hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Nem adja meg a sebzést.
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=24006
Oldal: 1 / 2

Szerző:  Dooz [ 2016.02.15. 15:27 ]
Hozzászólás témája:  Nem adja meg a sebzést.

Sziasztok. Azt szeretném kérdezni, hogy ez mért nem növeli a kés sebzését?
Mindenhogy próbáltam már és nem sikerült. Kivettem a b_sebzes-t is, hátha azért nem megy, de sajnos nem azért. :/
Hozzáteszem, hogy ezt oda írtam:

  1. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "damagetake")


Ez lenne az:
  1. public damagetake(victim, inflictor, attacker, Float:damage) {
  2. if(b_sebzes[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
  3. {      
  4.        SetHamParamFloat(4, damage * 2.00)
  5.    
  6. }
  7. }

Szerző:  Hell [ 2016.02.15. 16:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nem adja meg a sebzést.

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <hamsandwich>
  6.  
  7. #define PLUGIN "New Plug-In"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "author"
  10.  
  11. new kes[33], b_sebzes[33]
  12.  
  13. public plugin_init() {
  14.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  15.    
  16.     RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Damage")
  17. }
  18. public Damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage) {
  19.     if(b_sebzes[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE) {
  20.         if(kes[attacker] == 1) {
  21.             SetHamParamFloat(4, damage* 2.0)
  22.         }
  23.     }
  24. }


Igy probalt :)

Szerző:  kiki [ 2016.02.15. 16:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nem adja meg a sebzést.

Jézus atyám!

kes[index] változó mitől fog kapni értéket, vagy az minek kellett oda?

Szerző:  Hell [ 2016.02.15. 16:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nem adja meg a sebzést.

kiki írta:
Jézus atyám!

kes[index] változó mitől fog kapni értéket, vagy az minek kellett oda?

Hat csak ugy nem fogja megadni neki a sebzest ha nincs tombje :)

Szerző:  Akosch:. [ 2016.02.15. 16:57 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nem adja meg a sebzést.

Ha valami nem működik, hozz létre egy újabb változót és készíts egy feltételt vele, főleg úgy hogy tudod hogy az új feltételig se jutna el, ha nem állít a sebzésen. Xddd

Amúgy a b_sebzes változódnak 0 -tól nagyobb az értéke?
Ha nem akkor ott a hiba.
0 && 1 = 0 -> nem jut el odáig a kód, h állítson a sebzésen.
"Jani és Pisti okos." Ha az egyik fele nem igaz, akkor az egész állításom hamis.

Szerző:  kiki [ 2016.02.15. 17:06 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nem adja meg a sebzést.

Hell írta:
kiki írta:
Jézus atyám!

kes[index] változó mitől fog kapni értéket, vagy az minek kellett oda?

Hat csak ugy nem fogja megadni neki a sebzest ha nincs tombje :)


Milyen tömbje? Hogyne adná, nem feltétel hogy legyen neki tömbje...

Szerző:  Dooz [ 2016.02.15. 17:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nem adja meg a sebzést.

Hell írta:
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <hamsandwich>
  6.  
  7. #define PLUGIN "New Plug-In"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "author"
  10.  
  11. new kes[33], b_sebzes[33]
  12.  
  13. public plugin_init() {
  14.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  15.    
  16.     RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Damage")
  17. }
  18. public Damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage) {
  19.     if(b_sebzes[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE) {
  20.         if(kes[attacker] == 1) {
  21.             SetHamParamFloat(4, damage* 2.0)
  22.         }
  23.     }
  24. }


Igy probalt :)


Próbáltam így és nem müködött :/

Próbáltam csak a sebzést külön, de csak nem jó :/ Itt a forráskód:
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <engine>
  7.  
  8. #define PLUGIN "KesSebzes"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Dooz"
  11.  
  12. new kes[33]
  13.  
  14. public plugin_init() {
  15.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  16.    
  17.     RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Damage")
  18.     register_clcmd("say /menu", "fomenu")
  19.     register_impulse(201, "fomenu")
  20. }
  21.  
  22.  
  23.  
  24. public fomenu(id)
  25. {
  26.  new focim[121]
  27.  formatex(focim, charsmax(focim), "Kes True")
  28.  new menu = menu_create(focim, "menu_handler")
  29.  
  30.         menu_additem(menu, "\yKesTrue", "1", 0)
  31.  
  32.  
  33.  menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  34.  menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes")
  35.    
  36.  menu_display(id, menu, 0)
  37.  return PLUGIN_HANDLED
  38. }
  39.  
  40.  
  41. public menu_handler(id, menu, item) {        
  42.     if(item == MENU_EXIT) {
  43.         menu_destroy(menu)
  44.         return PLUGIN_HANDLED
  45.     }
  46.    
  47.         switch(item) {
  48.            
  49.             case 0: {
  50.        kes[id] = 1
  51.        
  52.           }    
  53.        
  54.     }      
  55.     return PLUGIN_HANDLED
  56. }
  57.  
  58.  
  59.  
  60.  
  61. public Damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage) {
  62.     if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE) {
  63.         if(kes[attacker] == 1) {
  64.             SetHamParamFloat(4, damage* 2.0)
  65.         }
  66.     }
  67. }

Szerző:  kiki [ 2016.02.15. 18:11 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nem adja meg a sebzést.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <cstrike>
  4.  
  5. new g_iMaxPlayers;
  6.  
  7. public plugin_init()
  8. {
  9.    register_plugin("Double Knife Damage", "1.0", "AMXX Community")
  10.    
  11.    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Player_TakeDamage");
  12.    
  13.    g_iMaxPlayers = get_maxplayers();
  14. }
  15.  
  16. public Player_TakeDamage(id, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
  17. {
  18.     if(    !(1 <= attacker <= g_iMaxPlayers)
  19.     ||    attacker != inflictor
  20.     ||    get_user_weapon(attacker) != CSW_KNIFE    )
  21.         return HAM_IGNORED;
  22.  
  23.     SetHamParamFloat(4, damage * 2); //Here knife does double damage, ofc you can set it to 0.0 or anything.
  24.     return HAM_HANDLED;
  25. }

Szerző:  Dooz [ 2016.02.15. 18:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nem adja meg a sebzést.

kiki írta:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <cstrike>
  4.  
  5. new g_iMaxPlayers;
  6.  
  7. public plugin_init()
  8. {
  9.    register_plugin("Double Knife Damage", "1.0", "AMXX Community")
  10.    
  11.    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Player_TakeDamage");
  12.    
  13.    g_iMaxPlayers = get_maxplayers();
  14. }
  15.  
  16. public Player_TakeDamage(id, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
  17. {
  18.     if(    !(1 <= attacker <= g_iMaxPlayers)
  19.     ||    attacker != inflictor
  20.     ||    get_user_weapon(attacker) != CSW_KNIFE    )
  21.         return HAM_IGNORED;
  22.  
  23.     SetHamParamFloat(4, damage * 2); //Here knife does double damage, ofc you can set it to 0.0 or anything.
  24.     return HAM_HANDLED;
  25. }



Sajnos ez sem müködik.. :/ Nem tudom mi lehet a probléma.

Szerző:  Hell [ 2016.02.15. 18:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: Nem adja meg a sebzést.

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <hamsandwich>
  6.  
  7. #define PLUGIN "New Plug-In"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "author"
  10.  
  11. new kes[33], b_sebzes[33]
  12.  
  13. public plugin_init() {
  14.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  15.    
  16.     RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Damage")
  17.    
  18.     register_clcmd("say /menu", "Fomenu")
  19. }
  20. public Fomenu(id) {
  21.     new menu = menu_create("Kes True", "true_h")
  22.    
  23.     if(kes[id] == 1) {
  24.         menu_additem(menu, "Kes1","1",0)
  25.     }
  26.    
  27.     menu_display(id, menu,0)
  28. }
  29. public true_h(id, menu, item){
  30.    
  31.     if(item == MENU_EXIT)
  32.     {
  33.         menu_destroy(menu)
  34.         return
  35.     }
  36.    
  37.     new data[9], szName[64]
  38.     new access, callback
  39.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  40.     new key = str_to_num(data)
  41.    
  42.     switch(key)
  43.     {
  44.         case 1: {
  45.             if(kes[id] == 1) {
  46.                 kes[id] = 1
  47.             }
  48.         }
  49.     }
  50. }
  51. public Damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage) {
  52.     if(b_sebzes[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE) {
  53.         if(kes[attacker] == 1) {
  54.             SetHamParamFloat(4, damage* 2.0)
  55.         }
  56.     }
  57. }


probalt

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/