hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 06:24



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 449 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 449 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Támadó Fegyver
HozzászólásElküldve: 2016.07.21. 17:57 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.05.28. 18:14
Hozzászólások: 34
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok!
Hogy tudom én lekérni a támadó fegyvert? Amivel ölt?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Támadó Fegyver
HozzászólásElküldve: 2016.07.22. 20:12 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Majd ha akar valaki akkor válaszol, attól hogy itt játszod az áldozatot nem kapsz előbb választ, sőt.



De egy kis gúgül csodákra képest, még testrészeket is lekérhetsz ha akarsz:
  1. public func_Ham_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:fDamage, bitDamage)
  2. {
  3.     new iWeaponUsed = get_user_weapon( inflictor ,_,_)
  4.  
  5.     if( iWeaponUsed == CSW_KNIFE )
  6.         return PLUGIN_CONTINUE
  7.     switch( get_user_weapon( inflictor ,_,_) )
  8.     {
  9.         //Pistols and primary weapons with little to no recoil
  10.         case CSW_AWP,CSW_G3SG1,CSW_SG550,CSW_SCOUT,CSW_GLOCK18,CSW_DEAGLE,CSW_P228,CSW_ELITE,CSW_FIVESEVEN,CSW_USP:  
  11.         {
  12.             // Your code goes here...
  13.         }
  14.         default:   
  15.         {
  16.             //All other weapons
  17.         }
  18.     }
  19.  
  20.     new iGun
  21.     new iHitzone
  22.     get_user_attacker( victim , iGun , iHitzone )
  23.     switch( iHitzone )
  24.     {
  25.         case HIT_HEAD:  // headshot
  26.         {
  27.            
  28.         }
  29.         case HIT_LEFTARM, HIT_STOMACH, HIT_CHEST, HIT_RIGHTARM:   //felsőtest és karok
  30.         {
  31.            
  32.         }
  33.         case HIT_LEFTLEG, HIT_RIGHTLEG:  //lábak
  34.         {
  35.            
  36.         }
  37.     }
  38. }


Idézet:
4. Rendszeresen nem kapok válaszokat a kérdéseimre, pedig azért kérdezek, mert szükségem lenne azokra a válaszokra, sőt szükségem lenne, arra, hogy megtudjam oldani azt amit éppen kérdezek.

A felrakott kérdéseidből csak 1-re nem kaptál választ. (v_ és p_ modellek)

[profil]Pista.[/profil] Az offolásod is értelmetlen, a "Remélem érthető voltam."-on meg mindenki felvett egy másik pelenkát.


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára regener 2016.07.22. 20:17-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Támadó Fegyver
HozzászólásElküldve: 2016.07.23. 10:53 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.05.28. 18:14
Hozzászólások: 34
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Köszönöm. :)
Ezt a halál eventen kívül kell használnom úgy-e? :o
Úgy szeretném megoldani, hogyha pl. ak-val öl akk ak pontot kapjon, ha m4-el akk m4 pontot. Ez mind szép és jó, csak hogyha eldobja a gránátot azonnal visszavált primary weapon-ra és így olyan pontot kap, ami éppen a primary weapon.
Ezért is gondoltam, hogy ezt támadó fegyverrel lehetne megoldani..


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Támadó Fegyver
HozzászólásElküldve: 2016.07.24. 00:00 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
A fenti a halál eventen kívül kell, viszont így már, hogy pontosabb a leírás, neked a haláleventes jobb megoldás lenne.

Egy példa plugin, a mentést meg a többit képzeld hozzá, azok gondolom megvannak:
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. new fejlovesek[33], ak47olesek[33], m4a1olesek[33], kesolesek[33], granatolesek[33]
  4.  
  5. public plugin_init()
  6. {
  7.     register_event("DeathMsg", "eDeathMsg", "a", "1>0")
  8. }
  9.  
  10. public eDeathMsg()
  11. {
  12.     new attacker = read_data(1) // Támadó, ID-ként használható
  13.     new victim = read_data(2) // Áldozat, ID-ként használható
  14.     new headshot = read_data(3) // Fejlövés volt vagy sem (ha igen akkor 1-et ad értéknek)
  15.     new weapon[16]
  16.     read_data( 4, weapon, 15 ) // Maga a fegyver lekérdezése
  17.    
  18.     if(attacker == 0 || 32 < attacker )
  19.         return PLUGIN_HANDLED
  20.     if(!is_user_bot(attacker) || !is_user_connected(attacker)) // Bot-e, illetve lement-e a szerverről
  21.         return PLUGIN_HANDLED
  22.     if(attacker == victim) // Magát ölte meg
  23.         return PLUGIN_HANDLED
  24.  
  25.     if(headshot)
  26.     {
  27.         fejlovesek[attacker]++
  28.     }
  29.     else if(equali(weapon, "ak47"))
  30.     {
  31.         ak47olesek[attacker]++
  32.     }
  33.     else if(equali(weapon, "m4a1"))
  34.     {
  35.         m4a1olesek[attacker]++
  36.     }
  37.     else if(equali(weapon, "knife"))
  38.     {
  39.         kesolesek[attacker]++
  40.     }
  41.     else if(equali(weapon, "grenade"))
  42.     {
  43.         granatolesek[attacker]++
  44.     }
  45.  
  46.     return PLUGIN_CONTINUE
  47. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Támadó Fegyver
HozzászólásElküldve: 2016.07.27. 09:37 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.05.28. 18:14
Hozzászólások: 34
Megköszönték neki: 1 alkalommal
regener írta:
A fenti a halál eventen kívül kell, viszont így már, hogy pontosabb a leírás, neked a haláleventes jobb megoldás lenne.

Egy példa plugin, a mentést meg a többit képzeld hozzá, azok gondolom megvannak:
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. new fejlovesek[33], ak47olesek[33], m4a1olesek[33], kesolesek[33], granatolesek[33]
  4.  
  5. public plugin_init()
  6. {
  7.     register_event("DeathMsg", "eDeathMsg", "a", "1>0")
  8. }
  9.  
  10. public eDeathMsg()
  11. {
  12.     new attacker = read_data(1) // Támadó, ID-ként használható
  13.     new victim = read_data(2) // Áldozat, ID-ként használható
  14.     new headshot = read_data(3) // Fejlövés volt vagy sem (ha igen akkor 1-et ad értéknek)
  15.     new weapon[16]
  16.     read_data( 4, weapon, 15 ) // Maga a fegyver lekérdezése
  17.    
  18.     if(attacker == 0 || 32 < attacker )
  19.         return PLUGIN_HANDLED
  20.     if(!is_user_bot(attacker) || !is_user_connected(attacker)) // Bot-e, illetve lement-e a szerverről
  21.         return PLUGIN_HANDLED
  22.     if(attacker == victim) // Magát ölte meg
  23.         return PLUGIN_HANDLED
  24.  
  25.     if(headshot)
  26.     {
  27.         fejlovesek[attacker]++
  28.     }
  29.     else if(equali(weapon, "ak47"))
  30.     {
  31.         ak47olesek[attacker]++
  32.     }
  33.     else if(equali(weapon, "m4a1"))
  34.     {
  35.         m4a1olesek[attacker]++
  36.     }
  37.     else if(equali(weapon, "knife"))
  38.     {
  39.         kesolesek[attacker]++
  40.     }
  41.     else if(equali(weapon, "grenade"))
  42.     {
  43.         granatolesek[attacker]++
  44.     }
  45.  
  46.     return PLUGIN_CONTINUE
  47. }


Megpróbáltam, nem működik :/
Most még az addot pontot sem adja be :(
  1. if(fejloves) {
  2.         new random_mennyiseg = random_num(3, 5)
  3.         if(equali(weapon, "knife")) {
  4.             k_pont[tamado] += random_mennyiseg
  5.             set_hudmessage(0, 191, 255, 0.41, 0.70, 0, 6.0, 12.0)
  6.             show_hudmessage(tamado, "** [+%d KĂ©s Pont] **", random_mennyiseg)
  7.         }
  8.         else if(equali(weapon, "deagle")) {
  9.             d_pont[tamado] += random_mennyiseg
  10.             set_hudmessage(0, 191, 255, 0.41, 0.70, 0, 6.0, 12.0)
  11.             show_hudmessage(tamado, "** [+%d Deagle Pont] **", random_mennyiseg)
  12.         }
  13.         else if(equali(weapon, "m4a1")) {
  14.             m_pont[tamado] += random_mennyiseg
  15.             set_hudmessage(0, 191, 255, 0.41, 0.70, 0, 6.0, 12.0)
  16.             show_hudmessage(tamado, "** [+%d M4a1 Pont] **", random_mennyiseg)
  17.         }
  18.         else if(equali(weapon, "ak47")) {
  19.             a_pont[tamado] += random_mennyiseg
  20.             set_hudmessage(0, 191, 255, 0.41, 0.70, 0, 6.0, 12.0)
  21.             show_hudmessage(tamado, "** [+%d Ak47 Pont] **", random_mennyiseg)
  22.         }
  23.         else if(equali(weapon, "awp")) {
  24.             aw_pont[tamado] += random_mennyiseg
  25.             set_hudmessage(0, 191, 255, 0.41, 0.70, 0, 6.0, 12.0)
  26.             show_hudmessage(tamado, "** [+%d Awp Pont] **", random_mennyiseg)
  27.         }
  28.     }
  29.     else {
  30.         new random_mennyiseg = random_num(1, 3)
  31.         if(equali(weapon, "knife")) {
  32.             k_pont[tamado] += random_mennyiseg
  33.             set_hudmessage(0, 191, 255, 0.41, 0.70, 0, 6.0, 12.0)
  34.             show_hudmessage(tamado, "[+%d KĂ©s Pont]", random_mennyiseg)
  35.         }
  36.         else if(equali(weapon, "deagle")) {
  37.             d_pont[tamado] += random_mennyiseg
  38.             set_hudmessage(0, 191, 255, 0.41, 0.70, 0, 6.0, 12.0)
  39.             show_hudmessage(tamado, "[+%d Deagle Pont]", random_mennyiseg)
  40.         }
  41.         else if(equali(weapon, "m4a1")) {
  42.             m_pont[tamado] += random_mennyiseg
  43.             set_hudmessage(0, 191, 255, 0.41, 0.70, 0, 6.0, 12.0)
  44.             show_hudmessage(tamado, "[+%d M4a1 Pont]", random_mennyiseg)
  45.         }
  46.         else if(equali(weapon, "ak47")) {
  47.             a_pont[tamado] += random_mennyiseg
  48.             set_hudmessage(0, 191, 255, 0.41, 0.70, 0, 6.0, 12.0)
  49.             show_hudmessage(tamado, "[+%d Ak47 Pont]", random_mennyiseg)
  50.         }
  51.         else if(equali(weapon, "awp")) {
  52.             aw_pont[tamado] += random_mennyiseg
  53.             set_hudmessage(0, 191, 255, 0.41, 0.70, 0, 6.0, 12.0)
  54.             show_hudmessage(tamado, "[+%d Awp Pont]", random_mennyiseg)
  55.         }
  56.     }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Támadó Fegyver
HozzászólásElküldve: 2016.07.27. 10:42 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.05.11. 23:09
Hozzászólások: 67
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
  1. public halal() {
  2. new a = read_data(1)
  3.  
  4. if(a ==read_data(2))return
  5.  
  6. if(get_user_weapon(a) == CSW_AK46) {
  7. oles[a]++
  8. }
  9. }

Így is lehet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Támadó Fegyver
HozzászólásElküldve: 2016.07.27. 12:09 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.05.28. 18:14
Hozzászólások: 34
Megköszönték neki: 1 alkalommal
LyreBro írta:
  1. public halal() {
  2. new a = read_data(1)
  3.  
  4. if(a ==read_data(2))return
  5.  
  6. if(get_user_weapon(a) == CSW_AK46) {
  7. oles[a]++
  8. }
  9. }

Így is lehet


Ez szép és jó, de így, hogyha eldobja a gránátot és azzal öl, akkor a "get_user_weapon" érvényesül, és az eldobás után a primary weapon-ra vált vissza, így arra adja majd a pontot .. :/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 156 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole