Üdv! megpróbáltam össze rittyenteni így 2hónap kihagyás után egy kis RangSystem-et [ a sniper elite-s rangokkal], de valami nem , okés, PL: A HUD-ba van egy hiba hogy a Rang-nál nem a rangot írja hanem a konzolt amit a konzol írt, az XP-nél se jó mert úgy van hogy 1/82 xp ,és ha lövök eggyet akkor 0/82 lesz és aztán 1/82 , és így váltakozik, és lépi a szintet, köszönöm aki segít.. [Igazábol nekem nem kell, csak HL-re akarom felrakni [LyleChriss] ötletét megvalósítva]
 
 #include < amxmodx > #include < nvault >   new szint[ 33 ][ 3 ];         // 0- Szint,     1- Tapasztalat  new egyeb[ 2 ];         // 0- vault,     1- hudmsg   new const rangok[ ][ ] = {     // Rang neve | Szükséges szint     {"Sniper Elite3 Kezdő",        0},     {"Kezdő Támadó",        10},     {"Őrnagy",        20},     {"Hír Hordozó",    30},     {"Sniper Mester",    40},     {"Orvlövész",    50},     {"Sniper Headshot Pro",    60},     {"Sniper Vízözzön",    90},     {"Sniper Csendes Gyilkos",    100},     {"Sniper Zajos Gyilkos",    110},     {"Sniper Főnök",    130},     {"Sniper Tanító",    160},     {"V.I.P Sniper",    300}      };   public plugin_init( ) {          register_plugin( "Sniper Elite RangRendszer TEST", "0.1", "The Peace" );       egyeb[ 0 ]    = nvault_open( "RangRendszer" );     egyeb[ 1 ]    = CreateHudSyncObj( ); }   public client_death( tamado, aldozat ) {       if( !is_user_connected( tamado ) || ( tamado == aldozat ) || ( szint[ tamado ][ 0 ] == 300 ) )  // <- 300 szint a max     return;          szint[ tamado ][ 1 ]++;          if( szint[ tamado ][ 1 ] >= 2  ) { // <- 2 XP-t kap 1ölésért                  szint[ tamado ][ 0 ]++;         szint[ tamado ][ 1 ] = 0;     }     set_user_fade( tamado ); }   public Hud( id ) {          switch(  szint[ id ][ 0 ] ) {                  case 0..9: szint[ id ][ 2 ] = 0;             case 10..19:  szint[ id ][ 2 ] = 1;             case 20..29:  szint[ id ][ 2 ] = 2;             case 30..39:  szint[ id ][ 2 ] = 3;             case 40..49:  szint[ id ][ 2 ] = 4;             case 50..59:  szint[ id ][ 2 ] = 5;             case 60..69:  szint[ id ][ 2 ] = 6;             case 70..79:  szint[ id ][ 2 ] = 7;             case 80..89:  szint[ id ][ 2 ] = 8;             case 90..999: szint[ id ][ 2 ] = 9;         }     set_hudmessage( 120, 60, random_num( 0, 255 ), 0.01, 0.22 );     ShowSyncHudMsg( id, egyeb[ 1 ], "[Szint: %d]^n[XP: %d/%d]^n[Rang: %s]",szint[ id ][ 0 ], szint[ id ][ 1 ], rangok[ szint [ id ][ 2 ] ] ); }   stock set_user_fade( index ) {          message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid( "ScreenFade" ), _, index );     write_short( ( 1 << 12 ) * 1 );     write_short( floatround( ( 1 << 12 ) * 0.01 ) );     write_short( 0x0000 );     write_byte( 0 );     write_byte( 170 );     write_byte( 255 );     write_byte( 150 );     message_end( ); }   public mentes( id ) {          new szData[ 256 ], szAuthID[ 33 ];     get_user_authid( id, szAuthID, charsmax( szAuthID ) );     formatex( szData, charsmax(szData), "%i %i", szint[ id ][ 0 ], szint[ id ][ 1 ] );     nvault_set( egyeb[ 0 ], szAuthID, szData ); }   public betoltes( id ) {          new szData[ 256 ], szAuthID[ 33 ], szInfo[ 2 ][ 33 ];     get_user_authid( id, szAuthID, charsmax( szAuthID ) );     nvault_get( egyeb[ 0 ], szAuthID, szData, charsmax( szData ) );     parse( szData, szInfo[ 0 ], charsmax( szInfo[ ] ), szInfo[ 1 ], charsmax( szInfo[ ] ) );          szint[ id ][ 0 ] = str_to_num( szInfo[ 0 ] );     szint[ id ][ 1 ] = str_to_num( szInfo[ 1 ] ); }   public client_putinserver( id ) {          set_task( 1.0, "Hud", id, _, _, "b" ); //Folyamatos HUD     betoltes( id ); }   public client_disconnect( id )     mentes( id ); 
  
		 |