hlmod.hu
https://hlmod.hu/

egyszerűen !
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=25804
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Dezariais [2016.08.08. 16:03 ]
Hozzászólás témája:  Re: egyszerűen !

Pl késekkel így néz ki:
  1. public plugin_precache() {
  2.     precache_model("models/kesek/kes_v1.mdl")  //Ide megadod, hogy hol található az 1. kés
  3.     precache_model("models/kesek/kes_v2.mdl")  //Ide megadod, hogy hol található az 2. kés
  4.     precache_model("models/kesek/kes_v3.mdl")  //Ide megadod, hogy hol található az 3. kés
  5. }
  6. public plugin_init() {
  7.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  8.     register_clcmd("say /kes","kesmenu")  //Regisztráljuk a parancsot, a játékosoknak be kell írni, hogy /kes, hogy megjelenítse a hozzátartozó menüt. Erre fog érvényesülni a "kesmenu" id.
  9.     register_event("CurWeapon", "csereles", "be", "1=1")  //Itt létrehozunk egy eventet, aminek segítségével cserélgethetjük a késeket
  10. }
  11.  
  12. // Az előbb megadott event:
  13. public csereles(id)
  14. {
  15.     new fegyver = get_user_weapon(id) //Lekérjük a játékos fegyverét
  16.     if(kes[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)
  17.     {
  18.     set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/kes_v1.mdl")  //Ha a kes id-je megegyezik a nulláéval, akkor lecseréli a megadott mappában lévő késre
  19.     }
  20.     if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  21.     {
  22.     set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/kes_v2.mdl")  //Ha a kes id-je megegyezik a nulláéval, akkor lecseréli a megadott mappában lévő késre
  23.     }
  24.     if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  25.     {
  26.     set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/kes_v3.mdl")  //Ha a kes id-je megegyezik a nulláéval, akkor lecseréli a megadott mappában lévő késre
  27.     }
  28. }
  29.  
  30. //Ez a függvény fog teljesülni a parancsunk beírására, ez fogja megnyitni a menüt
  31. public kesmenu(id) {
  32.  
  33.     new szText[555 char]
  34.  
  35.     new menu = menu_create("Késmenü", "menu_h")  //Létrehozunk egy menüt,aminek a címe: "Késmenü"
  36.  
  37.     menu_additem(menu,"1. kés","1",0)  //Ha megnyomod az egyest, akkor kiválasztod az 1. kést
  38.         menu_additem(menu,"2. kés","2",0)  //Ha megnyomod a kettest, akkor kiválasztod a 2. kést
  39.     menu_additem(menu,"3. kés","3",0)  //Ha megnyomod a hármast, akkor kiválasztod a 3. kést
  40.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  41.     menu_display(id, menu, 0);
  42.  
  43.  
  44. //Itt pedig, ha valaki kiválasztja a neki tetsző kést, chatben ki írja, hogy sikeresen választottad az XY kést!
  45. public menu_h(id, menu, item)
  46. {
  47.     if( item == MENU_EXIT )
  48.     {
  49.         menu_destroy(menu);
  50.         return PLUGIN_HANDLED;
  51.     }
  52.     new data[9], szName[64];
  53.     new access, callback;
  54.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  55.     new key = str_to_num(data);
  56.  
  57.     switch(key)
  58.     {
  59.         case 1:{
  60.             client_print(id,print_chat,"Sikeresen kiválasztottad az 1. kést!");
  61.         }
  62.         case 2:{
  63.                         client_print(id,print_chat,"Sikeresen kiválasztottad a 2. kést!");
  64.         }
  65.         case 3:{
  66.                         client_print(id,print_chat,"Sikeresen kiválasztottad a 3. kést!");
  67.         }
  68.     }  
  69.     menu_destroy(menu)
  70.     return PLUGIN_HANDLED
  71. }
  72. }

Nagyjából ennyi.
De am itt van kiki tutorialja a menükészítésről: Menü készítés! Menü

Szerző:  The Peace [2016.08.08. 16:45 ]
Hozzászólás témája:  Re: egyszerűen !

Dezariais írta:
Pl késekkel így néz ki:
  1. public plugin_precache() {
  2.     precache_model("models/kesek/kes_v1.mdl")  //Ide megadod, hogy hol található az 1. kés
  3.     precache_model("models/kesek/kes_v2.mdl")  //Ide megadod, hogy hol található az 2. kés
  4.     precache_model("models/kesek/kes_v3.mdl")  //Ide megadod, hogy hol található az 3. kés
  5. }
  6. public plugin_init() {
  7.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  8.     register_clcmd("say /kes","kesmenu")  //Regisztráljuk a parancsot, a játékosoknak be kell írni, hogy /kes, hogy megjelenítse a hozzátartozó menüt. Erre fog érvényesülni a "kesmenu" id.
  9.     register_event("CurWeapon", "csereles", "be", "1=1")  //Itt létrehozunk egy eventet, aminek segítségével cserélgethetjük a késeket
  10. }
  11.  
  12. // Az előbb megadott event:
  13. public csereles(id)
  14. {
  15.     new fegyver = get_user_weapon(id) //Lekérjük a játékos fegyverét
  16.     if(kes[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)
  17.     {
  18.     set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/kes_v1.mdl")  //Ha a kes id-je megegyezik a nulláéval, akkor lecseréli a megadott mappában lévő késre
  19.     }
  20.     if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  21.     {
  22.     set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/kes_v2.mdl")  //Ha a kes id-je megegyezik a nulláéval, akkor lecseréli a megadott mappában lévő késre
  23.     }
  24.     if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  25.     {
  26.     set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/kes_v3.mdl")  //Ha a kes id-je megegyezik a nulláéval, akkor lecseréli a megadott mappában lévő késre
  27.     }
  28. }
  29.  
  30. //Ez a függvény fog teljesülni a parancsunk beírására, ez fogja megnyitni a menüt
  31. public kesmenu(id) {
  32.  
  33.     new szText[555 char]
  34.  
  35.     new menu = menu_create("Késmenü", "menu_h")  //Létrehozunk egy menüt,aminek a címe: "Késmenü"
  36.  
  37.     menu_additem(menu,"1. kés","1",0)  //Ha megnyomod az egyest, akkor kiválasztod az 1. kést
  38.         menu_additem(menu,"2. kés","2",0)  //Ha megnyomod a kettest, akkor kiválasztod a 2. kést
  39.     menu_additem(menu,"3. kés","3",0)  //Ha megnyomod a hármast, akkor kiválasztod a 3. kést
  40.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  41.     menu_display(id, menu, 0);
  42.  
  43.  
  44. //Itt pedig, ha valaki kiválasztja a neki tetsző kést, chatben ki írja, hogy sikeresen választottad az XY kést!
  45. public menu_h(id, menu, item)
  46. {
  47.     if( item == MENU_EXIT )
  48.     {
  49.         menu_destroy(menu);
  50.         return PLUGIN_HANDLED;
  51.     }
  52.     new data[9], szName[64];
  53.     new access, callback;
  54.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  55.     new key = str_to_num(data);
  56.  
  57.     switch(key)
  58.     {
  59.         case 1:{
  60.             client_print(id,print_chat,"Sikeresen kiválasztottad az 1. kést!");
  61.         }
  62.         case 2:{
  63.                         client_print(id,print_chat,"Sikeresen kiválasztottad a 2. kést!");
  64.         }
  65.         case 3:{
  66.                         client_print(id,print_chat,"Sikeresen kiválasztottad a 3. kést!");
  67.         }
  68.     }  
  69.     menu_destroy(menu)
  70.     return PLUGIN_HANDLED
  71. }
  72. }

Nagyjából ennyi.
De am itt van kiki tutorialja a menükészítésről: Menü készítés! Menü


És szerinted ez le is cseréli?
mert te csak kiírattál vele egy parancsot ha rámegy a menüben..

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/