hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.08. 00:48



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 367 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 365 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], norbee.16 az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Jatekos Skin Menu
HozzászólásElküldve: 2016.05.08. 15:38 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Na most teszteltem, nem jó, mindjárt újragondolom az egészet.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jatekos Skin Menu
HozzászólásElküldve: 2016.05.08. 20:12 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Egyenlőre Profession.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5.  
  6. new const PLUGIN[] = "Admin Models";
  7. new const VERSION[] = "1.0";
  8. new const AUTHOR[] = "mforce";
  9.  
  10.  
  11. #define ACCESS_FLAG ADMIN_KICK
  12.  
  13. new const T_MODEL[] = "models/player/te_admin/te_admin.mdl";
  14. new const CT_MODEL[] = "models/player/ct_admin/ct_admin.mdl";
  15.  
  16. new const PLAYERMODEL_CLASSNAME[] = "ent_playermodel";
  17.  
  18. const m_iTeam  = 114
  19. const TEAM_T = 1
  20. const TEAM_CT = 2
  21. #define fm_cs_get_user_team(%1)     get_pdata_int(%1, m_iTeam)
  22.  
  23. new g_ent_playermodel[33];
  24.  
  25. public plugin_init() {
  26.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  27.  
  28.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwPlayerSpawn", 1);
  29. }
  30.  
  31. public plugin_precache() {
  32.     precache_model(T_MODEL);
  33.     precache_model(CT_MODEL);
  34. }
  35.  
  36. public fwPlayerSpawn(id) {
  37.     #if defined ACCESS_FLAG
  38.     if(~get_user_flags(id) & ACCESS_FLAG) return;
  39.     #endif
  40.    
  41.     switch(fm_cs_get_user_team(id)) {
  42.             case TEAM_T: fm_set_playermodel_ent(id, T_MODEL);
  43.             case TEAM_CT: fm_set_playermodel_ent(id, CT_MODEL);
  44.             case default: fm_remove_model_ents(id);
  45.     }
  46. }
  47.  
  48. public client_disconnect(id) {
  49.     if(fm_has_custom_model(id))
  50.         fm_remove_model_ents(id);
  51. }
  52.  
  53. stock fm_set_playermodel_ent(id, const modelname[]) {
  54.     set_pev(id, pev_rendermode, kRenderTransTexture);
  55.     set_pev(id, pev_renderamt, 1.0);
  56.    
  57.     if(!pev_valid(g_ent_playermodel[id])) {
  58.         g_ent_playermodel[id] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
  59.  
  60.         if(!pev_valid(g_ent_playermodel[id])) return;
  61.  
  62.         set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_classname, PLAYERMODEL_CLASSNAME);
  63.         set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW);
  64.         set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_aiment, id);
  65.         set_pev(g_ent_playermodel[id], pev_owner, id);
  66.     }
  67.  
  68.     engfunc(EngFunc_SetModel, g_ent_playermodel[id], modelname);
  69. }
  70.  
  71. stock fm_remove_model_ents(id) {
  72.     set_pev(id, pev_rendermode, kRenderNormal);
  73.    
  74.     if(pev_valid(g_ent_playermodel[id])) {
  75.         engfunc(EngFunc_RemoveEntity, g_ent_playermodel[id]);
  76.         g_ent_playermodel[id] = 0;
  77.     }
  78. }
  79.  
  80. stock fm_has_custom_model(id) {
  81.     return pev_valid(g_ent_playermodel[id]) ? true:false;
  82. }

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Jatekos Skin Menu
HozzászólásElküldve: 2016.05.08. 22:16 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Project off.
    ReHLDS-en tökéletesek a cstrike natívok.
    1.8.3-deven szintúgy.
    Netbufextenderrel szintúgy.

Akinek mind3 luxus az meg használjon api-t.
https://forums.alliedmods.net/showpost.php?p=2319734&postcount=28)?

Szóval véglegesen így kell kinéznie egy modell cserélő pluginnak. xDDD
Jól levezettem millió entityvel, most meg ennyi :D

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5.  
  6. new const PLUGIN[] = "Admin Models";
  7. new const VERSION[] = "1.0";
  8. new const AUTHOR[] = "mforce";
  9.  
  10.  
  11. #define ACCESS_FLAG ADMIN_KICK
  12.  
  13. new const T_MODEL[] = "te_admin";
  14. new const CT_MODEL[] = "ct_admin";
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  18.  
  19.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwPlayerSpawn", 1);
  20. }
  21.  
  22. public plugin_precache() {
  23.     new model[128];
  24.     formatex(model, charsmax(model), "models/player/%s/%s.mdl", T_MODEL, T_MODEL);
  25.     precache_model(model);
  26.     formatex(model, charsmax(model), "models/player/%s/%s.mdl", CT_MODEL, CT_MODEL);
  27.     precache_model(model);
  28. }
  29.  
  30. public fwPlayerSpawn(id) {
  31.     #if defined ACCESS_FLAG
  32.     if(~get_user_flags(id) & ACCESS_FLAG) return;
  33.     #endif
  34.    
  35.     switch(cs_get_user_team(id)) {
  36.             case CS_TEAM_T: cs_set_user_model(id, T_MODEL);
  37.             case CS_TEAM_CT: cs_set_user_model(id, CT_MODEL);
  38.             default: cs_reset_user_model(id);
  39.     }
  40. }

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 66 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole