hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Tag mismatch float-ra
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=24554
Oldal: 1 / 1

Szerző:  LyleChriss [ 2016.04.07. 14:31 ]
Hozzászólás témája:  Tag mismatch float-ra

Hellóka!

Azt szerettem volna elérni, hogy egy adott Kill/Death arány felett a játékosok csatlakozáskor jogot kapjanak, ám ez nem igazán akar összejönni. Az alábbi forráskódra valamiért Tag mismatch-et ír a fordító, holott Float-ot hasonlítok Float-hoz...
  1. public client_putinserver(id)
  2. {
  3.     new szStats[8],szBHits[8];
  4.     get_user_stats(id,szStats,szBHits);
  5.     new Float:k_per_d = (szStats[0]/szStats[1])
  6.    
  7.     if(Float:k_per_d >= 2.0)
  8.         set_user_flags(id, get_user_flags(id) | ADMIN_KICK)
  9. }


Hiába írtam akár változóként is (new Float:a=2.0), akkor is hibát dobott rá. Sajnos ez pedig kifejezetten egy olyan érték, amit float-ban kell megkapnom/összehasonlítanom. :(

Szerző:  demon [ 2016.04.07. 19:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tag mismatch float-ra

Talán:
  1. public client_putinserver(id)
  2. {
  3.     new szStats[8],szBHits[8];
  4.     get_user_stats(id,szStats,szBHits);
  5.     new Float:k_per_d = (float(szStats[0])/float(szStats[1]))
  6.    
  7.     if(Float:k_per_d >= 2.0)
  8.         set_user_flags(id, get_user_flags(id) | ADMIN_KICK)
  9. }

Szerző:  LyleChriss [ 2016.04.07. 19:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: Tag mismatch float-ra

Köszi, ez megoldotta. :)

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/