Offline |
 |
 |
Csatlakozott:2016.05.28. 18:14 Hozzászólások:34 Megköszönték neki: 1 alkalommal
|
regener írta: A fenti a halál eventen kívül kell, viszont így már, hogy pontosabb a leírás, neked a haláleventes jobb megoldás lenne. Egy példa plugin, a mentést meg a többit képzeld hozzá, azok gondolom megvannak: #include <amxmodx> new fejlovesek[33], ak47olesek[33], m4a1olesek[33], kesolesek[33], granatolesek[33] public plugin_init() { register_event("DeathMsg", "eDeathMsg", "a", "1>0") } public eDeathMsg() { new attacker = read_data(1) // Támadó, ID-ként használható new victim = read_data(2) // Áldozat, ID-ként használható new headshot = read_data(3) // Fejlövés volt vagy sem (ha igen akkor 1-et ad értéknek) new weapon[16] read_data( 4, weapon, 15 ) // Maga a fegyver lekérdezése if(attacker == 0 || 32 < attacker ) return PLUGIN_HANDLED if(!is_user_bot(attacker) || !is_user_connected(attacker)) // Bot-e, illetve lement-e a szerverről return PLUGIN_HANDLED if(attacker == victim) // Magát ölte meg return PLUGIN_HANDLED if(headshot) { fejlovesek[attacker]++ } else if(equali(weapon, "ak47")) { ak47olesek[attacker]++ } else if(equali(weapon, "m4a1")) { m4a1olesek[attacker]++ } else if(equali(weapon, "knife")) { kesolesek[attacker]++ } else if(equali(weapon, "grenade")) { granatolesek[attacker]++ } return PLUGIN_CONTINUE }
Megpróbáltam, nem működik :/ Most még az addot pontot sem adja be  if(fejloves) { new random_mennyiseg = random_num(3, 5) if(equali(weapon, "knife")) { k_pont[tamado] += random_mennyiseg set_hudmessage(0, 191, 255, 0.41, 0.70, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(tamado, "** [+%d KĂ©s Pont] **", random_mennyiseg) } else if(equali(weapon, "deagle")) { d_pont[tamado] += random_mennyiseg set_hudmessage(0, 191, 255, 0.41, 0.70, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(tamado, "** [+%d Deagle Pont] **", random_mennyiseg) } else if(equali(weapon, "m4a1")) { m_pont[tamado] += random_mennyiseg set_hudmessage(0, 191, 255, 0.41, 0.70, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(tamado, "** [+%d M4a1 Pont] **", random_mennyiseg) } else if(equali(weapon, "ak47")) { a_pont[tamado] += random_mennyiseg set_hudmessage(0, 191, 255, 0.41, 0.70, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(tamado, "** [+%d Ak47 Pont] **", random_mennyiseg) } else if(equali(weapon, "awp")) { aw_pont[tamado] += random_mennyiseg set_hudmessage(0, 191, 255, 0.41, 0.70, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(tamado, "** [+%d Awp Pont] **", random_mennyiseg) } } else { new random_mennyiseg = random_num(1, 3) if(equali(weapon, "knife")) { k_pont[tamado] += random_mennyiseg set_hudmessage(0, 191, 255, 0.41, 0.70, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(tamado, "[+%d KĂ©s Pont]", random_mennyiseg) } else if(equali(weapon, "deagle")) { d_pont[tamado] += random_mennyiseg set_hudmessage(0, 191, 255, 0.41, 0.70, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(tamado, "[+%d Deagle Pont]", random_mennyiseg) } else if(equali(weapon, "m4a1")) { m_pont[tamado] += random_mennyiseg set_hudmessage(0, 191, 255, 0.41, 0.70, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(tamado, "[+%d M4a1 Pont]", random_mennyiseg) } else if(equali(weapon, "ak47")) { a_pont[tamado] += random_mennyiseg set_hudmessage(0, 191, 255, 0.41, 0.70, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(tamado, "[+%d Ak47 Pont]", random_mennyiseg) } else if(equali(weapon, "awp")) { aw_pont[tamado] += random_mennyiseg set_hudmessage(0, 191, 255, 0.41, 0.70, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(tamado, "[+%d Awp Pont]", random_mennyiseg) } }
|
|