hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.07.03. 23:47



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 392 felhasználó van jelen :: 3 regisztrált, 0 rejtett és 389 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot], Majestic-12 [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: RangRendszer [HIBA]
HozzászólásElküldve:2016.05.01. 14:13 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2016.03.06. 14:20
Hozzászólások:982
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 140 alkalommal
Üdv!
megpróbáltam össze rittyenteni így 2hónap kihagyás után egy kis RangSystem-et [ a sniper elite-s rangokkal], de valami nem , okés, PL: A HUD-ba van egy hiba hogy a Rang-nál nem a rangot írja hanem a konzolt amit a konzol írt, az XP-nél se jó mert úgy van hogy 1/82 xp ,és ha lövök eggyet akkor 0/82 lesz és aztán 1/82 , és így váltakozik, és lépi a szintet, köszönöm aki segít.. [Igazábol nekem nem kell, csak HL-re akarom felrakni [LyleChriss] ötletét megvalósítva]

  1. #include < amxmodx >
  2. #include < nvault >
  3.  
  4. new szint[ 33 ][ 3 ];         // 0- Szint,     1- Tapasztalat
  5. new egyeb[ 2 ];         // 0- vault,     1- hudmsg
  6.  
  7. new const rangok[ ][ ] =
  8. {
  9.     // Rang neve | Szükséges szint
  10.     {"Sniper Elite3 Kezdő",        0},
  11.     {"Kezdő Támadó",        10},
  12.     {"Őrnagy",        20},
  13.     {"Hír Hordozó",    30},
  14.     {"Sniper Mester",    40},
  15.     {"Orvlövész",    50},
  16.     {"Sniper Headshot Pro",    60},
  17.     {"Sniper Vízözzön",    90},
  18.     {"Sniper Csendes Gyilkos",    100},
  19.     {"Sniper Zajos Gyilkos",    110},
  20.     {"Sniper Főnök",    130},
  21.     {"Sniper Tanító",    160},
  22.     {"V.I.P Sniper",    300}
  23.    
  24. };
  25.  
  26. public plugin_init( ) {
  27.    
  28.     register_plugin( "Sniper Elite RangRendszer TEST", "0.1", "The Peace" );
  29.  
  30.     egyeb[ 0 ]    = nvault_open( "RangRendszer" );
  31.     egyeb[ 1 ]    = CreateHudSyncObj( );
  32. }
  33.  
  34. public client_death( tamado, aldozat ) {
  35.  
  36.     if( !is_user_connected( tamado ) || ( tamado == aldozat ) || ( szint[ tamado ][ 0 ] == 300 ) )  // <- 300 szint a max
  37.     return;
  38.    
  39.     szint[ tamado ][ 1 ]++;
  40.    
  41.     if( szint[ tamado ][ 1 ] >= 2  ) { // <- 2 XP-t kap 1ölésért
  42.        
  43.         szint[ tamado ][ 0 ]++;
  44.         szint[ tamado ][ 1 ] = 0;
  45.     }
  46.     set_user_fade( tamado );
  47. }
  48.  
  49. public Hud( id ) {
  50.    
  51.     switch(  szint[ id ][ 0 ] ) {
  52.        
  53.         case 0..9: szint[ id ][ 2 ] = 0;
  54.             case 10..19:  szint[ id ][ 2 ] = 1;
  55.             case 20..29:  szint[ id ][ 2 ] = 2;
  56.             case 30..39:  szint[ id ][ 2 ] = 3;
  57.             case 40..49:  szint[ id ][ 2 ] = 4;
  58.             case 50..59:  szint[ id ][ 2 ] = 5;
  59.             case 60..69:  szint[ id ][ 2 ] = 6;
  60.             case 70..79:  szint[ id ][ 2 ] = 7;
  61.             case 80..89:  szint[ id ][ 2 ] = 8;
  62.             case 90..999: szint[ id ][ 2 ] = 9;
  63.         }
  64.     set_hudmessage( 120, 60, random_num( 0, 255 ), 0.01, 0.22 );
  65.     ShowSyncHudMsg( id, egyeb[ 1 ], "[Szint: %d]^n[XP: %d/%d]^n[Rang: %s]",szint[ id ][ 0 ], szint[ id ][ 1 ], rangok[ szint [ id ][ 2 ] ] );
  66. }
  67.  
  68. stock set_user_fade( index ) {
  69.    
  70.     message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid( "ScreenFade" ), _, index );
  71.     write_short( ( 1 << 12 ) * 1 );
  72.     write_short( floatround( ( 1 << 12 ) * 0.01 ) );
  73.     write_short( 0x0000 );
  74.     write_byte( 0 );
  75.     write_byte( 170 );
  76.     write_byte( 255 );
  77.     write_byte( 150 );
  78.     message_end( );
  79. }  
  80. public mentes( id ) {
  81.    
  82.     new szData[ 256 ], szAuthID[ 33 ];
  83.     get_user_authid( id, szAuthID, charsmax( szAuthID ) );
  84.     formatex( szData, charsmax(szData), "%i %i", szint[ id ][ 0 ], szint[ id ][ 1 ] );
  85.     nvault_set( egyeb[ 0 ], szAuthID, szData );
  86. }
  87.  
  88. public betoltes( id ) {
  89.    
  90.     new szData[ 256 ], szAuthID[ 33 ], szInfo[ 2 ][ 33 ];
  91.     get_user_authid( id, szAuthID, charsmax( szAuthID ) );
  92.     nvault_get( egyeb[ 0 ], szAuthID, szData, charsmax( szData ) );
  93.     parse( szData, szInfo[ 0 ], charsmax( szInfo[ ] ), szInfo[ 1 ], charsmax( szInfo[ ] ) );
  94.    
  95.     szint[ id ][ 0 ] = str_to_num( szInfo[ 0 ] );
  96.     szint[ id ][ 1 ] = str_to_num( szInfo[ 1 ] );
  97. }
  98.  
  99. public client_putinserver( id ) {
  100.    
  101.     set_task( 1.0, "Hud", id, _, _, "b" ); //Folyamatos HUD
  102.     betoltes( id );
  103. }
  104.  
  105. public client_disconnect( id )
  106.     mentes( id );

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole