hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 22:18



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 346 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 344 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [11 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: prepare hud üzenet(randomra)
HozzászólásElküldve:2011.09.22. 15:09 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2010.04.16. 16:50
Hozzászólások:1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
azt szeretném hogy valaki belerekja ebbe a ultimate_sound sma-ba a prepare hangoknak a hud üzeneteit de Randomra,és ha lehet akkor azt is irja hogy hanyadik kör
PL: Készülj fel a harcra 1 KÖR
Készisd elő fegyvereidet 2 Kör

Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN_NAME "Ultimate KillStreak Advanced"
#define PLUGIN_VERSION "0.7"
#define PLUGIN_AUTHOR "SAMURAI"


new kills[33] = {0,...};
new deaths[33] = {0,...};
new firstblood
new kill[33][24];

#define LEVELS 10
#define hsounds 2
#define knsounds 2
#define fbsounds 2
#define prpsounds 3
#define suicidesounds 4
#define maxdbsounds 2
#define TASK_CLEAR_KILL    100

new hsenable
new knifeenable
new firstbloodenable
new nadecvar
new suicidecvar
new cvardouble
new rnstartcvar
new killstreaktype


new levels[10] = {3, 4, 6, 8, 10, 12,14,15,16,18};

new sounds[10][] =
{
"ultimate_sounds/triplekill_ultimate",
"ultimate_sounds/multikill_ultimate",
"ultimate_sounds/ultrakill_ultimate",
"ultimate_sounds/killingspree_ultimate",
"ultimate_sounds/megakill_ultimate",
"ultimate_sounds/holyshit_ultimate",
"ultimate_sounds/ludicrouskill_ultimate",
"ultimate_sounds/rampage_ultimate",
"ultimate_sounds/unstoppable_ultimate",
"ultimate_sounds/monsterkill_ultimate"
};

new messages[10][] =
{
"%s: Triple Kill !",
"%s: Multi Kill !",
"%s: Ultra Kill !",
"%s: Killing Spree !",
"%s: Mega Kill !",
"%s: Holy Shit !",
"%s: Ludicrous Kill !",
"%s: Rampage !",
"%s: Unstoppable !",
"%s: M o n s t e R  K i L L ! ! !"
};

new hslist[hsounds][] =
{
"ultimate_sounds/headshot1_ultimate",
"ultimate_sounds/headshot2_ultimate"
}

new fblist[fbsounds][]=
{
"ultimate_sounds/firstblood1_ultimate",
"ultimate_sounds/firstblood2_ultimate"
}

new preplist[prpsounds][]=
{
"ultimate_sounds/prepare1_ultimate",
"ultimate_sounds/prepare2_ultimate",
"ultimate_sounds/prepare3_ultimate"
}


new fbmessages[3][]=
{
"%s : First Blood !",
"%s Drew First Blood !!!",
"%s First Shot on tha Mark !"
}

new hsmessages[4][]=
{
"%s removed %s head !!",
"%s had a superb aim with %s !",
"%s Made a superb headshot to %s!",
"%s down %s with a superb headshot !"
}

new knlist[knsounds][]=
{
"ultimate_sounds/knife1_ultimate",
"ultimate_sounds/knife2_ultimate"
}

new knmessages[3][]=
{
"%s sliced and diced %s",
"%s pulled out knife and gutted %s",   
"%s knifed %s"
}

new nademessages[3][]=
{
"%s got a big explosion for %s",
"%s made a precision throw to %s",
"%s is good grenadier ! i think he back from the war ..."
}

new suicidemess[2][]=
{
"%s knows how the kill command works!",
"%s prefer to kill himself...rather than die on battle land"
}

new suicidelist[suicidesounds][]=
{
"ultimate_sounds/suicide1_ultimate",
"ultimate_sounds/suicide2_ultimate",
"ultimate_sounds/suicide3_ultimate",
"ultimate_sounds/suicide4_ultimate"
}

new doublelist[maxdbsounds][]=
{
"ultimate_sounds/doublekill1_ultimate",
"ultimate_sounds/doublekill2_ultimate"
}

is_mode_set(bits) {
    new mode[9];
    get_cvar_string("ut_killstreak_advanced", mode, 8);
    return read_flags(mode) & bits;
}

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
    killstreaktype = register_cvar("ut_killstreak_advanced", "3");
    register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
    register_event("HLTV","rnstart","a", "1=0", "2=0");
    register_event("DeathMsg", "event_death", "a");
    hsenable = register_cvar("ut_killstreak_hs","1");
    knifeenable = register_cvar("ut_killstreak_knife","1");
    firstbloodenable = register_cvar("ut_firstblood","1");
    nadecvar = register_cvar("ut_nade_events","1");
    suicidecvar = register_cvar("ut_suicide_events","1");
    cvardouble = register_cvar("ut_doublekill_events","1");
    rnstartcvar = register_cvar("ut_roundcout_sounds","1");

    return PLUGIN_CONTINUE;
}


public event_death(id) {
    new killer = read_data(1);
    new victim = read_data(2);
    new headshot = read_data(3);
    new weapon[24], vicname[32], killname[32]
    read_data(4,weapon,23)
    get_user_name(victim,vicname,31)
    get_user_name(killer,killname,31)
   
   
 
    if(headshot == 1 && get_pcvar_num(hsenable) ==1)
    {
   set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
   show_hudmessage(0, (hsmessages[random_num(0,3)]), killname, vicname)
   new i
   i = random_num(0,hsounds-1)
   client_cmd(0,"spk %s",hslist[i])
    }

   
    if(weapon[0] == 'k'  && get_pcvar_num(knifeenable) ==1)
    {
       set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
       show_hudmessage(0, (knmessages[random_num(0,2)]), killname, vicname)
        new r
   r = random_num(0,knsounds-1)
   client_cmd(0,"spk %s",knlist[r])   
    }
   
   
    if(firstblood && killer!=victim && killer>0 && get_pcvar_num(firstbloodenable) ==1)
    {         
        set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
   show_hudmessage(0, (fbmessages[random_num(0,2)]), killname)
   new t
   t = random_num(0,fbsounds-1)
   client_cmd(0,"spk %s",fblist[t])
   firstblood = 0
     }
     
     
    if(weapon[1] == 'r' && get_pcvar_num(nadecvar) ==1)
     {
        set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
   show_hudmessage(0,(nademessages[random_num(0,2)]),killname,vicname)
   client_cmd(0,"spk ultimate_sounds/nade_ultimate")
     }

     
    if(killer == victim && get_pcvar_num(suicidecvar) ==1)
    {
        set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
   show_hudmessage(0,(suicidemess[random_num(0,1)]), vicname)
   new z
   z = random_num(0,suicidesounds-1)
   client_cmd(0,"spk %s",suicidelist[z])
     
    }
   
   
    if(kill[killer][0] && equal(kill[killer],weapon) && get_pcvar_num(cvardouble) == 1)
    {
        set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
   show_hudmessage(0,"Wow %s made a double kill", killname)
        kill[killer][0] = 0;
        new q
        q= random_num(0,maxdbsounds-1)
        client_cmd(0,"spk %s",doublelist[q])
    }
   
    else
    {
        kill[killer] = weapon;
        set_task(0.1,"clear_kill",TASK_CLEAR_KILL+killer);
    }
       
   
   
    kills[killer] += 1;
    kills[victim] = 0;
    deaths[killer] = 0;
    deaths[victim] += 1;

    for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
    {
        if (kills[killer] == levels[i])
   {
            announce(killer, i);
            return PLUGIN_CONTINUE;
        }
    }

    return PLUGIN_CONTINUE;
}

announce(killer, level)
{
   
    new name[33]
    new r = random(256)
    new g = random(256)
    new b = random(256)

    get_user_name(killer, name, 32);
    set_hudmessage(r,g,b, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);

    if( (get_pcvar_num(killstreaktype) <= 0 ) || get_pcvar_num(killstreaktype) > 3)
    return PLUGIN_HANDLED;
   
   
   
    if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 1)
    {
       show_hudmessage(0, messages[level], name);
    }
       
    if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 2)
    {
   client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
    }

    if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 3)
    {
   show_hudmessage(0, messages[level], name);
   client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
    }
   
    return PLUGIN_CONTINUE;
   
}


public reset_hud(id)
{
    firstblood = 1
    if (is_mode_set(16)) {
      if (kills[id] > levels[0]) {
        client_print(id, print_chat,
                     "* You are on a killstreak with %d kills.", kills[id]);
      } else if (deaths[id] > 1) {
        client_print(id, print_chat,
                     "* Take care, you are on a deathstreak with %d deaths in a row.", deaths[id]);

        }
    }
}

public rnstart(id)
{
    if(get_pcvar_num(rnstartcvar) == 1)
    {
    firstblood = 1   
    set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
    show_hudmessage(0, "Prepare To Fight!")
    new q
    q = random_num(0,prpsounds-1)
    client_cmd(0,"spk %s",preplist[q])
    }
}

public client_connect(id) {
    kills[id] = 0;
    deaths[id] = 0;
}

public clear_kill(taskid)
 {
    new id = taskid-TASK_CLEAR_KILL;
    kill[id][0] = 0;
 }

public plugin_precache()
{
precache_sound("ultimate_sounds/triplekill_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/multikill_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/ultrakill_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/killingspree_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/megakill_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/holyshit_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/ludicrouskill_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/rampage_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/unstoppable_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/monsterkill_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/headshot1_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/headshot2_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/knife1_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/knife2_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/firstblood1_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/firstblood2_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/prepare1_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/prepare2_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/prepare3_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/nade_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/suicide1_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/suicide2_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/suicide3_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/suicide4_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/doublekill1_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/doublekill2_ultimate.wav")
}
   
   
   


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: prepare hud üzenet(randomra)
HozzászólásElküldve:2011.09.22. 19:26 
használd a misctats-ot, abba alapból benne van :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: prepare hud üzenet(randomra)
HozzászólásElküldve:2011.09.23. 06:33 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Megírhatnám inkább külön pluginba? Nem szeretek összevagdosni annyira...sok komplikáció léphet fel közben :S :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: prepare hud üzenet(randomra)
HozzászólásElküldve:2011.09.23. 10:52 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Silent írta:
Megírhatnám inkább külön pluginba? Nem szeretek összevagdosni annyira...sok komplikáció léphet fel közben :S :)


Igen, megírhatod külön is, bár teljesen felesleges.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: prepare hud üzenet(randomra)
HozzászólásElküldve:2011.09.23. 13:11 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2010.04.16. 16:50
Hozzászólások:1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
De az lenne a legjobb ha csak azt irnád le ami kell hozzá! vagy ha beleszerkeszted az se baj.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: prepare hud üzenet(randomra)
HozzászólásElküldve:2011.09.23. 19:42 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Na. :D Megcsináltam asszem, compiler lecompilelte... remélem jó :D

Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <ns>

public plugin_init()
{
   register_plugin("prepareHUD", "1.0", "sajt") //nem írom oda a nevem, mert már vki biztos megírta egyx :D
}

public roundstart(id)
{
   
   new kenyer = random_num(1,5)
   if(is_user_alive(id))
   {
      if(kenyer == 1)
      {
         set_hudmessage(24, 97, 232, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 6.0)
         show_hudmessage(id, "Keszulj fel a harcra!!!")
      }
      else if(kenyer == 2)
      {
         set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 6.0)
         show_hudmessage(id, "Keszulj fel a harcra!!!")
      }
      else if(kenyer == 3)
      {
         set_hudmessage(38, 236, 20, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 6.0)
         show_hudmessage(id, "Keszulj fel a harcra!!!")
      }
      else if(kenyer == 4)
      {
         set_hudmessage(96, 104, 160, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 6.0)
         show_hudmessage(id, "Keszulj fel a harcra!!!")
      }
      else if(kenyer == 5)
      {
         set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 6.0)
         show_hudmessage(id, "Keszulj fel a harcra!!!")
      }
   }
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: prepare hud üzenet(randomra)
HozzászólásElküldve:2011.09.23. 19:56 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <ns>

public plugin_init()
{
   register_plugin("prepareHUD", "1.0", "sajt") //nem írom oda a nevem, mert már vki biztos megírta egyx :D
}

public roundstart(id)
{
   
   new kenyer = random_num(1,3)
   if(is_user_alive(id))
   {
      if(kenyer == 1)
      {
         set_hudmessage(24, 97, 232, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 6.0)
         show_hudmessage(id, "Keszulj fel a harcra!!!")
         client_cmd(0,"spk ^"ultimate_sounds/prepare1_ultimate.wav^"")

      }
      else if(kenyer == 2)
      {
         set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 6.0)
         show_hudmessage(id, "Keszulj fel a harcra!!!")
         client_cmd(0,"spk ^"ultimate_sounds/prepare2_ultimate.wav^"")
      }
      else if(kenyer == 3)
      {
         set_hudmessage(38, 236, 20, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 6.0)
         show_hudmessage(id, "Keszulj fel a harcra!!!")
         client_cmd(0,"spk ^"ultimate_sounds/prepare3_ultimate.wav^"")
      }
   }
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: prepare hud üzenet(randomra)
HozzászólásElküldve:2011.09.23. 19:58 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Bakker nem jól írtam O.o az public round_start..:/ akk meg... na m1 majd hnap kijavítom :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: prepare hud üzenet(randomra)
HozzászólásElküldve:2011.09.24. 10:24 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2010.04.16. 16:50
Hozzászólások:1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
Köszi silent csak tod irtam, hogy az is kéne hogy hanyadik kör.pl:Gyerünk harcolni 1 kör!!
Azt megtudnád csinálni nekem mókuska? :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: prepare hud üzenet(randomra)
HozzászólásElküldve:2011.09.24. 13:41 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott:2011.09.09. 17:39
Hozzászólások:4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
"mókuska"... nem vagyok meleg bocsi. :D

Amúgy majd igen :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [11 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole