hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Támadó Fegyver
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=25623
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Ni[T]r0 [2016.07.21. 17:57 ]
Hozzászólás témája:  Támadó Fegyver

Sziasztok!
Hogy tudom én lekérni a támadó fegyvert? Amivel ölt?

Szerző:  regener [2016.07.22. 20:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: Támadó Fegyver

Majd ha akar valaki akkor válaszol, attól hogy itt játszod az áldozatot nem kapsz előbb választ, sőt.



De egy kis gúgül csodákra képest, még testrészeket is lekérhetsz ha akarsz:
  1. public func_Ham_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:fDamage, bitDamage)
  2. {
  3.     new iWeaponUsed = get_user_weapon( inflictor ,_,_)
  4.  
  5.     if( iWeaponUsed == CSW_KNIFE )
  6.         return PLUGIN_CONTINUE
  7.     switch( get_user_weapon( inflictor ,_,_) )
  8.     {
  9.         //Pistols and primary weapons with little to no recoil
  10.         case CSW_AWP,CSW_G3SG1,CSW_SG550,CSW_SCOUT,CSW_GLOCK18,CSW_DEAGLE,CSW_P228,CSW_ELITE,CSW_FIVESEVEN,CSW_USP:  
  11.         {
  12.             // Your code goes here...
  13.         }
  14.         default:   
  15.         {
  16.             //All other weapons
  17.         }
  18.     }
  19.  
  20.     new iGun
  21.     new iHitzone
  22.     get_user_attacker( victim , iGun , iHitzone )
  23.     switch( iHitzone )
  24.     {
  25.         case HIT_HEAD:  // headshot
  26.         {
  27.            
  28.         }
  29.         case HIT_LEFTARM, HIT_STOMACH, HIT_CHEST, HIT_RIGHTARM:   //felsőtest és karok
  30.         {
  31.            
  32.         }
  33.         case HIT_LEFTLEG, HIT_RIGHTLEG:  //lábak
  34.         {
  35.            
  36.         }
  37.     }
  38. }


Idézet:
4. Rendszeresen nem kapok válaszokat a kérdéseimre, pedig azért kérdezek, mert szükségem lenne azokra a válaszokra, sőt szükségem lenne, arra, hogy megtudjam oldani azt amit éppen kérdezek.

A felrakott kérdéseidből csak 1-re nem kaptál választ. (v_ és p_ modellek)

[profil]Pista.[/profil] Az offolásod is értelmetlen, a "Remélem érthető voltam."-on meg mindenki felvett egy másik pelenkát.

Szerző:  Ni[T]r0 [2016.07.23. 10:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: Támadó Fegyver

Köszönöm. :)
Ezt a halál eventen kívül kell használnom úgy-e? :o
Úgy szeretném megoldani, hogyha pl. ak-val öl akk ak pontot kapjon, ha m4-el akk m4 pontot. Ez mind szép és jó, csak hogyha eldobja a gránátot azonnal visszavált primary weapon-ra és így olyan pontot kap, ami éppen a primary weapon.
Ezért is gondoltam, hogy ezt támadó fegyverrel lehetne megoldani..

Szerző:  regener [2016.07.24. 00:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: Támadó Fegyver

A fenti a halál eventen kívül kell, viszont így már, hogy pontosabb a leírás, neked a haláleventes jobb megoldás lenne.

Egy példa plugin, a mentést meg a többit képzeld hozzá, azok gondolom megvannak:
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. new fejlovesek[33], ak47olesek[33], m4a1olesek[33], kesolesek[33], granatolesek[33]
  4.  
  5. public plugin_init()
  6. {
  7.     register_event("DeathMsg", "eDeathMsg", "a", "1>0")
  8. }
  9.  
  10. public eDeathMsg()
  11. {
  12.     new attacker = read_data(1) // Támadó, ID-ként használható
  13.     new victim = read_data(2) // Áldozat, ID-ként használható
  14.     new headshot = read_data(3) // Fejlövés volt vagy sem (ha igen akkor 1-et ad értéknek)
  15.     new weapon[16]
  16.     read_data( 4, weapon, 15 ) // Maga a fegyver lekérdezése
  17.    
  18.     if(attacker == 0 || 32 < attacker )
  19.         return PLUGIN_HANDLED
  20.     if(!is_user_bot(attacker) || !is_user_connected(attacker)) // Bot-e, illetve lement-e a szerverről
  21.         return PLUGIN_HANDLED
  22.     if(attacker == victim) // Magát ölte meg
  23.         return PLUGIN_HANDLED
  24.  
  25.     if(headshot)
  26.     {
  27.         fejlovesek[attacker]++
  28.     }
  29.     else if(equali(weapon, "ak47"))
  30.     {
  31.         ak47olesek[attacker]++
  32.     }
  33.     else if(equali(weapon, "m4a1"))
  34.     {
  35.         m4a1olesek[attacker]++
  36.     }
  37.     else if(equali(weapon, "knife"))
  38.     {
  39.         kesolesek[attacker]++
  40.     }
  41.     else if(equali(weapon, "grenade"))
  42.     {
  43.         granatolesek[attacker]++
  44.     }
  45.  
  46.     return PLUGIN_CONTINUE
  47. }

Szerző:  Ni[T]r0 [2016.07.27. 09:37 ]
Hozzászólás témája:  Re: Támadó Fegyver

regener írta:
A fenti a halál eventen kívül kell, viszont így már, hogy pontosabb a leírás, neked a haláleventes jobb megoldás lenne.

Egy példa plugin, a mentést meg a többit képzeld hozzá, azok gondolom megvannak:
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. new fejlovesek[33], ak47olesek[33], m4a1olesek[33], kesolesek[33], granatolesek[33]
  4.  
  5. public plugin_init()
  6. {
  7.     register_event("DeathMsg", "eDeathMsg", "a", "1>0")
  8. }
  9.  
  10. public eDeathMsg()
  11. {
  12.     new attacker = read_data(1) // Támadó, ID-ként használható
  13.     new victim = read_data(2) // Áldozat, ID-ként használható
  14.     new headshot = read_data(3) // Fejlövés volt vagy sem (ha igen akkor 1-et ad értéknek)
  15.     new weapon[16]
  16.     read_data( 4, weapon, 15 ) // Maga a fegyver lekérdezése
  17.    
  18.     if(attacker == 0 || 32 < attacker )
  19.         return PLUGIN_HANDLED
  20.     if(!is_user_bot(attacker) || !is_user_connected(attacker)) // Bot-e, illetve lement-e a szerverről
  21.         return PLUGIN_HANDLED
  22.     if(attacker == victim) // Magát ölte meg
  23.         return PLUGIN_HANDLED
  24.  
  25.     if(headshot)
  26.     {
  27.         fejlovesek[attacker]++
  28.     }
  29.     else if(equali(weapon, "ak47"))
  30.     {
  31.         ak47olesek[attacker]++
  32.     }
  33.     else if(equali(weapon, "m4a1"))
  34.     {
  35.         m4a1olesek[attacker]++
  36.     }
  37.     else if(equali(weapon, "knife"))
  38.     {
  39.         kesolesek[attacker]++
  40.     }
  41.     else if(equali(weapon, "grenade"))
  42.     {
  43.         granatolesek[attacker]++
  44.     }
  45.  
  46.     return PLUGIN_CONTINUE
  47. }


Megpróbáltam, nem működik :/
Most még az addot pontot sem adja be :(
  1. if(fejloves) {
  2.         new random_mennyiseg = random_num(3, 5)
  3.         if(equali(weapon, "knife")) {
  4.             k_pont[tamado] += random_mennyiseg
  5.             set_hudmessage(0, 191, 255, 0.41, 0.70, 0, 6.0, 12.0)
  6.             show_hudmessage(tamado, "** [+%d KĂ©s Pont] **", random_mennyiseg)
  7.         }
  8.         else if(equali(weapon, "deagle")) {
  9.             d_pont[tamado] += random_mennyiseg
  10.             set_hudmessage(0, 191, 255, 0.41, 0.70, 0, 6.0, 12.0)
  11.             show_hudmessage(tamado, "** [+%d Deagle Pont] **", random_mennyiseg)
  12.         }
  13.         else if(equali(weapon, "m4a1")) {
  14.             m_pont[tamado] += random_mennyiseg
  15.             set_hudmessage(0, 191, 255, 0.41, 0.70, 0, 6.0, 12.0)
  16.             show_hudmessage(tamado, "** [+%d M4a1 Pont] **", random_mennyiseg)
  17.         }
  18.         else if(equali(weapon, "ak47")) {
  19.             a_pont[tamado] += random_mennyiseg
  20.             set_hudmessage(0, 191, 255, 0.41, 0.70, 0, 6.0, 12.0)
  21.             show_hudmessage(tamado, "** [+%d Ak47 Pont] **", random_mennyiseg)
  22.         }
  23.         else if(equali(weapon, "awp")) {
  24.             aw_pont[tamado] += random_mennyiseg
  25.             set_hudmessage(0, 191, 255, 0.41, 0.70, 0, 6.0, 12.0)
  26.             show_hudmessage(tamado, "** [+%d Awp Pont] **", random_mennyiseg)
  27.         }
  28.     }
  29.     else {
  30.         new random_mennyiseg = random_num(1, 3)
  31.         if(equali(weapon, "knife")) {
  32.             k_pont[tamado] += random_mennyiseg
  33.             set_hudmessage(0, 191, 255, 0.41, 0.70, 0, 6.0, 12.0)
  34.             show_hudmessage(tamado, "[+%d KĂ©s Pont]", random_mennyiseg)
  35.         }
  36.         else if(equali(weapon, "deagle")) {
  37.             d_pont[tamado] += random_mennyiseg
  38.             set_hudmessage(0, 191, 255, 0.41, 0.70, 0, 6.0, 12.0)
  39.             show_hudmessage(tamado, "[+%d Deagle Pont]", random_mennyiseg)
  40.         }
  41.         else if(equali(weapon, "m4a1")) {
  42.             m_pont[tamado] += random_mennyiseg
  43.             set_hudmessage(0, 191, 255, 0.41, 0.70, 0, 6.0, 12.0)
  44.             show_hudmessage(tamado, "[+%d M4a1 Pont]", random_mennyiseg)
  45.         }
  46.         else if(equali(weapon, "ak47")) {
  47.             a_pont[tamado] += random_mennyiseg
  48.             set_hudmessage(0, 191, 255, 0.41, 0.70, 0, 6.0, 12.0)
  49.             show_hudmessage(tamado, "[+%d Ak47 Pont]", random_mennyiseg)
  50.         }
  51.         else if(equali(weapon, "awp")) {
  52.             aw_pont[tamado] += random_mennyiseg
  53.             set_hudmessage(0, 191, 255, 0.41, 0.70, 0, 6.0, 12.0)
  54.             show_hudmessage(tamado, "[+%d Awp Pont]", random_mennyiseg)
  55.         }
  56.     }

Szerző:  LyreBro [2016.07.27. 10:42 ]
Hozzászólás témája:  Re: Támadó Fegyver

  1. public halal() {
  2. new a = read_data(1)
  3.  
  4. if(a ==read_data(2))return
  5.  
  6. if(get_user_weapon(a) == CSW_AK46) {
  7. oles[a]++
  8. }
  9. }

Így is lehet

Szerző:  Ni[T]r0 [2016.07.27. 12:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: Támadó Fegyver

LyreBro írta:
  1. public halal() {
  2. new a = read_data(1)
  3.  
  4. if(a ==read_data(2))return
  5.  
  6. if(get_user_weapon(a) == CSW_AK46) {
  7. oles[a]++
  8. }
  9. }

Így is lehet


Ez szép és jó, de így, hogyha eldobja a gránátot és azzal öl, akkor a "get_user_weapon" érvényesül, és az eldobás után a primary weapon-ra vált vissza, így arra adja majd a pontot .. :/

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/