hlmod.hu
https://hlmod.hu/

F betűs animáció.
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=24686
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Zolika99 [2016.04.23. 23:39 ]
Hozzászólás témája:  F betűs animáció.

Üdv!
Hogy tudnám megoldani legegyszerűbben a F betűs fegyver animációt?

Köszönöm!

Szerző:  SmaCk [2016.04.24. 00:31 ]
Hozzászólás témája:  Re: F betűs animáció.

Erre gondolsz?
mforce @ Írj! - Chat

Szerző:  Zolika99 [2016.04.24. 17:38 ]
Hozzászólás témája:  Re: F betűs animáció.

Igen csak hogy homodba beleírném de hogy kellene?

Szerző:  mforce [2016.04.24. 17:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: F betűs animáció.

Hát akkor sehogy. :D

Szerző:  Zolika99 [2016.04.24. 18:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: F betűs animáció.

Akor csak enyi kell?
  1. public OnItemDeployPost(ent) {
  2.     new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
  3.  
  4.     if(id) {
  5.         new Weapon = cs_get_weapon_id(ent);
  6.    
  7.         for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {    // Ă©rdemes a fegyver változĂłjához kötni
  8.         // mert ez csak tesztnek volt Ă­gy.
  9.             if(Weapon == weapnames[i]) {
  10.                 entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, fegyverek[i])    // v_modell
  11.             }
  12.         }
  13.     }
  14.  
  15.     return HAM_IGNORED;
  16. }
  17.  
  18. public plugin_precache() {
  19.     for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++) precache_model(fegyverek[i]);
  20. }
  21.  
  22. public ClCmd_Impulse(id) {
  23.     const m_iId = 43
  24.     const m_pActiveItem = 373
  25.  
  26.     new ActiveItem = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem)
  27.     new Weapon = get_pdata_int(ActiveItem, m_iId, ._linuxdiff = 4);
  28.     for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {    // Ă©rdemes a fegyver változĂłjához kötni, csak tesztnek van Ă­gy.
  29.         if(Weapon == weapnames[i]) {
  30.             SendWeaponAnim2(id, .iAnim = (weapnames[i] == CSW_M4A1 ? 15:6)) // többi fegyĂłt nem nĂ©ztem,
  31.             // de itt se kĂ©rtem le a silencert ugye az m4-nek, lehet ezt babrálni
  32.             return PLUGIN_HANDLED;
  33.         }
  34.     }
  35.     return PLUGIN_CONTINUE;
  36. }
  37.  
  38. // fakemeta
  39. stock SendWeaponAnim(id, iAnim)
  40. {
  41.     set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)
  42.  
  43.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  44.     write_byte(iAnim)
  45.     write_byte(pev(id, pev_body))
  46.     message_end()
  47. }
  48.  
  49. // engine
  50. stock SendWeaponAnim2(id, iAnim)
  51. {
  52.     entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, iAnim)
  53.  
  54.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  55.     write_byte(iAnim)
  56.     write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body))
  57.     message_end()
  58. }

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/