hlmod.hu
https://hlmod.hu/

v_model, p_model (fegyver, gránát, ..)
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=25600
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Ni[T]r0 [2016.07.20. 10:07 ]
Hozzászólás témája:  v_model, p_model (fegyver, gránát, ..)

Sziasztok!
I.
Valaki tudna nekem segíteni, abban, hogy hogyan lehet 'p_' modelleket adni a játékosnak? Vagyis amikor fegyvert vált akkor egy másik játékos aki nézi, az is láthassa és ahhoz 'p_' modell cserére van szükségem :)

II.
Hogyha én gránátot skint szeretnék lecserélni, akkor miket kell lecserélni, ahhoz hogy amikor eldobja a gránátot, akkor is a lecserélt skin maradjon meg? :o

+ hogyha 'p_' esetleg 'w_' modelleket cserélek le, akkor azt is a fegyverváltáshoz kell írjam? Ott kell megkapja?

Előre is köszönöm a válaszokat! :D

Szerző:  regener [2016.07.22. 20:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: v_model, p_model (fegyver, gránát, ..)

A p_ modelleket külön ellenőrzi a szerver az mp_consistency 1 miatt, ha átírod 0-ra akkor nem fogja.


v_ <- a játékos belsőnézete <<<< ez kell hogy a játékos a kezében lássa az új skint
w_ <- a "world" nézet <<<< ez kell hogy az eldobott fegyver/gránát is módosuljon
p_ <- a játékos külsőnézete <<<< ez felesleges szerintem, mások kezében cseréli le a fegyvert

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/