hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 05:41



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 438 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 436 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: VIP Hiba!
HozzászólásElküldve: 2016.03.01. 19:14 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
Sziasztok!
Plugin ennek ellenére fut, valami ötlet?
  1. #define DAMAGE_RECIEVED
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define VIP_FLAG ADMIN_LEVEL_H
  9.  
  10. enum {
  11.     SCOREATTRIB_ARG_PLAYERID = 1,
  12.     SCOREATTRIB_ARG_FLAGS
  13. };
  14.  
  15. enum ( <<= 1 ) {
  16.     SCOREATTRIB_FLAG_NONE = 0,
  17.     SCOREATTRIB_FLAG_DEAD = 1,
  18.     SCOREATTRIB_FLAG_BOMB,
  19.     SCOREATTRIB_FLAG_VIP
  20. };
  21.  
  22. static const COLOR[] = "^x04" //zöld
  23. static const CONTACT[] = ""
  24. new maxplayers
  25. new gmsgSayText
  26. new mpd, mkb, mhb
  27. new g_MsgSync
  28. new health_add
  29. new health_hs_add
  30. new health_max
  31. new nKiller
  32. new nKiller_hp
  33. new nHp_add
  34. new nHp_max
  35. new g_menu_active
  36. new bool:HasC4[33]
  37. #define Keysrod (1<<0)|(1<<1)|(1<<9) // Keys: 1234567890
  38. #if defined DAMAGE_RECIEVED
  39.     new g_MsgSync2
  40. #endif
  41.  
  42. public plugin_init()
  43. {
  44.     register_message( get_user_msgid( "ScoreAttrib" ), "MessageScoreAttrib" );
  45.     health_add = register_cvar("hp", "5")
  46.     health_hs_add = register_cvar("hp_hs", "10")
  47.     health_max = register_cvar("max_hp", "150")
  48.     register_event("DeathMsg","death_msg","a")
  49.     maxplayers = get_maxplayers()
  50.     gmsgSayText = get_user_msgid("SayText")
  51.     register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")
  52.     g_MsgSync = CreateHudSyncObj()
  53. #if defined DAMAGE_RECIEVED
  54.     g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
  55. #endif 
  56. }
  57. public death_msg()
  58. {
  59.     if(read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)
  60. }
  61. public hook_death()
  62. {
  63.    nKiller = read_data(1)
  64.    
  65.    if ( (read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) )
  66.    {
  67.       nHp_add = get_pcvar_num (health_hs_add)
  68.    }
  69.    else
  70.       nHp_add = get_pcvar_num (health_add)
  71.    nHp_max = get_pcvar_num (health_max)
  72.    if(!(get_user_flags(nKiller) & ADMIN_LEVEL_H))
  73.    return;
  74.  
  75.    nKiller_hp = get_user_health(nKiller)
  76.    nKiller_hp += nHp_add
  77.    if (nKiller_hp > nHp_max) nKiller_hp = nHp_max
  78.    set_user_health(nKiller, nKiller_hp)
  79.    set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
  80.    show_hudmessage(nKiller, "Szép lövés! Kaptál +%d HP-t", nHp_add)
  81.    message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller)
  82.    write_short(1<<10)
  83.    write_short(1<<10)
  84.    write_short(0x0000)
  85.    write_byte(0)
  86.    write_byte(0)
  87.    write_byte(200)
  88.    write_byte(75)
  89.    message_end()
  90. }
  91.  
  92. public MessageScoreAttrib( iMsgId, iDest, iReceiver ) {
  93.     new iPlayer = get_msg_arg_int( SCOREATTRIB_ARG_PLAYERID );
  94.  
  95.     if( access( iPlayer, VIP_FLAG ) ) {
  96.         set_msg_arg_int( SCOREATTRIB_ARG_FLAGS, ARG_BYTE, SCOREATTRIB_FLAG_VIP );
  97.     }
  98. }


Kód:
kill_healed.sma(99) : warning 203: symbol is never used: "COLOR"
kill_healed.sma(99) : warning 203: symbol is never used: "CONTACT"
kill_healed.sma(99) : warning 203: symbol is never used: "HasC4"
kill_healed.sma(99) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "g_MsgSync"
kill_healed.sma(99) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "g_MsgSync2"
kill_healed.sma(99) : warning 203: symbol is never used: "g_menu_active"
kill_healed.sma(99) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "gmsgSayText"

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP Hiba!
HozzászólásElküldve: 2016.03.01. 19:20 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.31. 10:23
Hozzászólások: 27
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
  1. #define DAMAGE_RECIEVED
  2.     #include <amxmodx>
  3.     #include <amxmisc>
  4.     #include <cstrike>
  5.     #include <fun>
  6.     #include <hamsandwich>
  7.      
  8.     #define VIP_FLAG ADMIN_LEVEL_H
  9.      
  10.     enum {
  11.         SCOREATTRIB_ARG_PLAYERID = 1,
  12.         SCOREATTRIB_ARG_FLAGS
  13.     };
  14.      
  15.     enum ( <<= 1 ) {
  16.         SCOREATTRIB_FLAG_NONE = 0,
  17.         SCOREATTRIB_FLAG_DEAD = 1,
  18.         SCOREATTRIB_FLAG_BOMB,
  19.         SCOREATTRIB_FLAG_VIP
  20.     };
  21.      
  22.     //static const COLOR[] = "^x04" //zöld
  23.    // static const CONTACT[] = ""
  24.     new maxplayers
  25.     //new gmsgSayText
  26.     new mkb
  27.     //new g_MsgSync
  28.     new health_add
  29.     new health_hs_add
  30.     new health_max
  31.     new nKiller
  32.     new nKiller_hp
  33.     new nHp_add
  34.     new nHp_max
  35.     //new g_menu_active
  36.    // new bool:HasC4[33]
  37.     #define Keysrod (1<<0)|(1<<1)|(1<<9) // Keys: 1234567890
  38.     #if defined DAMAGE_RECIEVED
  39.         //new g_MsgSync2
  40.     #endif
  41.      
  42.     public plugin_init()
  43.     {
  44.         register_message( get_user_msgid( "ScoreAttrib" ), "MessageScoreAttrib" );
  45.         health_add = register_cvar("hp", "5")
  46.         health_hs_add = register_cvar("hp_hs", "10")
  47.         health_max = register_cvar("max_hp", "150")
  48.         register_event("DeathMsg","death_msg","a")
  49.         maxplayers = get_maxplayers()
  50.         //gmsgSayText = get_user_msgid("SayText")
  51.         register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")
  52.         //g_MsgSync = CreateHudSyncObj()
  53.     #if defined DAMAGE_RECIEVED
  54.         //g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
  55.     #endif
  56.     }
  57.     public death_msg()
  58.     {
  59.         if(read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)
  60.     }
  61.     public hook_death()
  62.     {
  63.        nKiller = read_data(1)
  64.        
  65.        if ( (read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) )
  66.        {
  67.           nHp_add = get_pcvar_num (health_hs_add)
  68.        }
  69.        else
  70.           nHp_add = get_pcvar_num (health_add)
  71.        nHp_max = get_pcvar_num (health_max)
  72.        if(!(get_user_flags(nKiller) & ADMIN_LEVEL_H))
  73.        return;
  74.      
  75.        nKiller_hp = get_user_health(nKiller)
  76.        nKiller_hp += nHp_add
  77.        if (nKiller_hp > nHp_max) nKiller_hp = nHp_max
  78.        set_user_health(nKiller, nKiller_hp)
  79.        set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
  80.        show_hudmessage(nKiller, "Szép lövés! Kaptál +%d HP-t", nHp_add)
  81.        message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller)
  82.        write_short(1<<10)
  83.        write_short(1<<10)
  84.        write_short(0x0000)
  85.        write_byte(0)
  86.        write_byte(0)
  87.        write_byte(200)
  88.        write_byte(75)
  89.        message_end()
  90.     }
  91.      
  92.     public MessageScoreAttrib( iMsgId, iDest, iReceiver ) {
  93.         new iPlayer = get_msg_arg_int( SCOREATTRIB_ARG_PLAYERID );
  94.      
  95.         if( access( iPlayer, VIP_FLAG ) ) {
  96.             set_msg_arg_int( SCOREATTRIB_ARG_FLAGS, ARG_BYTE, SCOREATTRIB_FLAG_VIP );
  97.         }
  98.     }

_________________
Kép
http://www.pGaming.hu
ELADÓ 2 FIX CSGO MÓD!!!
2000 FT


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP Hiba!
HozzászólásElküldve: 2016.03.01. 19:21 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.11. 20:11
Hozzászólások: 915
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 317 alkalommal
állítólag javítva lettek ezek, v2.0
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=221384

_________________
viewtopic.php?f=101&t=25611#p184899
viewtopic.php?f=114&t=29544&p=209471#p209431


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP Hiba!
HozzászólásElküldve: 2016.03.01. 19:22 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
Tákoltam még mellé valamit.
Szerkesztve.:
V2-vel jó lett, köszönöm.

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 143 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole