hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 08:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 389 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 388 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyverösszerakásos menü
HozzászólásElküldve: 2015.12.28. 19:23 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.08.03. 18:09
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Sziasztok!

Hogyan tudom megoldani, hogyha például van nekem egy olyan menüm, ahol skineket akarok összerakni, és úgy szeretném megoldani, hogy kelljen hozzá Test, Távcső(Awp), Tár, stb. cuccok.

Na most már, hogy tudom, azt, hogy Írja a menüben, hogy Test: és ha rá kattint akkor előhoz egy menüt, ahonnan kiválasztja a Testet, és ezt visszarakja a menübe, valahogy így:
1.Test: Kék test(Amit kiválasztott)

És ugyan így a többi résszel is.
Vagyis:

Kiválasztás előtt:

1.Test: (Nincs kiválasztva)
2.Tár: (Nincs kiválasztva)
3.Távcső: (Nincs kiválasztva)

5.Összerakás

Kiválasztás után:

1.Test: Kék Test
2.Tár: Villám Tár
3.Távcső: Neon Távcső

5.Összerakás.

Na ezt a részét nem tudom, segítenétek?

Köszi

_________________
.:[D@nGeR]:. [1] Only Dust2:
Kép

.:[D@nGeR]:. [2] Sniper:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Vissza teszi a menübe?
HozzászólásElküldve: 2015.12.28. 19:46 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
javaslom a regisztrációs rendszereket

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Vissza teszi a menübe?
HozzászólásElküldve: 2015.12.29. 18:27 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.08.03. 18:09
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Valahogy ez így működne?

Hogy.. A test mögé betennék egy %s-et valahogy így:
Test: %s

Aztán a lekérés az ismét egy menü lenne

"Test:%s", valasztott_test(id)

Az egy menü, ahonnan lehetne választani. Amikor meg kiválasztotta, akkor muszáj végig írogatni az összessel, valahogy így?

  1. if(valasztott_test[id] = 1 && test[id] == 1) {
  2. menu_additem(menu, "Test: Kek", "1", 0)
  3. }
  4. else if(valasztott_test[id] == 2 && test[id] == 2) {
  5. menu_additem(menu, "Test: Piton", "1", 0)
  6. }


Vagy a menü_h így?

  1. case 1:{
  2. if(test[id] == 1) {
  3. valasztott_test[id] = 1
  4. }
  5. case 2:{
  6. if(test[id] == 2) {
  7. valasztott_test[id] = 2
  8. }


Ez így menne? Vagy elképzelhető lenne, hogy működjön?

_________________
.:[D@nGeR]:. [1] Only Dust2:
Kép

.:[D@nGeR]:. [2] Sniper:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Vissza teszi a menübe?
HozzászólásElküldve: 2015.12.29. 19:06 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
  1. new temp[128];
  2. switch(valasztott_test[id]) {
  3. case 0: formatex(temp, charsmax(temp), "Test: Semmi");
  4. case 1: formatex(temp, charsmax(temp), "Test: Valami");
  5. case 2: formatex(temp, charsmax(temp), "Test: Mittudomén");
  6. case 3: formatex(temp, charsmax(temp), "Test: Mittudodte");
  7. }
  8. menu_additem(menu, temp, "0", 0)

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Vissza teszi a menübe?
HozzászólásElküldve: 2015.12.31. 22:24 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.08.03. 18:09
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
És ennyi az egész?
De hogyha például, én összeakarom szerelni egy másik menü pontban?
Akkor kellenek az "if" -ek, nem?

_________________
.:[D@nGeR]:. [1] Only Dust2:
Kép

.:[D@nGeR]:. [2] Sniper:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Vissza teszi a menübe?
HozzászólásElküldve: 2016.01.04. 12:07 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.08.03. 18:09
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Apropó És ennek a Handler részecskéje hogy lesz? :O

*Bocsi a dupla posztért.

_________________
.:[D@nGeR]:. [1] Only Dust2:
Kép

.:[D@nGeR]:. [2] Sniper:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverösszerakásos menü
HozzászólásElküldve: 2016.01.08. 09:07 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.01. 13:18
Hozzászólások: 628
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 105 alkalommal
Pontosan milyen részekből szeretnéd, hogy álljon a fegyver? Ebből a háromból, hogy test, távcső, tár, vagy legyen még valami? Ezekből a dolgokból hányféle legyen, hogy Neon, Villámos, Ezüst, Kék (Távcső)? Szóval érted hányféle legyen egy-egy alaktrészből.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverösszerakásos menü
HozzászólásElküldve: 2016.01.08. 09:15 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.08.03. 18:09
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Hát vagyis na..
Például, kiválasztás előtt ezt írja a menüben:

1.Test: Nincs kiválasztva
2.Tár: Nincs kiválasztva
3.Távcső: Nincs kiválasztva

5.Összeszerelés

És kiválasztás után, amit kiválasztott egy másik menüből, vagyis például kiválaszt egy kék testet, egy villám tárat és egy Neon távcsővet, akkor ezt írja

1.Test: Kék
2.Tár: Villám
3.Távcső: Neon

5.Összeszerelés Ára

És akkor ha ez megvan, akkor jönne az összeszerelés, ami kerülne egy minimális árba. Mondjuk azt randomizálva. Ezt így meg lehetne oldani? Nagyon nagy munka? Előre is köszi.

_________________
.:[D@nGeR]:. [1] Only Dust2:
Kép

.:[D@nGeR]:. [2] Sniper:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverösszerakásos menü
HozzászólásElküldve: 2016.01.08. 19:38 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.24. 18:28
Hozzászólások: 584
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Szerintem nem lehet "darabonként" összerakni egy 1.6 fegyvert, szóval valószínűleg minden variációra kell egy külön modell.
Azaz a modellezés részével több dolgod lenne, mint magával a pluginnal. :)
Egyébként nem tűnik elsőre nehéznek, sőt. :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyverösszerakásos menü
HozzászólásElküldve: 2016.01.09. 09:33 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.08.03. 18:09
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
De nem akarom darabonként összerakni. Úgy szeretném, hogy például a ládából kap egy "tárat" ami csak egy "tömb", Érted?

Vagyis, ezek sehol nem jelenének meg külön modellként, csak egy amolyan "szöveg" - "szó"
Amit majd össze tudna rakni egy fegyverré, ami lenne egy Modell. És csak ahhoz kellene modell.

_________________
.:[D@nGeR]:. [1] Only Dust2:
Kép

.:[D@nGeR]:. [2] Sniper:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 120 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole