hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Örök Tár egy adott USP-re
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=25357
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Ni[T]r0 [2016.07.02. 14:06 ]
Hozzászólás témája:  Örök Tár egy adott USP-re

Helló.

Hogyan tudom azt megoldani, hogy egy adott USP-nek (ami egy tömb) örök tára legyen? O.o
Vagyis, hogyha én egy USP skint kiválasztok akkor annak olyan "képessége" legyen, hogy bármennyit lövök vele, nem kell cserélni (R betű)..

Előre is köszönöm a válaszokat.
U.I : Van hozzá egy Pluginom, csak nem tudom hozzárendelni az adott USP-hez.
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Örök Tár"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "-"
  8.  
  9. // weapons offsets
  10. #define OFFSET_CLIPAMMO        51
  11. #define OFFSET_LINUX_WEAPONS    4
  12. #define fm_cs_get_weapon_ammo(%1,%2)    set_pdata_int(%1, OFFSET_CLIPAMMO, %2, OFFSET_LINUX_WEAPONS)
  13.  
  14. // players offsets
  15. #define m_pActiveItem 373
  16.  
  17. const NOCLIP_WPN_BS    = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
  18.  
  19. new const g_MaxClipAmmo[] =
  20. {
  21.     0,
  22.     13, //CSW_P228
  23.     0,
  24.     10, //CSW_SCOUT
  25.     0,  //CSW_HEGRENADE
  26.     7,  //CSW_XM1014
  27.     0,  //CSW_C4
  28.     30,//CSW_MAC10
  29.     30, //CSW_AUG
  30.     0,  //CSW_SMOKEGRENADE
  31.     15,//CSW_ELITE
  32.     20,//CSW_FIVESEVEN
  33.     25,//CSW_UMP45
  34.     30, //CSW_SG550
  35.     35, //CSW_GALIL
  36.     25, //CSW_FAMAS
  37.     12,//CSW_USP
  38.     20,//CSW_GLOCK18
  39.     10, //CSW_AWP
  40.     30,//CSW_MP5NAVY
  41.     100,//CSW_M249
  42.     8,  //CSW_M3
  43.     30, //CSW_M4A1
  44.     30,//CSW_TMP
  45.     20, //CSW_G3SG1
  46.     0,  //CSW_FLASHBANG
  47.     7,  //CSW_DEAGLE
  48.     30, //CSW_SG552
  49.     30, //CSW_AK47
  50.     0,  //CSW_KNIFE
  51.     50//CSW_P90
  52. }
  53.  
  54. public plugin_init()
  55. {
  56.     register_plugin( PLUGIN , VERSION , AUTHOR );
  57.     register_event("CurWeapon" , "Event_CurWeapon" , "be" , "1=1" );
  58. }
  59.  
  60. public Event_CurWeapon( id )
  61. {
  62.     new iWeapon = read_data(2)
  63.     if( !( NOCLIP_WPN_BS & (1<<iWeapon) ) )
  64.     {
  65.         fm_cs_get_weapon_ammo( get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem) , g_MaxClipAmmo[ iWeapon ] )
  66.     }
  67. }

Szerző:  voga951 [2016.07.02. 15:37 ]
Hozzászólás témája:  Re: Örök Tár egy adott USP-re

Szia, próbáltam összehozni egyet nem tudom erre gondoltál-e?
Ez az összes élő embernek aki kezében USP van örök lőszere lesz.

  1. }
  2.  
  3. public event_curweapon(id)
  4. {
  5.    
  6.     if(!get_pcvar_num(cvar_enable) || !is_user_alive(id))
  7.         return PLUGIN_CONTINUE;
  8.    
  9.     //Változtathazod melyik fegyverre szeretnéd
  10.     new weaponID= read_data(2)
  11.     if(weaponID==CSW_USP)
  12.         return PLUGIN_CONTINUE;
  13.    
  14.     if(cs_get_user_bpammo(id, weaponID)!=CSW_MAXAMMO[weaponID])
  15.         cs_set_user_bpammo(id, weaponID, CSW_MAXAMMO[weaponID])
  16.    
  17.     return PLUGIN_CONTINUE;
  18. }

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+01:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/