Valaki tudna segíteni hogy ez így müködhet e? hogy a dropot lekéri és a láda nyitást valahogy röviditeni? elöre is köszönöm
Kód:
public ladanyitas(id)
{
new ladacim[221]
formatex(ladacim, charsmax(ladacim), "\r.:[H]4R[D]:.\y ~\w Paintball\r » \wLáda Nyitás\r!^n\wKulcs: \d(%d) \wDrop esĂ©ly:\r42.32%", pont[id])
new menu = menu_create(ladacim, "lada_handler")
formatex(ladacim,charsmax(ladacim),"\w%s\d [%d] \yDrop esély:\r%d", lada_names[0][0], lada1[id],Drop)
menu_additem(menu, ladacim, "0", 0);
formatex(ladacim,charsmax(ladacim),"\w%s\d [%d] \yDrop esély:\r%d", lada_names[1][0],lada2[id],Drop)
menu_additem(menu, ladacim, "1", 0);
formatex(ladacim,charsmax(ladacim),"\w%s\d [%d] \yDrop esély:\r%d", lada_names[2][0],lada3[id],Drop)
menu_additem(menu, ladacim, "2", 0);
formatex(ladacim,charsmax(ladacim),"\w%s\d [%d] \yDrop esély:\r%d", lada_names[3][0],lada4[id],Drop)
menu_additem(menu, ladacim, "3", 0);
formatex(ladacim,charsmax(ladacim),"\w%s\d [%d] \yDrop esély:\r%d",lada_names[4][0], lada5[id],Drop)
menu_additem(menu, ladacim, "4", 0);
formatex(ladacim,charsmax(ladacim),"\w%s\d [%d] \yDrop esély:\r%d",lada_names[5][0], lada6[id],Drop)
menu_additem(menu, ladacim, "5", 0);
formatex(ladacim,charsmax(ladacim),"\wEvent Láda ")
menu_additem(menu, ladacim, "6", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
menu_display(id, menu, 0)
return PLUGIN_HANDLED
}
public lada_handler(id, menu, item){
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return
}
new data[9], szName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 0:
{
if(lada[id] >= 1 && kulcs[id] >= 1)
{
lada[id]--
kulcs[id]--
ladanyitas(id)
sorsol_sk(id)
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Neked nincs ^3ládád ^1vagy ^3kulcsod^1.")
}
}
}
drop
Kód:
#define Drop 4 //drop szazalekra
if(Drop >= random_num(1, 100))
{
new nev[32]
get_user_name(killer, nev, 31)
new x = random_num(1, 7);
if(x == 1)
{
lada1[killer]++
print_color(0,"!g[Információ] » !t%s !yTalált egy !t%s!y.", nev, lada_names[0][0])
}
if(x == 2)
{
lada2[killer]++
print_color(0,"!g[Információ] » !t%s !yTalált egy !t%s!y.", nev, lada_names[1][0])
}
if(x == 3)
{
lada3[killer]++
print_color(0,"!g[Információ] » !t%s !yTalált egy !t%s!y.", nev, lada_names[2][0])
}
if(x == 4)
{
lada4[killer]++
print_color(0,"!g[Információ] » !t%s !yTalált egy !t%s!y.", nev, lada_names[3][0])
}
if(x == 5)
{
lada5[killer]++
print_color(0,"!g[Információ] » !t%s !yTalált egy !t%s!y.", nev, lada_names[4][0])
}
if(x == 6)
{
lada6[killer]++
print_color(0,"!g[Információ] » !t%s !yTalált egy !t%s!y.", nev, lada_names[5][0])
}
if(x == 7)
{
kulcs[killer]++
print_color(0,"!g[Információ] » !t%s !yTalált egy !tKulcs-t!y.", nev)
}
}
ládák neve
Kód:
[ablak]new const lada_names[][] = {
{ "Szinözön Láda"}, //0
{ "Szinözön2 Láda"},//1
{ "Huntsman Láda"},//2
{ "eSport Láda"},//3
{ "Operation Phoenix Láda"},//4
{ "Operation Breakout Láda"}//5
}