hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 20:33



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 361 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 359 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Földre Drop
HozzászólásElküldve:2016.08.03. 12:28 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott:2015.12.14. 18:19
Hozzászólások:216
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Hali egy olyat szeretnék kérni hogy pl ha valaki megolok akkor ládát dob a helyére és fel lehet venni és abbol kapok pl 25 aranyat köszönöm elöre is

_________________
.::#0n3.Sh00T[Clan] Only AWP#Update[DEAGELE PÁRBAJ & RTD & Statrak*
Kép
Go,Go,Go Nagyon jó szerver :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Földre Drop
HozzászólásElküldve:2016.08.03. 13:11 
Offline
Tag

Csatlakozott:2016.05.12. 06:36
Hozzászólások:49
WSS
innen kiszeded a szkineket, a droppot meg átállítod és kész is! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Földre Drop
HozzászólásElküldve:2016.08.03. 14:13 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott:2015.12.14. 18:19
Hozzászólások:216
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
foslap írta:
WSS
innen kiszeded a szkineket, a droppot meg átállítod és kész is! :)


Megtudod nézni hogy ez miért nem veszi fel a dropot?
  1. public plugin_init() {
  2.     register_forward(FM_Touch,"ForwardTouch" );  
  3. }
  4. new const Csomag[][] = {
  5.     "models/pb/Drop/arany.mdl"
  6. }
  7. public plugin_precache() {
  8.      new cim[121]
  9.     for(new i;i < 1; i++) {
  10.         format(cim, charsmax(cim),"%s", Csomag[i])
  11.         precache_model(cim)
  12.         }
  13. }
  14. public death()
  15. {
  16. new killer = read_data(1)
  17. new victim = read_data(2)
  18.  
  19. if(killer != victim)
  20. {
  21. new mennyiseg = random_num(2, 10)
  22. tp[killer] += mennyiseg
  23. DropEllenorzes(killer) 
  24. while(tp[killer] >=  szamok[szint[killer]])
  25. {
  26. szint[killer]++
  27. tp[killer]-= 100
  28. }
  29. }
  30. }
  31. public DropEllenorzes(id) {
  32.         AranyDobas()
  33.     }
  34.  
  35.  
  36. public logevent_round_start()
  37. {
  38.     new hkt = FM_NULLENT;
  39.     while ( ( hkt = fm_find_ent_by_class( hkt,  "Arany") ) )
  40.     {
  41.         engfunc( EngFunc_RemoveEntity, hkt );
  42.     }  
  43. }
  44. public AranyDobas()
  45. {  
  46.     new victim = read_data( 2 );
  47.    
  48.     static Float:origin[ 3 ];
  49.     pev( victim, pev_origin, origin );
  50.    
  51.     new ent = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) );
  52.     origin[ 2 ] -= 36;
  53.     engfunc( EngFunc_SetOrigin, ent, origin );
  54.    
  55.     if( !pev_valid( ent ) )
  56.     {
  57.         return PLUGIN_HANDLED;
  58.     }
  59.    
  60.     set_pev( ent, pev_classname, "Arany" );
  61.     engfunc( EngFunc_SetModel, ent, Csomag[0] );
  62.     dllfunc( DLLFunc_Spawn, ent );
  63.     set_pev( ent, pev_solid, SOLID_BBOX );
  64.     set_pev( ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE );
  65.     engfunc( EngFunc_SetSize, ent, Float:{ -23.160000, -13.660000, -0.050000 }, Float:{ 11.470000, 12.780000, 6.720000 } );
  66.     engfunc( EngFunc_DropToFloor, ent );
  67.    
  68.     return PLUGIN_HANDLED;
  69. }
  70. public AranyTouch(ent, id)
  71. {
  72.     if(pev_valid(ent))
  73.     {
  74.         new classname[ 32 ];
  75.         pev( ent, pev_classname, classname, charsmax( classname ) );
  76.        
  77.         if( !equal( classname, "Arany") )
  78.         {
  79.             return FMRES_IGNORED;
  80.         }
  81.        
  82.         new pPont;
  83.        
  84.         pPont += random_num(1, 11)
  85.          
  86.     pont[id] += pPont
  87.     set_dhudmessage(255, 212, 0, -1.0, 0.15, 0, 6.0, 2.0)
  88. show_dhudmessage(id, "+%d Arany", pPont)
  89.        
  90.         engfunc( EngFunc_RemoveEntity, ent );
  91.     }
  92.     return FMRES_IGNORED
  93. }

_________________
.::#0n3.Sh00T[Clan] Only AWP#Update[DEAGELE PÁRBAJ & RTD & Statrak*
Kép
Go,Go,Go Nagyon jó szerver :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole