public OnItemDeployPost(ent) {
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if(id) {
new Weapon = cs_get_weapon_id(ent);
for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) { // érdemes a fegyver változójához kötni
// mert ez csak tesztnek volt Ăgy.
if(Weapon == weapnames[i]) {
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, fegyverek[i]) // v_modell
}
}
}
return HAM_IGNORED;
}
public plugin_precache() {
for(new i; i<sizeof(fegyverek);i++) precache_model(fegyverek[i]);
}
public ClCmd_Impulse(id) {
const m_iId = 43
const m_pActiveItem = 373
new ActiveItem = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem)
new Weapon = get_pdata_int(ActiveItem, m_iId, ._linuxdiff = 4);
for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) { // Ă©rdemes a fegyver változĂłjához kötni, csak tesztnek van Ăgy.
if(Weapon == weapnames[i]) {
SendWeaponAnim2(id, .iAnim = (weapnames[i] == CSW_M4A1 ? 15:6)) // többi fegyót nem néztem,
// de itt se kértem le a silencert ugye az m4-nek, lehet ezt babrálni
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
// fakemeta
stock SendWeaponAnim(id, iAnim)
{
set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)
message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
write_byte(iAnim)
write_byte(pev(id, pev_body))
message_end()
}
// engine
stock SendWeaponAnim2(id, iAnim)
{
entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, iAnim)
message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
write_byte(iAnim)
write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body))
message_end()
}