hlmod.hu
https://hlmod.hu/

f Animáció hiba
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=26103
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Pista. [2016.09.04. 17:33 ]
Hozzászólás témája:  f Animáció hiba

Üdv!

Van egy F animációs plugin, és az a gond vele hogy nem működik, szóval ha meg nyomom az F betűt akkor nem csinál semmit, és az M4-nek pedig fel rakja a hangtompítót.

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <engine>
  6.  
  7. #define PLUGIN ""
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "Pista"
  10.  
  11. new const WEAPONENTNAMES[][] = {
  12.     { "weapon_m4a1", "weapon_ak47", "weapon_deagle" }
  13. }
  14. new const weapnames[] = {
  15.     CSW_M4A1,
  16.     CSW_AK47,
  17.     CSW_DEAGLE
  18. }
  19. new const weapanims[] = {
  20.     6
  21. }
  22.  
  23. public plugin_init() {
  24.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  25.    
  26.     register_impulse(100, "ClCmd_Impulse")
  27.     for(new i = 0; i < sizeof(WEAPONENTNAMES); i++) {
  28.         RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[i], "OnItemDeployPost", 1);
  29.     }
  30. }
  31. public OnItemDeployPost(ent) {
  32.     new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
  33.  
  34.     if(id) {
  35.         new Weapon = cs_get_weapon_id(ent);
  36.    
  37.         for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {
  38.             if(Weapon == weapnames[i]) {
  39.                 entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, Modelek[i])
  40.             }
  41.         }
  42.     }
  43.     return HAM_IGNORED;
  44. }
  45. public ClCmd_Impulse(id) {
  46.     const m_iId = 43
  47.     const m_pActiveItem = 373
  48.  
  49.     new ActiveItem = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem)
  50.     new Weapon = get_pdata_int(ActiveItem, m_iId, ._linuxdiff = 4);
  51.    
  52.     for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {
  53.         if(Weapon == weapnames[i]) {
  54.             SendWeaponAnim2(id, .iAnim = (weapanims[i]))
  55.             return PLUGIN_HANDLED;
  56.         }
  57.     }
  58.     return PLUGIN_CONTINUE;
  59. }
  60. // fakemeta
  61. stock SendWeaponAnim(id, iAnim)
  62. {
  63.   set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)
  64.  
  65.   message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  66.   write_byte(iAnim)
  67.   write_byte(pev(id, pev_body))
  68.   message_end()
  69. }
  70.  
  71. // engine
  72. stock SendWeaponAnim2(id, iAnim)
  73. {
  74.   entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, iAnim)
  75.  
  76.   message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  77.   write_byte(iAnim)
  78.   write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body))
  79.   message_end()
  80. }

Szerző:  MasTerS [2016.09.04. 17:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: f Animáció hiba

A skineket, hozzákel animálni.
  1. new const AnimacioID[][] = {
  2.     { 0, 0 },
  3.     { 6, 0 },
  4.     { 0, 0 },
  5.     { 5, 0 },
  6.     { 0, 0 },
  7.     { 0, 0 },
  8.     { 0, 0 },
  9.     { 0, 0 },
  10.     { 0, 0 },
  11.     { 0, 0 },
  12.     { 6, 0 },
  13.     { 7, 0 },
  14.     { 0, 0 },
  15.     { 0, 0 },
  16.     { 6, 0 },
  17.     { 6, 0 },
  18.     { 16, 17 },
  19.     { 13, 0 },
  20.     { 6, 0 },
  21.     { 6, 0 },
  22.     { 0, 0 },
  23.     { 0, 0 },
  24.     { 15, 14 },
  25.     { 0, 0 },
  26.     { 0, 0 },
  27.     { 0, 0 },
  28.     { 6, 0 },
  29.     { 0, 0 },
  30.     { 6, 0 },
  31.     { 8, 0 },
  32.     { 6, 0 }
  33. }

Szerző:  voga955 [2016.09.04. 17:37 ]
Hozzászólás témája:  Re: f Animáció hiba

Nem szép dolog átírni az AUTHOR-t..

Szerző:  Pista. [2016.09.04. 17:48 ]
Hozzászólás témája:  Re: f Animáció hiba

tudom, csak úgy kapartam össze :D és amúgy nem mondtam hogy én írtam.

Szerző:  regener [2016.09.04. 17:51 ]
Hozzászólás témája:  Re: f Animáció hiba

A 6-os weapanim csak az AK-ra van, a többit belekell írni, amelyik témában találtad lejjebb van teljesebb kód M4 és AWP-hez is.

Szerző:  Wattacukor [2016.09.04. 19:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: f Animáció hiba

Szia!
Nekem ez tökéletesen fordul, skineket szerkezd.
______________________
Ha segítettem akkor : :so_happy:

Csatolmányok:
45.sma [5.57KiB]
Letöltve 53 alkalommal.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/