hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 07:57



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 456 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 456 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Dátummá alakítás
HozzászólásElküldve: 2016.03.10. 15:25 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.08.03. 18:09
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy ezt a féle időt, hogyan tudnám én időhöz kötni?
  1. case 2:{
  2.             fegyver_2[id] = 1
  3.             if(fegyver_ellen_2[id] > get_systime())
  4.             fegyver_ellen_2[id] += (60*60*24*4);
  5.             else
  6.             fegyver_ellen_2[id] += get_systime()+(60*60*24*4);
  7.             ColorChat(id, RED, "^4[InformáciĂł] ^1Megkaptad ezt: ^3Mosin ^1(4 Napra)")
  8.         }


Hogy ezt majd egy menüben le tudjam kérni, de dátum szerint.
És ezt az időt, amire megkapja, ezt lehetne randomizálni valahogy így? :
  1. case 1:{
  2.             fegyver_1[id] = 1
  3.             new random_ido = random_num(60*60*24*5, 60*60*24*12)
  4.            
  5.             if(fegyver_ellen_1[id] > get_systime())
  6.             fegyver_ellen_1[id] += random_ido;
  7.             else
  8.             fegyver_ellen_1[id] += get_systime()+random_ido;
  9.             ColorChat(id, RED, "^4[InformáciĂł] ^1Megkaptad ezt: ^3Maverick ^1(?? Napra)")
  10.         }


Csak itt akkor nem tudom, h hogyan kérjem le .. !
Köszi a válaszokat :D

_________________
.:[D@nGeR]:. [1] Only Dust2:
Kép

.:[D@nGeR]:. [2] Sniper:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dátummá alakítás
HozzászólásElküldve: 2016.03.10. 20:43 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
Ha azt szeretnéd, hogy az a random 5-től 12-ig dobjon egy számot amely a napot jelenti, akkor szerintem jobb lenne így:
  1. case 1:{
  2.             fegyver_1[id] = 1
  3.             new random_ido = random_num(5, 12)*86400; // 60*60*24 = 86400 = egy nap másodpercben
  4.            
  5.             if(fegyver_ellen_1[id] > get_systime())
  6.             fegyver_ellen_1[id] += random_ido;
  7.             else
  8.             fegyver_ellen_1[id] += get_systime()+random_ido;
  9.             ColorChat(id, RED, "^4[InformáciĂł] ^1Megkaptad ezt: ^3Maverick ^1(%d Napra)", (random_ido/86400))
  10.         }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dátummá alakítás
HozzászólásElküldve: 2016.03.12. 10:17 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.08.03. 18:09
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
És én ezt, hogy bírom dátummá alakítani? ...
Pl. egy raktárban le akarom kérni, h meddig van meg neki? ..
A rendszer időhöz hozzá adom, azt az időt amit megkapott? Vagy hogyan? o.O

_________________
.:[D@nGeR]:. [1] Only Dust2:
Kép

.:[D@nGeR]:. [2] Sniper:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dátummá alakítás
HozzászólásElküldve: 2016.03.12. 14:00 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Minek adnád hozzá? ( túl nagy lenne amúgy is, szóval átfordulna és vmi kis értéket kapnál )

fegyver idő - unix idő = még mennyi mp van hátra
-> visszaosztogatod, h megkapd a perceket, órákat, napokat stb vagy hagyod másodpercben.

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dátummá alakítás
HozzászólásElküldve: 2016.03.12. 14:54 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.08.03. 18:09
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Akosch:. egy példát tudnál adni?

Pardon - pardon. 1. Nem kellenek a fölösleges hozzászólások, azért kérdezem mert nem tudom, h hogyan kell..
2. "Nem felelsleges a kereses fiam" - az ilyet meg hagyd, nem túl vagány elmondom.

_________________
.:[D@nGeR]:. [1] Only Dust2:
Kép

.:[D@nGeR]:. [2] Sniper:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dátummá alakítás
HozzászólásElküldve: 2016.03.12. 16:30 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2015.08.03. 18:09
Hozzászólások: 216
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Én ezt, hogy tudom átalakítani ? .. Valaki nem akar segíteni?

_________________
.:[D@nGeR]:. [1] Only Dust2:
Kép

.:[D@nGeR]:. [2] Sniper:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Dátummá alakítás
HozzászólásElküldve: 2016.03.12. 17:06 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
Amíg nem vagy hajlandó a saját kérdéseddel kapcsolatban keresgélni / gondolkozni, addig én miért is írjak le mindent? ( mellesleg értelme sincs ha én írom meg neked )

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 91 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole