hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 08:14



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 510 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 508 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü bugg
HozzászólásElküldve: 2016.07.18. 12:50 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.04.02. 20:24
Hozzászólások: 86
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Sziasztok valaki megmondaná hogy,hogyan is tudnám kijavítani?
Ha elkezdődik a kör és én kiválasztok 1 ak-47et a fegyvermenüből,és ha én azt a kört túlélem, ugye meg lesz az akm-de viszont pl most már wpt veszek,akkor viszont AWP-m meg AK-47em is lesz.És ezt így tovább addig amíg nem lesz meg minden fegyverem.Ezt lehet valahogy orvosolni?

  1. switch(cs_get_user_team(id))
  2.     {
  3.         case CS_TEAM_T:
  4.         {
  5.             if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
  6.             {
  7.                 strip_user_weapons(id)
  8.                 give_item(id, "weapon_c4")
  9.                 cs_set_user_plant(id,1,1)
  10.             }
  11.             else
  12.             {
  13.             }
  14.         }
  15.         case CS_TEAM_CT:
  16.         {  
  17.             cs_set_user_defuse(id, 1);
  18.         }
  19.     }
  20. fegyver[id] = 1    
  21. kisfegyverek(id)
  22. give_item(id, "weapon_m4a1")
  23. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  24. give_item(id, "weapon_flashbang")
  25. give_item(id, "item_assaultsuit");
  26. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,200)
  27. }
  28. case 2:
  29. {
  30. fegyver[id] = 2    
  31. kisfegyverek(id)
  32. give_item(id, "weapon_ak47")
  33. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  34. give_item(id, "weapon_flashbang")
  35. give_item(id, "item_assaultsuit");
  36. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,200)
  37. }
  38. case 3:
  39. {
  40. fegyver[id] = 3
  41. kisfegyverek(id)
  42. give_item(id, "weapon_awp")
  43. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  44. give_item(id, "weapon_flashbang")
  45. give_item(id, "item_assaultsuit");
  46. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,100)
  47. }
  48. case 4:
  49. {
  50. fegyver[id] = 4    
  51. kisfegyverek(id)
  52. give_item(id, "weapon_famas")
  53. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  54. give_item(id, "weapon_flashbang")
  55. give_item(id, "item_assaultsuit");
  56. cs_set_user_bpammo(id,CSW_FAMAS,200)
  57. }
  58. case 5:
  59. {
  60. fegyver[id] = 5    
  61. kisfegyverek(id)
  62. give_item(id, "weapon_mp5navy")
  63. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  64. give_item(id, "weapon_flashbang")
  65. give_item(id, "item_assaultsuit");
  66. cs_set_user_bpammo(id,CSW_MP5NAVY,200)
  67. }
  68. case 6:
  69. {
  70. fegyver[id] = 6
  71. kisfegyverek(id)
  72. give_item(id, "weapon_p90")
  73. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  74. give_item(id, "weapon_flashbang")
  75. give_item(id, "item_assaultsuit");
  76. cs_set_user_bpammo(id,CSW_P90,200)
  77. }
  78. case 7:
  79. {
  80. fegyver[id] = 7
  81. kisfegyverek(id)
  82. give_item(id, "weapon_scout")
  83. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  84. give_item(id, "weapon_flashbang")
  85. give_item(id, "item_assaultsuit");
  86. cs_set_user_bpammo(id,CSW_SCOUT,200)
  87. }
  88. case 8:
  89. {
  90. fegyver[id] = 8
  91. kisfegyverek(id)
  92. give_item(id, "weapon_m3")
  93. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  94. give_item(id, "weapon_flashbang")
  95. give_item(id, "item_assaultsuit");
  96. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M3,200)
  97. }
  98. }
  99. }
  100. case 'y':
  101. {
  102. switch(key)
  103. {
  104. case 1:
  105. {
  106. kisfegyver[id] = 1
  107. give_item(id, "weapon_knife")  
  108. give_item(id, "weapon_deagle")
  109. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,50)
  110. }
  111. case 2:
  112. {
  113. kisfegyver[id] = 2
  114. give_item(id, "weapon_knife")  
  115. give_item(id, "weapon_usp")
  116. cs_set_user_bpammo(id,CSW_USP,50)
  117. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü bugg
HozzászólásElküldve: 2016.07.18. 21:52 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2016.05.12. 06:36
Hozzászólások: 49
pl kör végén törölteted a fegyverét :O :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü bugg
HozzászólásElküldve: 2016.07.18. 22:05 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.04.02. 20:24
Hozzászólások: 86
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
És akkor minden kör végén töröltessem az egész bandának?Hát ennek értelme nagyon nincs :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü bugg
HozzászólásElküldve: 2016.07.18. 22:20 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2016.05.12. 06:36
Hozzászólások: 49
eldobatod oszt csá :) van ilyen plugin, hogy kör végén eldobja a fegyókat és csak kés marad :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü bugg
HozzászólásElküldve: 2016.07.18. 22:57 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.04.02. 20:24
Hozzászólások: 86
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Hát ezzel sokra nem mentem :D,legalább valami link? :D vagy valami más segítség ?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü bugg
HozzászólásElküldve: 2016.07.18. 23:04 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.25. 22:15
Hozzászólások: 159
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Tessék ez kell neked: Minden fegyver eldobása halálkor


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü bugg
HozzászólásElküldve: 2016.07.18. 23:14 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.04.02. 20:24
Hozzászólások: 86
Megköszönt másnak: 24 alkalommal
Elolvastad rendesen hogy mit írtam?Ha kiválasztok 1 uspt a fegyvermenüből,és túlélem a kört,aztán meg 1 deaglet választok ki-akkor meg lesz mind2.Lesz 1 uspm is meg 1 deaglem is.Ezért kértem hogy valaki orvosolja létszives a .sma-t amit kíírtam


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 159 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole