hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 08:49



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 297 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 296 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Raktár [Megoldva!]
HozzászólásElküldve: 2016.04.05. 19:09 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
Megoldva!

Megoldva!

Megoldva!

Megoldva!

Megoldva!

Megoldva!

Megoldva!

Megoldva!

Megoldva!

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára PikHácsúú# 2016.04.06. 17:50-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Raktár
HozzászólásElküldve: 2016.04.05. 19:35 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.18. 19:24
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <engine>
  5. #include <fvault>
  6.  
  7. #pragma semicolon 1
  8.  
  9. new Awp[5][33], Pont[33], MenuMod[33], Skin[33], Szint[33], Xp[33];
  10. new const Prefix[] = "[Only AWP Mód By:Pardon.]";
  11. new const File[] = "AwpModMentes";
  12.  
  13. new const AWP_NEVEK[][] =
  14. {
  15.     { "Redline AWP", },
  16.     { "Smoke AWP" },
  17.     { "Asiimov AWP" },
  18.     { "Blue AWP" },
  19.     { "Sticker Bomb AWP" }
  20. };
  21. new const PontAwp[] =
  22. {
  23.     150,
  24.     300,
  25.     550,
  26.     700,
  27.     850
  28. };
  29. new const AWP_MODEL[][] =
  30. {
  31.     "v_awp",
  32.     "awpmenu/wp1",
  33.     "awpmenu/wp2",
  34.     "awpmenu/wp3",
  35.     "awpmenu/wp4",
  36.     "awpmenu/wp5"
  37. };
  38. public plugin_init()
  39. {
  40.     register_plugin("AWP MENU", "1.0", "Pardon.");
  41.    
  42.     register_impulse(201, "g_Fomenu");
  43.     register_clcmd("say /menu", "g_Fomenu");
  44.     register_clcmd("say /add", "Addolas");
  45.    
  46.     register_event("DeathMsg", "g_Halal", "a");
  47.     register_event("CurWeapon", "Fegyver_Valtas", "be", "1=1");
  48. }
  49. public Addolas(id)
  50. {
  51.     Pont[id] += 5000;
  52. }
  53. public plugin_precache()
  54. {
  55.     for(new i;i < 5; i++)
  56.     {
  57.         new fmdl[64];
  58.         format(fmdl, charsmax(fmdl), "models/%s.mdl", AWP_MODEL[i]);
  59.         precache_model(fmdl);
  60.     }
  61. }
  62. public Fegyver_Valtas(id)
  63. {
  64.     new Gun = get_user_weapon(id);
  65.    
  66.     for(new i;i < 5; i++)
  67.     {
  68.         if(Skin[id] == i && Gun == CSW_AWP)
  69.         {
  70.             new fmdl[64];
  71.             format(fmdl, charsmax(fmdl), "models/%s.mdl", AWP_MODEL[i]);
  72.             set_pev(id, pev_viewmodel2, fmdl);
  73.         }
  74.     }
  75. }
  76. public g_Halal()
  77. {
  78.     new Gyilkos = read_data(1);
  79.     new Aldozat = read_data(2);
  80.    
  81.     if(Gyilkos != Aldozat)
  82.     {
  83.         Pont[Gyilkos] ++;
  84.         client_printcolor(Gyilkos, "!g%s !nEzért az ölésért !g+1 !nPontod kaptál.", Prefix);
  85.     }
  86.    
  87.     if(Szint[Gyilkos] >= 0 && Szint[Gyilkos] <= 50)
  88.     {
  89.         Xp[Gyilkos] += random_num(18, 20);
  90.     }
  91.     else if(Szint[Gyilkos] >= 50 && Szint[Gyilkos] <= 100)
  92.     {
  93.         Xp[Gyilkos] += random_num(14, 18);
  94.     }
  95.     if(Xp[Gyilkos] > 100)
  96.     {
  97.         new Nev[32]; get_user_name(Gyilkos, Nev, 31);
  98.         Xp[Gyilkos] -= 100;
  99.         Szint[Gyilkos] ++;
  100.         client_printcolor(0, "!g%s !t%s !g%d !nSzint-re lépett. !gGRATULÁLUNK!n!", Prefix, Nev, Szint[Gyilkos]);
  101.     }
  102. }
  103. public g_Fomenu(id)
  104. {
  105.     new cim[121];
  106.     format(cim, charsmax(cim), "\r[AWP] \wMenü^n\dPont: \y%d \r| \dSzint: \y%d \r| \dXp: \y%d%%", Pont[id], Szint[id], Xp[id]);
  107.     new menu = menu_create(cim, "gFomenuH");
  108.    
  109.     menu_additem(menu, "Raktár", "1", 0);
  110.     menu_additem(menu, "AWP Vásárlás", "2", 0);
  111.     menu_additem(menu, "Kuka", "3", 0);
  112.    
  113.     menu_display(id, menu, 0);
  114. }
  115. public gFomenuH(id, menu, item){
  116.    
  117.     if(item == MENU_EXIT)
  118.     {
  119.         menu_destroy(menu);
  120.         return;
  121.     }
  122.    
  123.     new data[9], szName[64];
  124.     new access, callback;
  125.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  126.     new key = str_to_num(data);
  127.    
  128.     switch(key)
  129.     {
  130.         case 1: g_Raktar(id);
  131.         case 2: AWPMENU(id);
  132.         case 3: g_Kuka(id);
  133.     }
  134. }
  135. public AWPMENU(id)
  136. {
  137.     new cim[121];
  138.     format(cim, charsmax(cim), "\r[AWP] \yMenü^n\dPont: \y%d", Pont[id]);
  139.     new menu = menu_create(cim, "gAWPNENUh");
  140.    
  141.     for(new i;i < 5; i++)
  142.     {
  143.         new Sor[6];
  144.         num_to_str(i, Sor, 5);
  145.         format(cim, charsmax(cim), "\w%s \y| \d(%d Pont)", AWP_NEVEK[i], PontAwp[i]);
  146.         menu_additem(menu, cim, Sor);
  147.     }
  148.    
  149.     menu_display(id, menu, 0);
  150. }
  151. public gAWPNENUh(id, menu, item){
  152.    
  153.     if(item == MENU_EXIT)
  154.     {
  155.         menu_destroy(menu);
  156.         return;
  157.     }
  158.    
  159.     MenuMod[id] = item;
  160.     AWPVASARLAS(id);
  161. }
  162. public AWPVASARLAS(id)
  163. {
  164.     new cim[121];
  165.     format(cim, charsmax(cim), "\r[AWP] \yVásárlás Menü");
  166.     new menu = menu_create(cim, "vasarlasH");
  167.    
  168.     format(cim, charsmax(cim), "\w%s^n\yÁra: \d%d&^n", AWP_NEVEK[MenuMod[id]], PontAwp[MenuMod[id]]);
  169.     menu_additem(menu, cim, "0", 0);
  170.    
  171.     menu_additem(menu, "\rVásárlás", "1", 0);
  172.    
  173.     menu_display(id, menu, 0);
  174. }
  175. public vasarlasH(id, menu, item){
  176.    
  177.     if(item == MENU_EXIT)
  178.     {
  179.         menu_destroy(menu);
  180.         return;
  181.     }
  182.    
  183.     new data[9], szName[64];
  184.     new access, callback;
  185.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  186.     new key = str_to_num(data);
  187.    
  188.     switch(key)
  189.     {
  190.         case 0: AWPMENU(id);
  191.         case 1:
  192.         {
  193.             if(Pont[id] >= PontAwp[MenuMod[id]])
  194.             {
  195.                 Awp[MenuMod[id]][id] ++;
  196.                 Pont[id] -= PontAwp[MenuMod[id]];
  197.                 client_printcolor(id, "!g%s !nSikeresen Megvásároltad.", Prefix);
  198.             }
  199.             else
  200.             {
  201.                 client_printcolor(id, "!g%s !nNincs Elég pontod.", Prefix);
  202.                 AWPMENU(id);
  203.             }
  204.         }
  205.     }
  206. }
  207. public g_Raktar(id)
  208. {
  209.     new cim[121];
  210.     new menu = menu_create("\r[AWP] \wRaktár", "gRaktarH");
  211.    
  212.     for(new i;i < 5; i++)
  213.     {
  214.         if(Awp[i][id] > 0)
  215.         {
  216.             new Sor[6];
  217.             num_to_str(i, Sor, 5);
  218.             format(cim, charsmax(cim), "\y%s \r| \d(%d) DB", AWP_NEVEK[i], Awp[i][id]);
  219.             menu_additem(menu, cim, Sor);
  220.         }
  221.     }
  222.    
  223.     menu_display(id, menu, 0);
  224. }
  225. public gRaktarH(id, menu, item){
  226.     if(item == MENU_EXIT)
  227.     {
  228.         menu_destroy(menu);
  229.         return;
  230.     }
  231.    
  232.     new data[9], szName[64];
  233.     new access, callback;
  234.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  235.     new key = str_to_num(data);
  236.    
  237.     Skin[id] = key+1;
  238.     client_printcolor(id, "!g%s !nSikeresen Kiválasztodtad: !g%s", Prefix, AWP_NEVEK[key]);
  239.     g_Raktar(id);
  240. }
  241. public g_Kuka(id)
  242. {
  243.     new cim[121];
  244.     new menu = menu_create("\r[AWP] \wKuka", "gKukaH");
  245.    
  246.     for(new i;i < 5; i++)
  247.     {
  248.         if(Awp[i][id] > 0)
  249.         {
  250.             new Sor[6];
  251.             num_to_str(i, Sor, 5);
  252.             format(cim, charsmax(cim), "\y%s \r| \d(%d) DB", AWP_NEVEK[i], Awp[i][id]);
  253.             menu_additem(menu, cim, Sor);
  254.         }
  255.     }
  256.    
  257.     menu_display(id, menu, 0);
  258. }
  259. public gKukaH(id, menu, item){
  260.     if(item == MENU_EXIT)
  261.     {
  262.         menu_destroy(menu);
  263.         return;
  264.     }
  265.    
  266.     new data[9], szName[64];
  267.     new access, callback;
  268.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  269.     new key = str_to_num(data);
  270.    
  271.     Awp[key][id] --;
  272.     client_printcolor(id, "!g%s !nSikeresen Törölted a !g%s !n-Skint.", Prefix, AWP_NEVEK[key]);
  273. }
  274. stock client_printcolor(const id, const input[], any:...)
  275. {
  276.         new count = 1, players[32];
  277.         static msg[191];
  278.         vformat(msg, 190, input, 3);
  279.  
  280.         replace_all(msg, 190, "!g", "^4");
  281.         replace_all(msg, 190, "!n", "^1");
  282.         replace_all(msg, 190, "!t", "^3");    
  283.  
  284.         if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
  285.         {
  286.                 for (new i = 0; i < count; i++)
  287.                 {
  288.                         if (is_user_connected(players[i]))
  289.                         {
  290.                                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
  291.                                 write_byte(players[i]);
  292.                                 write_string(msg);
  293.                                 message_end();
  294.                         }
  295.                 }
  296.         }
  297.         return PLUGIN_HANDLED;
  298. }
  299. public client_putinserver(id)
  300. {
  301.     if(!is_user_bot(id))
  302.         Load(id);
  303. }
  304. public client_disconnect(id)
  305. {
  306.     if(!is_user_bot(id))
  307.     {
  308.         Save(id);
  309.        
  310.         Pont[id] = 0;
  311.         Szint[id] = 0;
  312.         Xp[id] = 0;
  313.        
  314.         for(new i;i < 5; i++)
  315.             Awp[i][id] = 0;
  316.     }
  317. }
  318. Load(id)
  319. {
  320.     new Nev[32]; get_user_name(id, Nev, sizeof(Nev)-1);
  321.    
  322.     new Mentes[512];
  323.     format(Mentes, charsmax(Mentes), "%i %i %i %i %i %i %i %i", Pont[id], Szint[id], Xp[id], Awp[0][id], Awp[1][id], Awp[2][id], Awp[3][id], Awp[4][id]);
  324.    
  325.     if(fvault_get_data(File, Nev, Mentes, charsmax(Mentes)))
  326.     {
  327.         new Pt[32], Lv[32], Tap[32], Aw[32], Aw1[32], Aw2[32], Aw3[32], Aw4[32];
  328.         parse(Mentes, Pt, 31, Lv, 31, Tap, 31, Aw, 31, Aw1, 31, Aw2, 31, Aw3, 31, Aw4, 31);
  329.        
  330.         Pont[id] = str_to_num(Pt);
  331.         Szint[id] = str_to_num(Lv);
  332.         Xp[id] = str_to_num(Tap);
  333.         Awp[0][id] = str_to_num(Aw);
  334.         Awp[1][id] = str_to_num(Aw1);
  335.         Awp[2][id] = str_to_num(Aw2);
  336.         Awp[3][id] = str_to_num(Aw3);
  337.         Awp[4][id] = str_to_num(Aw4);
  338.     }
  339. }
  340. Save(id)
  341. {
  342.     new Nev[32]; get_user_name(id, Nev, sizeof(Nev)-1);
  343.    
  344.     new Mentes[512];
  345.     format(Mentes, charsmax(Mentes), "%i %i %i %i %i %i %i %i", Pont[id], Szint[id], Xp[id], Awp[0][id], Awp[1][id], Awp[2][id], Awp[3][id], Awp[4][id]);
  346.    
  347.     fvault_set_data(File, Nev, Mentes);
  348. }


ebbol nez ki itt is ugy van.

_________________
Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Raktár
HozzászólásElküldve: 2016.04.05. 20:27 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.01.17. 07:11
Hozzászólások: 296
Megköszönt másnak: 60 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
akkor azt adod neki hogy m4a1[id]++
es a raktarba

if(m4a1[id] >= 1) {
balbal
}
case 1:{
m4a1[id] = 1
}

_________________
Global Offensive: (50%)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Raktár
HozzászólásElküldve: 2016.04.05. 20:34 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.18. 19:24
Hozzászólások: 193
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 20 alkalommal
SZILARD írta:
akkor azt adod neki hogy m4a1[id]++
es a raktarba

if(m4a1[id] >= 1) {
balbal
}
case 1:{
m4a1[id] = 1
}

Minek csinaljon 100 case-t ha 1 is megbirja csinalni az egeszet ?

_________________
Global Offensive Mod[5000 ft/ Sql Mentes / 6 Lada / 135 Skin]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Raktár
HozzászólásElküldve: 2016.04.05. 20:35 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.01.17. 07:11
Hozzászólások: 296
Megköszönt másnak: 60 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Pardon írta:
SZILARD írta:
akkor azt adod neki hogy m4a1[id]++
es a raktarba

if(m4a1[id] >= 1) {
balbal
}
case 1:{
m4a1[id] = 1
}

Minek csinaljon 100 case-t ha 1 is megbirja csinalni az egeszet ?

ez csak 1 példa

_________________
Global Offensive: (50%)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Raktár
HozzászólásElküldve: 2016.04.05. 21:04 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
Nekem nemjó.
Megveszek a fegyót, adok neki id-t, aztán ha megnyitom a aktart üres!

Skinek menüpont
  1. public SkinsMenu(id)
  2. {
  3.     new kaka[121]
  4.     new menu = menu_create(kaka, "Skins_H")
  5.     format(kaka, charsmax(kaka), "\r[P.B.D] \ySkinek \dPont: \r%d \d| Kredit: \r%d", pont[id], kredit[id])
  6.    
  7.     menu_additem(menu, "\rSkinek nullazasa!", "0", 0)
  8.     menu_additem(menu, "\rAK47 \d| \yGO \d(1K pont-ol elerheto)", "1", 0)
  9.     menu_additem(menu, "\rAK47 \d| \yStorm \d(2K pont-ol elerheto)", "2", 0)
  10.     menu_additem(menu, "\rDeagle \d| \yMagma \d(Ingyenes (FREE))", "3", 0)
  11.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  12.     menu_display(id, menu, 0);
  13. }
  14. public Skins_H(id, menu, item)
  15. {
  16.     if( item == MENU_EXIT )
  17.     {
  18.         menu_destroy(menu);
  19.         return PLUGIN_HANDLED;
  20.     }
  21.     new data[9], szName[64];
  22.     new access, callback;
  23.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  24.     new key = str_to_num(data);
  25.    
  26.     switch(key)
  27.     {
  28.         case 0:{
  29.             akdi[id] = 0
  30.             akgo[id] = 0
  31.             deaglemag[id] = 0
  32.             ColorChat(id, RED, "Skinek nullazva!")
  33.         }
  34.         case 1:{
  35.             if(pont[id] >= 1000){
  36.                 pont[id] -= 1000
  37.                 akgo[id]++
  38.             }
  39.             else
  40.             {
  41.                 SkinsMenu(id)
  42.                 ColorChat(id, RED, "Nincs eleg pontod!")
  43.             }
  44.         }
  45.         case 2:{
  46.             if(pont[id] >= 2000){
  47.                 pont[id] -= 2000
  48.                 akdi[id]++
  49.             }
  50.             else
  51.             {
  52.                 SkinsMenu(id)
  53.                 ColorChat(id, RED, "Nincs eleg pontod!")
  54.             }
  55.         }
  56.         case 3:{
  57.             deaglemag[id] = 1
  58.             ColorChat(id, GREEN, "Ingyenes skin kivalasztva!")
  59.         }
  60.     }
  61.     menu_destroy(menu)
  62.     return PLUGIN_HANDLED
  63. }


Ez meg a raktár:
  1. public Storage_rak_m(id)
  2. {
  3.     new koko[121]
  4.     format(koko, charsmax(koko), "Raktar")
  5.     new menu = menu_create(koko, "str_hand")
  6.    
  7.     if(akgo[id] >= 1){
  8.         menu_additem(menu, "\rAK47 \d| \yGO", "1", 0)
  9.     }
  10.     else
  11.     {
  12.     }
  13.     if(akdi[id] >= 1){
  14.         menu_additem(menu, "\rAK47 \d| \yStorm", "2", 0)
  15.     }
  16. }
  17. public str_hand(id, menu, item)
  18. {
  19.     if( item == MENU_EXIT )
  20.     {
  21.         menu_destroy(menu);
  22.         return PLUGIN_HANDLED;
  23.     }
  24.     new data[9], szName[64];
  25.     new access, callback;
  26.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  27.     new key = str_to_num(data);
  28.    
  29.     switch(key)
  30.     {
  31.         case 1:{
  32.             akgo[id] = 1
  33.             akdi[id] = 0
  34.         }
  35.         case 2:{
  36.             akgo[id] = 0
  37.             akdi[id] = 1
  38.         }
  39.     }
  40.     menu_destroy(menu)
  41.     return PLUGIN_HANDLED
  42. }

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Raktár
HozzászólásElküldve: 2016.04.05. 21:06 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.01.17. 07:11
Hozzászólások: 296
Megköszönt másnak: 60 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
  1. public Storage_rak_m(id)
  2. {
  3.     new koko[121], koko2[121]
  4.     format(koko, charsmax(koko), "Raktar")
  5.     new menu = menu_create(koko, "str_hand")
  6.    
  7.     if(akgo[id] >= 1){
  8.         format(koko2, charsmax(koko2), "\rAK47\d |\y GO\y %d", akgo[id])
  9.         menu_additem(menu, koko2, "1")
  10.     }
  11.     else
  12.     {
  13.     }
  14.     if(akdi[id] >= 1){
  15.         menu_additem(menu, "\rAK47 \d| \yStorm", "2", 0)
  16.     }
  17. }
  18. public str_hand(id, menu, item)
  19. {
  20.     if( item == MENU_EXIT )
  21.     {
  22.         menu_destroy(menu);
  23.         return PLUGIN_HANDLED;
  24.     }
  25.     new data[9], szName[64];
  26.     new access, callback;
  27.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  28.     new key = str_to_num(data);
  29.    
  30.     switch(key)
  31.     {
  32.         case 1:{
  33.             akgo[id] = 1
  34.             akdi[id] = 0
  35.         }
  36.         case 2:{
  37.             akgo[id] = 0
  38.             akdi[id] = 1
  39.         }
  40.     }
  41.     menu_destroy(menu)
  42.     return PLUGIN_HANDLED
  43. }

_________________
Global Offensive: (50%)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Raktár
HozzászólásElküldve: 2016.04.05. 21:15 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
Csak a menünk akartál változtatni de ez ígysemjó.
Megveszem, raktár és üres, tehát magyarul mikor rányomok kilép a menüből. vagyis üres.

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Raktár
HozzászólásElküldve: 2016.04.05. 21:17 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.01.17. 07:11
Hozzászólások: 296
Megköszönt másnak: 60 alkalommal
Megköszönték neki: 11 alkalommal
Mert valamit nem jól csinálsz, így pontosan nem tudok segíteni.

_________________
Global Offensive: (50%)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Raktár
HozzászólásElküldve: 2016.04.05. 21:26 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
Levan kérve:
Kód:
new akgo[33], akdi[33], deaglemag[33]



Skinmenü:
Kód:
public SkinsMenu(id)
{
   new kaka[121]
   new menu = menu_create(kaka, "Skins_H")
   format(kaka, charsmax(kaka), "\r[P.B.D] \ySkinek \dPont: \r%d \d| Kredit: \r%d", pont[id], kredit[id])
   
   menu_additem(menu, "\rSkinek nullazasa!", "0", 0)
   menu_additem(menu, "\rAK47 \d| \yGO \d(1K pont-ol elerheto)", "1", 0)
   menu_additem(menu, "\rAK47 \d| \yStorm \d(2K pont-ol elerheto)", "2", 0)
   menu_additem(menu, "\rDeagle \d| \yMagma \d(Ingyenes (FREE))", "3", 0)
   menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
   menu_display(id, menu, 0);
}
public Skins_H(id, menu, item)
{
   if( item == MENU_EXIT )
   {
      menu_destroy(menu);
      return PLUGIN_HANDLED;
   }
   new data[9], szName[64];
   new access, callback;
   menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
   new key = str_to_num(data);
   
   switch(key)
   {
      case 0:{
         akdi[id] = 0
         akgo[id] = 0
         deaglemag[id] = 0
         ColorChat(id, RED, "Skinek nullazva!")
      }
      case 1:{
         if(pont[id] >= 1000){
            pont[id] -= 1000
            akgo[id]++
         }
         else
         {
            SkinsMenu(id)
            ColorChat(id, RED, "Nincs eleg pontod!")
         }
      }
      case 2:{
         if(pont[id] >= 2000){
            pont[id] -= 2000
            akdi[id]++
         }
         else
         {
            SkinsMenu(id)
            ColorChat(id, RED, "Nincs eleg pontod!")
         }
      }
      case 3:{
         deaglemag[id] = 1
         ColorChat(id, GREEN, "Ingyenes skin kivalasztva!")
      }
   }
   menu_destroy(menu)
   return PLUGIN_HANDLED
}



Raktár menü:
Kód:
public Storage_rak_m(id)
{
   new koko[121], koko2[121]
   format(koko, charsmax(koko), "Raktar")
   new menu = menu_create(koko, "str_hand")
   
   if(akgo[id] >= 1){
      format(koko2, charsmax(koko2), "\rAK47\d |\y GO\y %d", akgo[id])
      menu_additem(menu, koko2, "1")
   }
   else
   {
   }
   if(akdi[id] >= 1){
      menu_additem(menu, "\rAK47 \d| \yStorm", "2", 0)
   }
}
public str_hand(id, menu, item)
{
   if( item == MENU_EXIT )
   {
      menu_destroy(menu);
      return PLUGIN_HANDLED;
   }
   new data[9], szName[64];
   new access, callback;
   menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
   new key = str_to_num(data);
   
   switch(key)
   {
      case 1:{
         akgo[id] = 1
         akdi[id] = 0
      }
      case 2:{
         akgo[id] = 0
         akdi[id] = 1
      }
   }
   menu_destroy(menu)
   return PLUGIN_HANDLED
}


Nemtudom mi a hiba, szerintem jól csináltam mindent, am te csak a menünevet irtad át, énmeg nemis ezt kértem :,D. Az a bajom, hogy megveszema fegyót!
akgo[id]++ megadom majd leisellenőrzöm, de a raktárba ha belépek nemjó.

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 86 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole