public plugin_precache() {
precache_model("models/kesek/kes_v1.mdl") //Ide megadod, hogy hol található az 1. kés
precache_model("models/kesek/kes_v2.mdl") //Ide megadod, hogy hol található az 2. kés
precache_model("models/kesek/kes_v3.mdl") //Ide megadod, hogy hol található az 3. kés
}
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /kes","kesmenu") //Regisztráljuk a parancsot, a játékosoknak be kell írni, hogy /kes, hogy megjelenítse a hozzátartozó menüt. Erre fog érvényesülni a "kesmenu" id.
register_event("CurWeapon", "csereles", "be", "1=1") //Itt létrehozunk egy eventet, aminek segítségével cserélgethetjük a késeket
}
// Az előbb megadott event:
public csereles(id)
{
new fegyver = get_user_weapon(id) //Lekérjük a játékos fegyverét
if(kes[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/kes_v1.mdl") //Ha a kes id-je megegyezik a nulláéval, akkor lecseréli a megadott mappában lévő késre
}
if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/kes_v2.mdl") //Ha a kes id-je megegyezik a nulláéval, akkor lecseréli a megadott mappában lévő késre
}
if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kesek/kes_v3.mdl") //Ha a kes id-je megegyezik a nulláéval, akkor lecseréli a megadott mappában lévő késre
}
}
//Ez a függvény fog teljesülni a parancsunk beírására, ez fogja megnyitni a menüt
public kesmenu(id) {
new szText[555 char]
new menu = menu_create("Késmenü", "menu_h") //Létrehozunk egy menüt,aminek a címe: "Késmenü"
menu_additem(menu,"1. kés","1",0) //Ha megnyomod az egyest, akkor kiválasztod az 1. kést
menu_additem(menu,"2. kés","2",0) //Ha megnyomod a kettest, akkor kiválasztod a 2. kést
menu_additem(menu,"3. kés","3",0) //Ha megnyomod a hármast, akkor kiválasztod a 3. kést
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
//Itt pedig, ha valaki kiválasztja a neki tetsző kést, chatben ki írja, hogy sikeresen választottad az XY kést!
public menu_h(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[9], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
new key = str_to_num(data);
switch(key)
{
case 1:{
client_print(id,print_chat,"Sikeresen kiválasztottad az 1. kést!");
}
case 2:{
client_print(id,print_chat,"Sikeresen kiválasztottad a 2. kést!");
}
case 3:{
client_print(id,print_chat,"Sikeresen kiválasztottad a 3. kést!");
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}