hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Lövés hang
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=25121
Oldal: 1 / 1

Szerző:  PikHácsúú# [2016.06.06. 20:38 ]
Hozzászólás témája:  Lövés hang

Hali. Hogy tudom megoldani, hogy ha pl lövök egyet, (bármilyen fegyverrel) akkor lejátszon neki egy hangot ezzel a parancsal!

Kód:
client_cmd(id, "spk hang/hang.wav")

Szerző:  The Peace [2016.06.06. 21:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: Lövés hang

PikHácsúú# írta:
Hali. Hogy tudom megoldani, hogy ha pl lövök egyet, (bármilyen fegyverrel) akkor lejátszon neki egy hangot ezzel a parancsal!

Kód:
client_cmd(id, "spk hang/hang.wav")


Ha holnapig nem írják le, akkor leírom (Van egy ötletem)

Szerző:  PikHácsúú# [2016.06.07. 14:30 ]
Hozzászólás témája:  Re: Lövés hang

Okés, köszi. :D

Szerző:  The Peace [2016.06.07. 16:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: Lövés hang

PikHácsúú# írta:
Okés, köszi. :D

Hát nem tudom hogy hogy kéne, vagyis nem tudom átgondolni...

Eddig jutottam.. [Aki tudja hogy mi a hiba, az javítsa :D

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <fakemeta>
  5.  
  6.  
  7. new FEGYVER_HANG[]  = "weapons/deagle-1.wav"
  8.  
  9. public plugin_init() {
  10.     register_plugin("ÖSSZES FEGYVERNEK 1 HANG","1.0","Lev ")
  11.    
  12.     register_forward( FM_EmitSound, "fw_EmitSound" )
  13.    
  14.     // Add your code here...
  15. }
  16. public plugin_precache()
  17. {
  18.         precache_sound( FEGYVER_HANG )
  19. }
  20. public fw_EmitSound( id, channel, hang[] )
  21. {
  22.     if ( !is_user_connected( id ) || !is_user_alive( id ) )
  23.         return FMRES_IGNORED
  24.        
  25.     new temp[2], weapon = get_user_weapon( id, temp[0], temp[1] )
  26.     if ( weapon != CSW_KNIFE ) // Itt felsoroltam volna az összeset, de még a késsel se jó:c
  27.         return FMRES_IGNORED
  28.        
  29.     if ( equal ( hang, "weapons/deagle-1.wav" ) )
  30.     {  
  31.         emit_sound( id, CHAN_WEAPON, FEGYVER_HANG, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
  32.         return FMRES_SUPERCEDE
  33.     }
  34.     return FMRES_IGNORED
  35. }

Szerző:  demon [2016.06.09. 19:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: Lövés hang

Nem értem pontosan, hogy mit szeretnél...
Ez lejátssza a hang.wav hangot minden lövésnél:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. public plugin_init( )
  5. {
  6.     register_plugin( "", "1.0", "Demon" );
  7.    
  8.     register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart", 0 );
  9. }
  10.  
  11. public plugin_precache( ) { precache_sound( "hang/hang.wav" ); }
  12.  
  13. public fw_CmdStart( iId, iHandle, iSeed )
  14. {
  15.     if ( !is_user_alive( iId ) ) return FMRES_IGNORED;
  16.    
  17.     new iButton = get_uc( iHandle, UC_Buttons );
  18.    
  19.     if ( iButton & IN_ATTACK )
  20.     {
  21.         client_cmd( iId, "spk hang/hang.wav" );
  22.         iButton &= ~IN_ATTACK;
  23.         set_uc( iHandle, UC_Buttons, iButton );
  24.        
  25.         return FMRES_HANDLED;
  26.     }
  27.     return FMRES_IGNORED;
  28. }

Ha pedig az kell, hogy minden fegyver lövés hangja ugyanaz legyen akkor tessék ez:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3.  
  4. public plugin_init( )
  5. {
  6.     register_plugin( "", "1.0", "Demon" );
  7.    
  8.     register_forward( FM_EmitSound, "fw_EmitSound" );
  9. }
  10.  
  11. public plugin_precache( ) { precache_sound( "hang/hang.wav" ); }
  12.  
  13. public fw_EmitSound( iId, iChannel, sSample[ ] )
  14. {
  15.     if ( !is_user_alive( iId ) ) return FMRES_IGNORED;
  16.    
  17.     emit_sound( iId, CHAN_WEAPON, "hang/hang.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );
  18.    
  19.     return FMRES_SUPERCEDE;
  20. }

Szerző:  PikHácsúú# [2016.06.10. 16:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: Lövés hang

Mind2-őt próbáltam, az 1. bugos, mert lövésnél nem lő csak ujratölti a fegyvert.
a 2. működik, viszont csak kés ütésnél játsza le a hangot. Azkéne, hogy efgyvereknél is lejátsza.

Szerző:  6almasok [2016.06.11. 19:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: Lövés hang

  1. if ( weapon != CSW_KNIFE )
  2.         return FMRES_IGNORED

--->
  1. if ( weapon == CSW_KNIFE )
  2.         return FMRES_IGNORED

Szerző:  The Peace [2016.06.11. 19:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: Lövés hang

PikHácsúú# írta:
Mind2-őt próbáltam, az 1. bugos, mert lövésnél nem lő csak ujratölti a fegyvert.
a 2. működik, viszont csak kés ütésnél játsza le a hangot. Azkéne, hogy efgyvereknél is lejátsza.


Akkor próbáld így, ha jó a késsel, akkor megcsinálom az összes fegyóval:
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.      
  3.     #include <amxmodx>
  4.     #include <fakemeta>
  5.      
  6.      
  7.     new FEGYVER_HANG[]  = "weapons/deagle-1.wav"
  8.      
  9.     public plugin_init() {
  10.         register_plugin("ÖSSZES FEGYVERNEK 1 HANG","1.0","Lev ")
  11.        
  12.         register_forward( FM_EmitSound, "fw_EmitSound" )
  13.        
  14.         // Add your code here...
  15.     }
  16.     public plugin_precache()
  17.     {
  18.             precache_sound( FEGYVER_HANG )
  19.     }
  20.     public fw_EmitSound( id, channel, hang[] )
  21.     {
  22.         if ( !is_user_connected( id ) || !is_user_alive( id ) )
  23.             return FMRES_IGNORED
  24.            
  25.         new temp[2], weapon = get_user_weapon( id, temp[0], temp[1] )
  26.         if ( weapon == CSW_KNIFE ) // Itt felsoroltam volna az összeset, de még a késsel se jó:c
  27.             return FMRES_IGNORED
  28.            
  29.         if ( equal ( hang, "weapons/deagle-1.wav" ) )
  30.         {  
  31.             emit_sound( id, CHAN_WEAPON, FEGYVER_HANG, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
  32.             return FMRES_SUPERCEDE
  33.         }
  34.         return FMRES_IGNORED
  35.     }

Szerző:  PikHácsúú# [2016.06.11. 22:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: Lövés hang

Betettem, de nemtudom minek kelett volna változnia.
Deaglenak ugyanaz a hangja, meg késnek is.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/