hlmod.hu
https://hlmod.hu/

No trap
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=24652
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Uwillpay [ 2016.04.18. 18:05 ]
Hozzászólás témája:  No trap

Sziasztok!
1. Hogyan lehet megoldani azt, hogy a CT-knek ne legyen trap?
2. Hogy lehet beállítani a sötétséget a szerveren? Full sötétet szeretnék.
3. Hogyan lehet megoldani azt, hogy randomba kiválasszon a szerver 1 embert aki T lesz(A többit pedig CT-be rakja)

Szerző:  Uwillpay [ 2016.04.23. 18:30 ]
Hozzászólás témája:  Re: No trap

Valaki esetleg?

Szerző:  Akosch:. [ 2016.04.23. 18:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: No trap

1. fun modul + set_user_footsteps( iPlayerId, 0 )
2. ScreenFade eventtel lesötétíted, vagy nem tudom mit szeretnél.
3. get_players és set_user_team

Szerző:  LyleChriss [ 2016.04.23. 19:54 ]
Hozzászólás témája:  Re: No trap

Szerintem a 2.-nál olyasmire gondol, mint a ZP mod sötétsége. Ha jól tudom, az csak köd, meg esetleg fekete égbolt.
Elvileg ilyesminek kéne lennie:
Két stock az "egyszerű" beállításhoz.
  1. stock create_ent(const classname[])
  2. {
  3.     return engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, classname));
  4. }
  5.  
  6. stock set_keyvalue(ent, key[], value[])
  7. {
  8.     new classname[32];
  9.     pev(ent, pev_classname, classname, 31);
  10.     set_kvd(0, KV_ClassName, classname);
  11.     set_kvd(0, KV_KeyName, key);
  12.     set_kvd(0, KV_Value, value);
  13.     set_kvd(0, KV_fHandled, 0);
  14.     dllfunc(DLLFunc_KeyValue, ent, 0);
  15. }


Maga a beállítás. Ez elvileg sötét ködöt eredményez.
  1. static fog
  2.     fog = create_ent("env_fog")
  3.     set_keyvalue(fog,"density","0.001");
  4.     set_keyvalue(fog,"rendercolor","28 28 28");


Valamint a játékosok csatlakozásakor szükséges átállítani a "cl_weather" cvart.
  1. public client_connect(id) client_cmd(id, "cl_weather 1")


Fakemeta modul szükséges.

Szerző:  mforce [ 2016.04.23. 20:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: No trap

Setít:
  1. #include <engine>
  2.  
  3. set_lights("d");  //be
  4.  
  5. set_lights("#OFF");  //ki

Szerző:  LyleChriss [ 2016.04.23. 20:46 ]
Hozzászólás témája:  Re: No trap

mforce írta:
Setít:
  1. #include <engine>
  2.  
  3. set_lights("d");  //be
  4.  
  5. set_lights("#OFF");  //ki


És kajak. :lol:
Atya világ, én meg itt túlbonyolítom. :lol: :lol: :lol:

Szerző:  Uwillpay [ 2016.04.24. 10:49 ]
Hozzászólás témája:  Re: No trap

Köszi srácok! :)
Pacsit mindenkinek :)

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/