  435.  give_item( iClient, "item_thighpack" );
  436.  }
  437.  
  438.  if( !get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  439.  
  440.  new weapons[ 32 ];
  441.  new weaponsnum;
  442.  get_user_weapons( iClient, weapons, weaponsnum );
  443.  for( new i = 0; i < weaponsnum; i++ )
  444.  if( is_user_alive( iClient ) )
  445.  if( maxAmmo[ weapons[ i ] ] > 0 )
  446.  cs_set_user_bpammo( iClient, weapons[ i ], maxAmmo[ weapons[ i ] ] );
  447.  }
  448.  
  449.  g_bHasWeapon[ iClient ] = true;
  450.  return PLUGIN_CONTINUE;
  451.  }
  452.  
  453.  
  454.  //Stolen from CSDM Weapon Menu
  455.  stock StripUserWeapons( iClient ) {
  456.  
  457.  new iC4Ent = get_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT );
  458.  
  459.  if( iC4Ent > 0 ) {
  460.  
  461.  set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT );
  462.  }
  463.  
  464.  strip_user_weapons( iClient );
  465.  set_pdata_int( iClient, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0 );
  466.  
  467.  if( iC4Ent > 0 ) {
  468.  
  469.  set_pev( iClient, pev_weapons, pev( iClient, pev_weapons ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  470.  set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent );
  471.  
  472.  cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_C4, 1 );
  473.  cs_set_user_plant( iClient, 1 );
  474.  }
  475.  
  476.  return PLUGIN_HANDLED;
  477.  }
[/ablak]

Szerző:  attila2660 [2015.12.26. 23:13 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyvermenü ékezetessé tétele

Nem az megint szóközöket tesz itt a fotó: http://kepfeltoltes.hu/view/151226/hl_2 ... es.hu_.jpg

Szerző:  kengurumancs [2015.12.26. 23:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyvermenü ékezetessé tétele

El olvastad mit írtam????
Minek nyitsz 100 témát???

Szerző:  attila2660 [2015.12.27. 00:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyvermenü ékezetessé tétele

Úgy csináltam mindent de egyszerűen nem jó sehogy nem.

Szerző:  kengurumancs [2015.12.27. 12:17 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyvermenü ékezetessé tétele

Milyen dproto van fent a szerveren? ékezetet támogatja? :D

Szerző:  attila2660 [2015.12.27. 15:42 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyvermenü ékezetessé tétele

dproto_i386.so Ennek támogatnia kéne?

Szerző:  kengurumancs [2015.12.27. 15:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyvermenü ékezetessé tétele

Hát ebből nem tudtam meg sok mindent.

Szerző:  attila2660 [2015.12.27. 16:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyvermenü ékezetessé tétele

Mit küldjek hogy megtudjad?

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/