hlmod.hu
https://hlmod.hu/

512
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=23971
Oldal: 1 / 1

Szerző:  DeR0iD [2016.02.11. 22:36 ]
Hozzászólás témája:  512

Sziasztok.
Aki gondolom sokat scripterkedik meg stb. az már találkozhatott ezzel a hibával. Hála isten én még nem tartok ott, hogy ez miatt aggódjak de később előfordulhat. Kicsit szkeptikus vagyok emiatt. Létezik erre bármilyen megoldás? Láttam már én is a reprecachert de az olyan mdl fájlokat nem szeretném kivenni ami alapból benne van a játékban.

Szerző:  DeteCT0R [2016.02.12. 09:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: 512

Nincs olyan megoldas ami hatasos. Ha alap skineket cserelsz megoldas ha mp.dll-be (linuxon nemtudom mi) hex editorral kicsereled az alap modeleket azt nem szamolja.

https://code.google.com/archive/p/sing- ... tures.wiki

Sajnos csak windowsra van :D Es nem teszteltem de lehet kliens felol is kell matatni.

De ha beleasnad magad akkor az engine fajlba kapod a cuccokat ahol van az 512 limit.

Valahova anno meg bemasoltam ezt:

  1. while ( dword_2166F90[v4] )
  2. {
  3.     if ( !sub_1D355F0((signed int *)dword_2166F90[v4], v2) )
  4.         goto LABEL_20;
  5.     ++v4;
  6.     if ( v4 >= 512 )
  7.     {
  8.         sub_1D4E8F0("PF_precache_model_I: Model '%s' failed to precache because the item count is over the %d limit.\nReduce the number of brush models and/or regular models in the map to correct this.", v2, 512);
  9.         return 0;
  10.     }
  11. }


2013-ba sok dolgok kerestem/kaptam de igazan hatasos soha se volt eggyik se. En pedig sokszor belebotlottam a limitbe.

Talan orpheuval atlehet irni viszont azt nemtudom hogy mennyire mukodik.

Talan2 lehet rehlds-be atlehet irni bar ennel tobbet nemkaptam es nemis teszteltem.

  1. #define HL_SOUND_MAX 512
  2. #define HL_SOUND_HASHLOOKUP_SIZE (HL_SOUND_MAX * 2 - 1)
  3.  
  4. #define HL_MODEL_MAX 512
  5. #define HL_GENERIC_MAX 512
  6. #define HL_EVENT_MAX 256


De mint emlitettem ez lehet kliens felol is.

Szerző:  Akosch:. [2016.02.12. 12:49 ]
Hozzászólás témája:  Re: 512

Miért nem gondolkoztok elsőre alap lehetőségekben?
1 mdl fájlba 40 mellék modell fér -> 20k skin + sapkát is tudsz mellékelni.

Szerző:  DeteCT0R [2016.02.12. 13:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: 512

Akosch:. írta:
Miért nem gondolkoztok elsőre alap lehetőségekben?
1 mdl fájlba 40 mellék modell fér -> 20k skin + sapkát is tudsz mellékelni.

Nem csak a modelekkel van baj. Az csak egy problemara megoldas de ha csak nem dust2-on akar menni akkor bizony mapoktol is fog fagyni :D

Szerző:  DeR0iD [2016.02.12. 14:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: 512

Akosch:. írta:
Miért nem gondolkoztok elsőre alap lehetőségekben?
1 mdl fájlba 40 mellék modell fér -> 20k skin + sapkát is tudsz mellékelni.

Ez mind szép is jó de nem lehet megcsinálni, hogy pluginnal váltsd a kezedben lévő skint/mdlt ez csak azokra a modeleknél jó ami pl: playerskin vagy w mdl.
Habár ezt nem mondtam, hogy v mdl.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/