hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Godmod kör végén
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=25317
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Tomos [ 2016.06.25. 10:52 ]
Hozzászólás témája:  Godmod kör végén

Valaki tudna küldeni egy olyan plugint ami kör végén god módot ad mindenkinek és kör elején törli.

Szerző:  The Peace [ 2016.06.25. 12:07 ]
Hozzászólás témája:  Re: Godmod kör végén

Tomos írta:
Valaki tudna küldeni egy olyan plugint ami kör végén god módot ad mindenkinek és kör elején törli.


Szia!

Próbáld:

  1. #include "amxmodx.inc"
  2. #include "fun.inc"
  3.  
  4. public plugin_init(){
  5.     register_logevent( "fwEnd" , 2 , "1=Round_End" ) ;
  6. }
  7. public fwEnd(){
  8.     new pl [ 32 ], num, i;
  9.     get_players( pl , num ) ;
  10.     for( i = 0 ; i < num ; i++ )
  11.     {
  12.         new id = pl [ i ] ;
  13.         set_user_godmode(id,1)
  14.     }
  15.     return PLUGIN_HANDLED ;
  16. }

Szerző:  regener [ 2016.06.25. 13:56 ]
Hozzászólás témája:  Re: Godmod kör végén

The Peace írta:
Szia!

Próbáld:

► Spoiler mutatása


Kicsit továbbgondolva:
  1. #include <amxmodx.inc>
  2. #include <fun.inc>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5. public plugin_init(){
  6.     register_logevent( "fwEnd" , 2 , "1=Round_End" );           // Körvégi event észlelés, fwEnd indítása
  7.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1);    // Spawnolás event észlelés, player_spawn indítása
  8. }
  9.  
  10. public fwEnd(){
  11.     new pl [ 32 ], num, i;
  12.     get_players( pl , num );
  13.     for( i = 0 ; i < num ; i++ ) // loopolás minden játékoson
  14.     {
  15.         new id = pl [ i ];
  16.         set_user_godmode(id,1); // god mód BE
  17.     }
  18.     return PLUGIN_HANDLED;
  19. }
  20.  
  21. public player_spawn(id)
  22. {
  23.     if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  24.     if(!id) return PLUGIN_HANDLED;
  25.     set_user_godmode(id,0); // god mód KI
  26.     return PLUGIN_CONTINUE;
  27. }
  28.  
  29. public client_putinserver(id) // amikor bekerül a szerverre még véletlenül sem kell neki god
  30. {
  31.     if(!id) return PLUGIN_HANDLED;
  32.     set_user_godmode(id,0); // god mód KI
  33.     return PLUGIN_CONTINUE;
  34. }
  35.  
  36. public client_disconnect(id) // amikor elhagyja a szervert levesszük az id-ről a godot
  37. {
  38.     if(!id) return PLUGIN_HANDLED;
  39.     set_user_godmode(id,0); // god mód KI
  40.     return PLUGIN_CONTINUE;
  41. }

Szerző:  demon [ 2016.06.25. 14:25 ]
Hozzászólás témája:  Re: Godmod kör végén

get_players( pl , num ); függvénynél jobb lenne csak az élő és a valódi játékosokat lekérni (halott játékosnak vagy botoknak minek godmode? | Ha csak nincs a szerveren bot aki játszik is.): get_players( pl, num, "ach" );

client_putinserver pedig felesleges, ha lecsatlakozáskor beállítod 0-ra a godmode-ot.
client_disconnect is felesleges, mivel a spawnoláskor elveszed a godmode-ot a játékostól.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5. public plugin_init(){
  6.     register_logevent( "fwEnd" , 2 , "1=Round_End" );           // Körvégi event észlelés, fwEnd indítása
  7.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1);    // Spawnolás event észlelés, player_spawn indítása
  8. }
  9.  
  10. public fwEnd(){
  11.     new pl [ 32 ], num, i;
  12.     get_players( pl, num, "ach" );
  13.     for( i = 0 ; i < num ; i++ ) // loopolás minden játékoson
  14.     {
  15.         new id = pl [ i ];
  16.         set_user_godmode(id,1); // god mód BE
  17.     }
  18.     return PLUGIN_HANDLED;
  19. }
  20.  
  21. public player_spawn(id)
  22. {
  23.     if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  24.     if(!id) return PLUGIN_HANDLED;
  25.     set_user_godmode(id,0); // god mód KI
  26.     return PLUGIN_CONTINUE;
  27. }

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/