hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 12:29



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 362 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 361 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: get_item dolog
HozzászólásElküldve:2016.08.16. 09:53 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott:2015.08.11. 14:21
Hozzászólások:215
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Sziasztok!
Valaki elmagyarázná, hogy hogyan kell használni ezt a get_item dolgot.Tehát új fegyvert létrehozni vele aminek a tulajdonságait is megtudom adni (Norec/sebesség/sebzés/tár stb..). Aki ezt leírná nekem annak megköszönném!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: get_item dolog
HozzászólásElküldve:2016.08.18. 22:49 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2016.03.05. 20:56
Hozzászólások:666
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
Példák:

  1. set_user_health(id, get_user_health(id)+500) //+500 élet a játékosnak
  2. cs_set_user_money(id, 16000) //+16000 pénz
  3. set_user_gravity(id, 0.100) //kisebb gravity
  4. set_user_maxspeed(id, 900.0) //gyorsabb futás
  5. set_user_armor(id, 150) //150 armor a játékosnak


De pl.:

  1. new skin[0][33]
  2.  
  3. //És akkor felszereléskor ezt a parancssort hajtjuk végre:
  4. skin[0][id] = 0
  5. set_user_gravity(id, 0.100)
  6.  
  7. //Ilyenkor felszereltük a skint és kisebb gravity-t is kaptunk
  8. //Remélem valamennyire érthető a dolog :D

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: get_item dolog
HozzászólásElküldve:2016.08.18. 23:58 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2014.11.16. 12:37
Hozzászólások:686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
exodus írta:
Példák:

  1. set_user_health(id, get_user_health(id)+500) //+500 élet a játékosnak
  2. cs_set_user_money(id, 16000) //+16000 pénz
  3. set_user_gravity(id, 0.100) //kisebb gravity
  4. set_user_maxspeed(id, 900.0) //gyorsabb futás
  5. set_user_armor(id, 150) //150 armor a játékosnak


De pl.:

  1. new skin[0][33]
  2.  
  3. //És akkor felszereléskor ezt a parancssort hajtjuk végre:
  4. skin[0][id] = 0
  5. set_user_gravity(id, 0.100)
  6.  
  7. //Ilyenkor felszereltük a skint és kisebb gravity-t is kaptunk
  8. //Remélem valamennyire érthető a dolog :D


Nem a kliens tulajdonsagait akarja modositani hanem fegyvert akar letrehozni. Ezek megadasahoz/modositasahoz fakemeta ill. engine modul kell vagy pedig lecsereli a fegyver modellt ad neki egy tombot, a tomb segitsegevel beallitja a fegyver sebzeset es hangjat majd amikor a jatekos kivalasztja pl a five-sevent ezek a parancsok szepen lefutnak es tadaaa meg is van mondjuk egy Tec-9. (A fenti modulos eljarasban nem vagyok nagyon biztos de mintha lattam volna mar valahol azt a megoldast)

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole