hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Log HIBÁk javítása.
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=23792
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Levii@Peace [2016.01.31. 16:29 ]
Hozzászólás témája:  Log HIBÁk javítása.

Üdv!

valaki segítene hogy miért vannak ilyen hibák a LOG-ban , és hogy javíthatom?

LOG:

Kód:
L 01/31/2016 - 16:18:03: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "drmenu.amxx")
L 01/31/2016 - 16:18:03: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 01/31/2016 - 16:18:03: [AMXX]    [0] drmenu.sma::damagetake (line 2956)
L 01/31/2016 - 16:18:03: Invalid player id 0
L 01/31/2016 - 16:18:03: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "drmenu.amxx")
L 01/31/2016 - 16:18:03: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")
L 01/31/2016 - 16:18:03: [AMXX]    [0] drmenu.sma::death (line 2577)


2956 sor:

  1. public damagetake(victim, inflictor, attacker, Float:damage)


get_user_weapon:

  1. if(get_user_weapon(killer) == CSW_USP && db[11][killer] == 1)
  2.     {
  3.         pont[killer]+=3
  4.     }



2577 sor:

  1. if(get_user_weapon(killer) == CSW_USP && db[11][killer] == 1)
  2.     {
  3.         pont[killer]+=3
  4.     }


megy a köszönöm a javítónak!

Szerző:  Akosch:. [2016.01.31. 16:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: Log HIBÁk javítása.

Ellenőrizned kell, h játékos-e aki megölte ( 0 < id < 33 ).

Szerző:  Levii@Peace [2016.01.31. 16:37 ]
Hozzászólás témája:  Re: Log HIBÁk javítása.

Akosch:. írta:
Ellenőrizned kell, h játékos-e aki megölte ( 0 < id < 33 ).


Melyiknél?

Szerző:  Akosch:. [2016.01.31. 16:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: Log HIBÁk javítása.

  1. public OnCBaseTakeDamage( iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:fDamage, iDamageBits )
  2.       if ( 0 < iAttacker < 33 && iVictim != iAttacker )
  3.       {
  4.             // Itt csinálsz amit akarsz
  5.       }

Szerző:  Levii@Peace [2016.01.31. 17:24 ]
Hozzászólás témája:  Re: Log HIBÁk javítása.

Akosch:. írta:
  1. public OnCBaseTakeDamage( iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:fDamage, iDamageBits )
  2.       if ( 0 < iAttacker < 33 && iVictim != iAttacker )
  3.       {
  4.             // Itt csinálsz amit akarsz
  5.       }


köszi, ment az 1 köszönöm, és még ezt hogyan?:

Kód:
L 01/31/2016 - 17:22:30: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "drmenu.amxx")
L 01/31/2016 - 17:22:30: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")
L 01/31/2016 - 17:22:30: [AMXX]    [0] drmenu.sma::death (line 2527)

Szerző:  Akosch:. [2016.01.31. 18:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: Log HIBÁk javítása.

"death", gondolom deathmsg evenetet regisztráltad le.
Ott egy részt kb fölös a get_user_weapon, mert negyedik adatként alátadja a fegyver nevét amivel megölték a játékost másrészt meg láthatod, h ugyanaz a függvény ugyanazzal a hibával, szóval jó eséllyel a megoldás is ugyanaz, ellenőrizd hogy játékos-e a gyilkos és hogy nem egyezik meg a gyilkos és az áldozat.

Szerző:  Levii@Peace [2016.01.31. 18:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: Log HIBÁk javítása.

Akosch:. írta:
"death", gondolom deathmsg evenetet regisztráltad le.
Ott egy részt kb fölös a get_user_weapon, mert negyedik adatként alátadja a fegyver nevét amivel megölték a játékost másrészt meg láthatod, h ugyanaz a függvény ugyanazzal a hibával, szóval jó eséllyel a megoldás is ugyanaz, ellenőrizd hogy játékos-e a gyilkos és hogy nem egyezik meg a gyilkos és az áldozat.


Köszönöm!

ment még egy kéz , így sikerült , semmi logot nem ír :)!
  1. if ( 0 < killer < 33 && victim != killer )
  2.     {
  3.         if(get_user_weapon(killer) == CSW_USP && db[11][killer] == 1)
  4.         {
  5.             pont[killer]+=3
  6.         }
  7.     }


[profil]Akosch:. [/profil] de viszont nem adja a +3 pontot :O

végülis kiderült hogy ugyanúgy írja a logot és ugyanúgy rossz.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/