hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.26. 18:11



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 332 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 330 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: BB
HozzászólásElküldve: 2011.07.26. 22:20 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2010.10.26. 15:18
Hozzászólások: 81
Sziasztok!
Újra elkezdtem configolni.
Eggyik ismerősöm rendelt egy szervert, és mondta h csináljam meg neki Bázis építőre[BaseBuilder].
Leszedtem a legújabb mod-ot, a BB 6.5-öt és ez már olyan, hogy lehet zombi fajtát választani.
Én ezeknek a zombiknak a skin-ét, és a kezét lecseréltem.
Ez az eredeti sma-ja:

Kód:
/*================================================================================
   
   -----------------------------------
   -*- [BB] Default Zombie Classes -*-
   -----------------------------------
   
   ~~~~~~~~~~~~~~~
   - Description -
   ~~~~~~~~~~~~~~~
   
   This plugin adds the default zombie classes from Zombie Plague
   into Base Builder. All credit belongs to MeRcyLeZZ.
   
   All classes have been balanced, but feel free to edit them if
   you are not satisfied.
   
================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <basebuilder>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>

/*================================================================================
 [Plugin Customization]
=================================================================================*/

// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" }
new const zclass1_model[] = { "bb_classic" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass1_health = 3000
const zclass1_speed = 260
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL

// Fast Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Fast Zombie" }
new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++" }
new const zclass2_model[] = { "bb_fast" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass2_health = 2000
const zclass2_speed = 325
const Float:zclass2_gravity = 1.0
const zclass2_adminflags = ADMIN_ALL

// Jumper Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Jumper Zombie" }
new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+" }
new const zclass3_model[] = { "bb_jumper" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass3_health = 2500
const zclass3_speed = 285
const Float:zclass3_gravity = 0.5
const zclass3_adminflags = ADMIN_ALL

// Tanker Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Tanker Zombie" }
new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed-" }
new const zclass4_model[] = { "bb_tanker" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass4_health = 4000
const zclass4_speed = 210
const Float:zclass4_gravity = 1.0
const zclass4_adminflags = ADMIN_ALL
#define TANK_ARMOR 200

/*============================================================================*/

new g_zclass_tanker

// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
   register_plugin("[BB] Default Zombie Classes", "6.5", "Tirant")
   
   // Register all classes
   bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, 0.0, zclass1_adminflags)
   bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, 0.0, zclass2_adminflags)
   bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, 0.0, zclass3_adminflags)
   g_zclass_tanker = bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, 0.0, zclass4_adminflags)
}

#if defined TANK_ARMOR
public plugin_init()
{
   RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
}

public ham_PlayerSpawn_Post(id)
{
   if (!is_user_alive(id))
      return ;
      
   if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_tanker)
   {
      give_item(id, "item_assaultsuit");
      cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
   }
}
#endif


Én ezt átírtam így:

Kód:
/*================================================================================
   
   -----------------------------------
   -*- [BB] Default Zombie Classes -*-
   -----------------------------------
   
   ~~~~~~~~~~~~~~~
   - Description -
   ~~~~~~~~~~~~~~~
   
   This plugin adds the default zombie classes from Zombie Plague
   into Base Builder. All credit belongs to MeRcyLeZZ.
   
   All classes have been balanced, but feel free to edit them if
   you are not satisfied.
   
================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <basebuilder>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>

/*================================================================================
 [Plugin Customization]
=================================================================================*/

// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Alap Zombi" }
new const zclass1_info[] = { "=HP:3000=" }
new const zclass1_model[] = { "fereg-gyilkos" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "fereg-gyilkos-kez.mdl" }
const zclass1_health = 3000
const zclass1_speed = 260
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL

// Fast Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Gyors Zombi" }
new const zclass2_info[] = { "HP:2000 Speed++" }
new const zclass2_model[] = { "fereg-gyors" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "fereg-gyors-kez" }
const zclass2_health = 2000
const zclass2_speed = 325
const Float:zclass2_gravity = 1.0
const zclass2_adminflags = ADMIN_ALL

// Jumper Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Nagyugro Zombi" }
new const zclass3_info[] = { "HP:2500 Jump+" }
new const zclass3_model[] = { "fereg-ugro" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "fereg-ugro-kez" }
const zclass3_health = 2500
const zclass3_speed = 285
const Float:zclass3_gravity = 0.5
const zclass3_adminflags = ADMIN_ALL

// Tanker Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Tank Zombi" }
new const zclass4_info[] = { "HP:4000 Speed-" }
new const zclass4_model[] = { "fereg-tank" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "fereg-tank-kez" }
const zclass4_health = 4000
const zclass4_speed = 210
const Float:zclass4_gravity = 1.0
const zclass4_adminflags = ADMIN_ALL
#define TANK_ARMOR 200

/*============================================================================*/

new g_zclass_tanker

// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
   register_plugin("[BB] Default Zombie Classes", "6.5", "Tirant")
   
   // Register all classes
   fereg_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, 0.0, zclass1_adminflags)
   fereg_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, 0.0, zclass2_adminflags)
   fereg_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, 0.0, zclass3_adminflags)
   g_zclass_tanker = fereg_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, 0.0, zclass4_adminflags)
}

#if defined TANK_ARMOR
public plugin_init()
{
   RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
}

public ham_PlayerSpawn_Post(id)
{
   if (!is_user_alive(id))
      return ;
      
   if (fereg_is_user_zombie(id) && fereg_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_tanker)
   {
      give_item(id, "item_assaultsuit");
      cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
   }
}
#endif


Áttömörítettem amx-be,de error-t jelzett. Egy ideig szenvedtem vele, módosítottam pár dolgot de nem volt jó. Aztán belém jött az ideg, bele vertem ebbe a képernyőbe, és kitaláltam, hogy nem lehet-e, hogy alapból hibás. Ezért az eredetit megpróbáltam átkonvertálni és error...
Ebben kérnék segítséget, hogy a 2. fajtát nézzétek át, és kérlek nézzétek meg benne, hogy mi a hiba.
Köszönöm szépen előre is, Üdv Steve!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BB
HozzászólásElküldve: 2011.07.26. 22:26 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Figy 6.5 ös móddal ne kezdj semmit! Utálja mindenki a hagyományost csináld meg jóra ha kell tudok ötleteket adni!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BB
HozzászólásElküldve: 2011.07.26. 22:28 
Én is próbálkoztam ezzel, de nem ment. Agyalok majd rajta! Addig használd a régebbit a 6.4-t ( egyszerűbb is, ha kell írj rám priv-be, és elküldöm, talán még megvan! :D )


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BB
HozzászólásElküldve: 2011.07.26. 22:30 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Hát nekem megvolt ez a bb mód alap zombie falyokat kiszedtem csináltam ilyen 2ugrásos tűzhányo meg ilyenek! Senki sem jött fel a szeróra 1-2en feltévedtek! Amikor az 5.4 et raktam fel faszán megcsináltam 20/20volt a slot:D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BB
HozzászólásElküldve: 2011.07.26. 22:33 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2010.10.26. 15:18
Hozzászólások: 81
Akkor inkább adj ötleteket. Csak kicsit sajnálom ezt. :(
Akkor kérlek adjál letöltési linket. ><


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BB
HozzászólásElküldve: 2011.07.27. 10:20 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Nekem ezek a pluginok voltak bent:
Kód:
admanager.amxx
amx_login.amxx
amx_parachute.amxx
camera.amxx
speclist.amxx
rate_manager.amxx
join_leave.amxx
afkkicker.amxx
admins_online.amxx
admin_chat_colors.amxx
admin_check.amxx
ultimate_sounds_new.amxx
CustomFlashLight.amxx
mapveg.amxx
;loading_music2.amxx
abd.amxx
customsky.amxx
basebuilder54.amxx
Base_Builder_Vip.amxx
bb_zmkez.amxx
allchat.amxx
bb_glockbug.amxx


A glockbug ellen ittvan ez a script:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

public plugin_init()
{
    register_plugin("No Glock Bug", "1.0", "kiki33")
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
}

public ham_PlayerSpawn_Post(id)
{
    if ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T )
    {
        strip_user_weapons(id)
        give_item(id, "weapon_knife")
    }

    client_print(0, print_chat, "Anti fegyver BUG...")
}

Aztán hogy a zombi kezét kicseréld arra ittvan ez a script:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>
 
new ZOMBIE_CLAWS[] = { "models/player/orizont_zm/orizont_claws.mdl" };

static const PLUGIN_NAME[]     = "Zombie Claws"
static const PLUGIN_AUTHOR[]     = "Nero"
static const PLUGIN_VERSION[]    = "1.0"

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
        register_event("CurWeapon", "CurWeap", "be", "1=1");
}

public plugin_precache()
{
                precache_model(ZOMBIE_CLAWS);
}
 
public CurWeap(id)
{
        if (read_data(2) == CSW_KNIFE && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
                entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, ZOMBIE_CLAWS);
}

Persze ennél a sornál:
Kód:
new ZOMBIE_CLAWS[] = { "models/player/orizont_zm/orizont_claws.mdl" };
A te zombie kéz modelledet állítsd be!
Hát körülbelül ennnyi lenne a több plugint látod felül azok szerintem nem okozhatnak gondot!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BB
HozzászólásElküldve: 2011.07.27. 22:52 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2010.10.26. 15:18
Hozzászólások: 81
Köszönöm szépen, a Base Builder Vip plugin-t nem tudnád megadni?
Nem találom sehol.
Amúgy már ezek a pluginok vannak berakva:

Kód:
amx_login.amxx
logip.amxx
admins_online.amxx
amx_parachute.amxx
;bet.amxx
bullet_damage.amxx
;bunnyhop.amxx
;block_rtv_14.amxx
GHW_Message_Disp.amxx
;grab_plus.amxx
;multijump.amxx
amx_super.amxx
amx_super_menu.amxx
fegyo_csikok.amxx
hun_ultimate2.amxx
;rtd_hun.amxx
grenade_trail.amxx
WeaponTrail.amxx
statnullazo.amxx

admin_chat_colors.amxx
plugin_trail.amxx
alt_end_round_sounds.amxx
ejaculate.amxx
GHW_Weapon_Replacement.amxx
basebuilder54.amxx
;No IP.amxx

sank_sounds.amxx
join_leave.amxx
speclist.amxx
costumflashlight.amxx
camera.amxx
bb_glockbug.amxx


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BB
HozzászólásElküldve: 2011.07.28. 08:04 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Persze hogy nemtalálod! Most nézem lelett törölve alliedről! Sajnos utána néztem énse találom sehol:S Elvileg hamarosan megjelenik az uj verziója azt kikell várnunk!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BB
HozzászólásElküldve: 2011.07.28. 18:17 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2010.10.26. 15:18
Hozzászólások: 81
Oké, értem. Köszi a választ!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BB
HozzászólásElküldve: 2011.07.29. 19:28 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2010.10.26. 15:18
Hozzászólások: 81
Valakinek esetleg nincsen olyan pluginja BB mondhoz, hogy ha a zombi megöli a ct-t akkor t lesz belőle? Olyan mint a zombin, hogy megfertőződik a ct.
Előre is kösz.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 32 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole