hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 22:33



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 515 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 514 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 33 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Ciklus
HozzászólásElküldve: 2016.09.19. 20:41 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
exodus írta:
  1. Skin[1][33]


Nem látom a több dimenziót benne. Kb felér ezzel: Skin[1][33] = Skin1[33]. Az ilyen fajta tömböket nagyjából így értelmezheted:

  1. new Skin[10][33]


Létrehoztuk az új tömböt. Hülyén szólva ez az új (több dimenziós) tömb 10 db átlagos tömböt foglal magába csak sokkal kisebb helyet foglalva illetve a ciklus és a kezelő számára egy előnyösebb formába. Ergo veheted úgy is mintha levetted volna az első 2 kapcsos zárójelt és 0-tól 9-ig végződő számokkal új tömböket hoztál volna létre. (pl. new Skin0[33], Skin1[33], Skin2[33])
Tehát ha te csinálsz egy ilyet: Skin[1][33], ez egy lófitty, nem ér semmit az egész fölösleges a több dimenzió.

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ciklus
HozzászólásElküldve: 2016.09.19. 20:53 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Valami ilyesmi exodus kódja alapján?
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <colorchat>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <engine>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #define IsValidPlayer(%1) (1 <= %1 <= 32)
  7. #pragma tabsize 0
  8.  
  9. #define MAX 3
  10. new szint[33],arany[33], Tapasztalat[33]
  11.  
  12. new OsszesSkin[33][3], Skin[33][3]
  13.  
  14. new const PLUGIN [] = "Global Unison"
  15. new const VERSION[] = "1.0"
  16. new const  AUTHOR[] = "GudDevil"
  17.  
  18. new const FOMENU[][]=
  19. {
  20. { "\\rGlobal \rUnison - \dFĹ‘menĂĽ ^n \wSzint: %d | \wTapasztalat: %d%% | \wArany: %d " },
  21. { "\\iGyakorlás" },
  22. { "\\iRaktár" }
  23. }
  24.  
  25. new const Fegyverek[][] =
  26. {
  27.     {"\\rTerepmintás | \wAK47","models/kmgGU/terep/ak47.mdl"},
  28.     {"\\rTerepmintás | \wM4A1","models/kmgGU/terep/m4a1.mdl"},
  29.     {"\\rTerepmintás | \wAWP","models/kmgGU/terep/awp.mdl"}
  30. }
  31.  
  32. public plugin_init()
  33. {
  34.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  35.    
  36.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "changeAK", 1)
  37.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_m4a1", "changeM4", 1)
  38.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_awp", "changeAWP", 1)
  39.     register_impulse(201, "fomenu")
  40.    
  41.     register_clcmd("say /menu","fomenu")
  42.     register_clcmd("say /add", "cmdAddolas")
  43. }
  44.  
  45. public plugin_precache()
  46. {
  47.     for(new i=0;i < MAX; i++)
  48.     {
  49.         precache_model(Fegyverek[0][i])
  50.     }
  51. }
  52.  
  53. public changeAK(iEnt)
  54. {
  55.     if( !pev_valid(iEnt) )
  56.         return HAM_IGNORED
  57.     static id
  58.     id = get_pdata_cbase(iEnt, 41, 4)
  59.     if(!IsValidPlayer(id))
  60.         return HAM_IGNORED
  61.  
  62.     if(Skin[id][0] == 1)
  63.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[id][0])
  64.     return HAM_IGNORED
  65. }
  66. public changeM4(iEnt)
  67. {
  68.     if( !pev_valid(iEnt) )
  69.         return HAM_IGNORED
  70.     static id
  71.     id = get_pdata_cbase(iEnt, 41, 4)
  72.     if(!IsValidPlayer(id))
  73.         return HAM_IGNORED
  74.  
  75.     if(Skin[id][1] == 1)
  76.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[id][1])
  77.     return HAM_IGNORED
  78. }
  79. public changeAWP(iEnt)
  80. {
  81.     if( !pev_valid(iEnt) )
  82.         return HAM_IGNORED
  83.     static id
  84.     id = get_pdata_cbase(iEnt, 41, 4)
  85.     if(!IsValidPlayer(id))
  86.         return HAM_IGNORED
  87.  
  88.     if(Skin[id][2] == 1)
  89.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Fegyverek[id][2])
  90.     return HAM_IGNORED
  91. }
  92.  
  93. public fomenu(id)
  94. {
  95.     new cim[121]
  96.     format(cim, charsmax(cim), FOMENU[0][id],szint[id],arany[id],Tapasztalat[id])
  97.     new menu = menu_create(cim, "fomenu_h")
  98.  
  99.     format(cim, charsmax(cim), "%s", FOMENU[id][1])
  100.     menu_additem(menu, cim, "1",0)
  101.     format(cim, charsmax(cim), "%s", FOMENU[id][2])
  102.     menu_additem(menu, cim, "2",0)
  103.          
  104.     menu_display(id, menu, 0)
  105.     return PLUGIN_HANDLED
  106. }
  107.  
  108. public Fomenu_h(id, menu, item)
  109. {
  110.     if(item == MENU_EXIT)
  111.     {
  112.         menu_destroy(menu);
  113.         return;
  114.     }
  115.  
  116.     new data[9], szName[64];
  117.     new access, callback;
  118.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  119.     new key = str_to_num(data);
  120.  
  121.     switch(key)
  122.     {
  123.     case 1: kikepzes(id);
  124.     case 2: raktar_menu(id);
  125.     }
  126. }
  127. public kikepzes(id)
  128. {
  129. }
  130. public raktar_menu(id)
  131. {
  132.     new cim[121]
  133.     format(cim, charsmax(cim), FOMENU[0][id])
  134.     new menu = menu_create(cim, "raktar_h")
  135.    
  136.     for(new i; i < MAX; i++)
  137.     {
  138.         if(OsszesSkin[id][i]> 0)
  139.         {
  140.             new Num[6]
  141.             num_to_str(i, Num, 5)
  142.             formatex(cim, charsmax(cim), "\y%s \r(%d) ", Fegyverek[id][i], OsszesSkin[id][i])
  143.             menu_additem(menu, cim, Num)
  144.         }
  145.     }
  146.     menu_display(id, menu)
  147. }
  148. public cmdAddolas(id)
  149. {
  150.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
  151.     {
  152.        
  153.         for(new i; i < MAX; i++) {
  154.             OsszesSkin[id][i]++
  155.         }
  156.     }
  157. }
  158. public raktar_h(id, menu, item){
  159.    
  160.     if(item == MENU_EXIT)
  161.     {
  162.         menu_destroy(menu)
  163.         return
  164.     }
  165.    
  166.     new data[9], szName[64]
  167.     new access, callback
  168.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  169.     new key = str_to_num(data)
  170.    
  171.     switch(key)
  172.     {
  173.       case 0: Skin[id][0] = 1;
  174.       case 1: Skin[id][1] = 1;
  175.       case 2: Skin[id][2] = 1;
  176.         }
  177. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ciklus
HozzászólásElküldve: 2016.09.19. 20:58 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
Szint úgy ezmiez???
  1. new OsszesSkin[33][3], Skin[33][3]

Max fordítva.

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ciklus
HozzászólásElküldve: 2016.09.19. 21:12 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
6almasok írta:
exodus írta:
  1. Skin[1][33]


Nem látom a több dimenziót benne. Kb felér ezzel: Skin[1][33] = Skin1[33]. Az ilyen fajta tömböket nagyjából így értelmezheted:

  1. new Skin[10][33]


Létrehoztuk az új tömböt. Hülyén szólva ez az új (több dimenziós) tömb 10 db átlagos tömböt foglal magába csak sokkal kisebb helyet foglalva illetve a ciklus és a kezelő számára egy előnyösebb formába. Ergo veheted úgy is mintha levetted volna az első 2 kapcsos zárójelt és 0-tól 9-ig végződő számokkal új tömböket hoztál volna létre. (pl. new Skin0[33], Skin1[33], Skin2[33])
Tehát ha te csinálsz egy ilyet: Skin[1][33], ez egy lófitty, nem ér semmit az egész fölösleges a több dimenzió.


Csak egy példa volt mivel gondolom utólag nem akarja a Skin[id]-t átirogatni mindenhol Skin[0][id]-re ezért már a kezdésnél használjon többdimenziós tömböt. :D

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ciklus
HozzászólásElküldve: 2016.09.19. 21:35 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.10. 19:49
Hozzászólások: 610
Megköszönt másnak: 53 alkalommal
Megköszönték neki: 147 alkalommal
6almasok írta:
Szint úgy ezmiez???
  1. new OsszesSkin[33][3], Skin[33][3]

Max fordítva.


Mi a probléma vele?

_________________
Néha itt, de többször nem.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ciklus
HozzászólásElküldve: 2016.09.19. 21:56 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
Akosch:. írta:
Mi a probléma vele?


Én sem értem, ugyan azt a funkciót szolgálja mint fordítva.. :D

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ciklus
HozzászólásElküldve: 2016.09.19. 22:00 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.04. 01:53
Hozzászólások: 80
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Hamár Global Unison, móddal szenvedsz! :D
Tesék 2-hetti munkám.:)

Tábla BugFixed
  1. CREATE TABLE `globalunison` (
  2.   `Id` INT(10) NOT NULL,
  3.   `Felhasznalo` VARCHAR(20) NOT NULL,
  4.   `Jelszo` VARCHAR(20) NOT NULL,
  5.   `Nev` INT(20) NOT NULL,
  6.   `K` INT(20) NOT NULL,
  7.   `L` INT(20) NOT NULL,
  8.   `W1` INT(20) NOT NULL,
  9.   `W2` INT(20) NOT NULL,
  10.   `W3` INT(20) NOT NULL,
  11.   `W4` INT(20) NOT NULL,
  12.   `W5` INT(20) NOT NULL,
  13.   `W6` INT(20) NOT NULL,
  14.   `W7` INT(20) NOT NULL,
  15.   `W8` INT(20) NOT NULL,
  16.   `W9` INT(20) NOT NULL,
  17.   `W10` INT(20) NOT NULL,
  18.   `W11` INT(20) NOT NULL,
  19.   `W12` INT(20) NOT NULL,
  20.   `W13` INT(20) NOT NULL,
  21.   `W14` INT(20) NOT NULL,
  22.   `W15` INT(20) NOT NULL,
  23.   `W16` INT(20) NOT NULL,
  24.   `W17` INT(20) NOT NULL,
  25.   `W18` INT(20) NOT NULL,
  26.   `W19` INT(20) NOT NULL,
  27.   `W20` INT(20) NOT NULL,
  28.   `W21` INT(20) NOT NULL,
  29.   `W22` INT(20) NOT NULL,
  30.   `W23` INT(20) NOT NULL,
  31.   `W24` INT(20) NOT NULL,
  32.   `W25` INT(20) NOT NULL,
  33.   `W26` INT(20) NOT NULL,
  34.   `W27` INT(20) NOT NULL,
  35.   `W28` INT(20) NOT NULL,
  36.   `W29` INT(20) NOT NULL,
  37.   `W30` INT(20) NOT NULL,
  38.   `W31` INT(20) NOT NULL,
  39.   `W32` INT(20) NOT NULL,
  40.   `W33` INT(20) NOT NULL,
  41.   `W34` INT(20) NOT NULL,
  42.   `W35` INT(20) NOT NULL,
  43.   `W36` INT(20) NOT NULL,
  44.   `W37` INT(20) NOT NULL,
  45.   `W38` INT(20) NOT NULL,
  46.   `W39` INT(20) NOT NULL,
  47.   `W40` INT(20) NOT NULL,
  48.   `W41` INT(20) NOT NULL,
  49.   `W42` INT(20) NOT NULL,
  50.   `W43` INT(20) NOT NULL,
  51.   `W44` INT(20) NOT NULL,
  52.   `W45` INT(20) NOT NULL,
  53.   `W46` INT(20) NOT NULL,
  54.   `W47` INT(20) NOT NULL,
  55.   `W48` INT(20) NOT NULL,
  56.   `W49` INT(20) NOT NULL,
  57.   `W50` INT(20) NOT NULL,
  58.   `W51` INT(20) NOT NULL,
  59.   `T1` INT(20) NOT NULL,
  60.   `T2` INT(20) NOT NULL,
  61.   `T3` INT(20) NOT NULL,
  62.   `T4` INT(20) NOT NULL,
  63.   `T5` INT(20) NOT NULL,
  64.   `Aktivitas` INT(20) NOT NULL,
  65.   `AR` INT(14) NOT NULL,
  66.   `LV` INT(14) NOT NULL,
  67.   `XP` INT(14) NOT NULL,
  68.   `KP1` INT(14) NOT NULL,
  69.   `KP2` INT(14) NOT NULL,
  70.   `KP3` INT(14) NOT NULL,
  71.   `KP4` INT(14) NOT NULL,
  72.   `PONT` INT(14) NOT NULL,
  73.   `OL` INT(14) NOT NULL,
  74.   `VIP` INT(14) NOT NULL
  75. ) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=latin1


Modellek
https://drive.google.com/open?id=0B64vW

Köszönöm a köszönés gombokatt.:D


Csatolmányok:
Global_Unison_Made_By_MasTerS.sma [63.42 KiB]
Letöltve 58 alkalommal.

_________________
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ciklus
HozzászólásElküldve: 2016.09.19. 22:05 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
Ha te írtad akkor ez wtf??

  1. { "DeRoiD Kés", "GlobalUnison/Kes/Deroid", "29", "7" }


Vagy csak szerelmes vagy deroidba :D

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ciklus
HozzászólásElküldve: 2016.09.19. 22:07 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.16. 13:41
Hozzászólások: 226
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
Köszönöm

_________________
Global Unison 2019 3X Event
Vissza Tértem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Ciklus
HozzászólásElküldve: 2016.09.19. 22:32 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.08.17. 18:52
Hozzászólások: 92
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Felfedeztem egy kisebb buggot Hogy amikor ládát felveszem 2 darabot ad.
Gondolok szolok a plugin írojának :D
MasTerS írta:
Hamár Global Unison, móddal szenvedsz! :D
Tesék 2-hetti munkám.:)

Tábla BugFixed
  1. CREATE TABLE `globalunison` (
  2.   `Id` INT(10) NOT NULL,
  3.   `Felhasznalo` VARCHAR(20) NOT NULL,
  4.   `Jelszo` VARCHAR(20) NOT NULL,
  5.   `Nev` INT(20) NOT NULL,
  6.   `K` INT(20) NOT NULL,
  7.   `L` INT(20) NOT NULL,
  8.   `W1` INT(20) NOT NULL,
  9.   `W2` INT(20) NOT NULL,
  10.   `W3` INT(20) NOT NULL,
  11.   `W4` INT(20) NOT NULL,
  12.   `W5` INT(20) NOT NULL,
  13.   `W6` INT(20) NOT NULL,
  14.   `W7` INT(20) NOT NULL,
  15.   `W8` INT(20) NOT NULL,
  16.   `W9` INT(20) NOT NULL,
  17.   `W10` INT(20) NOT NULL,
  18.   `W11` INT(20) NOT NULL,
  19.   `W12` INT(20) NOT NULL,
  20.   `W13` INT(20) NOT NULL,
  21.   `W14` INT(20) NOT NULL,
  22.   `W15` INT(20) NOT NULL,
  23.   `W16` INT(20) NOT NULL,
  24.   `W17` INT(20) NOT NULL,
  25.   `W18` INT(20) NOT NULL,
  26.   `W19` INT(20) NOT NULL,
  27.   `W20` INT(20) NOT NULL,
  28.   `W21` INT(20) NOT NULL,
  29.   `W22` INT(20) NOT NULL,
  30.   `W23` INT(20) NOT NULL,
  31.   `W24` INT(20) NOT NULL,
  32.   `W25` INT(20) NOT NULL,
  33.   `W26` INT(20) NOT NULL,
  34.   `W27` INT(20) NOT NULL,
  35.   `W28` INT(20) NOT NULL,
  36.   `W29` INT(20) NOT NULL,
  37.   `W30` INT(20) NOT NULL,
  38.   `W31` INT(20) NOT NULL,
  39.   `W32` INT(20) NOT NULL,
  40.   `W33` INT(20) NOT NULL,
  41.   `W34` INT(20) NOT NULL,
  42.   `W35` INT(20) NOT NULL,
  43.   `W36` INT(20) NOT NULL,
  44.   `W37` INT(20) NOT NULL,
  45.   `W38` INT(20) NOT NULL,
  46.   `W39` INT(20) NOT NULL,
  47.   `W40` INT(20) NOT NULL,
  48.   `W41` INT(20) NOT NULL,
  49.   `W42` INT(20) NOT NULL,
  50.   `W43` INT(20) NOT NULL,
  51.   `W44` INT(20) NOT NULL,
  52.   `W45` INT(20) NOT NULL,
  53.   `W46` INT(20) NOT NULL,
  54.   `W47` INT(20) NOT NULL,
  55.   `W48` INT(20) NOT NULL,
  56.   `W49` INT(20) NOT NULL,
  57.   `W50` INT(20) NOT NULL,
  58.   `W51` INT(20) NOT NULL,
  59.   `T1` INT(20) NOT NULL,
  60.   `T2` INT(20) NOT NULL,
  61.   `T3` INT(20) NOT NULL,
  62.   `T4` INT(20) NOT NULL,
  63.   `T5` INT(20) NOT NULL,
  64.   `Aktivitas` INT(20) NOT NULL,
  65.   `AR` INT(14) NOT NULL,
  66.   `LV` INT(14) NOT NULL,
  67.   `XP` INT(14) NOT NULL,
  68.   `KP1` INT(14) NOT NULL,
  69.   `KP2` INT(14) NOT NULL,
  70.   `KP3` INT(14) NOT NULL,
  71.   `KP4` INT(14) NOT NULL,
  72.   `PONT` INT(14) NOT NULL,
  73.   `OL` INT(14) NOT NULL,
  74.   `VIP` INT(14) NOT NULL
  75. ) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=latin1


Modellek
https://drive.google.com/open?id=0B64vW

Köszönöm a köszönés gombokatt.:D

_________________
.:[BadboYs]:. Global Offensive
Vasárnap NEW MÓD!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 33 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3 4 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 52 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole