Offline |
 |
 |
Csatlakozott:2016.03.06. 14:20 Hozzászólások:982 Megköszönt másnak: 115 alkalommal Megköszönték neki: 140 alkalommal
|
Üdv! megpróbáltam össze rittyenteni így 2hónap kihagyás után egy kis RangSystem-et [ a sniper elite-s rangokkal], de valami nem , okés, PL: A HUD-ba van egy hiba hogy a Rang-nál nem a rangot írja hanem a konzolt amit a konzol írt, az XP-nél se jó mert úgy van hogy 1/82 xp ,és ha lövök eggyet akkor 0/82 lesz és aztán 1/82 , és így váltakozik, és lépi a szintet, köszönöm aki segít.. [Igazábol nekem nem kell, csak HL-re akarom felrakni [LyleChriss] ötletét megvalósítva] #include < amxmodx > #include < nvault > new szint[ 33 ][ 3 ]; // 0- Szint, 1- Tapasztalat new egyeb[ 2 ]; // 0- vault, 1- hudmsg new const rangok[ ][ ] = { // Rang neve | Szükséges szint {"Sniper Elite3 Kezdő", 0}, {"Kezdő Támadó", 10}, {"Őrnagy", 20}, {"Hír Hordozó", 30}, {"Sniper Mester", 40}, {"Orvlövész", 50}, {"Sniper Headshot Pro", 60}, {"Sniper Vízözzön", 90}, {"Sniper Csendes Gyilkos", 100}, {"Sniper Zajos Gyilkos", 110}, {"Sniper Főnök", 130}, {"Sniper Tanító", 160}, {"V.I.P Sniper", 300} }; public plugin_init( ) { register_plugin( "Sniper Elite RangRendszer TEST", "0.1", "The Peace" ); egyeb[ 0 ] = nvault_open( "RangRendszer" ); egyeb[ 1 ] = CreateHudSyncObj( ); } public client_death( tamado, aldozat ) { if( !is_user_connected( tamado ) || ( tamado == aldozat ) || ( szint[ tamado ][ 0 ] == 300 ) ) // <- 300 szint a max return; szint[ tamado ][ 1 ]++; if( szint[ tamado ][ 1 ] >= 2 ) { // <- 2 XP-t kap 1ölésért szint[ tamado ][ 0 ]++; szint[ tamado ][ 1 ] = 0; } set_user_fade( tamado ); } public Hud( id ) { switch( szint[ id ][ 0 ] ) { case 0..9: szint[ id ][ 2 ] = 0; case 10..19: szint[ id ][ 2 ] = 1; case 20..29: szint[ id ][ 2 ] = 2; case 30..39: szint[ id ][ 2 ] = 3; case 40..49: szint[ id ][ 2 ] = 4; case 50..59: szint[ id ][ 2 ] = 5; case 60..69: szint[ id ][ 2 ] = 6; case 70..79: szint[ id ][ 2 ] = 7; case 80..89: szint[ id ][ 2 ] = 8; case 90..999: szint[ id ][ 2 ] = 9; } set_hudmessage( 120, 60, random_num( 0, 255 ), 0.01, 0.22 ); ShowSyncHudMsg( id, egyeb[ 1 ], "[Szint: %d]^n[XP: %d/%d]^n[Rang: %s]",szint[ id ][ 0 ], szint[ id ][ 1 ], rangok[ szint [ id ][ 2 ] ] ); } stock set_user_fade( index ) { message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid( "ScreenFade" ), _, index ); write_short( ( 1 << 12 ) * 1 ); write_short( floatround( ( 1 << 12 ) * 0.01 ) ); write_short( 0x0000 ); write_byte( 0 ); write_byte( 170 ); write_byte( 255 ); write_byte( 150 ); message_end( ); } public mentes( id ) { new szData[ 256 ], szAuthID[ 33 ]; get_user_authid( id, szAuthID, charsmax( szAuthID ) ); formatex( szData, charsmax(szData), "%i %i", szint[ id ][ 0 ], szint[ id ][ 1 ] ); nvault_set( egyeb[ 0 ], szAuthID, szData ); } public betoltes( id ) { new szData[ 256 ], szAuthID[ 33 ], szInfo[ 2 ][ 33 ]; get_user_authid( id, szAuthID, charsmax( szAuthID ) ); nvault_get( egyeb[ 0 ], szAuthID, szData, charsmax( szData ) ); parse( szData, szInfo[ 0 ], charsmax( szInfo[ ] ), szInfo[ 1 ], charsmax( szInfo[ ] ) ); szint[ id ][ 0 ] = str_to_num( szInfo[ 0 ] ); szint[ id ][ 1 ] = str_to_num( szInfo[ 1 ] ); } public client_putinserver( id ) { set_task( 1.0, "Hud", id, _, _, "b" ); //Folyamatos HUD betoltes( id ); } public client_disconnect( id ) mentes( id );
_________________ ! | Moderátori megjegyzés (kiki): | Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat! |
|
|