hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 09:10



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 456 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 455 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2016.07.16. 21:26 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2016.06.20. 10:23
Hozzászólások: 489
Megköszönt másnak: 47 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
Sziasztok! Írtam egy plugint, így halgat, Alap_Skin_Modell! Szóval az a baj hogy nem fut a szerver tőle, azaz hoston nem indul el a szerver, de házilag még nem próbáltam! itt a forrás:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <fun>
  7.  
  8.  
  9. new PLUGIN[] = "Sima Player Modell"
  10. new VERSION[] = "1.0"
  11. new AUTHOR[] = "Adrian"
  12.  
  13. new PREFIX[] = "DWSS"
  14.  
  15. new Temp[192]
  16.  
  17. public plugin_init()
  18. {
  19.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  20.     //*EVENT*// Hamarosna***
  21.    
  22.     //*PARANCSOK*//
  23.     register_clcmd("say /skin", "dwss_menu_nyit");
  24.     register_clcmd("say_team /skin", "dwss_menu_nyit");
  25.     register_clcmd("chooseteam", "csapat_valtas");
  26.     register_clcmd("say", "chat");
  27.    
  28.     //*CVAROK*//
  29.     register_cvar("dwss_alap", "1"); //Plugin BE/KI kapcsolása
  30.    
  31.     //*EGYEB*//
  32.     set_task(120.0, "hirdetes", 0, "", 0, "b", 0)
  33.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "jatekos_spawn", 1)
  34. }
  35. public plugin_precache()
  36. {
  37.     //*KINÉZETEK*//
  38.     precache_model("models/player/dwss_alap_skinek/lany_skin_te/lany_skin_te.mdl");
  39.     precache_model("models/player/dwss_alap_skinek/fiu_skin_te/fiu_skin_te.mdl");
  40.     precache_model("models/player/dwss_alap_skinek/telapo_te/telapo_te.mdl");
  41.     precache_model("models/player/dwss_alap_skinek/lany_skin_ct/lany_skin_ct.mdl");
  42.     precache_model("models/player/dwss_alap_skinek/fiu_skin_ct/fiu_skin_ct.mdl");
  43.     precache_model("models/player/dwss_alap_skinek/telapo_ct/telapo_ct.mdl");
  44. }
  45. public csapat_valtas(id)
  46. {
  47.     cs_reset_user_model(id)
  48. }
  49. public dwss_menu_nyit(id)
  50. {
  51.         new menu = menu_create("\w[\dD\yW\dS\yS] \d|  \wFĹ‘ MenĂĽ^n\y", "dwss_menu_handler")
  52.        
  53.         menu_additem(menu, "KinĂ©zet Választás", "1")
  54.        
  55.         menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  56.         menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza")
  57.         menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább")
  58.         menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "KilĂ©pĂ©s")
  59.         menu_display(id, menu, 0)
  60.     }
  61. public dwss_menu_handler(id, menu, item)
  62. {
  63.     if(item == MENU_EXIT)
  64.     {
  65.         menu_destroy(menu)
  66.         return PLUGIN_HANDLED;
  67.     }
  68.    
  69.     new data[6], szName[64];
  70.     new access, callback;
  71.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  72.     new key = str_to_num(data);
  73.    
  74.     switch(key)
  75.     {
  76.         case 0:
  77.         {
  78.             kinezet_valasztas_menu(id)
  79.         }
  80.     }
  81.     return PLUGIN_HANDLED;
  82. }
  83. public kinezet_valasztas_menu(id)
  84. {
  85.     new menu = menu_create("\w[\dD\yW\dS\yS] \d|  \wKINÉZETEK", "kinezet_valasztas_menu_handler")
  86.    
  87.     menu_additem(menu, "Lany Skin \r[T]", "0")
  88.     menu_additem(menu, "Delija \r[T]", "1")
  89.     menu_additem(menu, "Telapo \r[T]", "2")
  90.     menu_additem(menu, "Lany Skin \r[CT]", "3")
  91.     menu_additem(menu, "Grobar \r[CT]", "4")
  92.     menu_additem(menu, "Telapo \r[CT]", "5")
  93.    
  94.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  95.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza")
  96.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább")
  97.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "KilĂ©pĂ©s")
  98.     menu_display(id, menu, 0)
  99. }
  100. public kinezet_valasztas_menu_handler(id, menu, item)
  101. {
  102.     if(item == MENU_EXIT)
  103.     {
  104.         menu_destroy(menu)
  105.         return PLUGIN_HANDLED;
  106.     }
  107.    
  108.     new data[6], szName[64];
  109.     new access, callback;
  110.     new CsTeams:csapat = cs_get_user_team(id)
  111.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  112.     new key = str_to_num(data);
  113.    
  114.     switch(key)
  115.     {
  116.         case 0:
  117.         {
  118.             if(csapat == CS_TEAM_T)
  119.             {
  120.                 cs_set_user_model(id, "ironman");
  121.                 ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sikeresen kiválasztottad a ^3lany skin ^1kinĂ©zetet!", PREFIX);
  122.             }
  123.             else
  124.             {
  125.                 ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sajnálom, nem tudod kiválasztani a ^3Lany ^1skint, mert nem vagy ^3Terrorista^1!", PREFIX);
  126.             }
  127.         }
  128.         case 1:
  129.         {
  130.             if(csapat == CS_TEAM_T)
  131.             {
  132.                 cs_set_user_model(id, "spiderman");
  133.                 ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sikeresen kiválasztottad a ^3Delija ^1kinĂ©zetet!", PREFIX);
  134.             }
  135.             else
  136.             {
  137.                 ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sajnálom, nem tudod kiválasztani a ^3Delija ^1skint, mert nem vagy ^3Terrorista^1!", PREFIX);
  138.             }
  139.         }
  140.         case 2:
  141.         {
  142.             if(csapat == CS_TEAM_T)
  143.             {
  144.                 cs_set_user_model(id, "assasin");
  145.                 ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3Telapo ^1kinĂ©zetet!", PREFIX);
  146.             }
  147.             else
  148.             {
  149.                 ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sajnálom, nem tudod kiválasztani az ^3Telapo ^1skint, mert nem vagy ^3Terrorista^1!", PREFIX);
  150.             }
  151.         }
  152.         case 3:
  153.         {
  154.             if(csapat == CS_TEAM_CT)
  155.             {
  156.                 cs_set_user_model(id, "james_bond");
  157.                 ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sikeresen kiválasztottad a ^3Lany ^1kinĂ©zetet!", PREFIX);
  158.             }
  159.             else
  160.             {
  161.                 ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sajnálom, nem tudod kiválasztani a ^3Lany ^1skint, mert nem vagy ^3Anti-Terrorista^1!", PREFIX);
  162.             }
  163.         }
  164.         case 4:
  165.         {
  166.             if(csapat == CS_TEAM_CT)
  167.             {
  168.                 cs_set_user_model(id, "batman");
  169.                 ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sikeresen kiválasztottad a ^3Grobar ^1kinĂ©zetet!", PREFIX);
  170.             }
  171.             else
  172.             {
  173.                 ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sajnálom, nem tudod kiválasztani a ^3Grobar ^1skint, mert nem vagy ^3Anti-Terrorista^1!", PREFIX);
  174.             }
  175.         }
  176.         case 5:
  177.         {
  178.             if(csapat == CS_TEAM_CT)
  179.             {
  180.                 cs_set_user_model(id, "barack_obama");
  181.                 ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sikeresen kiválasztottad a ^3Telapo ^1kinĂ©zetet!", PREFIX);
  182.             }
  183.             else
  184.             {
  185.                 ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sajnálom, nem tudod kiválasztani a ^3Telapo ^1skint, mert nem vagy ^3Anti-Terrorista^1!", PREFIX);
  186.             }
  187.         }
  188.     }
  189.     dwss_menu_nyit(id)
  190.     return PLUGIN_HANDLED;
  191. }
  192. public client_putinserver(id)
  193. {
  194.     set_task(3.0, "udvozlo_uzenet", id)
  195. }
  196. public client_disconnect(id)
  197. {
  198.     set_task(1.0, "kilepo_uzenet", id)
  199. }
  200. public hirdetes(id)
  201. {
  202.     if(get_cvar_num("dwss_alap") == 1)
  203.     {
  204.         ChatColor(id, "^4[%s] ^1Ha ^3szeretned ^1változtatni a(z) ^4kinezeti ^1skined akkor ^4/skin", PREFIX)
  205.     }
  206. }
  207. public jatekos_spawn(id)
  208. {
  209.     if(!is_user_alive(id))
  210.     {
  211.         return PLUGIN_HANDLED;
  212. }
  213.     {
  214.         give_item(id, "weapon_hegrenade")
  215.         give_item(id, "weapon_flashbang")
  216.         give_item(id, "weapon_flashbang")
  217.         give_item(id, "item_assaultsuit")
  218.     }
  219.     {
  220.         set_user_health(id, get_user_health(id) + get_cvar_num("hp_adas"))
  221.     }
  222.     return PLUGIN_HANDLED;
  223. }
  224. public uzenet_kuldes(color[])
  225. {
  226.     new teamName[10]
  227.     for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  228.     {
  229.         get_user_team (player, teamName, 9)
  230.         elkuldes(player, Temp)
  231.         teamf (player, color)
  232.         teamf(player, teamName)
  233.     }
  234. }
  235. public teamf(player, team[])
  236. {
  237.     message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  238.     write_byte(player)
  239.     write_string(team)
  240.     message_end()
  241. }
  242. public elkuldes(player, Temp[])
  243. {
  244.    
  245.     message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  246.     write_byte( player )
  247.     write_string( Temp )
  248.     message_end()
  249.    
  250. }
  251. stock ChatColor(const id, const szMessage[], any:...)
  252. {
  253.     static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg
  254.     vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3)
  255.    
  256.     if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText")
  257.    
  258.     if(id)
  259.     {
  260.         if(!is_user_connected(id)) return
  261.         players[0] = id
  262.         pnum = 1
  263.     }
  264.     else get_players(players, pnum, "c")
  265.    
  266.     for(new i; i < pnum; i++)
  267.     {
  268.         message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i])
  269.         write_byte(players[i])
  270.         write_string(szMsg)
  271.         message_end()
  272.     }
  273. }

Ha találtok benne hibát akkor bocsi, kezdő vagyok ebben, ja és ha kell a modellek, akkor azt is feltöltöm!

_________________
BfS* #Team ~Global Offensive IP: 217.144.54.193:27148

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.07.16. 21:32 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.27. 17:55
Hozzászólások: 349
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
adriansr14 írta:
Sziasztok! Írtam egy plugint, így halgat, Alap_Skin_Modell! Szóval az a baj hogy nem fut a szerver tőle, azaz hoston nem indul el a szerver, de házilag még nem próbáltam! itt a forrás:
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <fun>
  7.  
  8.  
  9. new PLUGIN[] = "Sima Player Modell"
  10. new VERSION[] = "1.0"
  11. new AUTHOR[] = "Adrian"
  12.  
  13. new PREFIX[] = "DWSS"
  14.  
  15. new Temp[192]
  16.  
  17. public plugin_init()
  18. {
  19.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  20.     //*EVENT*// Hamarosna***
  21.    
  22.     //*PARANCSOK*//
  23.     register_clcmd("say /skin", "dwss_menu_nyit");
  24.     register_clcmd("say_team /skin", "dwss_menu_nyit");
  25.     register_clcmd("chooseteam", "csapat_valtas");
  26.     register_clcmd("say", "chat");
  27.    
  28.     //*CVAROK*//
  29.     register_cvar("dwss_alap", "1"); //Plugin BE/KI kapcsolása
  30.    
  31.     //*EGYEB*//
  32.     set_task(120.0, "hirdetes", 0, "", 0, "b", 0)
  33.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "jatekos_spawn", 1)
  34. }
  35. public plugin_precache()
  36. {
  37.     //*KINÉZETEK*//
  38.     precache_model("models/player/dwss_alap_skinek/lany_skin_te/lany_skin_te.mdl");
  39.     precache_model("models/player/dwss_alap_skinek/fiu_skin_te/fiu_skin_te.mdl");
  40.     precache_model("models/player/dwss_alap_skinek/telapo_te/telapo_te.mdl");
  41.     precache_model("models/player/dwss_alap_skinek/lany_skin_ct/lany_skin_ct.mdl");
  42.     precache_model("models/player/dwss_alap_skinek/fiu_skin_ct/fiu_skin_ct.mdl");
  43.     precache_model("models/player/dwss_alap_skinek/telapo_ct/telapo_ct.mdl");
  44. }
  45. public csapat_valtas(id)
  46. {
  47.     cs_reset_user_model(id)
  48. }
  49. public dwss_menu_nyit(id)
  50. {
  51.         new menu = menu_create("\w[\dD\yW\dS\yS] \d|  \wFĹ‘ MenĂĽ^n\y", "dwss_menu_handler")
  52.        
  53.         menu_additem(menu, "KinĂ©zet Választás", "1")
  54.        
  55.         menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  56.         menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza")
  57.         menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább")
  58.         menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "KilĂ©pĂ©s")
  59.         menu_display(id, menu, 0)
  60.     }
  61. public dwss_menu_handler(id, menu, item)
  62. {
  63.     if(item == MENU_EXIT)
  64.     {
  65.         menu_destroy(menu)
  66.         return PLUGIN_HANDLED;
  67.     }
  68.    
  69.     new data[6], szName[64];
  70.     new access, callback;
  71.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  72.     new key = str_to_num(data);
  73.    
  74.     switch(key)
  75.     {
  76.         case 0:
  77.         {
  78.             kinezet_valasztas_menu(id)
  79.         }
  80.     }
  81.     return PLUGIN_HANDLED;
  82. }
  83. public kinezet_valasztas_menu(id)
  84. {
  85.     new menu = menu_create("\w[\dD\yW\dS\yS] \d|  \wKINÉZETEK", "kinezet_valasztas_menu_handler")
  86.    
  87.     menu_additem(menu, "Lany Skin \r[T]", "0")
  88.     menu_additem(menu, "Delija \r[T]", "1")
  89.     menu_additem(menu, "Telapo \r[T]", "2")
  90.     menu_additem(menu, "Lany Skin \r[CT]", "3")
  91.     menu_additem(menu, "Grobar \r[CT]", "4")
  92.     menu_additem(menu, "Telapo \r[CT]", "5")
  93.    
  94.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  95.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza")
  96.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább")
  97.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "KilĂ©pĂ©s")
  98.     menu_display(id, menu, 0)
  99. }
  100. public kinezet_valasztas_menu_handler(id, menu, item)
  101. {
  102.     if(item == MENU_EXIT)
  103.     {
  104.         menu_destroy(menu)
  105.         return PLUGIN_HANDLED;
  106.     }
  107.    
  108.     new data[6], szName[64];
  109.     new access, callback;
  110.     new CsTeams:csapat = cs_get_user_team(id)
  111.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  112.     new key = str_to_num(data);
  113.    
  114.     switch(key)
  115.     {
  116.         case 0:
  117.         {
  118.             if(csapat == CS_TEAM_T)
  119.             {
  120.                 cs_set_user_model(id, "ironman");
  121.                 ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sikeresen kiválasztottad a ^3lany skin ^1kinĂ©zetet!", PREFIX);
  122.             }
  123.             else
  124.             {
  125.                 ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sajnálom, nem tudod kiválasztani a ^3Lany ^1skint, mert nem vagy ^3Terrorista^1!", PREFIX);
  126.             }
  127.         }
  128.         case 1:
  129.         {
  130.             if(csapat == CS_TEAM_T)
  131.             {
  132.                 cs_set_user_model(id, "spiderman");
  133.                 ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sikeresen kiválasztottad a ^3Delija ^1kinĂ©zetet!", PREFIX);
  134.             }
  135.             else
  136.             {
  137.                 ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sajnálom, nem tudod kiválasztani a ^3Delija ^1skint, mert nem vagy ^3Terrorista^1!", PREFIX);
  138.             }
  139.         }
  140.         case 2:
  141.         {
  142.             if(csapat == CS_TEAM_T)
  143.             {
  144.                 cs_set_user_model(id, "assasin");
  145.                 ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sikeresen kiválasztottad az ^3Telapo ^1kinĂ©zetet!", PREFIX);
  146.             }
  147.             else
  148.             {
  149.                 ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sajnálom, nem tudod kiválasztani az ^3Telapo ^1skint, mert nem vagy ^3Terrorista^1!", PREFIX);
  150.             }
  151.         }
  152.         case 3:
  153.         {
  154.             if(csapat == CS_TEAM_CT)
  155.             {
  156.                 cs_set_user_model(id, "james_bond");
  157.                 ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sikeresen kiválasztottad a ^3Lany ^1kinĂ©zetet!", PREFIX);
  158.             }
  159.             else
  160.             {
  161.                 ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sajnálom, nem tudod kiválasztani a ^3Lany ^1skint, mert nem vagy ^3Anti-Terrorista^1!", PREFIX);
  162.             }
  163.         }
  164.         case 4:
  165.         {
  166.             if(csapat == CS_TEAM_CT)
  167.             {
  168.                 cs_set_user_model(id, "batman");
  169.                 ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sikeresen kiválasztottad a ^3Grobar ^1kinĂ©zetet!", PREFIX);
  170.             }
  171.             else
  172.             {
  173.                 ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sajnálom, nem tudod kiválasztani a ^3Grobar ^1skint, mert nem vagy ^3Anti-Terrorista^1!", PREFIX);
  174.             }
  175.         }
  176.         case 5:
  177.         {
  178.             if(csapat == CS_TEAM_CT)
  179.             {
  180.                 cs_set_user_model(id, "barack_obama");
  181.                 ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sikeresen kiválasztottad a ^3Telapo ^1kinĂ©zetet!", PREFIX);
  182.             }
  183.             else
  184.             {
  185.                 ChatColor(id, "^4[%s] ^1Sajnálom, nem tudod kiválasztani a ^3Telapo ^1skint, mert nem vagy ^3Anti-Terrorista^1!", PREFIX);
  186.             }
  187.         }
  188.     }
  189.     dwss_menu_nyit(id)
  190.     return PLUGIN_HANDLED;
  191. }
  192. public client_putinserver(id)
  193. {
  194.     set_task(3.0, "udvozlo_uzenet", id)
  195. }
  196. public client_disconnect(id)
  197. {
  198.     set_task(1.0, "kilepo_uzenet", id)
  199. }
  200. public hirdetes(id)
  201. {
  202.     if(get_cvar_num("dwss_alap") == 1)
  203.     {
  204.         ChatColor(id, "^4[%s] ^1Ha ^3szeretned ^1változtatni a(z) ^4kinezeti ^1skined akkor ^4/skin", PREFIX)
  205.     }
  206. }
  207. public jatekos_spawn(id)
  208. {
  209.     if(!is_user_alive(id))
  210.     {
  211.         return PLUGIN_HANDLED;
  212. }
  213.     {
  214.         give_item(id, "weapon_hegrenade")
  215.         give_item(id, "weapon_flashbang")
  216.         give_item(id, "weapon_flashbang")
  217.         give_item(id, "item_assaultsuit")
  218.     }
  219.     {
  220.         set_user_health(id, get_user_health(id) + get_cvar_num("hp_adas"))
  221.     }
  222.     return PLUGIN_HANDLED;
  223. }
  224. public uzenet_kuldes(color[])
  225. {
  226.     new teamName[10]
  227.     for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  228.     {
  229.         get_user_team (player, teamName, 9)
  230.         elkuldes(player, Temp)
  231.         teamf (player, color)
  232.         teamf(player, teamName)
  233.     }
  234. }
  235. public teamf(player, team[])
  236. {
  237.     message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  238.     write_byte(player)
  239.     write_string(team)
  240.     message_end()
  241. }
  242. public elkuldes(player, Temp[])
  243. {
  244.    
  245.     message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  246.     write_byte( player )
  247.     write_string( Temp )
  248.     message_end()
  249.    
  250. }
  251. stock ChatColor(const id, const szMessage[], any:...)
  252. {
  253.     static pnum, players[32], szMsg[190], IdMsg
  254.     vformat(szMsg, charsmax(szMsg), szMessage, 3)
  255.    
  256.     if(!IdMsg) IdMsg = get_user_msgid("SayText")
  257.    
  258.     if(id)
  259.     {
  260.         if(!is_user_connected(id)) return
  261.         players[0] = id
  262.         pnum = 1
  263.     }
  264.     else get_players(players, pnum, "c")
  265.    
  266.     for(new i; i < pnum; i++)
  267.     {
  268.         message_begin(MSG_ONE, IdMsg, .player = players[i])
  269.         write_byte(players[i])
  270.         write_string(szMsg)
  271.         message_end()
  272.     }
  273. }

Ha találtok benne hibát akkor bocsi, kezdő vagyok ebben, ja és ha kell a modellek, akkor azt is feltöltöm!



Akarod mondani, hogy a VIP pluginomból copyztad?! :'D
Legalább a "jó" forráskódot copyzd.. (második oldalon HSZ-ben).
Amúgy ha fordítóval lefordul, akkor valamelyik modell miatt nem indul a szervered. (Crashel)
Nézd át, hogy bent van-e a szerveredben minden modell, és hogy jó néven van-e bent.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.07.16. 22:40 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2016.06.20. 10:23
Hozzászólások: 489
Megköszönt másnak: 47 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
Copyzva lett, mert nem tudtam sehogy lekerdezni, ezert vannak ott azokn a nevek, pl batman stb, de ez mind kulson lesz, mert átfogom irno sql-s re mert le fogok menteni a skint es nem kell mindig majd be irni hogy, /skin! Na szoval a modellek mind bent vannak, lehet azert mert van egy T-modelles is?

_________________
BfS* #Team ~Global Offensive IP: 217.144.54.193:27148

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.07.16. 23:08 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.27. 17:55
Hozzászólások: 349
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
Kapnod kell a szerver log-ba róla információt, hogy mi is a hiba.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.07.17. 09:42 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2016.06.20. 10:23
Hozzászólások: 489
Megköszönt másnak: 47 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
Szerver log-ot még nem is néztem :D

_________________
BfS* #Team ~Global Offensive IP: 217.144.54.193:27148

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.07.17. 13:17 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.27. 17:55
Hozzászólások: 349
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 57 alkalommal
adriansr14 írta:
Szerver log-ot még nem is néztem :D


Azzal kellene ilyenkor kezdeni, hogy tudd hol lesz a hiba. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.07.17. 18:58 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2016.06.20. 10:23
Hozzászólások: 489
Megköszönt másnak: 47 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
Ki javitottam, es most meg nem engedi h be irja xd. /skin es nem adja be a menut, hogyis van ez? Vagy valami bug?

_________________
BfS* #Team ~Global Offensive IP: 217.144.54.193:27148

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.07.17. 19:22 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2016.05.12. 06:36
Hozzászólások: 49
gyorsan megkerestem neked:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <zombieplague>

new SayText, g_maxplayers, g_class[33], g_speed[33]

/* Настройка текста */
#define ZP_PREFIX         "!g[ZP]"            // (ex. "[ZP] Text")
#define ZP_CHOOSE         "!yTe a !t[%s] nevu emberi fajt valasztottad!"   // (ex. "[ZP] You choose [Gerrard]")
#define ZP_NOT_ADMIN      "!yYou have no access."   // (ex. "[ZP] You have no access.")

#define PLUGIN_NAME         "[ZP] Human Classes (1.0)"
#define PLUGIN_VERSION      "1.0 - 29.08.2014"
#define PLUGIN_AUTHOR      "TERKECOREJZ"

enum
{
   CLASS_GERRARD,
   CLASS_DAVIDBLACK,
   CLASS_ARA,
   CLASS_SPADE,
   CLASS_YURI2,
   CLASS_ALICE2,
   CLASS_GUNSMITH,
   CLASS_CHOIJIYOON2,
   CLASS_NULL
}

/* Флаг , чтобы взять "Spade" или "Choi Ji Yoon Limited" */
#define ADMIN_FLAG         ADMIN_LEVEL_A

/* Названия классов */
#define HUMAN_GERRARD      "Gerrard"
#define HUMAN_DAVIDBLACK   "David Black"
#define HUMAN_ARA         "Asia Red Army"
#define HUMAN_SPADE         "Spade"
#define HUMAN_YURI2         "Yuri Limited"
#define HUMAN_ALICE2      "Alice Limited"
#define HUMAN_GUNSMITH      "Gunsmith"
#define HUMAN_CHOIJIYOON2   "Choi Ji Yoon Limited"

public plugin_init() {
   register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
   register_clcmd("say /hc", "open_menu")
   register_event("HLTV", "Event_RoundNew", "a", "1=0", "2=0")
   RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
   RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn_post", 1)
   register_menucmd(register_menuid("Menu Classes"), 1023, "menu_handler")
   SayText = get_user_msgid("SayText") ;}

public zp_user_humanized_post(id) open_menu(id)

public Spawn_post(id){     
    if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id) && !zp_get_user_zombie(id) && !zp_get_user_survivor(id) && zp_has_round_started()){ 
        open_menu(id) 
        return PLUGIN_HANDLED;}   
    return PLUGIN_HANDLED;}
   
/* Прикеш моделей */
public plugin_precache(){
   engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "models/player/gerrard/gerrard.mdl")
   engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "models/player/davidblack/davidblack.mdl")
   engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "models/player/jra/jra.mdl")
   engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "models/player/spade/spade.mdl")
   engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "models/player/yuri2/yuri2.mdl")
   engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "models/player/alice2/alice2.mdl")
   engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "models/player/gunsmith/gunsmith.mdl")
   engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "models/player/choijiyoon2/choijiyoon2.mdl");}
   
public client_connect(id)
   if(is_user_connected(id))
      g_class[id] = CLASS_GERRARD
   
public open_menu(id) {
   new menu[512], len, keys = MENU_KEY_0
   len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\wValassz \yember fajtat!^n^n")
   len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\yFerfi \wfajok:^n")
   len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\r1. \w%s\w^n", HUMAN_GERRARD)
   keys += MENU_KEY_1
   len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\r2. \w%s\w^n", HUMAN_DAVIDBLACK)
   keys += MENU_KEY_2
   len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\r3. \w%s\w^n", HUMAN_ARA)
   keys += MENU_KEY_3
   if(get_user_flags(id) & ADMIN_FLAG){
      len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\r4. \w%s \d- \y[DAMAGE x1.1] \d- \r[VIP]\w\^n", HUMAN_SPADE)
      keys += MENU_KEY_4
   } else {
      len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\r4. \d%s - \y[DAMAGE x1.1] \d- \r[VIP]\w\^n", HUMAN_SPADE)
      keys += MENU_KEY_4;}
   len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "^n^n\yNoi \wfajok:^n")
   len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\r5. \w%s^n", HUMAN_YURI2)
   keys += MENU_KEY_5
   len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\r6. \w%s^n", HUMAN_ALICE2)
   keys += MENU_KEY_6
   len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\r7. \w%s^n", HUMAN_GUNSMITH)
   keys += MENU_KEY_7
   if(get_user_flags(id) & ADMIN_FLAG){
      len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\r8. \w%s \d- \y[JUMP x1.1] \d- \r[VIP]\w^n", HUMAN_CHOIJIYOON2)
      keys += MENU_KEY_8
   } else {
      len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "\r8. \d%s - \y[JUMP x1.1] \d- \r[VIP]\w^n", HUMAN_CHOIJIYOON2)
      keys += MENU_KEY_8;}
   len += formatex(menu[len], charsmax(menu) - len, "^n\r0. \wKilepes a menubol!", id, "ZB3_MENU_EXIT")
   if (pev_valid(id) == 2) set_pdata_int(id, 205, 0, 5)
   show_menu(id, keys, menu, -1, "Menu Classes")
   return PLUGIN_HANDLED;}


public menu_handler(id, key){
   if(!is_user_alive(id))
      return;
   switch (key) {
      case 0: classGerrard(id)
      case 1: classDavid(id)
      case 2: classAra(id)
      case 3: classSpade(id)
      case 4: classYuri2(id)
      case 5: classAlice2(id)
      case 6: classGunsmith(id)
      case 7: classChoiJiYoon2(id);}
   return;}
   
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
   if (victim != attacker && is_user_connected(attacker))
      if(g_class[attacker] == CLASS_SPADE)
         SetHamParamFloat(4, damage * 1.1)
         
public fw_CS_Player_ResetMaxSpeed(id) {
   if(!is_user_alive(id) || !g_speed[id]) return HAM_IGNORED;
   return HAM_SUPERCEDE;}
   
public Event_RoundNew()
   for(new id = 1; id <= g_maxplayers; id++)
      g_class[id] = CLASS_NULL

public classGerrard(id){
   g_class[id] = CLASS_GERRARD
   print_col_chat(id, "%s %s", ZP_PREFIX, ZP_CHOOSE, HUMAN_GERRARD)
   zp_override_user_model(id, "gerrard");}
   
public classDavid(id){
   g_class[id] = CLASS_DAVIDBLACK
   print_col_chat(id, "%s %s", ZP_PREFIX, ZP_CHOOSE, HUMAN_DAVIDBLACK)
   zp_override_user_model(id, "davidblack");}
   
public classAra(id){
   g_class[id] = CLASS_ARA
   print_col_chat(id, "%s %s", ZP_PREFIX, ZP_CHOOSE, HUMAN_ARA)
   zp_override_user_model(id, "jra");}
   
public classSpade(id){
   if(get_user_flags(id) & ADMIN_FLAG){
      g_class[id] = CLASS_SPADE
      zp_override_user_model(id, "spade")
      print_col_chat(id, "%s %s", ZP_PREFIX, ZP_CHOOSE, HUMAN_SPADE)
   } else {
      open_menu(id)
      print_col_chat(id, "%s %s", ZP_PREFIX, ZP_NOT_ADMIN);} }
   
public classYuri2(id){
   g_class[id] = CLASS_YURI2
   print_col_chat(id, "%s %s", ZP_PREFIX, ZP_CHOOSE, HUMAN_YURI2)
   zp_override_user_model(id, "yuri2");}
   
public classAlice2(id){
   g_class[id] = CLASS_ALICE2
   print_col_chat(id, "%s %s", ZP_PREFIX, ZP_CHOOSE, HUMAN_ALICE2)
   zp_override_user_model(id, "alice2");}
   
public classGunsmith(id){
   g_class[id] = CLASS_GUNSMITH
   print_col_chat(id, "%s %s", ZP_PREFIX, ZP_CHOOSE, HUMAN_GUNSMITH)
   zp_override_user_model(id, "gunsmith");}
   
public classChoiJiYoon2(id){
   if(get_user_flags(id) & ADMIN_FLAG){
      g_class[id] = CLASS_CHOIJIYOON2
      zp_override_user_model(id, "choijiyoon2")
      set_user_gravity(id, 0.9)
      print_col_chat(id, "%s %s", ZP_PREFIX, ZP_CHOOSE, HUMAN_CHOIJIYOON2)
   } else {
      open_menu(id)
      print_col_chat(id, "%s %s", ZP_PREFIX, ZP_NOT_ADMIN);} }
   
stock print_col_chat(const id, const input[], any:...){   
    new count = 1, players[32];   
    static msg[191];   
    vformat(msg, 190, input, 3);   
    replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
    replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
    replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
    if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");{   
        for ( new i = 0; i < count; i++ )    {   
            if ( is_user_connected(players[i]) )    {   
                message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SayText, _, players[i]);   
                write_byte(players[i]);   
                write_string(msg);   
                message_end();} } } }



persze ez zombiera volt, de átalakítani nem nagy kunszt meg átírni pár dolgot, viszont egy csapatlekérdezés még elférne benne.
amit én valahogy így képzelek el:
Kód:
   if( is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
   {
   if(cs_get_user_team == CS_TEAM_T)
   {
   //párszkin
   }
   elseif(cs_get_user_team == CS_TEAM_CT)
   {
   //megint pár szkin
   }
   }
   else client_print(id, print_chat, "Nem tudsz modellt valasztani!")


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.07.18. 17:43 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2016.06.20. 10:23
Hozzászólások: 489
Megköszönt másnak: 47 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
Köszi

_________________
BfS* #Team ~Global Offensive IP: 217.144.54.193:27148

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2016.07.18. 17:48 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2016.05.12. 06:36
Hozzászólások: 49
szívesen :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 169 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole