hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.12. 11:02



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 574 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 574 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Raktar Hiba
HozzászólásElküldve: 2016.01.09. 19:24 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.05. 14:47
Hozzászólások: 68
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Sziasztok van ez
  1. public raktar_menu(id) {
  2.     new sztext[121]
  3.     format(sztext, charsmax(sztext), "\r[BadboYs]\wOnly Awp \r- \yRaktár")
  4.     new menu = menu_create(sztext, "raktar_h")
  5.    
  6.     for(new i; i < 4; i++) {
  7.         new Num[6]
  8.         num_to_str(i, Num, 5)
  9.         formatex(sztext, charsmax(sztext), "%s | %d DB", fegyvernevek[i][0], OssszesSkin[i][id])
  10.         menu_additem(menu, sztext, Num)
  11.     }
  12.     menu_display(id, menu, 0)
  13. }
  14. public raktar_h(id, menu, item){
  15.    
  16.     if(item == MENU_EXIT)
  17.     {
  18.         menu_destroy(menu)
  19.         return
  20.     }
  21.    
  22.     new data[9], szName[64]
  23.     new access, callback
  24.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  25.     new key = str_to_num(data)
  26.    
  27.     Skin[id] = key+1
  28. }


Az a hiba ha ezt irom
  1. public client_connect(id) {
  2. Skin[id] = 1
  3. }


akkor az alap skinre rakja a skint


Megoldva

a Megoldas

  1. public WeaponSwitch(id) {
  2.     new weapon = get_user_weapon(id)
  3.     if(weapon == CSW_AK47) {
  4.         switch(Skin[id]) {
  5.             case 1: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyvermodell[0])
  6.             case 2: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyvermodell[1])
  7.         }
  8.  
  9.     }
  10.     else if(weapon == CSW_AWP) {
  11.         switch(Skin[id])
  12.         {
  13.             case 3: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyvermodell[2])
  14.             case 4: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyvermodell[3])
  15.         }
  16.     }
  17. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 67 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole