hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.30. 14:50



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 287 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 286 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Max sebzés egyénileg kikapcsolható
HozzászólásElküldve: 2016.03.25. 21:26 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.10.30. 10:18
Hozzászólások: 468
Megköszönt másnak: 235 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
Helló!

A kérdésem az:

Hogy lehet ezt a plugint úgy átírni h egyénileg ki lehessen kapcsolni a hud üzenetet? Mert sok játékost zavar! :)

Válaszokat előre is köszönöm!

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3.  
  4. new g_iDMG[33], g_iLastDMG[33], g_smaxDMG[33];
  5. new g_BestDMG, g_BestName[32];
  6.  
  7. new g_HudSyncObj;
  8.  
  9. public plugin_init() {
  10.    
  11.     register_plugin("Best Damager", "1.0", "mforce");
  12.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwdPlayerSpawnPost", true);
  13.     register_event("Damage", "EventDamage", "b", "2>0", "3=0");
  14.     g_HudSyncObj = CreateHudSyncObj();
  15.     set_task(1.0, "BestDmgHud", .flags = "b");
  16. }
  17.  
  18. public client_disconnect(id) {
  19.     g_iDMG[id] = 0;
  20.     g_iLastDMG[id] = 0;
  21.     g_smaxDMG[id] = 0;
  22. }
  23.  
  24. public fwdPlayerSpawnPost(id) {
  25.    
  26.     if(!is_user_alive(id)) return;
  27.    
  28.     if(g_iDMG[id] > g_BestDMG)
  29.     {
  30.         g_BestDMG = g_iDMG[id];
  31.         get_user_name(id, g_BestName, charsmax(g_BestName));
  32.     }
  33.    
  34.     if(g_iDMG[id] > g_smaxDMG[id])
  35.     {
  36.         g_smaxDMG[id] = g_iDMG[id];
  37.     }
  38.    
  39.     g_iLastDMG[id] = g_iDMG[id];
  40.     g_iDMG[id] = 0;
  41. }
  42.  
  43. public EventDamage(iVictim) {
  44.     new iAttacker;
  45.     iAttacker = get_user_attacker(iVictim);
  46.     if(!is_user_connected(iAttacker) || iAttacker == iVictim) return;
  47.     g_iDMG[iAttacker] += read_data(2);
  48. }
  49.  
  50. public BestDmgHud() {
  51.    
  52.     new players[32], num, tempid;
  53.     get_players(players, num, "c")
  54.     for(new i = 0; i < num; i++) {
  55.         tempid = players[i];
  56.    
  57.     set_hudmessage (0, 100, 255, 0.01, 0.2, 0, 0.5, 1.0, 1.0, 1.0, -1);
  58.     ShowSyncHudMsg(tempid, g_HudSyncObj, "Legtöbbet sebezte:^n%s [%i]^nEgyĂ©ni legtöbb: [%i]^nUtolsĂł sebzĂ©sed: [%i]", strlen(g_BestName) > 0 ? g_BestName:"MĂ©g senki", g_BestDMG, g_smaxDMG[tempid], g_iLastDMG[tempid]);
  59.     }
  60. }



Eddig jutottam vele, de sajna amikor kikapcsolom akkor folyamatosan dobja a hibaüzenetet a 80-as sorra! Ami mondjuk érthető is :)

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3.  
  4. new bool: ShowMeThisHud[33]
  5. new g_iDMG[33], g_iLastDMG[33], g_smaxDMG[33];
  6. new g_BestDMG, g_BestName[32];
  7. new g_HudSyncObj;
  8.  
  9.  
  10. public plugin_init()
  11. {
  12.    
  13.     register_plugin("Best Damager", "1.0", "mforce");
  14.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwdPlayerSpawnPost", true);
  15.     register_event("Damage", "EventDamage", "b", "2>0", "3=0");
  16.     //g_HudSyncObj = CreateHudSyncObj();
  17.     set_task(1.0, "BestDmgHud", .flags = "b");
  18.     register_clcmd( "say /maxdmg", "Say_showbd" )
  19.     register_clcmd( "say maxdmg", "Say_showbd" )
  20. }
  21.  
  22. public client_disconnect(id) {
  23.     g_iDMG[id] = 0;
  24.     g_iLastDMG[id] = 0;
  25.     g_smaxDMG[id] = 0;
  26. }
  27.  
  28. public client_connect(id)
  29. {
  30.     ShowMeThisHud[id] = true
  31.     g_HudSyncObj = CreateHudSyncObj();
  32.    
  33. }
  34.  
  35. public Say_showbd(id)
  36. {
  37.     if(ShowMeThisHud[id])
  38.     {
  39.         ShowMeThisHud[id] = false
  40.         client_print(id, print_chat, "[Max SebzĂ©s kijelzĹ‘] STATUS : OFF")
  41.         g_HudSyncObj = -1
  42.         return;
  43.     }
  44.    
  45.     client_print(id, print_chat, "[Max SebzĂ©s kijelzĹ‘] STATUS : ON")
  46.     ShowMeThisHud[id]= true
  47.    
  48. }
  49.  
  50. public fwdPlayerSpawnPost(id) {
  51.    
  52.     if(!is_user_alive(id)) return;
  53.    
  54.     if(g_iDMG[id] > g_BestDMG)
  55.     {
  56.         g_BestDMG = g_iDMG[id];
  57.         get_user_name(id, g_BestName, charsmax(g_BestName));
  58.     }
  59.    
  60.     if(g_iDMG[id] > g_smaxDMG[id])
  61.     {
  62.         g_smaxDMG[id] = g_iDMG[id];
  63.     }
  64.    
  65.     g_iLastDMG[id] = g_iDMG[id];
  66.     g_iDMG[id] = 0;
  67. }
  68.  
  69.  
  70.  
  71. public BestDmgHud()
  72. {
  73.         new players[32], num, tempid;
  74.         get_players(players, num, "c")
  75.        
  76.             for(new i = 0; i < num; i++)
  77.             {
  78.                 tempid = players[i];
  79.                 set_hudmessage (0, 100, 255, 0.01, 0.2, 0, 0.5, 1.0, 1.0, 1.0, -1);
  80.                 ShowSyncHudMsg(tempid, g_HudSyncObj, "Legtöbbet sebezte:^n%s [%i]^nEgyĂ©ni legtöbb: [%i]^nUtolsĂł sebzĂ©sed: [%i]", strlen(g_BestName) > 0 ? g_BestName:"MĂ©g senki", g_BestDMG, g_smaxDMG[tempid], g_iLastDMG[tempid]);
  81.             }
  82.    
  83. }
  84. public EventDamage(iVictim)
  85. {
  86.     new iAttacker;
  87.     iAttacker = get_user_attacker(iVictim);
  88.     if(!is_user_connected(iAttacker) || iAttacker == iVictim) return;
  89.     g_iDMG[iAttacker] += read_data(2);
  90. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.04.12. 22:19 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.10.30. 10:18
Hozzászólások: 468
Megköszönt másnak: 235 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
Így is megoldható!

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3.  
  4.  
  5. new bool: ShowMe_maxdmg[33]
  6. new g_iDMG[33], g_iLastDMG[33], g_smaxDMG[33];
  7. new g_BestDMG, g_BestName[32];
  8. new g_HudSyncObj;
  9.  
  10.  
  11. public plugin_init()
  12. {
  13.    
  14.     register_plugin("Best Damager", "1.0", "mforce");
  15.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwdPlayerSpawnPost", true);
  16.     register_event("Damage", "EventDamage", "b", "2>0", "3=0");
  17.     g_HudSyncObj = CreateHudSyncObj();
  18.     register_clcmd( "say /maxdmg", "Say_showbd" )
  19.     register_clcmd( "say maxdmg", "Say_showbd" )
  20. }
  21.  
  22. public client_disconnect(id) {
  23.     g_iDMG[id] = 0;
  24.     g_iLastDMG[id] = 0;
  25.     g_smaxDMG[id] = 0;
  26. }
  27.  
  28. public client_connect(id)
  29. {
  30.     ShowMe_maxdmg[id] = true
  31.     g_HudSyncObj = CreateHudSyncObj();
  32.     set_task(1.0, "BestDmgHud",1, .flags = "b");
  33.    
  34. }
  35.  
  36. public Say_showbd(id)
  37. {
  38.     if(ShowMe_maxdmg[id])
  39.     {
  40.         ShowMe_maxdmg[id] = false
  41.         client_print(id, print_chat, "[Max SebzĂ©s kijelzĹ‘] STATUS : OFF")
  42.         remove_task(1);
  43.         return;
  44.     }else
  45.         {
  46.         client_print(id, print_chat, "[Max SebzĂ©s kijelzĹ‘] STATUS : ON")
  47.         ShowMe_maxdmg[id]= true
  48.         set_task(1.0, "BestDmgHud",1, .flags = "b");
  49.         }
  50.    
  51. }
  52.  
  53. public fwdPlayerSpawnPost(id) {
  54.    
  55.     if(!is_user_alive(id)) return;
  56.    
  57.     if(g_iDMG[id] > g_BestDMG)
  58.     {
  59.         g_BestDMG = g_iDMG[id];
  60.         get_user_name(id, g_BestName, charsmax(g_BestName));
  61.     }
  62.    
  63.     if(g_iDMG[id] > g_smaxDMG[id])
  64.     {
  65.         g_smaxDMG[id] = g_iDMG[id];
  66.     }
  67.    
  68.     g_iLastDMG[id] = g_iDMG[id];
  69.     g_iDMG[id] = 0;
  70. }
  71.  
  72.  
  73.  
  74. public BestDmgHud()
  75. {
  76.         new players[32], num, tempid;
  77.         get_players(players, num, "c")
  78.        
  79.             for(new i = 0; i < num; i++)
  80.             {
  81.                 tempid = players[i];
  82.                 set_hudmessage (0, 100, 255, 0.01, 0.2, 0, 0.5, 1.0, 1.0, 1.0, -1);
  83.                 ShowSyncHudMsg(tempid, g_HudSyncObj, "Legtöbbet sebezte:^n%s [%i]^nEgyĂ©ni legtöbb: [%i]^nUtolsĂł sebzĂ©sed: [%i]", strlen(g_BestName) > 0 ? g_BestName:"MĂ©g senki", g_BestDMG, g_smaxDMG[tempid], g_iLastDMG[tempid]);
  84.             }
  85.    
  86. }
  87. public EventDamage(iVictim)
  88. {
  89.     new iAttacker;
  90.     iAttacker = get_user_attacker(iVictim);
  91.     if(!is_user_connected(iAttacker) || iAttacker == iVictim) return;
  92.     g_iDMG[iAttacker] += read_data(2);
  93. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 37 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole