hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 07:54



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 388 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 387 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: DRM Tigger Hurt fix
HozzászólásElküldve: 2012.08.03. 21:57 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.14. 15:09
Hozzászólások: 1423
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Mit csinál ez a plugin ?
Kód:
  1. #include <amxmodx>

  2. #include <fakemeta>

  3.  

  4. #define MAX_TRIGGERS 300

  5.  

  6. new Float:g_flHurtMins[ MAX_TRIGGERS ][ 3 ];

  7. new Float:g_flHurtMaxs[ MAX_TRIGGERS ][ 3 ];

  8. new g_iHurt[ MAX_TRIGGERS ];

  9. new g_iCount;

  10.  

  11. public plugin_init() {

  12.         register_plugin( "DRM: trigger_hurt fix", "1.3", "coderiz / xPaw" );

  13.        

  14.         // Searching for 'trigger_hurt'

  15.         new iEntity, szTarget[ 32 ];

  16.         new iSize = charsmax( szTarget );

  17.        

  18.         while( ( iEntity = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, iEntity, "classname", "trigger_hurt" ) ) > 0 ) {

  19.                 pev( iEntity, pev_targetname, szTarget, iSize );

  20.                

  21.                 if( equal( szTarget, "" ) ) {

  22.                         pev( iEntity, pev_absmin, g_flHurtMins[ g_iCount ] );

  23.                         pev( iEntity, pev_absmax, g_flHurtMaxs[ g_iCount ] );

  24.                        

  25.                         g_iHurt[ g_iCount ] = iEntity;

  26.                         g_iCount++;

  27.                 }

  28.         }

  29.        

  30.         // if found any 'trigger_hurt' lets active PlayerPreThink forward.

  31.         if( g_iCount > 0 )

  32.                 register_forward(FM_PlayerPreThink, "FwdPlayerPreThink");

  33. }

  34.  

  35. public FwdPlayerPreThink( id ) {

  36.         if( !is_user_alive( id ) )

  37.                 return FMRES_IGNORED;

  38.        

  39.         if( pev( id, pev_solid ) != SOLID_NOT )

  40.                 return FMRES_IGNORED;

  41.        

  42.         static Float:flMins[ 3 ], Float:flMaxs[ 3 ];

  43.        

  44.         pev( id, pev_absmin, flMins );

  45.         pev( id, pev_absmax, flMaxs );

  46.        

  47.         for( new i = 0; i < g_iCount; i++ )

  48.                 if( !( g_flHurtMins[i][0] > flMaxs[0] || g_flHurtMaxs[i][0] < flMins[0] )

  49.                 && !( g_flHurtMins[i][1] > flMaxs[1] || g_flHurtMaxs[i][1] < flMins[1] )

  50.                 && !( g_flHurtMins[i][2] > flMaxs[2] || g_flHurtMaxs[i][2] < flMins[2] ) ) {

  51.                         dllfunc( DLLFunc_Touch, id, g_iHurt[i] );

  52.                         dllfunc( DLLFunc_Touch, g_iHurt[i], id );

  53.                 }

  54.        

  55.         return FMRES_IGNORED;

  56. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: DRM Tigger Hurt fix
HozzászólásElküldve: 2012.08.04. 01:31 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.27. 23:19
Hozzászólások: 1023
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Ezt már egyszer én is megkérdeztem de nem tudták..xD

_________________
[kozep]t/s[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: DRM Tigger Hurt fix
HozzászólásElküldve: 2012.08.04. 01:32 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.01. 17:48
Hozzászólások: 2441
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 21 alkalommal
Ez nem az hogy a linuxos szeróknál a forgó dolgok a DR mapokon forogva maradnak, de igazából nem is forognak csak úgy látszanak? Sztem ez az.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: DRM Tigger Hurt fix
HozzászólásElküldve: 2012.08.04. 01:37 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.27. 23:19
Hozzászólások: 1023
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Nem az..

_________________
[kozep]t/s[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: DRM Tigger Hurt fix
HozzászólásElküldve: 2012.08.04. 09:50 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
ugye dr módba egymásba tud menni a CT, na ha ketten egyszerre leesnek akkor mindketten meghalnak ha fennvan ez a plugin
trigger_hurt entity = amibe ha beleesel meghalsz, vagy sebez(állítható)

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 75 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole