hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
v_model, p_model (fegyver, gránát, ..) https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=25600 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | Ni[T]r0 [2016.07.20. 10:07 ] |
Hozzászólás témája: | v_model, p_model (fegyver, gránát, ..) |
Sziasztok! I. Valaki tudna nekem segíteni, abban, hogy hogyan lehet 'p_' modelleket adni a játékosnak? Vagyis amikor fegyvert vált akkor egy másik játékos aki nézi, az is láthassa és ahhoz 'p_' modell cserére van szükségem ![]() II. Hogyha én gránátot skint szeretnék lecserélni, akkor miket kell lecserélni, ahhoz hogy amikor eldobja a gránátot, akkor is a lecserélt skin maradjon meg? ![]() + hogyha 'p_' esetleg 'w_' modelleket cserélek le, akkor azt is a fegyverváltáshoz kell írjam? Ott kell megkapja? Előre is köszönöm a válaszokat! ![]() |
Szerző: | regener [2016.07.22. 20:20 ] |
Hozzászólás témája: | Re: v_model, p_model (fegyver, gránát, ..) |
A p_ modelleket külön ellenőrzi a szerver az mp_consistency 1 miatt, ha átírod 0-ra akkor nem fogja. v_ <- a játékos belsőnézete <<<< ez kell hogy a játékos a kezében lássa az új skint w_ <- a "world" nézet <<<< ez kell hogy az eldobott fegyver/gránát is módosuljon p_ <- a játékos külsőnézete <<<< ez felesleges szerintem, mások kezében cseréli le a fegyvert |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |