hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 16:04



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 424 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 422 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Lejátszás randomizálása
HozzászólásElküldve: 2016.07.27. 19:29 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.14. 14:30
Hozzászólások: 380
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Hali!
Azt szeretném kérdezni, hogyan lehetne kivitelezhető azt,hogy ne kill streak-re adjon le hangot.Mivel eddig úgy volt ,hogy 1. ölésnél játssza le az adott hangot 3.-nál játssza le az adott hangot és mindig ugyanazt,ahogy sorba van ,nos én ezt most randomizálni szeretném tehát nem kell kill streak minden 2. ölésnél az embernek más hangot játsszon le tehát ne sorba hanem teljesen random.

  1. // Hun Ultimate 2.0 by BroN` | WarHosting.hu
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4.  
  5. #define KNIFFMESSAGES 1
  6. #define LEVELS 7
  7. #define MESSAGESNOHP 4
  8. #define MESSAGESHP 4
  9.  
  10. new kills[33] = {0,...};
  11. new deaths[33] = {0,...};
  12. new alone_ann = 0
  13. new levels[7] = {1, 3, 4, 6, 8, 10, 12};
  14.  
  15. new stksounds[7][] = {
  16. "mnk/megmarad",
  17. "mnk/szoval_ilyen",
  18. "mnk/ezt_megkaptad",
  19. "mnk/ven_majom",
  20. "mnk/nem_a_fegyver",
  21. "mnk/most_biztos",
  22. "mnk/hajlektalan"};
  23.  
  24. new stkmessages[7][] = {
  25. "%s: Egy brutális állat!",
  26. "HALÁÁL! HALÁÁL! HALÁÁL!",
  27. "Vérző csirkék %s Az isten",
  28. "%s: Egy GYILKOLÓGÉP!",
  29. "%s: Elpusztíthatatlan!",
  30. "%s: AZ ARÉNA KIRÁLYA!",
  31. "VÉRFÜRDŐ!"};
  32.  
  33.  
  34. new kniffmessages[KNIFFMESSAGES][] = {
  35. "Ezt kapd el ne a náthát!"}
  36.  
  37. new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = {
  38. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Mostma'r minden rajtad mu'lik",
  39. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Reme'lem van na'lad e'letment'o' csomag",
  40. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Minden csapat ta'rsadat kinyirta'k, sok szerencse't",
  41. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Te vagy az u'tolso'"}
  42.  
  43. new messageshp[MESSAGESHP][] = {
  44. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Mostma'r minden rajtad mu'lik",
  45. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Reme'lem van na'lad e'letment'o' csomag",
  46. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Minden csapat ta'rsadat kinyirta'k, sok szerencse't",
  47. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Te vagy az u'tolso'"}
  48.  
  49. get_streak()
  50. {
  51.     new streak[3]
  52.     get_cvar_string("streak_mode",streak,2)
  53.     return read_flags(streak)
  54. }
  55.  
  56. public death_event(id)
  57. {
  58.     new streak = get_streak()
  59.  
  60.     if ((streak&1) || (streak&2))
  61.     {
  62.             new killer = read_data(1);
  63.             new victim = read_data(2);
  64.  
  65.             kills[killer] += 1;
  66.             kills[victim] = 0;
  67.             deaths[killer] = 0;
  68.             deaths[victim] += 1;
  69.  
  70.             for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  71.         {
  72.                 if (kills[killer] == levels[i])
  73.             {
  74.                      announce(killer, i);
  75.                      return PLUGIN_CONTINUE;
  76.             }
  77.         }
  78.     }
  79.     return PLUGIN_CONTINUE;
  80. }
  81.  
  82. announce(killer, level)
  83. {
  84.     new streak = get_streak()
  85.  
  86.     if (streak&1)
  87.     {
  88.             new name[32];
  89.  
  90.         get_user_name(killer, name, 32);
  91.         set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  92.         show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
  93.     }
  94.  
  95.     if (streak&2){
  96.             client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
  97.     }
  98. }
  99.  
  100. public reset_hud(id)
  101. {
  102.     new streak = get_streak()
  103.  
  104.     if (streak&1)
  105.     {
  106.  
  107.         if (kills[id] > levels[0])
  108.         {
  109.                 print_color(id,
  110.             "!t* Te !g%dx!t öltél sorozatban, így tovább!", kills[id]);
  111.  
  112.         }
  113.  
  114.         else if (deaths[id] > 1)
  115.         {
  116.             print_color(id,  
  117.             "!t* Te meghaltál !g%dx!t sorozatban, légy óvatosabb...", deaths[id]);
  118.         }
  119.     }
  120. }
  121.  
  122. public client_connect(id)
  123. {
  124.     new streak = get_streak()
  125.  
  126.     if ((streak&1) || (streak&2))
  127.     {
  128.         kills[id] = 0;
  129.         deaths[id] = 0;
  130.     }
  131. }
  132.  
  133. public knife_kill()
  134. {
  135.     new kniffmode[4]
  136.     get_cvar_string("kniff_mode",kniffmode,4)
  137.     new kniffmode_bit = read_flags(kniffmode)
  138.  
  139.     if (kniffmode_bit & 1)
  140.     {
  141.         new killer_id = read_data(1)
  142.         new victim_id = read_data(2)
  143.         new killer_name[33], victim_name[33]
  144.  
  145.         get_user_name(killer_id,killer_name,33)
  146.         get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  147.  
  148.  
  149.         set_hudmessage(255, 145, 0, -1.0, 0.23, 1, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  150.         show_hudmessage(0,kniffmessages[ random_num(0,KNIFFMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)
  151.     }
  152.  
  153.     if (kniffmode_bit & 2)
  154.     {
  155.         client_cmd(0,"spk mnk/ne_a_nathat")
  156.     }
  157. }
  158.  
  159.  
  160. public roundend_msg(id)
  161.  
  162.     alone_ann = 0
  163.  
  164. public death_msg(id)
  165. {
  166.  
  167.     new lmmode[8]
  168.     get_cvar_string("lastman_mode",lmmode,8)
  169.     new lmmode_bit = read_flags(lmmode)
  170.  
  171.     new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
  172.     get_players(players_ct,ict,"ae","CT")  
  173.     get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")  
  174.  
  175.     if (ict==1&&ite==1)
  176.     {
  177.         new name1[32], name2[32]
  178.         get_user_name(players_ct[0],name1,32)
  179.         get_user_name(players_t[0],name2,32)
  180.         set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  181.  
  182.         if (lmmode_bit & 1)
  183.         {
  184.             if (lmmode_bit & 2)
  185.             {
  186.                 show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
  187.             }
  188.  
  189.             else
  190.             {
  191.                 show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)
  192.             }
  193.  
  194.             if (lmmode_bit & 4)
  195.             {
  196.                 client_cmd(0,"spk misccc/maytheforce")
  197.             }
  198.         }
  199.     }
  200.     else
  201. {  
  202.     if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  203.     {
  204.         last=players_ct[0]
  205.         client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  206.     }
  207.  
  208.     else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  209.     {
  210.         last=players_t[0]
  211.         client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  212.     }
  213.  
  214.     else
  215.     {
  216.         return PLUGIN_CONTINUE
  217.     }
  218.     alone_ann = last
  219.     new name[32]  
  220.     get_user_name(last,name,32)
  221.  
  222.     if (lmmode_bit & 1)
  223.     {
  224.         set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  225.  
  226.         if (lmmode_bit & 2)
  227.         {
  228.             show_hudmessage(0,messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
  229.         }
  230.  
  231.         else
  232.         {
  233.             show_hudmessage(0,messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )
  234.         }
  235.     }
  236.  
  237.     if (lmmode_bit & 4)
  238.     {
  239.         client_cmd(last,"spk misccc/maytheforce")
  240.     }
  241. }
  242.     return PLUGIN_CONTINUE  
  243. }
  244.  
  245.  
  246. public hs()
  247. {
  248.     new hsmode[4]
  249.     get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4)
  250.     new hsmode_bit = read_flags(hsmode)
  251.  
  252.     if (hsmode_bit & 1)
  253.     {
  254.     new killer_id = read_data(1)
  255.     new victim_id = read_data(2)
  256.     new victim_name[33]
  257.  
  258.     get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  259.  
  260.     set_hudmessage(255, 145, 0, -1.0, 0.23, 1, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
  261.     show_hudmessage(killer_id,"::!FEJLÖVÉS!::",victim_name)
  262.     }
  263.  
  264.     if (hsmode_bit & 2)
  265.     {
  266.         client_cmd(0,"spk mnk/bumm_fejbe")
  267.     }
  268. }
  269.  
  270. public plugin_precache()
  271. {
  272.     precache_sound("mnk/ezt_megkaptad.wav")
  273.     precache_sound("mnk/szoval_ilyen.wav")
  274.     precache_sound("mnk/bumm_fejbe.wav")
  275.     precache_sound("mnk/ne_a_nathat.wav")
  276.     precache_sound("mnk/most_mar.wav")
  277.     precache_sound("mnk/megmarad.wav")
  278.     precache_sound("mnk/ven_majom.wav")
  279.     precache_sound("mnk/keszulj_fel.wav")
  280.     precache_sound("mnk/hajlektalan.wav")
  281.     precache_sound("mnk/nem_a_fegyver.wav")
  282.  
  283.     return PLUGIN_CONTINUE
  284. }
  285.  
  286.  
  287.  
  288. public plugin_init()
  289. {
  290.     register_plugin("Hungarian Ultimate Sounds","2.0","bron")
  291.     register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
  292.     register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
  293.     register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  294.     register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
  295.     register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
  296.     register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  297.     register_event("DeathMsg","death_msg","a")
  298.     register_cvar("lastman_mode","abc")
  299.     register_cvar("streak_mode","ab")
  300.     register_cvar("kniff_mode","ab")
  301.     register_cvar("hs_mode","ab")
  302.  
  303.     return PLUGIN_CONTINUE
  304. }
  305. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  306. {
  307.         new count = 1, players[32]
  308.         static msg[191]
  309.         vformat(msg, 190, input, 3)
  310.  
  311.         replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  312.         replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  313.         replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  314.  
  315.         if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  316.         {
  317.                 for (new i = 0; i < count; i++)
  318.                 {
  319.                         if (is_user_connected(players[i]))
  320.                         {
  321.                                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  322.                                 write_byte(players[i])
  323.                                 write_string(msg)
  324.                                 message_end()
  325.                         }
  326.                 }
  327.         }
  328.         return PLUGIN_HANDLED
  329. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Lejátszás randomizálása
HozzászólásElküldve: 2016.07.31. 11:46 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.05.28. 18:14
Hozzászólások: 34
Megköszönték neki: 1 alkalommal
voga955 írta:
Hali!
Azt szeretném kérdezni, hogyan lehetne kivitelezhető azt,hogy ne kill streak-re adjon le hangot.Mivel eddig úgy volt ,hogy 1. ölésnél játssza le az adott hangot 3.-nál játssza le az adott hangot és mindig ugyanazt,ahogy sorba van ,nos én ezt most randomizálni szeretném tehát nem kell kill streak minden 2. ölésnél az embernek más hangot játsszon le tehát ne sorba hanem teljesen random.

  1. // Hun Ultimate 2.0 by BroN` | WarHosting.hu
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4.  
  5. #define KNIFFMESSAGES 1
  6. #define LEVELS 7
  7. #define MESSAGESNOHP 4
  8. #define MESSAGESHP 4
  9.  
  10. new kills[33] = {0,...};
  11. new deaths[33] = {0,...};
  12. new alone_ann = 0
  13. new levels[7] = {1, 3, 4, 6, 8, 10, 12};
  14.  
  15. new stksounds[7][] = {
  16. "mnk/megmarad",
  17. "mnk/szoval_ilyen",
  18. "mnk/ezt_megkaptad",
  19. "mnk/ven_majom",
  20. "mnk/nem_a_fegyver",
  21. "mnk/most_biztos",
  22. "mnk/hajlektalan"};
  23.  
  24. new stkmessages[7][] = {
  25. "%s: Egy brutális állat!",
  26. "HALÁÁL! HALÁÁL! HALÁÁL!",
  27. "Vérző csirkék %s Az isten",
  28. "%s: Egy GYILKOLÓGÉP!",
  29. "%s: Elpusztíthatatlan!",
  30. "%s: AZ ARÉNA KIRÁLYA!",
  31. "VÉRFÜRDŐ!"};
  32.  
  33.  
  34. new kniffmessages[KNIFFMESSAGES][] = {
  35. "Ezt kapd el ne a náthát!"}
  36.  
  37. new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = {
  38. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Mostma'r minden rajtad mu'lik",
  39. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Reme'lem van na'lad e'letment'o' csomag",
  40. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Minden csapat ta'rsadat kinyirta'k, sok szerencse't",
  41. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Te vagy az u'tolso'"}
  42.  
  43. new messageshp[MESSAGESHP][] = {
  44. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Mostma'r minden rajtad mu'lik",
  45. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Reme'lem van na'lad e'letment'o' csomag",
  46. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Minden csapat ta'rsadat kinyirta'k, sok szerencse't",
  47. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Te vagy az u'tolso'"}
  48.  
  49. get_streak()
  50. {
  51.     new streak[3]
  52.     get_cvar_string("streak_mode",streak,2)
  53.     return read_flags(streak)
  54. }
  55.  
  56. public death_event(id)
  57. {
  58.     new streak = get_streak()
  59.  
  60.     if ((streak&1) || (streak&2))
  61.     {
  62.             new killer = read_data(1);
  63.             new victim = read_data(2);
  64.  
  65.             kills[killer] += 1;
  66.             kills[victim] = 0;
  67.             deaths[killer] = 0;
  68.             deaths[victim] += 1;
  69.  
  70.             for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  71.         {
  72.                 if (kills[killer] == levels[i])
  73.             {
  74.                      announce(killer, i);
  75.                      return PLUGIN_CONTINUE;
  76.             }
  77.         }
  78.     }
  79.     return PLUGIN_CONTINUE;
  80. }
  81.  
  82. announce(killer, level)
  83. {
  84.     new streak = get_streak()
  85.  
  86.     if (streak&1)
  87.     {
  88.             new name[32];
  89.  
  90.         get_user_name(killer, name, 32);
  91.         set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  92.         show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
  93.     }
  94.  
  95.     if (streak&2){
  96.             client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
  97.     }
  98. }
  99.  
  100. public reset_hud(id)
  101. {
  102.     new streak = get_streak()
  103.  
  104.     if (streak&1)
  105.     {
  106.  
  107.         if (kills[id] > levels[0])
  108.         {
  109.                 print_color(id,
  110.             "!t* Te !g%dx!t öltél sorozatban, így tovább!", kills[id]);
  111.  
  112.         }
  113.  
  114.         else if (deaths[id] > 1)
  115.         {
  116.             print_color(id,  
  117.             "!t* Te meghaltál !g%dx!t sorozatban, légy óvatosabb...", deaths[id]);
  118.         }
  119.     }
  120. }
  121.  
  122. public client_connect(id)
  123. {
  124.     new streak = get_streak()
  125.  
  126.     if ((streak&1) || (streak&2))
  127.     {
  128.         kills[id] = 0;
  129.         deaths[id] = 0;
  130.     }
  131. }
  132.  
  133. public knife_kill()
  134. {
  135.     new kniffmode[4]
  136.     get_cvar_string("kniff_mode",kniffmode,4)
  137.     new kniffmode_bit = read_flags(kniffmode)
  138.  
  139.     if (kniffmode_bit & 1)
  140.     {
  141.         new killer_id = read_data(1)
  142.         new victim_id = read_data(2)
  143.         new killer_name[33], victim_name[33]
  144.  
  145.         get_user_name(killer_id,killer_name,33)
  146.         get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  147.  
  148.  
  149.         set_hudmessage(255, 145, 0, -1.0, 0.23, 1, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  150.         show_hudmessage(0,kniffmessages[ random_num(0,KNIFFMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)
  151.     }
  152.  
  153.     if (kniffmode_bit & 2)
  154.     {
  155.         client_cmd(0,"spk mnk/ne_a_nathat")
  156.     }
  157. }
  158.  
  159.  
  160. public roundend_msg(id)
  161.  
  162.     alone_ann = 0
  163.  
  164. public death_msg(id)
  165. {
  166.  
  167.     new lmmode[8]
  168.     get_cvar_string("lastman_mode",lmmode,8)
  169.     new lmmode_bit = read_flags(lmmode)
  170.  
  171.     new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
  172.     get_players(players_ct,ict,"ae","CT")  
  173.     get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")  
  174.  
  175.     if (ict==1&&ite==1)
  176.     {
  177.         new name1[32], name2[32]
  178.         get_user_name(players_ct[0],name1,32)
  179.         get_user_name(players_t[0],name2,32)
  180.         set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  181.  
  182.         if (lmmode_bit & 1)
  183.         {
  184.             if (lmmode_bit & 2)
  185.             {
  186.                 show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
  187.             }
  188.  
  189.             else
  190.             {
  191.                 show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)
  192.             }
  193.  
  194.             if (lmmode_bit & 4)
  195.             {
  196.                 client_cmd(0,"spk misccc/maytheforce")
  197.             }
  198.         }
  199.     }
  200.     else
  201. {  
  202.     if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  203.     {
  204.         last=players_ct[0]
  205.         client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  206.     }
  207.  
  208.     else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  209.     {
  210.         last=players_t[0]
  211.         client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  212.     }
  213.  
  214.     else
  215.     {
  216.         return PLUGIN_CONTINUE
  217.     }
  218.     alone_ann = last
  219.     new name[32]  
  220.     get_user_name(last,name,32)
  221.  
  222.     if (lmmode_bit & 1)
  223.     {
  224.         set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  225.  
  226.         if (lmmode_bit & 2)
  227.         {
  228.             show_hudmessage(0,messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
  229.         }
  230.  
  231.         else
  232.         {
  233.             show_hudmessage(0,messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )
  234.         }
  235.     }
  236.  
  237.     if (lmmode_bit & 4)
  238.     {
  239.         client_cmd(last,"spk misccc/maytheforce")
  240.     }
  241. }
  242.     return PLUGIN_CONTINUE  
  243. }
  244.  
  245.  
  246. public hs()
  247. {
  248.     new hsmode[4]
  249.     get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4)
  250.     new hsmode_bit = read_flags(hsmode)
  251.  
  252.     if (hsmode_bit & 1)
  253.     {
  254.     new killer_id = read_data(1)
  255.     new victim_id = read_data(2)
  256.     new victim_name[33]
  257.  
  258.     get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  259.  
  260.     set_hudmessage(255, 145, 0, -1.0, 0.23, 1, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
  261.     show_hudmessage(killer_id,"::!FEJLÖVÉS!::",victim_name)
  262.     }
  263.  
  264.     if (hsmode_bit & 2)
  265.     {
  266.         client_cmd(0,"spk mnk/bumm_fejbe")
  267.     }
  268. }
  269.  
  270. public plugin_precache()
  271. {
  272.     precache_sound("mnk/ezt_megkaptad.wav")
  273.     precache_sound("mnk/szoval_ilyen.wav")
  274.     precache_sound("mnk/bumm_fejbe.wav")
  275.     precache_sound("mnk/ne_a_nathat.wav")
  276.     precache_sound("mnk/most_mar.wav")
  277.     precache_sound("mnk/megmarad.wav")
  278.     precache_sound("mnk/ven_majom.wav")
  279.     precache_sound("mnk/keszulj_fel.wav")
  280.     precache_sound("mnk/hajlektalan.wav")
  281.     precache_sound("mnk/nem_a_fegyver.wav")
  282.  
  283.     return PLUGIN_CONTINUE
  284. }
  285.  
  286.  
  287.  
  288. public plugin_init()
  289. {
  290.     register_plugin("Hungarian Ultimate Sounds","2.0","bron")
  291.     register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
  292.     register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
  293.     register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  294.     register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
  295.     register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
  296.     register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  297.     register_event("DeathMsg","death_msg","a")
  298.     register_cvar("lastman_mode","abc")
  299.     register_cvar("streak_mode","ab")
  300.     register_cvar("kniff_mode","ab")
  301.     register_cvar("hs_mode","ab")
  302.  
  303.     return PLUGIN_CONTINUE
  304. }
  305. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  306. {
  307.         new count = 1, players[32]
  308.         static msg[191]
  309.         vformat(msg, 190, input, 3)
  310.  
  311.         replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  312.         replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  313.         replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  314.  
  315.         if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  316.         {
  317.                 for (new i = 0; i < count; i++)
  318.                 {
  319.                         if (is_user_connected(players[i]))
  320.                         {
  321.                                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  322.                                 write_byte(players[i])
  323.                                 write_string(msg)
  324.                                 message_end()
  325.                         }
  326.                 }
  327.         }
  328.         return PLUGIN_HANDLED
  329. }


Valahogy így gondoltad? :O
Teszt nem volt, de működnie kell :)
  1. // Hun Ultimate 2.0 by BroN` | WarHosting.hu
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4.  
  5. #define KNIFFMESSAGES 1
  6. #define LEVELS 7
  7. #define MESSAGESNOHP 4
  8. #define MESSAGESHP 4
  9. #pragma tabsize 0
  10.  
  11. new kills[33] = {0,...};
  12. new deaths[33] = {0,...};
  13. new alone_ann = 0
  14. new levels[7] = {1, 3, 4, 6, 8, 10, 12};
  15.  
  16. new stksounds[7][] = {
  17. "mnk/megmarad",
  18. "mnk/szoval_ilyen",
  19. "mnk/ezt_megkaptad",
  20. "mnk/ven_majom",
  21. "mnk/nem_a_fegyver",
  22. "mnk/most_biztos",
  23. "mnk/hajlektalan"};
  24.  
  25. new stkmessages[7][] = {
  26. "%s: Egy brutális állat!",
  27. "HALÁÁL! HALÁÁL! HALÁÁL!",
  28. "Vérző csirkék %s Az isten",
  29. "%s: Egy GYILKOLÓGÉP!",
  30. "%s: Elpusztíthatatlan!",
  31. "%s: AZ ARÉNA KIRÁLYA!",
  32. "VÉRFÜRDŐ!"};
  33.  
  34.  
  35. new kniffmessages[KNIFFMESSAGES][] = {
  36. "Ezt kapd el ne a náthát!"}
  37.  
  38. new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = {
  39. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Mostma'r minden rajtad mu'lik",
  40. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Reme'lem van na'lad e'letment'o' csomag",
  41. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Minden csapat ta'rsadat kinyirta'k, sok szerencse't",
  42. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Te vagy az u'tolso'"}
  43.  
  44. new messageshp[MESSAGESHP][] = {
  45. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Mostma'r minden rajtad mu'lik",
  46. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Reme'lem van na'lad e'letment'o' csomag",
  47. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Minden csapat ta'rsadat kinyirta'k, sok szerencse't",
  48. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Te vagy az u'tolso'"}
  49.  
  50. get_streak()
  51. {
  52.     new streak[3]
  53.     get_cvar_string("streak_mode",streak,2)
  54.     return read_flags(streak)
  55. }
  56.  
  57. public death_event(id)
  58. {
  59.     new streak = get_streak()
  60.  
  61.     if ((streak&1) || (streak&2))
  62.     {
  63.             new killer = read_data(1);
  64.             new victim = read_data(2);
  65.  
  66.             kills[killer] += 1;
  67.             kills[victim] = 0;
  68.             deaths[killer] = 0;
  69.             deaths[victim] += 1;
  70.  
  71.             for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  72.         {
  73.                 if (kills[killer] == levels[i])
  74.             {
  75.                      announce(killer, i);
  76.                      return PLUGIN_CONTINUE;
  77.             }
  78.         }
  79.     }
  80.     return PLUGIN_CONTINUE;
  81. }
  82.  
  83. announce(killer, level)
  84. {
  85.     new streak = get_streak()
  86.  
  87.     if (streak&1)
  88.     {
  89.             new name[32];
  90.  
  91.         get_user_name(killer, name, 32);
  92.         set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  93.         show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
  94.     }
  95.  
  96.     if (streak&2){
  97.         switch(random_num(1, 7)) {
  98.         case 1:{
  99.             client_cmd(0, "spk %s", stksounds[0]);
  100.         }
  101.         case 2:{
  102.             client_cmd(0, "spk %s", stksounds[1]);
  103.         }
  104.         case 3:{
  105.             client_cmd(0, "spk %s", stksounds[2]);
  106.         }
  107.         case 4:{
  108.             client_cmd(0, "spk %s", stksounds[3]);
  109.         }
  110.         case 5:{
  111.             client_cmd(0, "spk %s", stksounds[4]);
  112.         }
  113.         case 6:{
  114.             client_cmd(0, "spk %s", stksounds[5]);
  115.         }
  116.         case 7:{
  117.             client_cmd(0, "spk %s", stksounds[6]);
  118.         }
  119.     }
  120.     }
  121. }
  122.  
  123. public reset_hud(id)
  124. {
  125.     new streak = get_streak()
  126.  
  127.     if (streak&1)
  128.     {
  129.  
  130.         if (kills[id] > levels[0])
  131.         {
  132.                 print_color(id,
  133.             "!t* Te !g%dx!t öltél sorozatban, így tovább!", kills[id]);
  134.  
  135.         }
  136.  
  137.         else if (deaths[id] > 1)
  138.         {
  139.             print_color(id,  
  140.             "!t* Te meghaltál !g%dx!t sorozatban, légy óvatosabb...", deaths[id]);
  141.         }
  142.     }
  143. }
  144.  
  145. public client_connect(id)
  146. {
  147.     new streak = get_streak()
  148.  
  149.     if ((streak&1) || (streak&2))
  150.     {
  151.         kills[id] = 0;
  152.         deaths[id] = 0;
  153.     }
  154. }
  155.  
  156. public knife_kill()
  157. {
  158.     new kniffmode[4]
  159.     get_cvar_string("kniff_mode",kniffmode,4)
  160.     new kniffmode_bit = read_flags(kniffmode)
  161.  
  162.     if (kniffmode_bit & 1)
  163.     {
  164.         new killer_id = read_data(1)
  165.         new victim_id = read_data(2)
  166.         new killer_name[33], victim_name[33]
  167.  
  168.         get_user_name(killer_id,killer_name,33)
  169.         get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  170.  
  171.  
  172.         set_hudmessage(255, 145, 0, -1.0, 0.23, 1, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  173.         show_hudmessage(0,kniffmessages[ random_num(0,KNIFFMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)
  174.     }
  175.  
  176.     if (kniffmode_bit & 2)
  177.     {
  178.         client_cmd(0,"spk mnk/ne_a_nathat")
  179.     }
  180. }
  181.  
  182.  
  183. public roundend_msg(id)
  184.  
  185.     alone_ann = 0
  186.  
  187. public death_msg(id)
  188. {
  189.  
  190.     new lmmode[8]
  191.     get_cvar_string("lastman_mode",lmmode,8)
  192.     new lmmode_bit = read_flags(lmmode)
  193.  
  194.     new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
  195.     get_players(players_ct,ict,"ae","CT")  
  196.     get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")  
  197.  
  198.     if (ict==1&&ite==1)
  199.     {
  200.         new name1[32], name2[32]
  201.         get_user_name(players_ct[0],name1,32)
  202.         get_user_name(players_t[0],name2,32)
  203.         set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  204.  
  205.         if (lmmode_bit & 1)
  206.         {
  207.             if (lmmode_bit & 2)
  208.             {
  209.                 show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
  210.             }
  211.  
  212.             else
  213.             {
  214.                 show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)
  215.             }
  216.  
  217.             if (lmmode_bit & 4)
  218.             {
  219.                 client_cmd(0,"spk misccc/maytheforce")
  220.             }
  221.         }
  222.     }
  223.     else
  224. {  
  225.     if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  226.     {
  227.         last=players_ct[0]
  228.         client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  229.     }
  230.  
  231.     else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  232.     {
  233.         last=players_t[0]
  234.         client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  235.     }
  236.  
  237.     else
  238.     {
  239.         return PLUGIN_CONTINUE
  240.     }
  241.     alone_ann = last
  242.     new name[32]  
  243.     get_user_name(last,name,32)
  244.  
  245.     if (lmmode_bit & 1)
  246.     {
  247.         set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  248.  
  249.         if (lmmode_bit & 2)
  250.         {
  251.             show_hudmessage(0,messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
  252.         }
  253.  
  254.         else
  255.         {
  256.             show_hudmessage(0,messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )
  257.         }
  258.     }
  259.  
  260.     if (lmmode_bit & 4)
  261.     {
  262.         client_cmd(last,"spk misccc/maytheforce")
  263.     }
  264. }
  265.     return PLUGIN_CONTINUE  
  266. }
  267.  
  268.  
  269. public hs()
  270. {
  271.     new hsmode[4]
  272.     get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4)
  273.     new hsmode_bit = read_flags(hsmode)
  274.  
  275.     if (hsmode_bit & 1)
  276.     {
  277.     new killer_id = read_data(1)
  278.     new victim_id = read_data(2)
  279.     new victim_name[33]
  280.  
  281.     get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  282.  
  283.     set_hudmessage(255, 145, 0, -1.0, 0.23, 1, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
  284.     show_hudmessage(killer_id,"::!FEJLÖVÉS!::",victim_name)
  285.     }
  286.  
  287.     if (hsmode_bit & 2)
  288.     {
  289.         client_cmd(0,"spk mnk/bumm_fejbe")
  290.     }
  291. }
  292.  
  293. public plugin_precache()
  294. {
  295.     precache_sound("mnk/ezt_megkaptad.wav")
  296.     precache_sound("mnk/szoval_ilyen.wav")
  297.     precache_sound("mnk/bumm_fejbe.wav")
  298.     precache_sound("mnk/ne_a_nathat.wav")
  299.     precache_sound("mnk/most_mar.wav")
  300.     precache_sound("mnk/megmarad.wav")
  301.     precache_sound("mnk/ven_majom.wav")
  302.     precache_sound("mnk/keszulj_fel.wav")
  303.     precache_sound("mnk/hajlektalan.wav")
  304.     precache_sound("mnk/nem_a_fegyver.wav")
  305.  
  306.     return PLUGIN_CONTINUE
  307. }
  308.  
  309.  
  310.  
  311. public plugin_init()
  312. {
  313.     register_plugin("Hungarian Ultimate Sounds","2.0","bron")
  314.     register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
  315.     register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
  316.     register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  317.     register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
  318.     register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
  319.     register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  320.     register_event("DeathMsg","death_msg","a")
  321.     register_cvar("lastman_mode","abc")
  322.     register_cvar("streak_mode","ab")
  323.     register_cvar("kniff_mode","ab")
  324.     register_cvar("hs_mode","ab")
  325.  
  326.     return PLUGIN_CONTINUE
  327. }
  328. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  329. {
  330.         new count = 1, players[32]
  331.         static msg[191]
  332.         vformat(msg, 190, input, 3)
  333.  
  334.         replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  335.         replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  336.         replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  337.  
  338.         if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  339.         {
  340.                 for (new i = 0; i < count; i++)
  341.                 {
  342.                         if (is_user_connected(players[i]))
  343.                         {
  344.                                 message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  345.                                 write_byte(players[i])
  346.                                 write_string(msg)
  347.                                 message_end()
  348.                         }
  349.                 }
  350.         }
  351.         return PLUGIN_HANDLED
  352. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Lejátszás randomizálása
HozzászólásElküldve: 2016.07.31. 14:31 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.14. 14:30
Hozzászólások: 380
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Hát ez így nem működik ugyanúgy funkciónál mint a másik.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 90 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole