hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 00:49



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 513 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 513 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Örök lőszer USP-re
HozzászólásElküldve: 2016.06.22. 13:01 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.05.28. 18:14
Hozzászólások: 34
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni ,hogy hogyan tudnám ezt megoldani ,hogy:
Csak az USP-re legyen öröklőszer?
Előre is köszi.


Csatolmányok:
orokloszer.sma [1.67 KiB]
Letöltve 23 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Örök lőszer USP-re
HozzászólásElküldve: 2016.06.22. 16:55 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2015.11.29. 17:07
Hozzászólások: 375
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 53 alkalommal
Ni[T]r0 írta:
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni ,hogy hogyan tudnám ezt megoldani ,hogy:
Csak az USP-re legyen öröklőszer?
Előre is köszi.


Azt ez nemjó?
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <cstrike>
  7.  
  8. new PLUGIN[] = "OrokAmmo"
  9. new VERSION[] = "1.0"
  10. new AUTHOR[] = "RsN"
  11.  
  12. const NETOLTS = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
  13.  
  14. new g_onoff
  15. new const g_MaxAmmo[] =
  16. {
  17. 100,//CSW_USP
  18. }
  19.  
  20. public plugin_init()
  21. {
  22.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  23.     g_onoff = register_cvar("amx_orokammo","1")
  24.     register_event("CurWeapon" , "Event_CurWeapon" , "be" , "1=1" ); //?jrat?lt?skor
  25. }
  26.  
  27. public Event_CurWeapon( id )
  28. {
  29. if(get_pcvar_num(g_onoff) == 1)
  30. {
  31.     if(is_user_alive(id))
  32.     {
  33.         new fegyver = read_data(2) //lekerjuk a fegyvert
  34.         if( !( NETOLTS & (1<<fegyver) ) ) //ellenorizzuk mihez nem kell ammo.
  35.         {
  36.             cs_set_user_bpammo(id, fegyver , g_MaxAmmo[fegyver] ) //a lekert fegyverhez hozzaadjuk az ammot.
  37.         }
  38.     }
  39. }
  40. }
  41.  
  42. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  43. *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1038{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  44. */


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Örök lőszer USP-re
HozzászólásElküldve: 2016.06.23. 19:27 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.05.28. 18:14
Hozzászólások: 34
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Az nemjó, mert az a lőszerbe van örök, nekem a tárba kell.
Amit küldtem azt nemtudod?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 61 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole