hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Id lekérés
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=23756
Oldal: 1 / 2

Szerző:  Smurfy [ 2016.01.29. 19:19 ]
Hozzászólás témája:  Id lekérés

Ebben hogy tudnám azt megoldani hogy az id-t engedje? mert ha a 0-t átírom id-re akkor nem fordítja le az amxx studio. Megoldás?

  1. ColorChat(0, GREEN, "[Információ]^3 %s^1 kapott^3 %d^1 aranyat!", kapott, num)


  1. }
  2. public death()
  3. {
  4.     new killer = read_data(1)
  5.     new victim = read_data(2)
  6.     new kapott[32]; get_user_name(killer, kapott, 31)
  7.     new num = random_num(1,5)
  8.    
  9.     if(killer != victim){
  10.         if(tp[killer] != 50){
  11.             tp[killer] += random_num(1,8)
  12.         }
  13.        
  14.         if(tp[killer] >= 100){
  15.             szint[killer]++
  16.             tp[killer] -= 100
  17.         }
  18.        
  19.         arany[killer] += num
  20.         ColorChat(0, GREEN, "[Információ]^3 %s^1 kapott^3 %d^1 aranyat!", kapott, num)
  21.     }
  22. }

Szerző:  SZILARD [ 2016.01.29. 19:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: Id lekérés

  1. public death(id)

Szerző:  Smurfy [ 2016.01.29. 20:03 ]
Hozzászólás témája:  Re: Id lekérés

Sajnos így meg bárki lelövi az ellenfelet, mindenki kap aranyat, és úgy kéne hogy aki megöli az ellenfelet csak az kap aranyat.

Szerző:  Akosch:. [ 2016.01.29. 20:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: Id lekérés

Szilárd kérlek...

Az az id ( identity - azonosító ), amire te gondolsz szintúgy csak egy változó, mint amiket te létrehozol ( lásd: killer, victim, num ... ). Csak egy memóriacím amire a forráskódban ezzel a névvel hivatkozol. A ColorChat függvény első paramétere csak egy változót kér ahol el van tárolva a játékos azonosítója ( vagy egy fix számot / azobosítót ), akinek küldenéd az üzenetet.
A te függvényedben a "killer" változóban tároltad el a gyilkos azonosítóját, a "victim" változóban az áldozat azonosítóját. Írd oda azt amelyiknek szeretnéd küldeni.

Amiért nem fordította le úgy a fordító: a függvényen belül / globálisan nincs sehol "id" névvel változó definiálva.

+infó:
DeathMsg eventhez tartozó adatok
1 - gyilkos azonosítója ( bájt )
2 - áldozat azonosítója ( bájt )
3 - fejlövés volt-e ( bájt, de csak 1 -el és 0 -val tér vissza )
4 - halált okozó fegyver neve ( szöveg )

Szerző:  Smurfy [ 2016.01.29. 20:17 ]
Hozzászólás témája:  Re: Id lekérés

Így?
  1. }
  2. public death(id)
  3. {
  4.     new killer = read_data(1)
  5.     new victim = read_data(2)
  6.     new num = random_num(1,6)
  7.    
  8.     arany[killer]++
  9.    
  10.     if(killer != victim){
  11.         if(tp[killer] != 50){
  12.             tp[killer] += random_num(1,8)
  13.         }
  14.        
  15.         if(tp[killer] >= 100){
  16.             szint[killer]++
  17.             tp[killer] -= 100
  18.         }
  19.        
  20.         arany[killer] += num
  21.         ColorChat(id, GREEN, "[InformáciĂł]^1 Kaptál^3 %d^1 aranyat.", num)
  22.     }
  23. }

Szerző:  Akosch:. [ 2016.01.29. 20:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: Id lekérés

Kinek akarod elküldeni? ( ajánlom metal tutoriáljainak olvasását, hátha megérted a dolgokat )

Szerző:  Smurfy [ 2016.01.30. 09:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: Id lekérés

Tutorialhoz valami elérés?

Szerző:  Akosch:. [ 2016.01.30. 09:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: Id lekérés

AMX Mod X Scripting Tutorialok

Itt van mind.

Szerző:  Smurfy [ 2016.01.30. 09:37 ]
Hozzászólás témája:  Re: Id lekérés

És ezeken belül melyik az ami nekem kéne? :(

Szerző:  6almasok [ 2016.01.30. 09:46 ]
Hozzászólás témája:  Re: Id lekérés

Figyelj, csak annyi a dolog hogy a 0 helyére írsz egy attacker v. killer-t, jelenesetbe killert (függ a read_data(1)-töl)

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/