hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.05. 06:21



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 555 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 554 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Bolt csapat csere
HozzászólásElküldve: 2016.07.08. 02:09 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.03. 12:19
Hozzászólások: 81
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Sziasztok!
Valaki megoldaná,hogy ebben a ct menüt a T-k kapják és fordítva?
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <colorchat>
  7. #include <fun>
  8. #include <nvault>
  9. #include <fakemeta>
  10. #include <engine>
  11.  
  12. #define PLUGIN "BaseBuilder Shop"
  13. #define VERSION "1.0"
  14. #define AUTHOR "N*Joy^^"
  15.  
  16. #define VIPJOG ADMIN_RESERVATION
  17.  
  18. //T�rol�
  19. new pont[33]
  20. new g_vault
  21. new name[33][32]
  22. new x_tempid
  23.  
  24. //Arany fegyverek
  25. new bool:aranyak[33]
  26. new bool:aranym4[33]
  27.  
  28. //Bolt itemek
  29. new bool:orokloszer[33]
  30. new bool:sebesseg[33]
  31. new bool:gravitacio[33]
  32. new hasznalta[33]
  33.  
  34. //Bolt cvarok
  35. new killp
  36. new killhsp
  37. new vipkillp
  38. new vipkillhsp
  39. new g_lehetmeg
  40.  
  41. //�r�kl�szer
  42. // weapons offsets
  43. #define OFFSET_CLIPAMMO        51
  44. #define OFFSET_LINUX_WEAPONS    4
  45. #define fm_cs_set_weapon_ammo(%1,%2)    set_pdata_int(%1, OFFSET_CLIPAMMO, %2, OFFSET_LINUX_WEAPONS)
  46.  
  47. // players offsets
  48. #define m_pActiveItem 373
  49.  
  50. const NOCLIP_WPN_BS    = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
  51.  
  52. new const g_MaxClipAmmo[] =
  53. {
  54.     0,
  55.     13, //CSW_P228
  56.     0,
  57.     10, //CSW_SCOUT
  58.     0,  //CSW_HEGRENADE
  59.     7,  //CSW_XM1014
  60.     0,  //CSW_C4
  61.     30,//CSW_MAC10
  62.     30, //CSW_AUG
  63.     0,  //CSW_SMOKEGRENADE
  64.     15,//CSW_ELITE
  65.     20,//CSW_FIVESEVEN
  66.     25,//CSW_UMP45
  67.     30, //CSW_SG550
  68.     35, //CSW_GALIL
  69.     25, //CSW_FAMAS
  70.     12,//CSW_USP
  71.     20,//CSW_GLOCK18
  72.     10, //CSW_AWP
  73.     30,//CSW_MP5NAVY
  74.     100,//CSW_M249
  75.     8,  //CSW_M3
  76.     30, //CSW_M4A1
  77.     30,//CSW_TMP
  78.     20, //CSW_G3SG1
  79.     0,  //CSW_FLASHBANG
  80.     7,  //CSW_DEAGLE
  81.     30, //CSW_SG552
  82.     30, //CSW_AK47
  83.     0,  //CSW_KNIFE
  84.     50//CSW_P90
  85. }
  86.  
  87.  
  88. public plugin_init() {
  89.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  90.  
  91.     register_clcmd("say /bolt", "fomenu")
  92.     register_clcmd("say /shop", "fomenu")
  93.  
  94.     register_clcmd("say /netudjadallitsdat", "kuldesmenu")
  95.  
  96.     RegisterHam(Ham_TakeDamage , "player" , "PlayerHurt", 0);
  97.     RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
  98.  
  99.     register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
  100.     register_event("ResetHUD", "newRound", "b")  
  101.  
  102.     killp = register_cvar("pont_kill", "5")
  103.     killhsp = register_cvar("pont_killhs", "8")
  104.  
  105.     vipkillp = register_cvar("pont_killvip", "10")
  106.     vipkillhsp = register_cvar("pont_killhsvip", "12")
  107.  
  108.     g_lehetmeg = register_cvar("amx_lehetvenni", "2")
  109.  
  110.     register_clcmd("MENNYISEG", "ponts")
  111.  
  112.     g_vault = nvault_open("BasebuilderPont")
  113. }
  114. //Hud �zenet
  115. public client_PreThink(id)
  116. {
  117.     set_hudmessage(0, 255, 0, 0.0, 0.16, 0, 6.0, 1.0)
  118.     show_hudmessage(id, "  Pontjaid: %d", pont[id])
  119.  
  120. }
  121. //�l�s pontok�rt
  122. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
  123. {
  124.     if(get_user_flags(attacker) & VIPJOG && attacker != victim)
  125.     {
  126.         if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  127.         {
  128.             pont[attacker] += get_pcvar_num(vipkillhsp)
  129.             set_hudmessage(attacker, 255, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 2.0)
  130.             show_hudmessage(attacker, "[+%d pont - Fejloves]", get_pcvar_num(vipkillhsp))
  131.         }
  132.         else
  133.         {
  134.             pont[attacker] += get_pcvar_num(vipkillp)
  135.             set_hudmessage(attacker, 255, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 2.0)
  136.             show_hudmessage(attacker, "[+%d pont]", get_pcvar_num(vipkillp))
  137.         }
  138.     }
  139.     else if(attacker != victim)
  140.     {
  141.         if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  142.         {
  143.             pont[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
  144.             set_hudmessage(attacker, 255, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 2.0)
  145.             show_hudmessage(attacker, "[+%d pont - Fejloves]", get_pcvar_num(killhsp))
  146.         }
  147.         else
  148.         {
  149.             pont[attacker] += get_pcvar_num(killp)
  150.             set_hudmessage(attacker, 255, 0, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 2.0)
  151.             show_hudmessage(attacker, "[+%d pont]", get_pcvar_num(killp))
  152.         }
  153.     }
  154.     return PLUGIN_CONTINUE
  155. }
  156. //�j k�r
  157. public newRound()
  158. {
  159.     new players[32], num
  160.     get_players(players, num)
  161.     for(new i; i<get_maxplayers(); i++)
  162.     {
  163.         new id = players[i]
  164.         orokloszer[id] = false
  165.         sebesseg[id] = false
  166.         gravitacio[id] = false
  167.         aranym4[id] = false
  168.         aranyak[id] = false
  169.         hasznalta[id] = 0
  170.     }
  171. }  
  172. //Let�lt�sek
  173. public plugin_precache()
  174. {
  175.     precache_model("models/aranyak.mdl")
  176.     precache_model("models/p_aranyak.mdl")
  177.  
  178.     precache_model("models/aranym4.mdl")
  179.     precache_model("models/p_aranym4.mdl")
  180.  
  181. }
  182. //Fomenu
  183. public fomenu(id)
  184. {
  185.     static CsTeams: team ; team = cs_get_user_team(id)
  186.     if (team == CS_TEAM_T)
  187.     {  
  188.         new menu = menu_create("\yBaseBuilder [T] Bolt \w[By: N*Joy^^]", "fomenut_handler");
  189.  
  190.         new szoveg[192]
  191.         formatex(szoveg, 191, "1000 HP [20 pont] \w[%d/%d]",hasznalta[id],get_pcvar_num(g_lehetmeg))
  192.         menu_additem(menu, szoveg, "", 0); // case 0
  193.         menu_additem(menu, "Kisebb gravitacio [20 pont]", "", 0); // case 1
  194.         menu_additem(menu, "Gyorsasag [15 pont]", "", 0); // case 2
  195.  
  196.         menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  197.  
  198.         menu_display(id, menu, 0);
  199.  
  200.         return PLUGIN_HANDLED;
  201.     }
  202.     else
  203.     {
  204.         new menu = menu_create("\yBaseBuilder [CT] Bolt \w[By: N*Joy^^`]", "fomenuct_handler");
  205.  
  206.         menu_additem(menu, "+50 HP [20 pont]", "", 0); // case 0
  207.         menu_additem(menu, "Gyorsasag [15 pont]", "", 0); // case 1
  208.         menu_additem(menu, "Kisebb gravitacio [20 pont]", "", 0); // case 2
  209.         menu_additem(menu, "Orok tolteny [120 pont]", "", 0); // case 3
  210.         menu_additem(menu, "\rArany M4A1 [120 pont]", "", 0); // case 4
  211.         menu_additem(menu, "\rArany AK47 [120 pont]", "", 0); // case 5
  212.         menu_additem(menu, "Minigun [65 pont]", "", 0); // case 6
  213.         menu_additem(menu, "CT magozo [45 pont]", "", 0); // case 7
  214.         menu_additem(menu, "T magozo [45 pont]", "", 0); // case 8
  215.  
  216.         menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  217.  
  218.         menu_display(id, menu, 0);
  219.  
  220.     }
  221.     return PLUGIN_HANDLED;
  222. }
  223. public fomenut_handler(id, menu, item)
  224. {
  225.     if(item == MENU_EXIT)
  226.     {
  227.         menu_cancel(id);
  228.         return PLUGIN_HANDLED;
  229.     }
  230.  
  231.     new command[6], name[64], access, callback;
  232.  
  233.     menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  234.  
  235.     switch(item)
  236.     {
  237.         case 0: {
  238.             if(pont[id] >= 20)
  239.             {
  240.                 if(hasznalta[id] < get_pcvar_num(g_lehetmeg))
  241.                 {
  242.                     hasznalta[id]++
  243.                     set_user_health(id, get_user_health(id)+1000)
  244.                     pont[id] -= 20
  245.                     ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  246.                     fomenu(id)
  247.                 }
  248.                 else
  249.                 {
  250.                     ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Csak %dx hasznalhatod ezt a menupontot!",get_pcvar_num(g_lehetmeg))
  251.                 }
  252.                 fomenu(id)
  253.             }
  254.             else
  255.             {
  256.                 ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  257.             }
  258.             fomenu(id)
  259.         }
  260.         case 1: {
  261.             if(pont[id] >= 20)
  262.             {
  263.                 set_user_gravity(id, 0.5)
  264.                 gravitacio[id] = true
  265.                 pont[id] -= 20
  266.                 ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  267.                 fomenu(id)
  268.             }
  269.             else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  270.         }
  271.         case 2: {
  272.             if(pont[id] >= 20)
  273.             {
  274.                 set_user_maxspeed(id, 550.0)
  275.                 sebesseg[id] = true
  276.                 pont[id] -= 15
  277.                 ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  278.                 fomenu(id)
  279.             }
  280.             else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  281.         }
  282.  
  283.     }
  284.  
  285.     menu_destroy(menu);
  286.  
  287.     return PLUGIN_HANDLED;
  288. }
  289. public fomenuct_handler(id, menu, item)
  290. {
  291.     if(item == MENU_EXIT)
  292.     {
  293.         menu_cancel(id);
  294.         return PLUGIN_HANDLED;
  295.     }
  296.  
  297.     new command[6], name[64], access, callback;
  298.  
  299.     menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  300.  
  301.     switch(item)
  302.     {
  303.         case 0: {
  304.             if(pont[id] >= 20)
  305.             {
  306.                 set_user_health(id, get_user_health(id)+50)
  307.                 pont[id] -= 20
  308.                 ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  309.                 fomenu(id)
  310.             }
  311.             else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  312.         }
  313.         case 1: {
  314.             if(pont[id] >= 15)
  315.             {
  316.                 set_user_maxspeed(id, 700.0)
  317.                 sebesseg[id] = true
  318.                 pont[id] -= 15
  319.                 ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  320.                 fomenu(id)
  321.             }
  322.             else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  323.         }
  324.         case 2: {
  325.             if(pont[id] >= 20)
  326.             {
  327.                 set_user_gravity(id, 0.5)
  328.                 gravitacio[id] = true
  329.                 pont[id] -= 20
  330.                 ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  331.                 fomenu(id)
  332.             }
  333.             else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  334.         }
  335.         case 3: {
  336.             if(pont[id] >= 120)
  337.             {
  338.                 orokloszer[id] = true
  339.                 pont[id] -= 120
  340.                 ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  341.                 fomenu(id)
  342.             }
  343.             else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  344.         }
  345.         case 4: {
  346.             if(pont[id] >= 120)
  347.             {
  348.                 pont[id] -= 120
  349.                 give_item(id, "weapon_m4a1")
  350.                 cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  351.                 aranym4[id] = true
  352.                 ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  353.                 fomenu(id)
  354.             }
  355.             else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  356.         }
  357.         case 5: {
  358.             if(pont[id] >= 120)
  359.             {
  360.                 give_item(id, "weapon_ak47")
  361.                 cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  362.                 aranyak[id] = true
  363.                 pont[id] -= 120
  364.                 ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  365.                 fomenu(id)
  366.             }
  367.             else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  368.         }
  369.         case 6:{
  370.             if(pont[id] >= 65)
  371.             {
  372.                 give_item(id,"weapon_m249")
  373.                 cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
  374.                 pont[id] -= 65
  375.                 ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  376.                 fomenu(id)
  377.             }
  378.             else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  379.         }
  380.         case 7: {
  381.             if(pont[id] >= 45)
  382.             {
  383.                 give_item(id, "weapon_g3sg1")
  384.                 cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 90)
  385.                 pont[id] -= 45
  386.                 ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  387.                 fomenu(id)
  388.             }
  389.             else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^n Sajnos nincs eleg pontod")
  390.         }
  391.         case 8: {
  392.             if(pont[id] >= 45)
  393.             {
  394.                 give_item(id, "weapon_sg550")
  395.                 cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90)
  396.                 pont[id] -= 45
  397.                 ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sikeres vasarlas!")
  398.                 fomenu(id)
  399.             }
  400.             else ColorChat(id, GREEN, "[Bolt]^1 Sajnos nincs eleg pontod")
  401.         }
  402.     }
  403.  
  404.     menu_destroy(menu);
  405.  
  406.     return PLUGIN_HANDLED;
  407. }
  408. //Modellek
  409. public Event_CurWeapon(id)
  410. {
  411.     new weap = get_user_weapon(id)
  412.     if(weap == CSW_AK47 && aranyak[id] == true)
  413.     {
  414.         entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/redak.mdl")
  415.         entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_aranyak.mdl")
  416.     }
  417.     else if(weap == CSW_M4A1 && aranym4[id] == true)
  418.     {
  419.         entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/redm4.mdl")
  420.         entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_aranym4.mdl")   
  421.     }
  422.     if(orokloszer[id] == true)
  423.     {
  424.         fm_cs_set_weapon_ammo( get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem) , g_MaxClipAmmo[ weap ] )
  425.     }
  426. }
  427. //sebz�s
  428. public PlayerHurt( victim,inflictor,attacker,Float:damage, DamageBits )
  429. {
  430.     new weap = get_user_weapon(attacker)
  431.     if(weap == CSW_AK47 && aranyak[attacker] == true || weap == CSW_M4A1 && aranym4[attacker] == true)
  432.     {
  433.         SetHamParamFloat(4, damage * 2.0);
  434.     }  
  435.     return HAM_IGNORED;
  436. }  
  437. //Nvault, ment�s
  438. public mentes(id)
  439. {
  440.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  441.  
  442.     format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  443.     format(vaultdata,255,"%d", pont[id])
  444.  
  445.     nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  446.     return PLUGIN_CONTINUE
  447. }
  448. public betoltes(id)
  449. {
  450.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  451.  
  452.     format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  453.  
  454.     nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  455.  
  456.     pont[id] = str_to_num(vaultdata)
  457.     return PLUGIN_CONTINUE;
  458. }
  459. public client_disconnect(id)
  460. {
  461.     mentes(id);
  462.     remove_task(id);
  463.     pont[id] = 0;
  464.     orokloszer[id] = false
  465.     sebesseg[id] = false
  466.     gravitacio[id] = false
  467.     aranym4[id] = false
  468.     aranyak[id] = false
  469.     hasznalta[id] = 0
  470. }
  471.  
  472. public client_connect(id)
  473. {
  474.     get_user_name(id, name[id], 31)
  475.     betoltes(id);
  476. }
  477. public kuldesmenu(id)
  478. {
  479.         new menu = menu_create("\y[Pont Kuldes]", "kuldes_handler");
  480.         new players[32], pnum, tempid;
  481.         new szName[32], szTempid[10];
  482.         get_players(players, pnum);
  483.         for( new i; i<pnum; i++ )
  484.         {
  485.             tempid = players[i];
  486.             {
  487.                 get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName));
  488.                 num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid));
  489.                 menu_additem(menu, szName, szTempid, 0);
  490.             }
  491.             menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  492.             menu_display(id, menu, 0);
  493.     }
  494.  
  495. }
  496. public kuldes_handler(id, menu, item)
  497. {
  498.     if( item == MENU_EXIT )
  499.     {
  500.         menu_destroy(menu);
  501.         return PLUGIN_HANDLED;
  502.     }
  503.     new data[6], szName[64];
  504.     new access, callback;
  505.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  506.     x_tempid = str_to_num(data);
  507.     client_cmd(id, "messagemode MENNYISEG");
  508.     menu_destroy(menu);
  509.     return PLUGIN_HANDLED;
  510. }
  511. public ponts(id)
  512. {        
  513.     new uzenet[121];
  514.     new kuldoneve[32], tempname[32]
  515.     read_args(uzenet, charsmax(uzenet))
  516.     remove_quotes(uzenet)
  517.     get_user_name(id, kuldoneve, 31)
  518.     get_user_name(x_tempid, tempname, 31)
  519.  
  520.     pont[x_tempid] += str_to_num(uzenet)
  521.     ColorChat(0, GREEN, "[Pontrendszer] ^3%s ^1adott ^4%d ^1pontot ^3%s^1-nek!", kuldoneve,str_to_num(uzenet),tempname)
  522.  
  523. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bolt csapat csere
HozzászólásElküldve: 2016.07.08. 18:44 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.06.01. 21:49
Hozzászólások: 234
Megköszönt másnak: 29 alkalommal
Megköszönték neki: 17 alkalommal
ezt a részt át írod
  1. if (team == CS_TEAM_T)

erre
  1. if (team == CS_TEAM_CT)

_________________
*pbT# Knife Hamarosan.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bolt csapat csere
HozzászólásElküldve: 2016.07.08. 23:35 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.03. 12:19
Hozzászólások: 81
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Pista. írta:
ezt a részt át írod
  1. if (team == CS_TEAM_T)

erre
  1. if (team == CS_TEAM_CT)


Az rendben van,csak nem találtam meg eddig,de már megoldódott a probléma!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 76 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole