hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Gugoláskor a földbe rakja a csomagot!
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=23812
Oldal: 1 / 1

Szerző:  NuD[!]e [ 2016.02.01. 23:25 ]
Hozzászólás témája:  Gugoláskor a földbe rakja a csomagot!

Sziasztok, miért van az,hogy mikor gugol az áldozat akkor a földbe rakja a csomagot, mikor áll stb akkor pedig rendesen a földre! Válaszokat előre is köszi!

Forrás:

Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>

#define MINSZ Float:{ -23.160000, -13.660000, -0.050000 }
#define MAXSZ Float:{ 11.470000, 12.780000, 6.720000 }

#define MODEL_FIRST "models/csomag.mdl"

new const drop_name[] = "oles_s";

public plugin_precache()
   precache_model("models/csomag.mdl")

public plugin_init(){
   register_forward(FM_Touch, "ForwardTouch");
   
   register_event("DeathMsg", "drop", "a")
}
public drop(){
   new victim = read_data(2);
 
       static Float:origin[3];
       pev(victim, pev_origin, origin);
 
       new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
       origin[2] -= 36;
       engfunc(EngFunc_SetOrigin, ent, origin);
 
       if(!pev_valid(ent)){
          return PLUGIN_HANDLED;
       }
 
       set_pev(ent, pev_classname, drop_name);
       engfunc(EngFunc_SetModel, ent, MODEL_FIRST);
       dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);
       set_pev(ent, pev_solid, SOLID_BBOX);
       set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE);
       engfunc(EngFunc_SetSize, ent, MINSZ, MAXSZ);
       engfunc(EngFunc_DropToFloor, ent);
       return PLUGIN_HANDLED;
}

public ForwardTouch(ent, id){
       new classname[32];
       pev(ent, pev_classname, classname, charsmax(classname));
 
       if(!equal(classname, drop_name)){
          return FMRES_IGNORED;
       }
   
   client_print(id, print_chat, "Felvettel egy targyat!")
   
       engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);
       return FMRES_IGNORED
}

Szerző:  SZILARD [ 2016.02.02. 06:43 ]
Hozzászólás témája:  Re: Gugoláskor a földbe rakja a csomagot!

drop to floor

Szerző:  NuD[!]e [ 2016.02.03. 13:40 ]
Hozzászólás témája:  Re: Gugoláskor a földbe rakja a csomagot!

???

Szerző:  CrB [ 2016.02.03. 16:10 ]
Hozzászólás témája:  Re: Gugoláskor a földbe rakja a csomagot!

engfunc( EngFunc_DropToFloor, entity );

Szerző:  Akosch:. [ 2016.02.03. 16:13 ]
Hozzászólás témája:  Re: Gugoláskor a földbe rakja a csomagot!

Vagy:

  1. #include < engine >
  2.  
  3. drop_to_floor( iEntId )

Szerző:  NuD[!]e [ 2016.02.18. 19:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: Gugoláskor a földbe rakja a csomagot!

CrB írta:
engfunc( EngFunc_DropToFloor, entity );


Alapból szerepel benne ilyen, mégsem működik! :/

Szerző:  SZILARD [ 2016.02.18. 19:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: Gugoláskor a földbe rakja a csomagot!

NuD[!]e írta:
CrB írta:
engfunc( EngFunc_DropToFloor, entity );


Alapból szerepel benne ilyen, mégsem működik! :/

Szerintem nézd meg jobban!

Szerző:  NuD[!]e [ 2016.02.29. 10:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: Gugoláskor a földbe rakja a csomagot!

  1. public drop(){
  2.    new victim = read_data(2);
  3.  
  4.        static Float:origin[3];
  5.        pev(victim, pev_origin, origin);
  6.  
  7.        new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
  8.        origin[2] -= 36;
  9.        engfunc(EngFunc_SetOrigin, ent, origin);
  10.  
  11.        if(!pev_valid(ent)){
  12.           return PLUGIN_HANDLED;
  13.        }
  14.  
  15.        set_pev(ent, pev_classname, drop_name);
  16.        engfunc(EngFunc_SetModel, ent, MODEL_FIRST);
  17.        dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);
  18.        set_pev(ent, pev_solid, SOLID_BBOX);
  19.        set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE);
  20.        engfunc(EngFunc_SetSize, ent, MINSZ, MAXSZ);
  21.  
  22.  
  23.        engfunc(EngFunc_DropToFloor, ent);
  24.  
  25.  
  26.  
  27.        return PLUGIN_HANDLED;
  28. }

Szerző:  demon [ 2016.02.29. 20:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: Gugoláskor a földbe rakja a csomagot!

Szerintem, ha origin[2] -= 36; ezt a sort törlöd jó lesz.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/