Sziasztok van ez
public raktar_menu(id) { new sztext[121] format(sztext, charsmax(sztext), "\r[BadboYs]\wOnly Awp \r- \yRaktár") new menu = menu_create(sztext, "raktar_h") for(new i; i < 4; i++) { new Num[6] num_to_str(i, Num, 5) formatex(sztext, charsmax(sztext), "%s | %d DB", fegyvernevek[i][0], OssszesSkin[i][id]) menu_additem(menu, sztext, Num) } menu_display(id, menu, 0) } public raktar_h(id, menu, item){ if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return } new data[9], szName[64] new access, callback menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback) new key = str_to_num(data) Skin[id] = key+1 }
Az a hiba ha ezt irom
public client_connect(id) { Skin[id] = 1 }
akkor az alap skinre rakja a skint
Megoldva
a Megoldas
public WeaponSwitch(id) { new weapon = get_user_weapon(id) if(weapon == CSW_AK47) { switch(Skin[id]) { case 1: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyvermodell[0]) case 2: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyvermodell[1]) } } else if(weapon == CSW_AWP) { switch(Skin[id]) { case 3: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyvermodell[2]) case 4: set_pev(id, pev_viewmodel2, fegyvermodell[3]) } } }
|