hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.19. 09:38



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 262 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 261 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Nem nyitja meg a menüt.
HozzászólásElküldve: 2016.03.14. 19:47 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
Heló, írtam egy kés módot, ami lefordul 2 warningal.
Mikor beírom a parancsokat, nem nyit meg semmit, valamint semmi nem működik, szöveget sem ír, tehát nem írja a Spawn-os részt sem, a plugins.ini-ben a legfelső sorba írtam.
A case-k végére írtam menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED, úgy nemovolt warning, viszont úgy sem működött semmi a pluginból. Aki segít megy a kéz. :)
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <colorchat>
  8. #include <fun>
  9. #include <fakemeta>
  10.  
  11. #define PLUGIN "Plugin"
  12. #define VERSION "1.0"
  13. #define AUTHOR "Extazyy"
  14.  
  15. new arany[33]
  16. new szint[33]
  17. new oles[33]
  18. //////////////////////////////////
  19. new asiiknife[33], tomahawk[33], nata[33], dragonknife[33], combat[33], balisong[33], spring[33], tacticalknife[33], rece[33]
  20. //////////////////////////////////
  21.  
  22. public plugin_init() {
  23.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  24.     register_event("DeathMg", "halal", "a")
  25.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "felkel", 1)
  26.     register_clcmd("say /skin", "kesek")
  27.     register_clcmd("say /skinek", "kesek")
  28.     register_clcmd("say /skins", "kesek")
  29.     register_clcmd("say /bolt", "buy")
  30.     register_clcmd("say /shop", "buy")
  31.     register_clcmd("say /nyelv", "langu")
  32.     register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  33.     register_clcmd("say /add", "alfa")
  34. }
  35. public halal()
  36. {
  37.     new killer = read_data(1)
  38.     new victim = read_data(2)
  39.     if(killer != victim){
  40.         oles[killer]++
  41.         arany[killer] += 0.25
  42.     }
  43.     if(oles[killer] >= 35){
  44.         szint[killer]++
  45.         oles[killer] = 0
  46.     }
  47. }
  48. public felkel(id)
  49. {
  50.     strip_user_weapons(id)
  51.     give_item(id, "weapon_knife")
  52.     ColorChat(id, RED, "^1Parancsok: ^4/skin, /bolt, /rs")
  53.     ColorChat(id, RED, "^1Commands: ^4/skins, /shop, /rs")
  54.     cs_set_user_money(id, 0)
  55. }
  56. public kesek(id)
  57. {
  58.     new cim[121]
  59.     format(cim, charsmax(cim), "\r~DePth~ \yKes Skinek. \d| \ySzinted: \r%d", szint[id])
  60.     new menu = menu_create(cim, "skin_menu")
  61.    
  62.     if(szint[id] >= 5){
  63.         menu_additem(menu, "\rButterFly \d| \yAsiimov [Feloldva]", "1", 0)
  64.     }
  65.     else
  66.     {
  67.         menu_additem(menu, "\rButterFly \d| \yAsiimov \d[Lezarva]", "0", 0)
  68.     }
  69.     if(szint[id] >= 10){
  70.         menu_additem(menu, "\rAxe \d| \yTomahawk [Feloldva]", "2", 0)
  71.     }
  72.     else
  73.     {
  74.         menu_additem(menu, "\rAxe \d| \yTomahawk \d[Lezarva]", "0", 0)
  75.     }
  76.     if(szint[id] >= 15){
  77.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \yNata [Feloldva]", "3", 0)
  78.     }
  79.     else
  80.     {
  81.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \yNata \d[Lezarva]", "0", 0)
  82.     }
  83.     if(szint[id] >= 25){
  84.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \yDragon [Feloldva]", "4", 0)
  85.     }
  86.     else
  87.     {
  88.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \yDragon \d[Lezarva]", "0", 0)
  89.     }
  90.     if(szint[id] >= 50){
  91.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \yCombat [Feloldva]", "5", 0)
  92.     }
  93.     else
  94.     {
  95.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \yCombat \d[Lezarva]", "0", 0)
  96.     }
  97.     if(szint[id] >= 75){
  98.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \yBalisong [Feloldva]", "6", 0)
  99.     }
  100.     else
  101.     {
  102.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \yBalisong  \d[Lezarva]", "0", 0)
  103.     }
  104.     if(szint[id] >= 85){
  105.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \ySpring [Feloldva]", "7", 0)
  106.     }
  107.     else
  108.     {
  109.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \ySpring \d[Lezarva]", "0", 0)
  110.     }
  111.     if(szint[id] >= 95){
  112.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \yTactical [Feloldva]", "8", 0)
  113.     }
  114.     else
  115.     {
  116.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \yTactical \d[Lezarva]", "0", 0)
  117.     }
  118.     if(szint[id] >= 125){
  119.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \yShadow [Feloldva]", "9", 0)
  120.     }
  121.     else
  122.     {
  123.         menu_additem(menu, "\rKnife \d| \yShadow \d[Lezarva]", "0", 0)
  124.     }
  125.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  126.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  127.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Kovetkezo");
  128.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilepes");
  129.     menu_display(id, menu, 0);
  130. }
  131. public skin_menu(id, menu, item){
  132.     if( item == MENU_EXIT ){
  133.         menu_destroy(menu)
  134.         return PLUGIN_HANDLED;
  135.     }
  136.    
  137.     new data[6], szName[64];
  138.     new access, callback;
  139.    
  140.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  141.    
  142.     new key = str_to_num(data)
  143.     switch(key){
  144.         case 0:{
  145.             kesek(id)
  146.             ColorChat(id, RED, "Keves szint")
  147.         }
  148.         case 1:{
  149.             asiiknife[id] = 1
  150.             tomahawk[id] = 0
  151.             nata[id] = 0
  152.             dragonknife[id] = 0
  153.             combat[id] = 0
  154.             balisong[id] = 0
  155.             spring[id] = 0
  156.             tacticalknife[id] = 0
  157.             rece[id] = 0
  158.         }
  159.         case 2:{
  160.             asiiknife[id] = 0
  161.             tomahawk[id] = 1
  162.             nata[id] = 0
  163.             dragonknife[id] = 0
  164.             combat[id] = 0
  165.             balisong[id] = 0
  166.             spring[id] = 0
  167.             tacticalknife[id] = 0
  168.             rece[id] = 0
  169.         }
  170.         case 3:{
  171.             asiiknife[id] = 0
  172.             tomahawk[id] = 0
  173.             nata[id] = 1
  174.             dragonknife[id] = 0
  175.             combat[id] = 0
  176.             balisong[id] = 0
  177.             spring[id] = 0
  178.             tacticalknife[id] = 0
  179.             rece[id] = 0
  180.         }
  181.         case 4:{
  182.             asiiknife[id] = 0
  183.             tomahawk[id] = 0
  184.             nata[id] = 0
  185.             dragonknife[id] = 1
  186.             combat[id] = 0
  187.             balisong[id] = 0
  188.             spring[id] = 0
  189.             tacticalknife[id] = 0
  190.             rece[id] = 0
  191.         }
  192.         case 5:{
  193.             asiiknife[id] = 0
  194.             tomahawk[id] = 0
  195.             nata[id] = 0
  196.             dragonknife[id] = 0
  197.             combat[id] = 1
  198.             balisong[id] = 0
  199.             spring[id] = 0
  200.             tacticalknife[id] = 0
  201.             rece[id] = 0
  202.         }
  203.         case 6:{
  204.             asiiknife[id] = 0
  205.             tomahawk[id] = 0
  206.             nata[id] = 0
  207.             dragonknife[id] = 0
  208.             combat[id] = 0
  209.             balisong[id] = 1
  210.             spring[id] = 0
  211.             tacticalknife[id] = 0
  212.             rece[id] = 0
  213.         }
  214.         case 7:{
  215.             asiiknife[id] = 0
  216.             tomahawk[id] = 0
  217.             nata[id] = 0
  218.             dragonknife[id] = 0
  219.             combat[id] = 0
  220.             balisong[id] = 0
  221.             spring[id] = 1
  222.             tacticalknife[id] = 0
  223.             rece[id] = 0
  224.         }
  225.         case 8:{
  226.             asiiknife[id] = 0
  227.             tomahawk[id] = 0
  228.             nata[id] = 0
  229.             dragonknife[id] = 0
  230.             combat[id] = 0
  231.             balisong[id] = 0
  232.             spring[id] = 0
  233.             tacticalknife[id] = 1
  234.             rece[id] = 0
  235.         }
  236.         case 9:{
  237.             asiiknife[id] = 0
  238.             tomahawk[id] = 0
  239.             nata[id] = 0
  240.             dragonknife[id] = 0
  241.             combat[id] = 0
  242.             balisong[id] = 0
  243.             spring[id] = 0
  244.             tacticalknife[id] = 0
  245.             rece[id] = 1
  246.         }
  247.     }
  248. }
  249. public plugin_precache(){
  250.     precache_model("models/kesek/asiiknife.mdl")
  251.     precache_model("models/kesek/tomahawk.mdl")
  252.     precache_model("models/kesek/nata.mdl")
  253.     precache_model("models/kesek/dragonknife.mdl")
  254.     precache_model("models/kesek/combat.mdl")
  255.     precache_model("models/kesek/balisong.mdl")
  256.     precache_model("models/kesek/spring.mdl")
  257.     precache_model("models/kesek/tacticalknife.mdl")
  258.     precache_model("models/kesek/rece.mdl")
  259. }
  260. public ecw(id){
  261.     new fgy = get_user_weapon(id)
  262.    
  263.     if(fgy == CSW_KNIFE && asiiknife[id] == 1){
  264.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/asiiknife.mdl")
  265.     }
  266.     if(fgy == CSW_KNIFE && tomahawk[id] == 1){
  267.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/tomahawk.mdl")
  268.     }
  269.     if(fgy == CSW_KNIFE && nata[id] == 1){
  270.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/nata.mdl")
  271.     }
  272.     if(fgy == CSW_KNIFE && dragonknife[id] == 1){
  273.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/dragonknife.mdl")
  274.     }
  275.     if(fgy == CSW_KNIFE && combat[id] == 1){
  276.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/combat.mdl")
  277.     }
  278.     if(fgy == CSW_KNIFE && balisong[id] == 1){
  279.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/balisong.mdl")
  280.     }
  281.     if(fgy == CSW_KNIFE && spring[id] == 1){
  282.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/spring.mdl")
  283.     }
  284.     if(fgy == CSW_KNIFE && tacticalknife[id] == 1){
  285.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/tacticalknife.mdl")
  286.     }
  287.     if(fgy == CSW_KNIFE && rece[id] == 1){
  288.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/rece.mdl")
  289.     }
  290. }
  291. public buy(id)
  292. {
  293.     new asd[121]
  294.     format(asd, charsmax(asd), "\r~DePth~ \d~ \yBolt \d| \yAranyad: \r%d", arany[id])
  295.     new menu = menu_create(asd, "bolt_asd")
  296.    
  297.     menu_additem(menu, "\r+50HP \d(5 Arany)", "1", 0)
  298.     menu_additem(menu, "\r+100HP \d(10 Arany)", "2", 0)
  299.     menu_additem(menu, "\rBig Jump (30 Sec) \d(15 Arany)", "3", 0)
  300.     menu_additem(menu, "\rCry Bakancs (1 Perc) \d(20 Arany)", "4", 0)
  301. }
  302. public bolt_asd(id, menu, item){
  303.     if( item == MENU_EXIT ){
  304.         menu_destroy(menu)
  305.         return PLUGIN_HANDLED;
  306.     }
  307.    
  308.     new data[6], szName[64];
  309.     new access, callback;
  310.    
  311.    
  312.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  313.    
  314.    
  315.    
  316.    
  317.     new key = str_to_num(data)
  318.     switch(key){
  319.         case 1:{
  320.             if(arany[id] >= 5){
  321.                 arany[id] -= 5
  322.                 set_user_health(id, get_user_health(id) + 50)
  323.                 ColorChat(id, RED, "+50 HP")
  324.             }
  325.         }
  326.         case 2:{
  327.             if(arany[id] >= 10){
  328.                 arany[id] -= 10
  329.                 set_user_health(id, get_user_health(id) + 100)
  330.                 ColorChat(id, RED, "+100 HP")
  331.             }
  332.         }
  333.         case 3:{
  334.             if(arany[id] >= 15){
  335.                 arany[id] -= 15
  336.                 ColorChat(id, RED, "BIG JUMP ^1(30 Sec)")
  337.                 set_user_gravity(id, Float:0.6)
  338.                 set_task(30.0, "big_j", id)
  339.             }
  340.         }
  341.         case 4:{
  342.             if(arany[id] >= 20){
  343.                 arany[id] -= 20
  344.                 ColorChat(id, RED, "Cry Bakancs ^1(1 Perc)")
  345.                 set_user_gravity(id, Float:0.5)
  346.                 set_task(60.0, "cry", id)
  347.             }
  348.         }
  349.     }
  350. }
  351. public big_j(id)
  352. {
  353.     set_user_gravity(id, Float:0.8)
  354. }
  355. public cry(id)
  356. {
  357.     set_user_gravity(id, Float:0.8)
  358. }
  359. public alfa(id)
  360. {
  361.     szint[id] += 20
  362.     arany[id] += 100
  363. }


Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Warning: Function "skin_menu" should return a value on line 248
Warning: Function "bolt_asd" should return a value on line 350
Header size: 1468 bytes
Code size: 15856 bytes
Data size: 8612 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=1107 cells (4428 bytes)
Total requirements: 42320 bytes

2 Warnings.
Done.

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem nyitja meg a menüt.
HozzászólásElküldve: 2016.03.14. 19:54 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Hulladék az egész, de amúgy a fordító fixen írja.

Warning: Function "skin_menu" should return a value on line 248
Warning: Function "bolt_asd" should return a value on line 350


tehát azoknál a függvényeknél a végén kell egy
return PLUGIN_HANDLED vagy return PLUGIN_CONTINUE vagy ami kell.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem nyitja meg a menüt.
HozzászólásElküldve: 2016.03.14. 20:35 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
Köszönöm, hogy hulladéknak tartod a módom. :) Gondolom ezek szerinte te profi lehetsz. :)
De ha jól látom moderátor vagy, jól mondom nem?
Köszönöm a válaszodat, megpróbálom, úgy.
De lehet kitörlöm, ha ígyse jó, és keresek, egyet itt hlmodon, mert ez hulladék. :/

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem nyitja meg a menüt.
HozzászólásElküldve: 2016.03.14. 22:03 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Az vagyok, de nem az tesz okossá. xD

Mellesleg amiért hulladéknak mertem nevezni.
Felesleges include.
Hardcoded dolgok.
Bugok.
If-ek fokozatos használata, else if ág nem ismerete.
Felesleges nullázások (teljesen másképp vágnék abba bele), felesleges tömbök.
Curweap használata, ami még el is megy (csak lövésenként is betölti), de te lövésenként ellenőrzöd a fegyvert 32 emberre ifenként, azaz 9x. tehát 288 fegyverlekérés ha 32en lőnek egyszerre egy golyót. + a változók.
menu handler végén return PLUGIN_HANDLED hiányzik. (ugye ezt írta hibának)

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem nyitja meg a menüt.
HozzászólásElküldve: 2016.03.14. 22:15 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.24. 18:17
Hozzászólások: 310
Megköszönt másnak: 22 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Kedves Mforce akkor te hogy oldanád meg?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem nyitja meg a menüt.
HozzászólásElküldve: 2016.03.14. 22:17 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Arraysettel egy enumra, a változó meg true.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem nyitja meg a menüt.
HozzászólásElküldve: 2016.03.14. 22:19 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
Köszönöm Mforce válaszodat, de én nem értek ennyire hozzá, amiket írtál, én így tanultam meg, bocsánat. :( Nem tudtam, hogy ez nemjó, meg az include-ok felét nemismerem. :(
A plugint tudnád javítani?

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nem nyitja meg a menüt.
HozzászólásElküldve: 2016.03.17. 09:59 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.18. 19:24
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <fakemeta_util>
  7. #include <engine>
  8. #include <fvault>
  9. #include <colorchat>
  10. #include <cstrike>
  11. #include <fun>
  12.  
  13. #define PLUGIN "SkinRendszer 2.0"
  14. #define VERSION "1.0"
  15. #define AUTHOR "Pardon"
  16.  
  17. #define TULAJ ADMIN_IMMUNITY
  18. #define ADMIN ADMIN_LEVEL_E
  19. #define FOADMIN ADMIN_LEVEL_B
  20. #define KISADMIN ADMIN_BAN
  21.  
  22. new Csomag[33], Oles[33], Rang[33], Vip[33], Valtozat[33], Kredit[33];
  23.  
  24. //Const
  25. new const File[] = "Skin_Fvault";
  26. new const Prefix[] = "!g[Sincefor @ OnlyDust2]";
  27.  
  28. new const Rangok[][] =
  29. {
  30.     "Ăšjonc",
  31.     "Lelkes",
  32.     "Tag",
  33.     "Beavatott",
  34.     "Tud valamit",
  35.     "Fanatikus",
  36.     "Senior Tag",
  37.     "JĂłmunkásember",
  38.     "NagyĂşr",
  39.     "FĂ©listen",
  40.     "Ă–stag",
  41.     "Veterán",
  42.     "OskövĂĽlet",
  43.     "Minden6Ăł",
  44.     "ISTEN",
  45.     "Mindent TudĂł",
  46.     ""
  47. };
  48. new const RangOles[] =
  49. {
  50.     25,
  51.     50,
  52.     100,
  53.     125,
  54.     150,
  55.     200,
  56.     260,
  57.     340,
  58.     460,
  59.     570,
  60.     700,
  61.     760,
  62.     820,
  63.     950,
  64.     0
  65. }
  66. new const Weapons[][] = {
  67.     "models/sincefor_fegyvercsomagok/rozsdas/v_ak47.mdl",
  68.     "models/sincefor_fegyvercsomagok/rozsdas/v_awp.mdl",
  69.     "models/sincefor_fegyvercsomagok/rozsdas/v_deagle.mdl",
  70.     "models/sincefor_fegyvercsomagok/rozsdas/v_m4a1.mdl",
  71.     "models/sincefor_fegyvercsomagok/bronz/v_ak47.mdl",
  72.     "models/sincefor_fegyvercsomagok/bronz/v_awp.mdl",
  73.     "models/sincefor_fegyvercsomagok/bronz/v_deagle.mdl",
  74.     "models/sincefor_fegyvercsomagok/bronz/v_m4a1.mdl",
  75.     "models/sincefor_fegyvercsomagok/ezust/v_ak47.mdl",
  76.     "models/sincefor_fegyvercsomagok/ezust/v_awp.mdl",
  77.     "models/sincefor_fegyvercsomagok/ezust/v_deagle.mdl",
  78.     "models/sincefor_fegyvercsomagok/ezust/v_m4a1.mdl",
  79.     "models/sincefor_fegyvercsomagok/arany/v_ak47.mdl",
  80.     "models/sincefor_fegyvercsomagok/arany/v_awp.mdl",
  81.     "models/sincefor_fegyvercsomagok/arany/v_deagle.mdl",
  82.     "models/sincefor_fegyvercsomagok/arany/v_m4a1.mdl",
  83.     "models/sincefor_fegyvercsomagok/veteran/v_ak47.mdl",
  84.     "models/sincefor_fegyvercsomagok/veteran/v_awp.mdl",
  85.     "models/sincefor_fegyvercsomagok/veteran/v_deagle.mdl",
  86.     "models/sincefor_fegyvercsomagok/veteran/v_m4a1.mdl",
  87.     "models/sincefor_fegyvercsomagok/Vip/v_ak47.mdl",
  88.     "models/sincefor_fegyvercsomagok/Vip/v_awp.mdl",
  89.     "models/sincefor_fegyvercsomagok/Vip/v_deagle.mdl",
  90.     "models/sincefor_fegyvercsomagok/Vip/v_m4a1.mdl"
  91. }
  92.  
  93. public plugin_init() {
  94.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  95.    
  96.     register_impulse(201, "FoMenu")
  97.     register_clcmd("say /menu", "FoMenu")
  98.    
  99.     register_clcmd("say /add", "Addolas")
  100.     register_clcmd("say /rs", "ResetScore")
  101.     register_clcmd("say", "sayhook")
  102.    
  103.     register_forward(FM_Touch,"ForwardTouch" );
  104.     register_event("CurWeapon", "WeaponSwitch", "be", "1=1")
  105.     register_event("DeathMsg", "Halal", "a");
  106. }
  107. public Addolas(id) {
  108.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
  109.     {
  110.         Oles[id]+= 1000
  111.         Kredit[id]+= 500
  112.     }
  113. }
  114. public ResetScore(id){
  115.     cs_set_user_deaths(id, 0)
  116.     set_user_frags(id, 0)
  117.     cs_set_user_deaths(id, 0)
  118.     set_user_frags(id, 0)
  119.     client_printcolor(id, "%s^1 Sikeresen nulláztad a^4 statisztikádat^1 a(z)^3 /rs^1 paranccsal!", Prefix)
  120. }
  121. public plugin_precache()
  122. {
  123.     for(new i;i < sizeof(Weapons); i++)
  124.     {
  125.         new String[96]
  126.         formatex(String, charsmax(String), Weapons[i])
  127.         precache_model(String)
  128.     }
  129.     precache_model("models/sincefor_fegyvercsomagok/pack/kredit.mdl")
  130. }
  131. public Halal()
  132. {
  133.     new Gyilkos = read_data(1);
  134.     new Aldozat = read_data(2);
  135.    
  136.    
  137.     if(Gyilkos != Aldozat && read_data(3))
  138.     {
  139.         Oles[Gyilkos]+= 2;
  140.         client_printcolor(Gyilkos, "%s !tFejlövĂ©s !nEzĂ©rt az ölĂ©sĂ©rt !t+2 !nPontod kaptál", Prefix);
  141.     }
  142.     else if(Gyilkos != Aldozat)
  143.     {
  144.         Oles[Gyilkos]++;
  145.         client_printcolor(Gyilkos, "%s !nEzĂ©rt az ölĂ©sĂ©rt !t+1 !nPontod kaptál", Prefix);
  146.     }
  147.     if(Oles[Gyilkos] >= RangOles[Rang[Gyilkos]])
  148.     {
  149.         Rang[Gyilkos]++;
  150.     }
  151.     switch(random_num(1,3)){
  152.         case 1: dropdobas()
  153.     }
  154. }
  155. public dropdobas()
  156. {  
  157.     new victim = read_data( 2 );
  158.  
  159.     static Float:origin[ 3 ];
  160.     pev( victim, pev_origin, origin );
  161.  
  162.     new ent = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) );
  163.     origin[ 2 ] -= 36;
  164.     engfunc( EngFunc_SetOrigin, ent, origin );
  165.  
  166.     if( !pev_valid( ent ) )
  167.     {
  168.         return PLUGIN_HANDLED;
  169.     }
  170.  
  171.     set_pev( ent, pev_classname, "kredit" );
  172.     engfunc( EngFunc_SetModel, ent, "models/sincefor_fegyvercsomagok/pack/kredit.mdl" );
  173.     dllfunc( DLLFunc_Spawn, ent );
  174.     set_pev( ent, pev_solid, SOLID_BBOX );
  175.     set_pev( ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE );
  176.     engfunc( EngFunc_SetSize, ent, Float:{ -23.160000, -13.660000, -0.050000 }, Float:{ 11.470000, 12.780000, 6.720000 } );
  177.     engfunc( EngFunc_DropToFloor, ent );
  178.  
  179.     return PLUGIN_HANDLED;
  180. }
  181. public ForwardTouch( ent, id )
  182. {
  183.     if(pev_valid(ent))
  184.     {
  185.     new classname[ 32 ];
  186.     pev( ent, pev_classname, classname, charsmax( classname ) );
  187.  
  188.     if( !equal( classname, "kredit") )
  189.     {
  190.         return FMRES_IGNORED;
  191.     }
  192.     new pPont;
  193.     pPont += random_num(1, 4)
  194.    
  195.     Kredit[id] += pPont
  196.     client_printcolor(id, "%s !nTaláltál !t+%d !nKredited",Prefix, pPont);
  197.  
  198.     engfunc( EngFunc_RemoveEntity, ent );
  199.     }
  200.     return FMRES_IGNORED
  201. }
  202. public logevent_round_start()
  203. {
  204.     new hkt = FM_NULLENT;
  205.     while ( ( hkt = fm_find_ent_by_class( hkt, "kredit") ) )
  206.     {
  207.         engfunc( EngFunc_RemoveEntity, hkt );
  208.     }  
  209. }
  210. public Parancs_Vip_Add_Ido(id) {
  211.     if(Valtozat[id] > get_systime(id))
  212.     {
  213.         Valtozat[id] += (60*60*24*7) //7 Nap
  214.     }
  215.     else
  216.     {
  217.         Valtozat[id] += get_systime(id)+(60*60*24*7) //7 nap
  218.     }
  219.     Vip[id] = 1
  220. }
  221. public Parancs_Vip_elvittel(id) {
  222.     if(Valtozat[id] < get_systime(id))
  223.     {
  224.         Vip[id] = 0
  225.     }
  226. }
  227. public FoMenu(id)
  228. {
  229.     new cim[121];
  230.     format(cim, charsmax(cim), "\y[Sincefor] \wOnlyDust2^n\rĂ–lĂ©s:\d %d \y| \rKredit: \d %d", Oles[id], Kredit[id]);
  231.     new menu = menu_create(cim, "Fomenu_h");
  232.    
  233.     menu_additem(menu, "\rFegyver \wCsomagok", "1", 0);
  234.     menu_additem(menu, "\rVip\d(Nyitva)", "2",0);
  235.    
  236.     format(cim, charsmax(cim), "\yJátĂ©kos Tapasztalata^n^n\rRangod: \d%s^n\rKövetkezo Rangod: \d%s \r(\w%d/%d\r)", Rangok[Rang[id]], Rangok[Rang[id]+1], Oles[id], RangOles[Rang[id]]);
  237.     menu_additem(menu, cim, "3",0);
  238.    
  239.     menu_display(id, menu, 0)
  240. }
  241. public Fomenu_h(id, menu, item)
  242. {
  243.     if(item == MENU_EXIT)
  244.     {
  245.         menu_destroy(menu)
  246.         return
  247.     }
  248.    
  249.     new data[9], szName[64]
  250.     new access, callback
  251.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  252.     new key = str_to_num(data)
  253.    
  254.     switch(key)
  255.     {
  256.         case 1: Fegyver(id)
  257.         case 2: VipMenu(id)
  258.         case 3: playerinfo(id)
  259.     }
  260. }
  261. public Fegyver(id)
  262. {
  263.     new cim[121], String[96]
  264.     format(cim, 121, "\y[Sincefor] \wOnlyDust2 \r- \dFegyver Csomagok^nĂ–lĂ©s: \d%d", Oles[id]);
  265.     new menu = menu_create(cim, "fegyver_h");
  266.    
  267.     menu_additem(menu, "Alap Csomag \r[Megszerezve]", "0", 0);
  268.    
  269.     format(String, charsmax(String), Oles[id] >= 150 ? ("Rozsdás Csomagok \r[Megszerezve]"):("Rozsdás Csomag \r[\w%d/150\r]"), Oles[id]);
  270.     menu_additem(menu, String, "1" );
  271.     format(String, charsmax(String), Oles[id] >= 300 ? ("Bronz Csomagok \r[Megszerezve]"):("Bronz Csomagok \r[\w%d/300\r]"), Oles[id]);
  272.     menu_additem(menu, String, "2" );
  273.     format(String, charsmax(String), Oles[id] >= 550 ? ("EzĂĽst Csomagok\r[Megszerezve]"):("EzĂĽst Csomagok \r[\w%d/550\r]"), Oles[id]);
  274.     menu_additem(menu, String, "3" );
  275.     format(String, charsmax(String), Oles[id] >= 700 ? ("Arany Csomagok\r[Megszerezve]"):("Arany Csomagok \r[\w%d/700\r]"), Oles[id]);
  276.     menu_additem(menu, String, "4" );
  277.     format(String, charsmax(String), Oles[id] >= 850 ? ("Veterán Csomagok \r[Megszerezve]"):("Veterán Csomagok \r[\w%d/850\r]"), Oles[id]);
  278.     menu_additem(menu, String, "5" );
  279.     format(String, charsmax(String), Vip[id] == 1 ? ("Vip Csomagok \r(Aktiv)"):("Vip Csomagok \r(Nem Vagy Vip)"))
  280.     menu_additem(menu, String, "6");
  281.    
  282.     menu_display(id, menu, 0)
  283. }
  284. public fegyver_h(id, menu, item)
  285. {
  286.     if(item == MENU_EXIT)
  287.     {
  288.         menu_destroy(menu)
  289.         return
  290.     }
  291.    
  292.     new data[9], szName[64]
  293.     new access, callback
  294.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  295.     new key = str_to_num(data)
  296.    
  297.     switch(key)
  298.     {
  299.         case 0: Csomag[id] = 0;
  300.         case 1: {
  301.             if(Oles[id] >= 150) {
  302.                 Csomag[id] = 1;
  303.                 client_printcolor(id, "%s !nSikeresen Aktiváltad a Csomagod", Prefix);
  304.             }
  305.             else {
  306.                 client_printcolor(id, "%s !nNincs ElĂ©g Ă–lĂ©sed", Prefix);
  307.             }
  308.         }
  309.         case 2: {
  310.             if(Oles[id] >= 300) {
  311.                 Csomag[id] = 2;
  312.                 client_printcolor(id, "%s !nSikeresen Aktiváltad a Csomagod", Prefix)
  313.             }
  314.             else {
  315.                 client_printcolor(id, "%s !nNincs ElĂ©g Ă–lĂ©sed", Prefix)
  316.             }
  317.         }
  318.         case 3: {
  319.             if(Oles[id] >= 550) {
  320.                 Csomag[id] = 3;
  321.                 client_printcolor(id, "%s !nSikeresen Aktiváltad a Csomagod", Prefix)
  322.             }
  323.             else {
  324.                 client_printcolor(id, "%s !nNincs ElĂ©g Ă–lĂ©sed", Prefix)
  325.             }
  326.         }
  327.         case 4: {
  328.             if(Oles[id] >= 700) {
  329.                 Csomag[id] = 4;
  330.                 client_printcolor(id, "%s !nSikeresen Aktiváltad a Csomagod", Prefix)
  331.             }
  332.             else {
  333.                 client_printcolor(id, "%s !nNincs ElĂ©g Ă–lĂ©sed", Prefix)
  334.             }
  335.         }
  336.         case 5: {
  337.             if(Oles[id] >= 850) {
  338.                 Csomag[id] = 5;
  339.                 client_printcolor(id, "%s !nSikeresen Aktiváltad a Csomagod", Prefix)
  340.             }
  341.             else {
  342.                 client_printcolor(id, "%s !nNincs ElĂ©g Ă–lĂ©sed", Prefix)
  343.             }
  344.         }
  345.         case 6: {
  346.             if(Vip[id] == 1) {
  347.                 Csomag[id] = 6;
  348.                 Parancs_Vip_Add_Ido(id)
  349.                 client_printcolor(id, "%s !nSikeresen Aktiváltad a Csomagod", Prefix)
  350.             }
  351.             else
  352.             {
  353.                 client_printcolor(id, "%s !nNem Vagy Vip!", Prefix)
  354.             }
  355.         }
  356.     }
  357. }
  358. public playerinfo(id)
  359. {  
  360.     new some[256], menu
  361.     static players[32],szTemp[10],pnum
  362.     get_players(players,pnum,"ch");
  363.  
  364.     formatex(some,255,"\y[Sincefor] \wOnlyDust2 \r- \dJátĂ©kos^n\rĂ–lĂ©s \d| \rRang \d| \rKredit");
  365.     menu = menu_create(some,"pinfo_Handler");
  366.  
  367.     for (new i; i < pnum; i++)
  368.     {
  369.         formatex(some,256,"%s \r(\yĂ–lĂ©sei: \w%i \d| \yRang: \w%s \d| \yKredit: \w%i\r)",get_player_name(players[i]), Oles[players[i]], Rangok[Rang[players[i]]], Kredit[players[i]]);
  370.         num_to_str(players[i],szTemp,charsmax(szTemp));
  371.         menu_additem(menu, some, szTemp);
  372.     }
  373.  
  374.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  375.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "KilĂ©pĂ©s");
  376.     menu_display(id, menu);
  377.     return PLUGIN_HANDLED;
  378. }
  379. public pinfo_Handler(id,menu, item)
  380. {
  381.     if(item == MENU_EXIT)
  382.     {
  383.         menu_destroy(menu);
  384.         return;
  385.     }
  386.  
  387.     playerinfo(id)
  388. }
  389. public VipMenu(id) {
  390.     new cim[121]
  391.     format(cim, charsmax(cim), "\y[Sincefor] \wOnlyDust2 \r- \dVip")
  392.     new menu = menu_create(cim, "Vip_h")
  393.    
  394.     if(Vip[id] == 1) {
  395.         format_time(cim, charsmax(cim), "\yVip \r(%Y-%m-%d %H:%M:%S)", Valtozat[id])
  396.         menu_additem(menu, cim, "0",0)
  397.     }
  398.     else
  399.     {
  400.         format(cim, charsmax(cim), "\yVip \r[500 Kredit]")
  401.         menu_additem(menu, cim, "1",0)
  402.     }
  403.    
  404.     menu_display(id, menu, 0)
  405. }
  406. public Vip_h(id, menu, item)
  407. {
  408.     if(item == MENU_EXIT)
  409.     {
  410.         menu_destroy(menu)
  411.         return
  412.     }
  413.    
  414.     new data[9], szName[64]
  415.     new access, callback
  416.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  417.     new key = str_to_num(data)
  418.    
  419.     switch(key)
  420.     {
  421.         case 0: VipMenu(id)
  422.         case 1: {
  423.             if(Kredit[id] >= 500){
  424.                 Vip[id] = 1
  425.                 Parancs_Vip_Add_Ido(id)
  426.                 Kredit[id] -= 500
  427.                 client_printcolor(id, "%s !nSikeresen Megvásároltad", Prefix)
  428.             }
  429.             else
  430.             {
  431.                 client_printcolor(id, "%s !nNincs ElĂ©g Kredited", Prefix)
  432.             }
  433.         }
  434.     }
  435. }
  436.                
  437. stock get_player_name(id){
  438.     static szName[32];
  439.     get_user_name(id,szName,31);
  440.     return szName;
  441. }
  442.  
  443. public client_putinserver(id) Load(id)
  444. public client_disconnect(id) Save(id)
  445.  
  446. Load(id)
  447. {
  448.     new Nev[32]
  449.     get_user_name(id, Nev, sizeof(Nev)-1)
  450.    
  451.     new Mentes[512]
  452.     format(Mentes, charsmax(Mentes), "%i %i %i %i %i", Oles[id], Rang[id], Csomag[id], Kredit[id], Vip[id])
  453.    
  454.     if(fvault_get_data(File, Nev, Mentes, 511))
  455.     {
  456.         new Ol[32], Ran[32], Csomi[32], Kre[32], Vi[32]
  457.         parse(Mentes, Ol, 31, Ran, 31, Csomi, 31, Kre, 31, Vi, 31)
  458.        
  459.         Oles[id] = str_to_num(Ol)
  460.         Rang[id] = str_to_num(Ran)
  461.         Csomag[id] = str_to_num(Csomi)
  462.         Kredit[id] = str_to_num(Kre)
  463.         Vip[id] = str_to_num(Vi)
  464.     }
  465.     else
  466.     {
  467.         Oles[id] = 0
  468.         Rang[id] = 0
  469.         Csomag[id] = 0
  470.         Kredit[id] = 0
  471.         Vip[id] = 0
  472.     }
  473. }
  474. Save(id)
  475. {
  476.     new Nev[32]
  477.     get_user_name(id, Nev, sizeof(Nev)-1)
  478.    
  479.     new Mentes[512]
  480.     format(Mentes, charsmax(Mentes), "%i %i %i %i %i", Oles[id], Rang[id], Csomag[id], Kredit[id], Vip[id])
  481.    
  482.     fvault_set_data(File, Nev, Mentes)
  483. }
  484.  
  485.  
  486. public WeaponSwitch(id) {
  487.     new Gun = get_user_weapon(id)
  488.    
  489.     if(Csomag[id] == 1) {
  490.         if(Gun == CSW_AK47) set_pev(id, pev_viewmodel2, Weapons[0])
  491.         if(Gun == CSW_AWP) set_pev(id, pev_viewmodel2, Weapons[1])
  492.         if(Gun == CSW_DEAGLE) set_pev(id, pev_viewmodel2, Weapons[2])
  493.         if(Gun == CSW_M4A1) set_pev(id, pev_viewmodel2, Weapons[3])
  494.     }
  495.     else if(Csomag[id] == 2) {
  496.         if(Gun == CSW_AK47) set_pev(id, pev_viewmodel2, Weapons[4])
  497.         if(Gun == CSW_AWP) set_pev(id, pev_viewmodel2, Weapons[5])
  498.         if(Gun == CSW_DEAGLE) set_pev(id, pev_viewmodel2, Weapons[6])
  499.         if(Gun == CSW_M4A1) set_pev(id, pev_viewmodel2, Weapons[7])
  500.     }
  501.     else if(Csomag[id] == 3) {
  502.         if(Gun == CSW_AK47) set_pev(id, pev_viewmodel2, Weapons[8])
  503.         if(Gun == CSW_AWP) set_pev(id, pev_viewmodel2, Weapons[9])
  504.         if(Gun == CSW_DEAGLE) set_pev(id, pev_viewmodel2, Weapons[10])
  505.         if(Gun == CSW_M4A1) set_pev(id, pev_viewmodel2, Weapons[11])
  506.     }
  507.     else if(Csomag[id] == 4) {
  508.         if(Gun == CSW_AK47) set_pev(id, pev_viewmodel2, Weapons[12])
  509.         if(Gun == CSW_AWP) set_pev(id, pev_viewmodel2, Weapons[13])
  510.         if(Gun == CSW_DEAGLE) set_pev(id, pev_viewmodel2, Weapons[14])
  511.         if(Gun == CSW_M4A1) set_pev(id, pev_viewmodel2, Weapons[15])
  512.     }
  513.     else if(Csomag[id] == 5) {
  514.         if(Gun == CSW_AK47) set_pev(id, pev_viewmodel2, Weapons[16])
  515.         if(Gun == CSW_AWP) set_pev(id, pev_viewmodel2, Weapons[17])
  516.         if(Gun == CSW_DEAGLE) set_pev(id, pev_viewmodel2, Weapons[18])
  517.         if(Gun == CSW_M4A1) set_pev(id, pev_viewmodel2, Weapons[19])
  518.     }
  519.     else if(Csomag[id] == 6) {
  520.         if(Gun == CSW_AK47) set_pev(id, pev_viewmodel2, Weapons[20])
  521.         if(Gun == CSW_AWP) set_pev(id, pev_viewmodel2, Weapons[21])
  522.         if(Gun == CSW_DEAGLE) set_pev(id, pev_viewmodel2, Weapons[22])
  523.         if(Gun == CSW_M4A1) set_pev(id, pev_viewmodel2, Weapons[23])
  524.     }
  525.  
  526. }
  527. public sayhook(id)
  528. {
  529.     new message[192], Name[32], none[2][32], chat[192]
  530.     read_args(message, 191)
  531.     remove_quotes(message)
  532.    
  533.     formatex(none[0], 31, ""), formatex(none[1], 31, " ")
  534.    
  535.     if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '#' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  536.         return PLUGIN_HANDLED;
  537.    
  538.     if(!equali(message, none[0]) && !equali(message, none[1]))
  539.     {
  540.         get_user_name(id, Name, 31);
  541.         if(is_user_alive(id))
  542.         {
  543.             if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  544.                 formatex(chat, 191, "^x04[Tulajdonos][%s]^3%s^x04: %s", Rangok[Rang[id]], Name, message)
  545.             else if(get_user_flags(id) & TULAJ && (Vip[id] == 1))
  546.                 formatex(chat, 191, "^x04[Tulajdonos][Vip][%s]^3 %s^x04: %s", Rangok[Rang[id]], Name, message)
  547.             else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  548.                 formatex(chat, 191, "^x04[FĹ‘admin][%s]^x03%s^x04: %s", Rangok[Rang[id]], Name, message)
  549.             else if(get_user_flags(id) & FOADMIN && (Vip[id] == 1))
  550.                 formatex(chat, 191, "^x04[FĹ‘admin][Vip][%s]^x03%s^x04: %s", Rangok[Rang[id]], Name, message)
  551.             else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  552.                 formatex(chat, 191, "^x04[Admin][%s]^x03%s^x04: %s", Rangok[Rang[id]], Name, message)
  553.             else if(get_user_flags(id) & ADMIN && (Vip[id] == 1))
  554.                 formatex(chat, 191, "^x04[Admin][Vip][%s]^x03%s^x04: %s", Rangok[Rang[id]], Name, message)
  555.             else if(get_user_flags(id) & KISADMIN)
  556.                 formatex(chat, 191, "^x04[KisAdmin][%s]^x03%s^x04: %s", Rangok[Rang[id]], Name, message)
  557.             else if(Vip[id] == 1)
  558.                 formatex(chat, 191, "^x04[Vip][%s]^x03%s^x04: %s", Rangok[Rang[id]], Name, message)
  559.             else
  560.                 formatex(chat, 191, "^x04[%s]^x03%s^x01: %s", Rangok[Rang[id]], Name, message)
  561.         }
  562.         else {
  563.            
  564.             if(get_user_flags(id) & TULAJ)
  565.                 formatex(chat, 191, "^x01*Halott*^x04[Tulajdonos][%s]^3 %s^x04: %s", Rangok[Rang[id]], Name, message)
  566.             else if(get_user_flags(id) & TULAJ && (Vip[id] == 1))
  567.                 formatex(chat, 191, "^x01*Halott*^x04[Tulajdonos][Vip][%s]^3 %s^x04: %s", Rangok[Rang[id]], Name, message)
  568.             else if(get_user_flags(id) & FOADMIN)
  569.                 formatex(chat, 191, "^x01*Halott*^x04[FĹ‘admin][%s]^x03 %s^x04: %s", Rangok[Rang[id]], Name, message)
  570.             else if(get_user_flags(id) & FOADMIN && (Vip[id] == 1))
  571.                 formatex(chat, 191, "^x01*Halott*^x04[FĹ‘admin][Vip][%s]^x03%s^x04: %s", Rangok[Rang[id]], Name, message)
  572.             else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  573.                 formatex(chat, 191, "^x01*Halott*^x04[Admin][%s]^x03 %s^x04: %s", Rangok[Rang[id]], Name, message)
  574.             else if(get_user_flags(id) & ADMIN)
  575.                 formatex(chat, 191, "^x01*Halott*^x04[Admin][%s]^x03%s^x04: %s", Rangok[Rang[id]], Name, message)
  576.             else if(get_user_flags(id) & KISADMIN)
  577.                 formatex(chat, 191, "^x01*Halott*^x04[KisAdmin][%s]^x03 %s^x04: %s", Rangok[Rang[id]], Name, message)
  578.             else if(Vip[id] == 1)
  579.                 formatex(chat, 191, "^x01*Halott*^x04[Vip][%s]^x03%s^x04: %s", Rangok[Rang[id]], Name, message)
  580.             else
  581.                 formatex(chat, 191, "^x01*Halott*^x04[%s]^x03 %s^x01: %s", Rangok[Rang[id]], Name, message)
  582.         }
  583.        
  584.        
  585.         switch(cs_get_user_team(id))
  586.         {
  587.             case 1: ColorChat(0, RED, chat)
  588.                 case 2: ColorChat(0, BLUE, chat)
  589.             }
  590.         if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)
  591.             ColorChat(0, GREY, chat)
  592.         return PLUGIN_HANDLED
  593.     }
  594.     return PLUGIN_CONTINUE
  595. }
  596. stock client_printcolor(const id, const input[], any:...)
  597. {
  598.     new count = 1, players[32];
  599.     static msg[191];
  600.     vformat(msg, 190, input, 3);
  601.  
  602.     replace_all(msg, 190, "!g", "^4");
  603.     replace_all(msg, 190, "!n", "^1");
  604.     replace_all(msg, 190, "!t", "^3");  
  605.  
  606.     if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
  607.     {
  608.         for (new i = 0; i < count; i++)
  609.         {
  610.             if (is_user_connected(players[i]))
  611.             {
  612.                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
  613.                 write_byte(players[i]);
  614.                 write_string(msg);
  615.                 message_end();
  616.             }
  617.         }
  618.     }
  619.     return PLUGIN_HANDLED;
  620. }
  621. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  622. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  623. */


esetleg ha valami segitene :)

_________________
Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole